Elika tervetuloa. Ihan hirveä tuo tilanne, varmasti kestää tovi toipua, varsinkin kun ei mitään ennakkotietoa asiasta. Toivottavasti kuitenkin jokin ratkaisu tilanteeseen löytyy seuraavalla kerralla.
mari muistelinkin, että sulla oli hyviä kokemuksia noista kakspäiväisistä. Luot vähän toivoa tähän epätoivoiseen tilanteeseen.
Lottaiselle kärsivällisyyttä, toivottavasti menee itsellään ohi ja pääsette suunnitellusti siirtoon lauantaina.
pupuska Onpa outoa, että miten samoilla luvuilla mennään. Mulla tais olla 22 vai 24 munasolua (folleja yli 60) ja 15 hedelmöittyi > lopputuloksena 8 alkiota pakkaseen. Toivotaan, että teidän alkioista joku/jotkut tuottaisi sen toivotun tuloksen.
ON: Tänään heti alkuun klinikalla kerrottiin ns. huonot uutiset. Yhden oljen molemmat alkiot kuolleet sulatuksessa. Otettiin käyttöön toinen olki, josta siirrettiin yksi 8-soluinen hyvännäköinen yksilö. Eivät siirtäneet kahta, kun kuulemma tutkimustan mukaan ei kannata siirtä eri tasoisia alkioita, sillä jos toinen ei kiinnity/keskeytyy, niin veisi kuulemma toisenkin pois. En nyt ihan allekirjoittais tätä, mutta en edes ollut hinkumassa kahden alkionsiirtoa vaan lähinnä asiaa kysyin. Tätä yhtä siis vielä jatkoviljellään ja perjantaina saan tietää, että voidaanko vielä laittaa pakkaseen. Jos ei niin pakkanen on tyhjä
. Olisin vaan jotenkin halunnut, että tämä rumba olis nyt tällä erää ollut tässä siirrossa. Todennäköisesti onkin kun ei ole ennenkään selvinnyt enää uudelleen pakkaseen. Jotenkin tuli tosi epäluottavainen olo koko hommasta, vaikka alkio oli hyvin jakautunut, limis parempi kuin ennen ja siirto meni hyvin. Mutta, mutta... ei kyllä ole yhtään luottoa tähänkään! Aloin jo miettiä, että jos tästä ei tule mitään niin suostuukohan ne kirjoittaa jo jotain lääkkeitä tämän vuoden puolella (lääkekatto olis täynnä), vaikka itse hoito menisi vasta jonnekin kevääseen. Ärsyttää, että niin epäuskoinen olo
.
Kysymys: onko zumenon tai lugesteron aiheuttanut jollekin niveloireita tai muita kipuja? Mulla ollut oudosti ollut polvi kipeä jonkin aikaa ja eilen tuli olkapää ja ranne kipeiksi. Enkä tiedä mikä olis muuttunut, ihan normaalit treenit olen tehnyt eikä pitäis olla mitään syytä kipuihin... Outoa.