risukasa vaikka osasitkin jo odottaa tulosta, niin ei se silti vie sitä faktaa pois, että ihan paska ja epäreilu homma
Kävin just itse hakemassa 8-soluisen/3-päiväisen kaverin matkaan. Jotenkin meni kyllä niin nappiin koko homman kanssa. Ne siis oli eilen sulattanut sellainen kahden 2-päiväisen alkion ampullin eikä ollut osanneet päättää kumpa siirretään. Biologi päätti jatkoviljellä tähän päivään ja siinä kävi ilmi että toinen oli pysähtynyt, mutta toinen tuplasi solunsa normaalisti. Eli täytyy kiittää biologia päätöksestään!
Tämä siis ei ois voinut paremmin mennä koska mä olin eilen vielä aika heikossa kunnossa kotona jonkun vatsataudin/ruokamyrkytyksen jäljiltä. Klinikalla on tapa, että siirtopäivänä soitetaan vaan jos on huonoja uutisia ja eilen aamulla kun puhelin soi olin vielä edellisen päivän/yön vatsamöyhennyksen jäljiltä niin huonossa hapessa, että mielessäni mietin "ihan sama vaikka kuolivat sulatukseen, eipähän tarvi liikkuu sängystä mihinkään", no onneks oli näin sitten kuitenkin
JA kaiken lisäksi biologi siinä mun henkilötietoja tarkistaessa mainitsi, että mulla on vielä se yksi jatkoviljelty ja pariin otteeseen uudelleen pakastettu, eli se blasto on sittenkin hengissä! lääkärit koko ajan tässä puhunut että kaksi alkiota pakkasessa, vaikka ollutkin kolme.
Jotenkin pitkästä aikaa sellanen välinpitämätön fiilis vaihtui ihan kivaksi fiilikseksi ja mietin, että pitäisikö kokeilla positiivista asennetta tällä kertaa - unohtaa se taikauskoisuus ja itsesuojeluvaisto hetkeksi ja vain yrittää olla niin positiivinen tämän suhteen kun mahdollista. Että jos vaikka ei sinne yksityiselle tarviskaan mennä! koska ei se tässä konkurssissa enää mitään tee jos vähän annan itseni toivoa ja iloita vaikka lopuksi pettyisin taas.
Eli näillä mennään ja toivottelen teille kaikille ihanille vertaistuki-ihmisilleni aivan ihanaa ja aurinkoista vappua :heart: :heart: