IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Huh kun on tukala olo. Selvästi helpommin meni punktio ja siitä toipuminen viimeksi. Nyt on enemmän kipuja ja vessassa käynti sattuu. Ihan kuin rakko ei tyhjenisi kokonaan, mutta onneksi kuitenkin tyhjenee edes pienellä paineella. Kauheasti ei tee mieli kävellä muuten kuin pakolliset matkat kotona. Täytyy nyt ottaa tosi varovaisesti, folleja oli niin paljon että hyperin riski löytyy (varsinkin kun olen aika pienikokoinen).

Koitan malttaa huomiseen asti, ennen kuin soitan munasolujen tilanteesta. Elleivät sitten ehdi soittaa ensin, käskivät varautua perjantain siirtoon jos kato käy. 14 munasolua siis löytyi (jos joku ei edellissivua jaksa selailla :) ), ja ICSI-menetelmällä hedelmöitetään. Tosin puhelinaika on vasta iltapäivällä, vielä ehtii mieli muuttua kolmesti tunnissa. ;)

Anteeksi oman navan ympärillä pyörivä viesti, ei paljon päähän mahdu muuta kun oma napa on niin kipeä. Kipu selvästi säteilee myös selkään.
 
...paitsi Domille täytyy kommentoida, kun pisti viestin kirjoittaessani. Hyvä kun siirrettävää löytyi ja 1 enemmän on aina 1 enemmän! Tsemppiä toipumiseen, kiva kun on muitakin melkein samassa vaiheessa! Jos maanantaina päästään siirtoon asti, niin mulla testipäivä on 16.10. Mutta vielä en uskalla liputtaa sen puolesta.

Ja totta tuo, että kestäisin tätä oloa mielelläni sen 9kk, jos vaan tulisi jotain "palkkioksi" siitä. Turhaan ei näitä haluaisi kestää, ainakaan montaa kertaa.
 
Lia_ I so feel you! Mulla punktiosta seuraava päivä oli kaikkein tukalin, mutta kyllä eilenkin iltaa kohti melko pinkeä maha oli. Mitään kovia kipuja ei onneksi ole ollut. Mutta tsemppiä paranteluun, ota rennosti. Minä lähden töihin ja toivon ettei olo työpäivän aikana käy kauhean tukalaksi..
 
  • Tykkää
Reactions: Lia_
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään :)

ananias # 2011 # ensimmäinen #
Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI
Ellae
# toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
epplu
# 8/2011 # toinen(eka luomu) # selittämätön # 1.IVF
Fibbis # 01/2014 # ensimmäinen # selittämätön (ikä) #
flow^ # 6/13 # ensimmäinen # pco, selittämätön #
Haave79 # 2/2012# ensimmäinen # selittäm./endo? # 3.IVF/ICSI
hannuliini# 8/11# ensimmäinen # pco/endo # 1.IVF
Hedelmiina # 2014 # ensimmäinen # ovulaatio/siittiöt #
Henrietta # 8/12 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/2.PAS
Hilippa
# 3/2013 # 1. yhteinen # siittiöt # 2. ICSI/1.PAS
ilo2010
# kesä 2012 # toinen # PCO # 1.IVF
-jennica- # 9/2012 # ensimmäinen # endo # 2.IVF/2.PAS
Jännää
# 1/2015 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
Kaisla78 # 01/2013 # esikoinen # siittiöt #
Liljeby # 6/2013# ensimmäinen # lievä endo poistettu, selittämätön #
Misericordia # n.2v # 2.yht (3. miehelle) # selittämätön/vähän endoa #
Nenna81 # 3/2013 # 3 (1. yhteinen) # munajohtimien tuhoutuminen # 2.IVF
patsuli
# 2010 # ensimmäinen # endo/siittiöt # 5.ICSI
Retikka
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sarah85
# 11/2006 # 2. lapsi (2km) # selittämätön # IVF
Tintti_76
# 6/12 # 1. lapsi # huonot munasolut #
Timjami77 # 7/13 # 2. oma (3. miehelle) # selittämätön # 5.ICSI
Untuvikko80
# 1/2010 # ensimmäinen # selittämätön, kiinnikkeet # 5.IVF/ICSI
empuska
# ensimmäinen # selittämätön #
Neeeuska # 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF
Hillerihiiru
# 2012 # ensimmäinen # toinen munatorvi poistettu + siittiöt # 4.IVF/ICSI
JONPA77
# 2005 # ensimmäinen #
nans # toinen # PCO + siittiöt # 1.IVF
kiia-s # 2011 # ensimmäinen # PCO # 1.IVF
leona_ # 10/2013 # ensimmäinen # selittämätön/endo? # 1.IVF/2. PAS
grey83
# 2015 # ensimmäinen # monitekijäinen # 1.IVF
Mari32
# 2012 # ensimmäinen # siittiöt/endo# 4.ICSI
Lottainen
# 2011 # toinen # munatorvi tukossa # 1.IVF
maljakko
# 1.IVF/1. PAS
Domi
# 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF
AaVee
# 2010 # toinen # 1.IVF / 1.PAS
Lia_ # 2012 # ensimmäinen # siittiöt/selittämätön # 2. ICSI
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana# 1.IVF

