IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnea grey, ei tuon tulkitsemiseen kyllä tihrustamista tarvi!
Täällä on nyt aika hyvä meno päällä, me tullaan toivottavasti perässä! :love:

Tammis, mullakaan ei mitään oireita. Aikaistahan tää on vielä, mutta maltti alkaa rakoilla :ROFLMAO: Palelen kyllä, mutta syväjäädyn muutenkin aina talveksi. Tissit tippuu lattialle kun ottaa rintsikat pois, mutta luget. Fiilikset menee niin vuoristorataa.

Mielessä pyörii ne fiilikset kun lääkäri väitti keväällä että oon kuudennella viikolla raskaana, vaikka kyseessä oli joku nestekertymä. Ilmoitusluontoisesti ilmoitti sit verikokeen jälkeen, hups erehdyin. Puoli päivää olin "raskaana" ja oishan se ollu ihanaa. Ajatuksille pitäis saada joku on - of - nappula :D
 
Grey onnea, hyvin näkyy viiva (y)

Tänään oli täälläkin se testipäivä, mutta viivanpaikkaa vaan tuli. Toisaalta dpo ois vasta 12 joten yritän toivoa että se viiva sieltä vielä ilmestyis, mutta kyllä sitä alko jo vähän miettiä seuraavaa siirtoa..:unsure:
 
Grey! Mahtava viiva! Kertaatko vielä vähän tätä sun kierrosta? :)!?

Epplu. Jep niimpä. Viikonloppu alkaa ja taas on "aikaa " alkaa surra näitä oloja/olemattomia. Mulla ei enää luget tee mitään tissioireita, ei oo tehny ku ekasta hoidosta. Nyt vain väsy ja palelu, ja lievä pahaolo 2-3h laiton jälkeen.
Peukkuja meille :)!

kiia :( voihan se vielä muuttua! ! Toivotaan!
 
Viimeksi muokattu:
Tsemiä piinailijat, ei kyllä turhaan kutsuta piinaviikoiksi todellakaan.:confused:

Itsellä vähän hiljaisempaa, kun odottelen vaan että menopur hoitaa hommansa, ensi tiistaina vasta ultra asian tiimoilta. Hieman on ollut jomottelua ja turvonnutta oloa alavatsalla, ei mitään pahempaa, samaa kuin viimeksi.
Järkyttävä pelko hanurissa koko ajan, että mitä jos tää stimulaatio ei onnistu. Viimeksikin meni niin hiuskarvan varassa koko ajan.:oops:

Toivotaan kiia että nyt vielä vahvistuisi!!

Uskallankos grey lisätä jo sut plussanneisiin, viiva on kyllä nätti?:love:
 
Kiitoksia kaikille myötäelämisestä!:love:

Kyseessä oli siis 1. ICSI:n 4. siirto, kolmas PAS. Erona aiempiin kiertoihin oli, et alkio menetti sulattaessa yhden solun, ja yön yli seurannassa oli kyllä jatkanut jakautumista, mut oli silti vaan viisisoluinen siirrettäessä, eli "huonoin" siirretyistä. Gonapeptyl meni jo edellisessä siirrossa, mut nyt ekaa kertaa kortisoni mukana. Mulla ei ole mitään autoimmuunisairauksia, vaan puhdas endo, mut kyllä herätti uskon kortisoniin tämä haamu. Aiemmissa kierroissa, paremmilla alkioilla lumenvalkoisia tikkuja alusta loppuun.

Ei vielä uskalla plussausta todeksi uskoa, kun menkkakipuja on, mut vähemmän kuin viime yönä. Lugemassassa on edelleen sellainen harmaa/beige vivahde, mut ei verta.

Vaikka jäisi vain haamuksi, tämä haamu on mulle hirveän tärkeä: näin pitkällä en ole koskaan vielä ollut, ja antaa toivoa siitä että jonkin kiinnittyminen minuunkin on mahdollista.:)
 
  • Tykkää
Reactions: flow^ ja Lottainen
Grey. Nimenomaan! Kuitenkin endo saattaa vaikuttaa todella voimakkaasti kiinnittymisestä vaikeuttavasti jne. On jo työvoitto että tikku on plus vaikka se ei välttämättä lohduta jos jotain kävis . Mut nyt nenä pystyyn ja toivottavasti kaikki on hyvin :)!!
 
