Saaga voi hitto miten julmaa
voimia!
liljeby ei kai kaikki vielä ole menetetty? Muuttiko lääkäri lääkkeen määrää? Mulle ainakin sanottiin, että se eka tarkistus piikitysten alkamisten jälkeen on just sitä varten, että voidaan vielä lisätä tai vähentää lääkkeen annostusta tarvittaessa. Ja kun alunperin kysyin, että missä tilanteessa ei siirto onnistu niin sanoivat että jos nyt tulisi vain yksi tai kaksi munasolua/hedelmöittynyttä niin sitten IUI yleensä, paitsi tietty mun kohdalla kun ilman johtimia ei simpat kyllä mihinkään ui, joten kyllä mulla siirto olisi varmasti silti tehty.
Ja just nuo pienemmätkin. Mulla lääkäri löysi pienempiäkin ja sanoi että tuskin ehtii kasvaa punktioon mennessä mutta kylläpähän vaan kaikki sieltä siivottiin ulos petrimaljalle treffeille.
Tsemppiä kuitenkin hirmusti, on varmasti hormonihöyryissä inhottavaa! :hug:
-es- siirtopäivästä eteenpäin mulla tissit kipeyty ja oli toosi kipeet vloppuna. Nyt sen jälkeen ajoittain vain. Eikä ihan hirmu kipeät tällä hetkellä esim. Jännästi vaihtelee.
Viljonkka mä pidän nyt kyllä kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että sun lääke toimis nyt ja limis vahvistuis!! Voimia päänsäryn kanssa taisteluun, ota ihmeessä särkylääkettä vaan, turha sitä on kärvistellä.
Niin ja mulla on verikoe 12.5. tulokset seuraavana päivänä. Viisi kertaa tätä ennen ei ole ollut mitään jännitystä verikokeiden tulosta odotellessa, kun menkat on aina alkanut siihen mennessä.
Tervetuloa
Neeeuska ja tsemppiä tuleviin hoitoihin!
Hitto eilen vielä kirjoitin, että en ole pp-päiviä laskeskellut ja tuijotellut, mutta nyt kun tuli siirrosta tasan viikko aikaa niin kyllä sitä väkisinkin ajattelee nyt. Ainahan sitä tähän aikaan siirron jälkeen haaveilee, että ei muka-oireita tulis kuulosteltua, mutta niinpä varmaan onnistuu taas