Itsensämyyminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seonnutko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seonnutko?

Vieras
Eli siis olen joskus aikoinani myynyt itseäni ja nyt nämä vanhat ns. asiakkaat ovat kyselleet olisko mahkuja tavata..
Tilanne siis tämä, olen naimisissa ja mies tietää näistä jutuista, on niitä vastaan..
Mutta toisaalta olen ollut useamman vuoden työttömänä ja rahatilanne on aika persiillään suoraan sanottuna, haluisin hyvittää kaiken, mies kumminkin elättänyt minua..
Eikä seksi vieraan miehen, ei edes epämiellyttävän kanssa ole ongelma, osaan sulkea itseni ns. pois tilanteesta ja toisaalta kyllähän se itsetuntoa kohottaa, kun joku haluaa maksaa seksistä minun kanssa..
Ns. helppo raha houkuttaa..

No miten selität miehelle rahojen alkuperän jos hän ei halua sun myyvän itseäs?

Varmaan monelle muullekin miehelle olis kova paikka jos vaimo myis itseensä. Ja onhan se ihan ymmärrettävää. Huora kun nyt sattuu olemaan huora.

Mieheltä saan kumminkin ihaninta seksiä, vaikka harvoin. En nauti näitten asiakkaiden kanssa, esitän vain.. Miehelle selittäisin myyneeni jotain vaatteita tms. jossain, tai saaneeni lainaan.. Ei se rahan tuloon selittelyjä kaipaa.. Huoraaminen on taito sinänsä, pitää osata miellyttää erillaisia ihmisiä..

4l9wl83ze2p.png

1jw0k1kvcev.png

No se että salaat sen mieheltäsi on kuitenkin väärin. Hänellä on oikeus tietää asiasta, koska muuten se on verrattavissa pettämiseen. Hän ei ehkä nää asiaa pelkkänä tienestinä.

Sitä paitsi, ehkä miehesikin on mielummin hiukan köyhempi kun että puoliso paneskelee muita. Ehkä hän haluaisi myös sinun valitsevan rakkauden. Mieti nyt uudestaan mikä tässä elämässä on tärkeintä.. onko se todella raha?

• Tykkää
Reactions: poika
Minusta se ei olisi lainkaan reilua miestäsi kohtaan, kun hän kerran on sitä vastaan. Mitä hyvittämistä se olisi? Ennemminkin pettämistä. Ja voit asettaa myös miehesi siinä vaaraan, kaikkia sukupuolitauteja kun ei voi ehkäistä kondomilla..

Lähinnä se pahamieli siitä, että mies on joutunut elättää minua usean vuoden.. En tiedä miehestä tietenkään tarkasti, mutta seksi minun kanssani on hänelle kait yhdentekevää, niin harvoin sitä on saatika läheisyyttä.. Minulla kyllä ollut itsetunto-ongelmia ja kyllähän se imartelee, että joku on valmis maksamaan saadakseen olla minun kanssa..
Mies kumminkin haaveilee ties mistä autosta, mönkijästä, moottoripyörästä,.. Faktahan on se, että jos hän ei olisi elättänyt minua, hänellä olisi nämä kaikki..

Entä jos sitten kertoisin jatkaneeni toimintaa.. Mainitsematta miten useasti, mitä ja täh häh.. En kertonu aikaisemmista asiakkaista tms. mitään kummempaa, eikä mies kyllä kysynytkään.. Minulle ainakin rakkaus on ihan eri asia, kuin seksi. Seksi on vaan seksiä, ei mitään sen kummempaa..
Ja tosiaan rahapula on kova, kun töitäkään en ole saanut useaan vuoteen ja mies haluaa tuhlata ties mihkä.

Miestä lähinnä kiinnosti se, että nautinko.. Käski ehkä lopettaa siksi, että kerroin kuinka paskaa se periaatteessa on.
Vaikka raha ei tuo onnea, mutta jos pitää jatkuvasti laskea, mihin on varaa. Mitä syödään ja tosiaan kaikesta meikeistä yms. olen luopunut vuosia sitten ja töihinkään en pääsee sairauksieni vuoksi.. Toimeentulotuolla menty jo muutama vuosi..

Yhteistyössä