Kiialle vahvistumista viivalle!! :)

Lottainen, sama pelko perseessä täällä..ti kans tsekkaus..mulla olikin 225 toi annos..pelottaa hitosti ettei ees siirtoon asti pääse..

grey,juurikin noin <3 <3

Kiian viivalle vahvistumisia!! :) kyllä sekin jotain merkkaa!!
 
Tulinpa vaan tuomaan terveisiä alkuraskauden ultrasta, perjantai 13. Tuomio tällä kertaa tuulimuna. Huomenna osastolle tyhjennykseen ja pään hakkaaminen seinään jatkuu. Olen niin turta, väsynyt, surullinen. Hyvin huijattu, paska kroppa.
 
Kiitos, saanko liittää tänne tekstin, jonka kirjoitin tuonne plussanneisiin.. No, liitän kumminkin. Tuntojani tältä istumalta.

Valotan vähän tilannetta. Ollaan lähdössä reilu viikon päästä kahden viikon etelänlomalle. Olen koko ajan pelännyt, että vuoto alkaisi siellä tai että menisi kesken tai tai tai...että olisin joiden espanjalaisten lääkäreiden (ei muuten mitään, mutta en osaa espanjaa ja siellä harvemmin pärjää enkulla) hoidettavana ja saisin kauheat laskut kaupan päälle..onneksi ultra oli nyt ja onneksi tilanne ei ole mikään kiikun kaakun, "saattaa olla että siellä jotain on" tms, vaan että on kerrasta poikki. Olen miettinyt paljon tuota etelänlomaa, kun en käytännössä voisi syödä siellä mitään, jos menis näiden meidän suositusten mukaan..olen ollut jo perumassa koko matkaa omalta osaltani, mutta tuska siitä että joutuisin olemaan kaksi viikkoa erossa lapsesta ja tietty miehestä, oli raastava ajatuskin.

Kun kerran elämän pitää olla näin paskaa, niin olkoon helvetti, kyllä minä perkeleeni kesytän ja tästäkin paskasta kammetaan päivänvaloon. Sain Mifegyne-tabun polilla ja huomenna alkaa Cytotecien tykitys, vanhasta tottumuksesta sekin, kaikki on tuttua kauraa, bring it on.

Eniten mua harmittaa paitsi itseni puolesta-miten toivottu tämä olisi ollut ja miten hartaasti tätäkin on tehty..ja mitä joudun taas huomenna kokemaan..niin tietysti lapseni puolesta, hän niin pitää vauvoista ja ihastelee niitä aina avoimesti, onneksi ei ole alkanut kyselemään koska meille tulisi, kun muillakin on.

Miehen puolesta harmittaa ehkä eniten. Hänessä ei ole vikaa, siittiöt priimaa, liikkuvuus, tiheys ja kaikki priimaa. Minä olen se, jota "osoitetaan sormella" ja kenen vaakakuppi painuu pöytään asti vikoineen.

Tieto siitä, että mies voisi koska vain saada lapsen toisen kanssa, naapurin Irmakin olisi hedelmällisempi kuin minä.
Hän tulee jäämään yhden lapsen isäksi, mikäli mun kanssa aikoo olla, ei kolmeseiskavee enää nuorene ja eiköhän kolmeseiskaveen munatkin ala olla ehtoopuolella, siksi niistä ei varmaan mitään tulekaan enää.

Sain valita, menenkö polille huomenna (synnyttäneiden poli) vai tulenko sunnuntaina (gynen poli), valitsin huomisen, SILLÄ EHDOLLA että mulla on yksiö, oma huone omalla vessalla.sellainen luvattiin mulle varata. En aio kuunnella vauvojen kitinää samalla kun pusken omaa tuulimunaani ulos. Hell no. Yksi päivä aikaisemmin alkanut vuoto loppuukin varmaan päivää aikaisemmin, kuin päivää myöhemmin alkanut, right? Aion myös uida lomallani, enkä valutella ainoastaan verta.

Mutta leidit, mä vaikenen ja poistun. Lisääkö joku fiksumpi tonne mun riviin merkinnän tuulimuna, musta on tärkeää että pysyn plussanneissa, kun näitä näköjään käy. Koska plussasinhan mä, vaikkakin ihan turhaan.

