IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nyt kyllä on tullut niin paljon tekstiä, että varmaan osa menee ohi. Pahoittelut siitä. Tosi monta piinailijaa samaan aikaan, toivottavasti plussapuhuri taas puhaltaa.

nans onnittelut plussasta. Ihanaa! Ja kyllä tässä ketjussa saa plussia huudella, luo toivoa meille muille. Näin mä ainakin näen tilanteen. Toipumisia hyperistä.

Ja henrietalle myös paljon onnea.

Mandala vielä kerran ISOT onnittelut. Nyt vaan otat chillisti jalan kanssa ja yritä nauttia oireista/oireettomuudesta. Käyn tuolla toisessa ketjussa kurkkimassa sun kuulumisia ;)

Neiti. tervetuloa takaisin. Mulla noita tyhjiä folleja oli oikein urakalla. Muistaakseni punktoitiin 63 follia, joista vain 24 oli munasolu. Ja näistä hedelmöittyi puolet ja 8 saatiin pakkaseen. Eli tyhjiä oli melkein 2/3.. Ei mennyt ihan putkeen mun hoito ja kaikki oli melko varmoja hyperistä, minkä kuitenkin vältin. Mutta siis ei tuollaisia määriä missään nimessä edes haluttu, mutta ilmeisesti lääke vähän buustasi turhan voimakkaasti mun kohdalla. Niin ja mulla pco-tyyppiset munasarjat ja lyhyt kaava.

grey83 ja domi onkos jotain oireita/tuntemuksia havaittavissa? Niin ja molemmille onnea kyytiläisistä.

Lialle myös tsemppiä kyytiläisen kanssa ja toivottavasti olo tuosta helpottuu.

Saaga tervetuloa takaisin ja tsemppiä piinailuun.

epplu Siis nuo estradot-laastarit on ainakin TYKSissä aika yleisiä lääkkeellisessä PASsissa. Yleensä toimivat hyvin. Itselläni ei jotenkaan lääkeaine imeydy ihon läpi ja sen vuoksi tuo vaihdettiin zumenoniin (sama vaikuttava aine).

hannuliini petipuuhat kyllä loppus siinä vaiheessa kun alkoi tuntua, että alavatsa paisuu munisten kasvun myötä. Itselläni kyllä luget on vielä paremmin onnistunut unohtamaan kaiken mikä liittyy erotiikkaan. YÖK! Tsemppiä sulle huomiseen käyntiin. Pian pääset jo punktioon.

Kesäheinä voi ei, jaksamisia teille. Kyllä se vaan tuntuu niin epäreilulta, että kun ensin tämän lapsettomuustuskan kanssa jotenkin selviää, niin sitten viedään vielä plussakin pois. Epäreilua!!

ON: tänään vielä haalea haamu r-testissä. Siis sellainen jota miehet ei voi nähdä, mutta me testin kääntelijät/vääntelijät nähdään. Mutta siis selvästi näyttää haalenevan silmissä. Ehkä parin viikon päästä vois jo odotella menkkoja (tai siis joka päivä toivon, että alkais jo).. Ei siis mitään uutta täällä, odottamista ja odottamista. Lokakuun lohtulomakin siirtyi eli sielläkin puolella lisää odottamista...
 
Lottainen, mulla siirrettiin 3-päiväinen alkio, blastokystejä meillä ei vielä koskaan ole ollutkaan kun eka IVF.

Viljonkka, ehkä tässä kierrossa on ollut enemmän vatsakipuja, olin viime yönä ihan varma että mulla on kohdunulkoinen, ja et siinä menee sit se toimiva munasarja... (n) ja tää menee ehkä too-much-information kategoriaan, mut on tuntunu koko ajan et pitää käydä wc:ssä enkä pissalla, ja toiveikkaana ajattelen, et se johtuu siitä et mun retroversiossa oleva kohtu on nyt jotenkin aktivoitunut ja painaa... Voi jeesus tätä uskomattoman toivon määrää:rolleyes:

Onko kellään kokemusta Lugesteronin tapaisesta lääkityksestä piikkinä? Jenkeissä ilmeisesti käytössä, ja etuna tasainen hormonipitoisuus. Musta jotenkin tuntuu että nuo luget ärsyttää alakertaa, vaikka kuinka sievästi yritän ne laittaa. Ei ihan allergiaa mut jotenkin.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään :)

ananias # 2011 # ensimmäinen #
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI
Ellae
# toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
epplu
# 8/2011 # toinen(eka luomu) # selittämätön # 1.IVF
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä) #
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #
Haave79 # 2/2012# ensimmäinen # selittäm./endo? # 3.IVF/ICSI
hannuliini# 8/11# ensimmäinen # pco/endo # 1.IVF
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio/siittiöt #
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/2.PAS
Hilippa
# 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt # 2. ICSI/1.PAS
ilo2010
# kesä 2012 # toinen # PCO # 1.IVF
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo # 2.IVF/2.PAS
Jännää
# 1/2015 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt #
Liljeby # 6/2013# ensimmäinen # lievä endo poistettu, selittämätön #
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön/vähän endoa #
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen # 2.IVF
patsuli
# 2010 # ensimmäinen # endo/siittiöt # 5.ICSI
Retikka
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sarah85
# 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön # IVF
Tintti_76
# 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut #
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön # 5.ICSI
Untuvikko80
# 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet # 5.IVF/ICSI
empuska
# ensimmäinen # selittämätön #
Neeeuska # 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Hillerihiiru
# 2012 # ensimmäinen # toinen munatorvi poistettu + siittiöt # 4.IVF/ICSI
JONPA77
# 2005 # ensimmäinen #
nans # toinen # PCO + siittiöt # 1.IVF
kiia-s # 2011 # ensimmäinen # PCO # 1.IVF
leona_ # 10/2013 # ensimmäinen # selittämätön/endo? # 1.IVF/2. PAS
grey83
# 2015 # ensimmäinen # monitekijäinen # 1.IVF
Mari32
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/endo# 4.ICSI
Lottainen
# 2011 # toinen # munatorvi tukossa # 1.IVF
maljakko
# 1.IVF/1. PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
AaVee
# 2010 # toinen # 1.IVF / 1.PAS
Lia_ # 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön # 2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana# 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 3.PAS

Piinailijat: :whistle:

grey83 - testipäivä 12.10.
Domi - testipäivä 14.10.
Lia_ - testipäivä 16.10
Saaga76 . testipäivä 16.10


Plussanneet 2014: :love:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti
1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto (geneettinen keskeytys)
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Plussanneet 2015: :love:
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen)
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona 2.IVF
Viiva84 2.IVF
Fibbis 3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta 2.ICSI (km/kkm?)
Havina 2.ICSI
Läiti 1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga76 1.IVF 2.PAS (km)
Riimini 5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es- 1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi12 3.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti - luomu
Elokuu 2015
Mandala 2.IVF (kem)
Viljonkka_ 1.IVF 2. PAS (km)

Syyskuu 2015
iinukka_ 2.IVF
kop kop 1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78 (kem)
Mandala 2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis 1.IVF

Lokakuu 2015
Henrietta 2.ICSI / 2. PAS
nans 1.IVF


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla jaksaa kroppa näköjään yllättää toden teolla, meillä siirtyy koeputkihoidon aloitus muutamalla viikolla eteenpäin. menopur annos oli tehnyt sen että mulla on ovulaatio tulollaan vasemmalla oli muistaaksi kaksi isoa follia, jotka oli sen kokoisia 18mm ja 17mm, et nyt annetaan pregnyl ja vaikka on kuulemma monikkoraskauden riski suuri niin tän päivän tyksin lääkäri oli sitä mieltä et antaa mennä vaan. suunnitelmissa olis et mahdollinen uudella yrityksellä olisi viikolla 45, jos tästä en raskaudu. Tää vaihtui lennosta oi-hoitoon. näillä mennään ja oli vielä optimistina et nyt vois tärpätä..
 
hannuliini meillähän kävi täsmälleen samoin! Ekan IVF:n piti alkaa tai tavallaan alkoikin ja tokassa ultrassa olikin kaks follia lähtenyt karkuteille.:cautious:
Nyt tässä oottelen et tää kierto päättyis ja pääsis uudelleen sen ekan IVF-kierron kimppuun kovemmin panoksin.
Mut mähän alotin oviksen jälkeen terolutin ja viime pe progynovan, lääkäri määräsi nämä pohjustamaan tulevaa uutta kiertoa että vaste menopuriin (jota nostettiin 275 yksikköön) olisi parempi.
 
riski on se et jos ne oltais punktioitu niin se olis todennäköisesti epäonnistunut niin meinas et kotiin vaa yrittämään. suurin toive olis et jos täs ei tärppää niin päästäis oikeesti ens kuussa yrittämään ettei tartte taas odottaa montaa kuukautta et päästään jatkamaan, mä saan ehkä joko tänään tai huomenna varmistuksen asiasta kun oli jo ruuhkanen se punktio lista sillä viikolla et he pitää jonkun palaverin koskien asiaa. et illalla pitäis pregnyl laittaa ja lauantaina alkaa luget.
 
Heippa, vieläkö yksi uusi mahtuu joukkoon mukaan? Olen seurannut tätä ketjua jo pari kuukautta ja nyt oli jo pakko kirjoittaa kun näiden asioiden kanssa tuntee välillä olevansa niin yksin. Mulla on siis tähän kiertoon suunnitteilla Pas, joka on jo kolmas yritys niin toiveet on välillä niin korkealla. Taustaa sen verran että meillä on 2011 syntynyt poika ekasta icsistä, mutta tämä sisaruksen hankinta ei olekaan ( vielä) onnistunut. Mies on sitä mieltä että tämä on viimeinen yritys ja siitäkin syystä stressaa. Huomenna mulla on ultra, jossa selviää että mitä tapahtuu, onko ovista tulossa jne.. Mitähän vielä.. Ikää on 33vuotta ja yksityisellä ollaan hoidoissa. Syy lapsettomuuteen on miehen siittiöiden vähyys ja epämuodostuneisuus ja minun pco.. Siinä kait tärkeimmät ens alkuun.
 
hannuliini toivotaan että punktioaikoja löytyy jo lähempää. Me ollaan yksityisellä, niin päästään automaattisesti suoraan seuraavaan kiertoon yrittämään.

Kuulostaapa "uudelta" lähestymistavalta Neiti, ehkä se onkin se teidän juttu!

Ja tervetuloa virvatulia! Ootko siis tämän toiveen kohdalla 1 ivf:n kolmannessa pas:sissa..? Onko mies kertonut miksi on sitä mieltä että viimeinen yritys?
 
hannuliini toivotaan että punktioaikoja löytyy jo lähempää. Me ollaan yksityisellä, niin päästään automaattisesti suoraan seuraavaan kiertoon yrittämään.

Kuulostaapa "uudelta" lähestymistavalta Neiti, ehkä se onkin se teidän juttu!

Ja tervetuloa virvatulia! Ootko siis tämän toiveen kohdalla 1 ivf:n kolmannessa pas:sissa..? Onko mies kertonut miksi on sitä mieltä että viimeinen yritys?
No meillä on siis 1.ICSI 3.pas, vaikka aikaa lähellä nuo toisiaan on. Ja mies on vähän sitä mieltä että taloudellinen puoli tulee vastaan. Toiseksi ei kuulemma jaksa minun masentuneisuutta ja kärtyisyyttä jos testi onkin negatiivinen. Tavallaan ymmärrän että se voi toista ärsyttää, mutta toisaalta taas... minuun ne kaikki hormoonit laitetaan ja hoidot kohdistuu Ja vielä kun olen niin pönttöpää, että joka kierron alussa tarkastan mahdollisen lasketun ajan ja kaikkea... Tunnustan että ehkä pudotus on korkea kun menen niin pää pilvissä. Nyt yritän olla rento tän asian suhteen. Ja siksipä tänne tunginkin ettei mun miehen tarvi kuunnella mun jokaista havaintoa minun kehontoiminnoista. Piinapäivät on pitkä aika, jos sinne asti päästään. Silloin aina löydän itsestäni varmoja raskaustuntemuksia ja aivan yhtä varmoja epäonnistumisen tuntemuksia
 
virvatulia - Totta, piinapäivinä löytää kyllä kaikki mahdolliset merkit raskadesta ja myös epäonnistumisesta. Itse löytäisin niitä joka kierrosta, jos lähtisin etsimään. Jopa niistä kierroista, kun söin e-pillereitä kierron ohjaukseen. :)

Nyt pp4 (eli ei todellakaan voi olla raskausoireita, aiheutuvat lugeista ja siitä, että on nestettä munasarjoissa sekä vatsaontelossa) palelen niin, että makaan tällä hetkellä täysissä pukeissani kahden peiton alla. Aamulla meinasin oksentaa, töissä juoksin pissalla melkein tunnin välein, tulee himoja erityisesti suolaiseen ruokaan ja jostain syystä voisin vetää punasipulia ihan sellaisenaankin. Vatsaa nipistelee ja väsyttää ihan vietävästi. Rinnat turpeina ja nännit niin arat, että eivät edes suihkussa kestä juoksevaa vettä. Johan näistä saisi vedettyä ties mitä johtopäätöksiä, jos ei tietäisi oireiden johtuvan muusta. Keväällä kemiallisessa oli vain yksi oire, jota en ole milloinkaan muulloin tuntenut - oli pieniä suonenvetoja ja elohiiriä jaloissa. Nekin saattoivat johtua ihan mistä vaan, vaikka ruokavaliosta.

Turvotus pysynyt samoissa täällä, mutta oma olo on parempi. Voihan se olla, että mahdollinen alkanut hyperi on helpottamaan päin ja nyt vuorostaan turvottaa luget. Eilisestä asti on nippaillut vatsan seudulta, vähän eri kohdista. Ihan normaalisti kuitenkin pystyy elämään, vaikka varovainen saa olla.
 
Joo kyllä luget, ynnä muut mömmöt ja ihan varmaan naisen aivota ;) saa aikaan niitä "raskausoideita". En tiedä onko sellasta olemassa mitä ei itsellä joskus olisi ollut! Lia_ mulla lugeissta tulee nimenomaan palelua (sori), oon kylmänen muutenkin, mut huomannut et laiton jälkeen eritoten tulee kylmä, nyt ei oo ollut niin paha. Minun piinailu siis lähinnä pohjautuu siihen et millon vessakäynnillä paperiin jää rusehtavaa/punertavaa. Ajattelin et viikonloppuna tarttee alkaa pelätä, mut viime yönä heräsin menkkakramppimaiseen kipuun et tuskin tarttee ees sinne ootella.. :( (eri fiksua muuten olla wc-paprua missä on pinkkiä kuvioo, voitte kuvitella unenpöpperössä..) Jos joskus pääsisi testipäivään asti ilman mitään vuodon tyyppistä, niin sit jännittäisi! Tissit nyt on ollut vähän turvonneet ja arat viime kierron primoista saakkaa varmaan koko ajan ja ei ainakaan se pahemmaksi oo nyt mennyt.. Mutta kuten sanottu ei mitään mitä ei olisi ennenkin ollut..
Tervetuloa virvatulia!
Ps. Talvi tulee -4
 
Tervetuloa Virvatulia! :)

Noista oireista. Mä olin melkein varma, että olen raskaana kun mulla oli ekaa kertaa luget käytössä. Oli rinnat ja nännit kipeät, palelti, pissitti yms kaikkea mahdollista. Mulla oli pitkään eka Lutinus käytössä, joten vaikka aivot tiesi että lääke on vaihtunut niin annoin itseni lähteä siihen hypeen ja pettymys oli suuri kun verikoe olikin sitten negatiivinen.
Eli tosiaan jotenkin se keltarauhashormooni on lugeissa kai sellaisessa muodossa, että kroppa kuin kroppa reagoi siihen tosi helposti. Ja keltarauhanenhan se on alkuraskaudessakin isossa osassa ennen kuin istukka ottaa hommat kokonaan hoidettavaksi, joten varsinkin isoilla määrillä lugea voi olla olo kuin erittäin raskaana.

Mutta toisaalta kun tosiaan me kaikki varmasti ollaan lugeja käytetty ja tiedetään miten kroppa siihen reagoi, niin välttämättä se alkanut raskaus ei teekään mitään sen kummempaa oloa siihen päälle enää. Eli välttämättä ei voi edes kuvitella olevansa raskaana kun sitten onkin! näin mulla kyllä käynyt. Varsinkin nyt kun oli niin pieni määrä lugea tässä viimeisimmässä hoidossa, että sekään ei saanut rintoja kipeäksi, eikä mitään muutakaan aikaiseksi, ja silti testi olikin plussa kuin puskista, hupsista!

Ja kuules Lia se sunkin alkio on jo viikon ikäinen (eikö se siirrettykin kolmipäiväisenä?) niin sehän voi siellä olla jo kiinnittymässä kovaa vauhtia ;) :)

Pidän teille kaikille piinailijoille peukkuja pystyssä että kävisi parhain päin!! :love:
 
Heips Kissat!
Saanko mä kömpiä tänne piinailemaan..? Taustana lyhyesti: kaksi IVF (icsi) lasta ja neljä menetettyä luomuvauvaa rv 14-21. Omissa soluissa paljonkin vikaa, siksi lahjasolukierto menossa. Tuolla lahjasoluketjussa on todella vähän keskustelua joten toivoisin että pääsisin tänne mukaan:rolleyes:
Mä olen enimmäkseen kirjottanu tuolla hätähousuissa ja 40v ketjussa (oon tosin 39), olin keväällä jälleen luomuraskaana ja menetettiin sekin vauva. Keskeytys rv14 jonka jälkeen kaks "kaavintaa" kun tavaraa jäi kohtuun. Limiksissä ei oo koskaan ollu vikaa ja lääkkeet tepsineet hyvin. Nyt yllättäen ei meinannutkaan limis kasvaa ja kaikki näytti muutnkin vähä surkealle. Mutta mutta lisäsimme hevosannoksen estrogeemia ja näillä mennään.

Oloista. Juu, Luget (tai ylipäätään keltarauhashormoni) tekee kyllä ja vaikka mitä. Toisaalta nyt tässä kierrossa kun on käytössä sekä estrogeenilaastari että pilsut olen ollu jo monta viikkoa "raskaana" :ROFLMAO: Oksettaa, hajut haisee, väsyttää, palelee..ruoka ei maistu, korvat tukossa, nenä vuotaa verta..mitä ikinä :D Nytkin olen matkalla hakemaan alkoin(t) mukaan ja meinaan yrjötä täällä junassa :sick:. Että tästä on hyvä alkaa kyttäämään raskausoireita :LOL:. Tosin just kuten Mandala sanoi, itse raskauksissa sitte oloja ei olekaan ollu sen enempää.. Kuopukksesta ei ollu juuri edes luge/estro-oloja joten olin ihan varma Negasta.
Tsemppiä kaikille!

Tammis, pian pp0:whistle:
 
Nyt asiat nytkähti ehkä taas eteenpäin kun uusi kierto alkoi ja soitin IVF-hoitajalle ilmoittautuakseni hoitoon. Kirjoitin tänne jo kolmisen viikkoa sitten pidemmät löpinät, mutta tässä nyt asianmukaisesti tiivistettynä: Suvipilvi # 10/2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1. IVF :)
Luulin, että saisin jo nyt tietää jotain hoitojen etenemisestä, mutta mulle soitetaankin vasta kahden viikon päästä takaisin. Alustavasti puhuttiin 9.9. lääkärikäynnillä lyhyestä kaavasta ja Gonal-F:stä, mutta katotaan nyt kuinka käy. Harmi kun en edes saanut vielä tietää, että mahdutaanko hoitoihin. Helsingin naistenklinikalla siis ollaan.

Sen verran voisin noista Lugeista itsekin kommentoida, että mulla ne vei kaikki normaalitki menkkoja edeltävät oireet pois. Ällättäviähän ne toki oli ja nosti lämmöt korkeelle (jonka takia hiukan palelua) mut muuten ei yhtään mitään turvotuksia, väsymystä yms..o_O
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista, nyt on kyllä mieli maassa. Kävin ultrassa tänään ja ei pysty tekemään passia tähän kiertoon. Clomit ei ollut auttanut mitään Kp 12 ja "isoin" folli 7 mm. Ja pitkä kierto luvassa, kun ovuloimattomaksi jää. Vapaapäivätkin ehdin jo hakea mahdollista siirtoa ajatellen. Aivan turhaan. Ärsyttää tämä kroppa kun ei lääkkeetkään tehoa. Onko joku kokeillut ruokavalion vaikutuksia ovulaatioon? Oliskohan pitänyt jättää sokerin syönti vähemmälle.. Itsellä oli kuitenkin käytössä virallisten lääkkeiden lisäksi monivitskut, gelee royalet ja foolihapot. Ei mitään vaikutusta! Anteeksi omanapainen tilitys.. Pettymys on vaan valtava kun ei mitään tapahdukaan
 
Neiti. - Jotenkin järki sanoisi, että vaikuttavan aineen määrä merkkaa enemmän kuin se, miten monta kapselia täytyy laittaa? Voin kyllä olla väärässäkin, ehkä joku tietää paremmin.

Mandala - Kaksipäiväisenä siirrettiin, mutta tosiaan kiinnittymisen pitäisi tapahtua näihin aikoihin tai olla jo tapahtunut, jos on tapahtuakseen.

Ristiriitainen olo. Pari päivää sitten mittailin vatsanympärystä peläten, että se alkaa paisua mahdollisen hyperin takia. Nyt sitten mittailen vatsanympärystä peläten, että hyperin oireet katoavat (vatsanympärys on yhä sama, tosin luget varmaan turvottaneet sen mitä nesteytys on laskenu). Piinapäivinä pitäisi kieltää google, liian monta kokemusta olen lukenut joissa plussan myötä hyperin oireet pahenee ja jos oireet ovat hävinneet on tullut nega. Tosin poikkeuksiakin on.
Jokseenkin hupaisaa, toiset etsii raskausoireita ja mä etsin hyperin oireita. :D

Pp5, ensi viikolla meinasin testailla joku päivä ennen verikoetta (16.10.). Tsempit muille piinailijoille, täällä on monilla jännityksen paikat meneillään. :)
 
Eilen illalla laitettu nahkaan pregnyl, ei heilutettu peittoja lääkärin määräyksellä, povas niin et jollei tänään oo ovista niin vimeistään huomenna sitten.. ohjeena tuli et kolmena peräkkäisenä päivänä olis hyvä olla yhdynässä. lauantaina alkaa luget ja nyt nousi mun kohdalla pisteet tyksiä kohtaa jos ei kahdesta folista huolimatta ala raskaus niin uus suunnitelma on se et punktio varaus tehty vikolle 45 eli päästään vähän niinku ylimääräsenä sinne. Tän päivän hoitsu oli sitä mieltä et nyt on hyvät mahdoolisuudet et tulisin raskaaks joko tulee yksi tai kaksi. Kun mulla tuli eilen mielee kotona sit se et kai ne sen mun perjantain ajan perutti kun suunnitelmat muuttus lennossa siitä lähin alunperin viel soittamaan sille hoitajalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Hannuliini ohoh, teillä vaihtui hoito 'lennosta'. Toivottavasti kotikonstein onnistuis, nyt vaan makkarin puolelle aikaa viettämään ;)

Lia_ Nyt kyllä unohdat googlen ja yrität nauttia piinallisista päivistä.

Tammityttö tervetuloa tänne puolelle, tuolla himotestaajissa jo törmättiinkin. Tsemppiä piinapäiviin sullekin.

grey huomenna testiä tai ainakin perjantaina, eikö? Voi kunpa :love:
 

Yhteistyössä