Piinailijat: :whistle:

nans - testipäivä 3.10.
grey83 - testipäivä 12.10.
Domi - testipäivä 14.10.
Lia_ - testipäivä 16.10


Plussanneet 2014: :love:

Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto (km)
Elokuu 2014
Läiti
1.IVF tuoresiirto (ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto
Syyskuu 2014
ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto (geneettinen keskeytys 22+3)
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto
Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto (km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS
Marraskuu 2014
StellaI 1.IVF tuoresiirto
Läiti 1.IVF/2.PAS (kkm 11+6)
Astrea 1.ICSI tuoresiirto
Joulukuu 2014
Mari32 3. IVF tuoresiirto (geneettinen keskeytys)
Kaisla78 1. ICSI tuoresiirto (km)
Henrietta 1. ICSI 3. PAS (km)
Hiippis81 1. IVF/ICSI 1. PAS
Plussanneet 2015: :love:
Tammikuu 2015
Deja 1.IVF 2.PAS (kkm rv15)
Helmikuu 2015
EukkoI 1.ICSI 1.PAS (ei tuoresiirtoa, 2 alkion PAS)
Hedelmiina 1.IVF
RiiMini 5.ICSI (kemiallinen)
Hertta2015 1.ÍVF 1.PAS
Tuutunen80 2.IVF
Maaliskuu 2015
Zoona 2.IVF
Viiva84 2.IVF
Fibbis 3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta 2.ICSI (km/kkm?)
Havina 2.ICSI
Läiti 1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga76 1.IVF 2.PAS (km)
Riimini 5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es- 1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi12 3.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti - luomu
Elokuu 2015
Mandala 2.IVF (kem)
Viljonkka_ 1.IVF 2. PAS (km)

Syyskuu 2015
iinukka_ 2.IVF
kop kop 1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78 (kem)
Mandala 2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis 1.IVF

Lokakuu 2015
Henrietta 2.ICSI / 2. PAS


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Viimeksi muokattu:
epplu no onpas sulla mennyt hitaasti hoitojen osalta :eek: toivottavasti nyt auttaa nuo laastarit, että pääsette hommiin! mulla ei itsellä ole niistä kokemusta jota jakaa, mutta olen niistä kuullut että ihan hyvää tavaraa kaiketi!

Domi onnea kyytiläisestä ja paljon niitä kuuluisia tarrasukkia! :) Harmittaa varmaan jos soluja löytynyt niin paljon vähemmän kuin muniksia kerätty, mutta ihan hyvä tulos tuokin!

Harmi että olette Lian kanssa kipuilevia. Mulla eka punktio oli myös todella kivulias parantua. Meni varmaan viikon päivät ellei vähän pidempääkin, että pystyi kävelemään ihan täysin normaalisti. Ja pissaaminen sattui jännästi myös tuolla jossain sisällä. Toisessa paikassa tehdystä, toisesta punktiosta, ei tullut mitään vaan oisin voinut lähteä vaikka lenkkeilemään saman tien o_O

Lian alkioille kasvamisvoimia puhaltelen! :whistle:
 
Onpa teillä Lia ja Domi inhottavan kivuliaat punktiojälkeiset, tsemiä ja toivotaan että nyt tuli hyvät alkiot. Kertokaa kun tiedätte siirtopäivät.:) (vai oliko jo tiedossa ja tää lahopää ei muista..)

Moneltakos meet ultraan Mandala?

Oon tässä lounastauolla, pääsin siis takas töihin taudistani.
Mulla on neljättä päivää menossa terolutit (2x päivässä 10 päivän ajan oviksesta) ja nyt on kyllä ällö olo ja tylsää kun oireilee niistä samoin kuin olis vielä vatsatauti tai raskaana.
Rinnat siis turposi ja kipeytyi pregnylin jälkeen ovispäivänä ja ei oo muuten turvotus laskenut, kipuiluakin on. Lisäksi aalloittain kovia alavatsakipuja ja sit tää kuvotus!!:sick: Just yritin syödä lemppariani lohisalaattia enkä saa alas kun maistuu ihan käyneiltä limanuljastoilta suussa. Yritä tässä sit syödä terveellisesti, kun muutenkin kaikki lääkkeet pistänyt niin ahdistavan turvotuksen päälle. Ja muo ei yhtään haittais tää kaikki jos olisin onnellisesti (ja ikipaniikissa) raskaudesta mut kun tää on vain epätoivoisesta lääkepumppauksesta joilla toivotaan saada aikaiseksi nää oireet..:confused::cautious:
 
Mandala - Jännä tosiaan, miten toipumisessa on eroja kerrasta riippuen. Mulla molemmat punktiot olleet samassa paikassa, mutta ihan erilaista toipuminen. Ensimmäisen jälkeen olin jo viikon sisään hevosen selässä, nyt ei tulisi mieleenkään pariin viikkoon mennä hölskytettäväksi.
Kovasti täällä jännäilen sun ultran tuloksia, toivottavasti saat hyviä uutisia tänään!

Lottainen - Siirtoaika varattu maanantaille, mutta huomenna jo siirretään jos siltä näyttää. Tässä odotan mahdollista puhelua ja jos sitä ei kuulu, niin huomenna iltapäivästä soitan alkioiden "kuulumisia". Kurjalta kuulostaa sinunkin oltavat, mulla kanssa tulee voimakkaita oireita kaikista lääkkeistä. Jo e-pillerit riittävät tekemään turvonneen raivohärän, saati sitten nämä hormonihoidot. :D Tuo terveellisesti syöminen kuulostaa järkevältä, pitäisi myös harkita tän lohtusyömisen sijaan.

Huomenna alkaa lugesteronit, ja lauantaina pitäisi kestää 2x2h bussimatkat koulutuspäivään ja takaisin. Aiemmin lugeista on tullut voimakasta matkapahoinvointia, tässä jo harkitsen jospa kulkisi matkat sittenkin omakustanteisesti omalla autolla. Tai sitten kysyn pahoinvointilääkkeistä huomenna puhelimitse, saako jotain ottaa. Ei olisi kiva ruveta yökkimään työkavereiden edessä, saisi aika äkkiä vaan raskaushuhut liikkeelle (muutenkin hoitojen takia paljon erpämääräisiä poissaoloja, löysät vaatteet peittämässä turvotusta, en päivää ennen punktiota osallistunut tavaroiden kantamiseen selkäkipuihin vedoten...).
 
Neiti. - Mulla on kanssa molemmissa punktioissa jäänyt suuri osa tyhjäksi. Nyt oli 34 follia ultrassa, punktiossa tyhjennettiin 25 ja saaliiksi saatiin kanta.fi:n mukaan 13 (eilen sanottiin 14). 1 oli jo ovuloinut punktion aikaan. Menopurilla kasvatettiin nämä.
Edellisen punktion paperit halusin vain äkkiä pois silmistä kun selvisi kemiallinen raskaus, joten en yhtään tiedä mihin ne olen säilönyt. Silloin kato oli suurempi, 7 munasolua saatiin (melkein 30 follia silloinkin?) ja niistä yksi selviytyi siirtoon asti. Silloin lääkkeenä oli Gonal-F.

En ole hoksannut edes kysyä mitään syytä, ensimmäisessä sanottiin ettei lääke sopinut ja vaihdettiin Menopuriin. Nyt täytyy seurata, miten moni saadaan viljeltyä alkioiksi.
 
Neiti meillä oli ekassa pitkäkaava, lääkkeinä synarella, puregon, pragnyl + luget. Jotenkin kun olen tässä koittanut miettiä et paljonhan niitä sillon oli yhteensä niin sellanen aavistus et ehkä 14 (voi olla ihan mitä vaan muutakin) joten olis sillonkin ollut 6 tyhjää ja 8 solullista. Nyt siis lyhyt kaava, suoraan isompi annos puregonia (viimeks piti nostaa annosta) jarruna orgalutran ja puregon nytkin ja nyt pistän lisäksi su gonapeptylin.. Ei se kyllä varsinaisesti sanonut mitään, enkä tullut sen tarkemmin kysyneeksi. Tänään soitin hoitajalle ku tarkistin vielä että onko sillä gonapeptylin pistokellon ajalla väliä, hän sitten kysyin että miten nyt sit meni jne, kun hän oli punktiossa, mutta ei siirtopäivänä. Hänellä vähän sitä ihmettelin, mutta ei oikeen siihen mitään sanonut sano vaan et hienosti että 10:stä 9 kypsää.. Pitää kysellä sitten enemmän jos PAS:siin joutuu.
Mullahan kävi silleen että kun odottelin sillon punktioon pääsyä, tuli solubiologi siihen ja kutsui minua nimeltä.. luulin et se miehen näytettä jo odottelee, kun mies tuli vähän myöhemmin aikataulujen takia (purkittaa näytteen kotona, kun asutaan niin lähellä). Mut sit se olikin sileen et eikun minä vain että olisiko sinulla jotain kysyttävää.. TÄH?! Totaali häsä ja aivolukko päälle.. ööhöhh, eihän siinä mitään tajunnut kysyä.. siinä oli vielä joku pariskunta kans oottaa vuoroaan ennen mua niin ihan jotenkin menin häkellyksiin. Kysyin sit et mitäs mulla vois olla kysyttävää ja sit se kysy et onko meille väliä et pas vai icsi.. minä siihen et sinä varmaan tiiät paremmin :oops:
Hyvähyvä Henrietta-
Tosiaan kummaa toipumis ero, itsellä ei viimeksi ollut mitää punktion jälkeen. Nyt ei muuten pyöräily ollut vielä kovin kivaa, onneks lyhyt matka, seisaallen oli paljon parempi! ;)
 
Hoito kierto alkanut, en oikeen tiiä mitä ajatella ja millä mielellä tässä mennään ei oikeen vielä jaksa tota lippua nostaa korkealle, tiistaina ultra toivon mukaan tolla lääkemäärällä saadaan saadaan edes muutama solu aikaseksi. Aijoittainen unettomuus vaivaa edelleen täytyy varmaan tiistaina jutella siitäkin.
 
Voi miten epämääräiset ohjeet Neiti. Eikö missään paperissa (hoitosuunnitelma) tai reseptissä tai missää näy tarkkaa annos määrää. Ei ole minulle tuttu lääke niin en yhtään tiedä millasesta kyse..
 
Neiti se yksi naksaus on todellakin vain yksi käännös siitä kynästä eli toooodella pieni määrä, käytännössä varmasti vain yksi tippa. Eli kynän ruudussa näkyy tosiaan vain se viiva. Laske 10s ja ota kynä pois.

Näköjään aloitatte hoidot saman tien siellä, jännää :) hirmusti tsemppiä tähän ja toivotaan hyvää saalista!

Tännekin voisin päivittää että eilen siellä Eeron ultran ruudulla pienen pieni sydän sykki sittenkin vaikka ollut niin epätodellinen olo :) löytyi kuin löytyikin toinenkin alkio samasta pussista mutta sykettä ei näkynyt ja koon puolesta oli varmasti tippunut pois muutama päivä sitten.

Mä en varmaan osaa vieläkään täysin kokonaan pysyä pois täältä, niin kovasti lapsettomaksi sitä itsensä laskee. Js niin kovin sitä toivoo onnistumista kaikille täällä. Jos mun kommentointi jotain häiritsee niin sanokaa ihmeessä pliis! Voin päivitellä tuota listaakin kun ei siinä mitenkään hirmusti hommaa ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Mandala - Tietenkin pysyt tässä ketjussa, ihan niin kauan kuin itestäsi tuntuu. Täällä on ihmisillä paljon kysymyksiä ja varmasti löytyy pitkään yrittäneiltä tietoa jota voi jakaa. Ja mihinkä tuo lapsettomuus meistä koskaan lähtisi ja sen tuomat kipeät kokemukset, osa niiden käsittelyä voi olla tilanteiden uudelleeneläminen muiden kokemusten kautta. Mielelläni luen sinulta muutakin, kuin pelkkää listan päivitystä, vaikka toki siitäkin on hyötyä. :) Paljon onnea ihanista uutisista, vaikka olen itse ollut tällä palstalla vain hetken niin jotenkin sitä "kiintyy" kaikkiin kirjoittajiin ja toivoo heille vaan parasta. Oikein paljon onnea taipaleellesi! (y)

hannuliini - Jotenkin tunnistan nuo tunteesi, itse olin alkukierrossa hyvinkin skeptinen lääkkeen toimivuudesta ja näin uniakin hoidon pieleenmenosta. Muun muassa sota syttyi juuri ennen punktiota, vaikka yleensä en mitään sotatilanteita edes ajattele.

Henrietta- - Hyvältähän nuo arvot kuulostaa, toivottavasti lähtee kasvamaan ja kaikki sujuu hyvin! Varovaiset onnittelut :)

ON: Olo jo paljon parempi kuin eilen, alavatsa kosketusarka ja jos nousen vahingossa vatsalihaksia käyttäen ylös niin kyllä sattuu. Särkylääkettä en kuitenkaan enää ottanut. Tuijotan puhelinta, tuleeko siirto sittenkin jo tänään. Toivottavasti ei soi, se tarkoittaisi että kato on käynyt soluissa. Iltapäivästä meinaan soittaa itse klinikalle, jos sieltä ei mitään kuulu, ja kyselen tilanteesta. Kauhean jännittävää.. Viime punktiosta jäi saaliiksi siis vain yksi siirrettävä solu, kun loput hedelmöittyneet lakkasivat jakautumasta. Siksi tässä kohtaa jo aikamoinen piina menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Olen Lian kanssa täysin samaa mieltä Mandala, jos et tänne kirjoittele niin joudun kurkkimaan toista ketjua vähän väliä..:p

Lialla on kyllä nyt tosi jännät paikat, toivotaan että pikkutyypit nyt jaksaa jakaantua paremmalla menestyksellä kuin viimeksi! Kerrohan heti kunn tiedät lisää tilanteesta. tsemiä!

Voi ääh Neiti ei oo kiva tuo kystan vuoksi odottelu, toivottavasti tahtoo kadota nopsaan!

Ja ihanaa Mandala, pieni sitkeä syke!:love::love::love:

hannuliinille toivon tsemiä uuteen kiertoon, toivotaan että kaikki menis nyt niin kun on ajateltu ja toivottu.<3

ON: Mulla alkoi tänään nyt loppukierron ajaksi (nyt kp17) Progynov. Onko joku muu syönyt sitä? On estrogeenivalmiste. Mulla on migreenitaipumus, vähän jännittää kun se päänsärky on yksi yleisimmistä haittavaikutuksista. Teroluteja joita syön vielä ensi keskiviikkoon asti, ovat aiheuttaneet kyllä inhottavia alavatsakipuja. Viime yönä piti nousta ottamaan särkylääkettä. Kaikkea sitä..
Menispä tuo reilu viikko nopeasti jotta uusi yrityskierto pääsisi alkuun!
 
Pikaisesti tulin onnittelemaan Mandala! !
:love::love:
Aivan mahtava homma! Koko eilisen päivän päivitin sivuja että näön sun uutiset:LOL:
Lottainen mulla on ollu viime pas se progynova ja ei kyl tehny mulla pääkipuja tao mitään muutakaan. Oikeestaan kaikki muut kivut poistui sen myötä.
 
Voi harmi kun sulla Lottainen tulee noita oireita kaikista näistä miljardeista lääkkeistä mitä joudutaan käyttämään! Mä olen tässä meidän ketjussa lukenut, muistaakseni jennica kertoi, että kova päänsärky tuli progynovasta just, jos oikein muistan. Toivottavasti sulle ei migreeni lähde käsistä sen takia!
 
Jaahas, johan tässä parissa tunnissa ehtikin jo tapahtua.

Nyt on hyvälaatunen nelisoluinen alkio siirretty ja pakkaseen meni yksi oljellinen (olisiko siinä 4 tai 5 ollut? Unohdin jo, täytyy kannasta tarkistaa myöhemmin :D). Selitys tukalalle olollekin tuli, munasarjat täyttyneet nesteellä ja vatsaonteloonkin sitä nestettä on päätynyt. Mahdollisesti kehittyvästä hyperistä huolimatta siirto tehtiin, vaikeaa vaan taisi olla kohdun asennon takia.

Alkoi taas kivut tuon reissun jälkeen, kun joutui useammalla bussilla matkaamaan. Lisäksi hölmönä poimin parit tavarat lattialta, heti sattui. Ei auta kuin toivoa parasta nyt, verikoe 16.10.
 
Hei! Meille tehtiin tänään eka ja VIKA inssi. Miehen sperma oli odotettua huonompi, joten sillä tiellä kuulemma turha jatkaa. Nyt edessä icsi, kun ei kuulemma ivf:äänkään taida siittiöitä riittää :( ollaan oltu yksityisellä klinikalla Helsingissä, mutta en tiedä kauanko meidän rahat riittää. Lääkäri tekee julkiselle lähetteen heti kun mun menkat alkaa.. Vähän mietittiin että josko sillä välin yksi icsi yksityisellä? Jonot kun on pitkät.. Huhhuh. Ahdistaa. Onneksi on tämmönen paikka! Ja täältä saa lukea rohkaisevia onnistumisia!!
Meistä sen verran et oon 29 ja mies 31. Meillä on 2v tyttö. Esikoista reilu vuosi yritettiin kunnes luomuna tärppäs. Nyt yritystä n. 1,5v. Miehellä siis heikko sperma ja mulla vahva epäily adenomyosiinista.
Tsempit teille kaikille, ootte vahvoja naisia :)!!!
 
Ei ainakaan olo parane täällä, nyt on vatsanseutu niin turvoksissa että nahka on ihan pinkeenä. Lisäksi olkapäässä tuntuu terävä pisto, ja tänään ultrassa näkyi jo nestettä siis munasarjoissa sekä vatsaontelossa. Lääkäri käski ostaa elektrolyyttijuomaa apteekista, ja nyt yritän väkisin saada sitä alas. Niin turvonnut olo, ettei tee mieli niellä yhtään mitään, mutta pakko vaan yrittää. Mittanauhan avulla koitan seurata, turpoaako tämä tästä vielä, nyt näytän ihan kuin olisin pidemmälläkin raskaana.

Muilla kokemusta hyperistä? Missä kohtaa pitää oikeasti huolestua? Jos yhtään tästä huononee, niin soitan päivystävälle hoitajalle, mutta nyt koitan vielä katsoa. :unsure:
Sitten on tietenkin se tänään siirretty alkio, lääkäri pohti jonkin aikaa uskaltaako siirtää. Halusi kuitenkin laittaa, kun ei ole aiemmin pakastettu mun alkioita ja oli sitä mieltä, että tilanne voi helpottaa.

Mamido - Tänne vaan mukaan keskustelemaan ja lukemaan kokemuksia koeputkihoidoista. Mekin mietittiin taannoin, siirrytäänkö julkiselle, mutta päätettiin siirtyä. Jonotus meni yllättävän nopeasti, tosin ei olla Helsingissä. Toivottavasti tietenkin inssi tuottaa tulosta, jospa ne vähän siittiöt löytävät perille :)
 

Yhteistyössä