Tammikuussa edessä kromosomitutkinnat, neljäs tällainen case mulla jo (2 varhaista, km:ää, 1 keskeytynyt km ja tää tuulimuna), joten jossakin nyt klikkaa ja kunnolla. Adios ja parempia tuulia muille.
 
Hipsunpöpsy, voi harmistus, todellinen epäonnen päivä sitten sulla :(
Mullakaan ei nyt oo kovin korkealla fiilikset, kun ei todennäköisesti sitten päästä tämän vuoden puolella edes yrittämään. Menkat alkaa jo varoitella ja verikokeiden tulokset tulee vasta joskus ensviikolla, eli heti maanantaina pitää aloittaa soittorumba, ensin koetulosten perään ja sitten klinikalle, että saanko luvan pistää vai en :(
 
Ihanaa Grey83 tuohan on jo plussa, eikä mikään haamulainen. IHANAA :love::love:
Pian alkaa muillakin piinailijoilla olla jännät hetket, voi kun tämä plussapuhuri puhaltaisi edelleen.

Ja sitten taas hipsunpöpsyn uutiset sai surullisen tunnelman. Isosti jaksamista vaikeassa tilanteessa ja kovasti tsemppiä huomiseen. En voi edes kuvitella mitä tuollainen tyhjennys tarkoittaa, vaikka itsekin vähän aikaa sitten keskenmenon koin. Mutta uskon, että itselläni homma hoitui hyvinkin kivuttomasti tuohon verrattuna. Toivottavasti matka tuo muuta ajateltavaa ja nauttikaa sen esikoisen kanssa touhuiluista espanjan lämmössä.

Täällä odotellaan menkkojen alkua. Kesäkuussa näytti meneävän 6 päivää lääkkeiden lopettamisesta eli varmaan alkuviikosta viimeistään lähtis uusi kierto käyntiin.
 
Heipp kaikille! Olen uusi tällä keskustelu palstalla. Ajattelin liittyä mukaan kun tänään oli meidän 1. ICSI tuore alkiosiirto ja nyt sitten piinaillaan 26.11. asti. Kerronpa hieman meidän taustaa. Ollaan yritetty lasta enemmän ja vähemmän viisi vuotta mutta ilman tulosta. Hakeuduttiin lapsettomuushoitoihin 2013. Miehellä todettiin siittiöiden alentuma (hitaat/laiskat siittiöt) ja minulla nyt ICSI hoitojen myötä endometrioosi. Meillä yritettiin ensin 4 inseminaatiota mutta ei tapahtunut mitään 2014/2015. Pidettiin taukoa hoidoista viime maaliskuusta asti ja nyt sitten tosiaan oli eka ICSI. Hiljaa toivon että plussa tulisi mutta toisaalta vasta ensimmäinen yritys joten en uskalla hirveästi toivoa :)
 
Aamulla herätty klo 7:00 varmana siitä että plussa hiipunut pois.

http://aijaa.com/BRwGqp

Minusta ainakin yhtä vahva kuitenkin. Huomenna käyn seerumitestissä ennen kuin intoudun tosissaan. Ihan hullua tämä tasapainoilu optimismin ja realismin välillä. Hipsunpöpsyn tilanne ahdistaa. Vatsakipuja ei kuitenkaan enää viime yönä.

Itsestä oli mukava nähdä plussatikkuja palstalla, kertokaa vaan jos tarvii lopettaa spämmäys:D
 
Hipsunpöpsyn: olen pahoillani, ihan kamalaa! Niin väärin, kun otetaan pois kaikki se ilo :cry:

Hohhoh mikä lääkkeen metsästys eilen! Kävin kotipaikkakunnallamme 4 eri apteekissa kysymässä gonalia, mutta ei sitten missään ollut. Ja tarvis oli täksi aamuksi. Jouduin sitten ajamaan lääkkeen perässä 100km.. Nyt on muuten ollut jonkin verran inhottavia viiltäviä kipuja molemmin puolin alavatsaa jos on tehnyt äkkinäisiä liikkeitä o_O Pitäisi lähteä pitkospuille kävelemään n.10km, katsotaan miten pitkälle pääsen:ROFLMAO:

grey: minusta viiva on vahvistunut!! :love:
 
Kiitokset kaikille onnitteluista, verikoe vahvisti tuloksen pp14 hcg oli vähän yli 900:love:, nyt vaan toivotaan, että pikkuinen pysyisi kyydissä.

Pahoittelut hipsunpöpsylle:cry: Ihan hirveetä!!

Onnea greylle, hieno plussa!

Tammityttö, kyselit alkiosta, se oli siis 5-päiväinen, en saanut mitään luokitusta, kuulemma vaan ihan hyvännäköinen. Mun läääkäri totesi plussasta, että ollaan menossa ainakin oikeaan suuntaan (kaikkien negasiirtojen jälkeen, tämä tietenkin on iso voitto, mutta kauhea edes ajatella, että tämä menisi kesken). Voi kun voisi vaan nauttia plussasta, ilman stressiä.

Ajattelin kertoa teille hölmön jutun, mitä tein plussakierrossa (kokeiltuani akupunktiota yms aiemmin), satsasin vitamiineihin ja kuuntelin netistä infertility hypnoosia, niin että mielessä pyöri aina välillä you can easily become pregnant.. Ehkä se auttoi:geek::LOL:

Tsemppiä piinaajille ja toivotaan plussia lisää:love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nempula
Hienoa Kettu, upea lukema!:love:

Oho jasmina! Onneks kuitenkin lääke löytyi! Kannattaa kysyä etukäteen kaikki lääkkeet, mitä tiedossa, et löytyykö. Meidän kaupungin apteekeissa kaikki vain tilaustavaraa, niillä oo ollut yhtäkään lääkettä valmiina. Oon sit ostanut nykyään kaikki samalla kun käyn klinikalla Hkissä.

Grey mä katselen kyllä mielelläni noita tikkuja, on niin outoa et joku niihin jotain saa ilmestymään.:ROFLMAO::love:

Tervetuloa toiveikas ja tsemiä piinaan!

Tammis, koska sulla olikaan testipäivä ja mikä hoitokiertokuvio olikaan? Puhelimella vaikea selata. Harmi jos negafiilis!!:unsure:

Itsellä alavatsa turpoo kuten kuuluu, toivottavasti tällä kertaa tajuu munasolut kehittyä rakkuloiden mukana.
 
Tänään pp 9 ja edelleen ihan selvä nega. Alan vähitellen menettää toivoni tämän kierroksen suhteen. :(
Kuinka herkkiä noi Preg Checkit on? Pakkausselosteessa lukee vain herkkä. Yritin eilen käydä meidän tuppukylän apteekissa testiostoksilla, mutta sielläpä on näköjään huomaavaisesti otettu ne tiskin taakse myyntiin. Ei oikein huvittanut mennä siihen tiskille kailottamaan, kun postimerkin kokoinen lafka oli tupaten täynnä väkeä ja naapureitakin seassa. Tekisi mieli antaa palautetta, että joidenkin tuotteiden olisi ihan kiva olla helposti saatavilla ilman että tarvitsee kuuluttaa tarvetta koko asiakaskunnalle.:mad: Ostin sitten kaupasta pc-pakkauksen.
 
Kettu hyvälle kuulostaa :)! Toi vahvistaa sen mitä ajattelinkin että blastoissa kyllä näkyy viiva ajoissa jos kaikki on ok.

Pussipiru..voi ei :( Halaus!

Öö virallinen testi on ens torstai eli pp9. Mutta koska meillä on tiistaina pikkujoulut niin testaan varmaan sillo aamulla. On ollu kyllä aika herkällä etten ole sortunut. Mutta en halua enää tiirata tyhjiä tikkuja ja toivoa että se muuttuisi. Sit se ainaki on varmempaa.
muoks. Oloja ei oo suuntaan eikä toiseen. Sama alamahapaine ja lievä jomotus joka viimeksikin nosti turhaa toivetta. Plus lugeolot. Joten enää en usko mihinkään paitsi siihe plussaan tikussa. Ainoa mistä olen onnellinen on se ettei se hikoilu olen (ainakaa vielä ) alkanu. Huomenna siis pp5 ja mulla oli 6.pv pakkasblasto.

PC tikut on ollu ainaki mulla herkkiä. Ihan selkeä viiva on tullut dpo10 ja tosiaan tuolla yhdesä blogissa sai viivan hcg8 arvolla. Mutta voihan nää kai vaihdella.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä