Mikä menee pieleen?(Miessuhteista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syy tähän on yksinkertaisesti se, että aloittaja on täydellinen nainen. Hän on kaunis, seksikäs, urheilullinen, fiksu, itsevarma ja itsenäinen. Hän on taivaasta tippunut jumalan enkeli, joka valollaan häikäisee miehet ja seireenin äänellään saa jokaisen miehen - pojasta vaariin - lankeamaan polvilleen. Aloittaja on nainen isolla N:llä. Hänen kauneutensa on ennenkuulumatonta ja hänen älykkyytensä ihmisymmärryksen ulkopuolelta. Hänen ihonsa on pehmeää kuin silkki ja hänen silmänsä säihkyvät kuin tuhat tähteä. Aloittajaa voisi parhaiten kuvailla jumalan ruumiillistumana ja maailmankaikkeuden suuruutena. Pohjois-Korean Kim Jong Il on huhujen mukaan polvistunut suutelemaan tämän jalkoja heidän tavatessaan.

Minä toivotan sinulle onnea ja menestystä vuosimallin -86 vuoroviikkoäiti. Sinä olet jotain mitä en olisi todeksi uskonut.

[QUOTE="FANI";28677859]Syy tähän on yksinkertaisesti se, että aloittaja on täydellinen nainen. Hän on kaunis, seksikäs, urheilullinen, fiksu, itsevarma ja itsenäinen. Hän on taivaasta tippunut jumalan enkeli, joka valollaan häikäisee miehet ja seireenin äänellään saa jokaisen miehen - pojasta vaariin - lankeamaan polvilleen. Aloittaja on nainen isolla N:llä. Hänen kauneutensa on ennenkuulumatonta ja hänen älykkyytensä ihmisymmärryksen ulkopuolelta. Hänen ihonsa on pehmeää kuin silkki ja hänen silmänsä säihkyvät kuin tuhat tähteä. Aloittajaa voisi parhaiten kuvailla jumalan ruumiillistumana ja maailmankaikkeuden suuruutena. Pohjois-Korean Kim Jong Il on huhujen mukaan polvistunut suutelemaan tämän jalkoja heidän tavatessaan.

Minä toivotan sinulle onnea ja menestystä vuosimallin -86 vuoroviikkoäiti. Sinä olet jotain mitä en olisi todeksi uskonut.[/QUOTE]
:laugh:

Ongelma on huono itsetuntosi ja kiinnostus pahoista pojista, käyttäytyvätkö sellaiset joskus normaalisti ja mukavasti?
Lisäksi syöksyt ilmeisesti heti alkumetereillä sänkyyn, mihin on kiire? Et kuitenkaan halua suhdetta vaan tapailua.

"Kriteerit ei ole taivaissa, urheilulliset menevät ja sopivalla tapaa "pahat pojat" kiinnostaa väistämättä. Täysin nysväkkä ei sytytä.

Poikkeuksetta miehet joista kiinnostun ovat hieman vaikean tai haastavan oloisia, ulkonäöltään sellaisia ettei seurasta takuulla pulaa ole. Yllätyn positiivisesti kun minusta kiinnostuvat

Tyypit ovat itsenäisiä ja varmaankin ns. saaliita. Kunnes. Tapaillaan muutama kerta, seksi sujuu ja kaikki on loistavaa."

Vaikka joitain fiksuja vastauksia tulikin pitää tarkentaa: en ole mielestäni täydellinen, mutta näytän kyllä hyvältä ja huolehdin itsestäni. Miksi sen sanominen on myrkkyä joillekin? Kehun myös muita mielelläni ja kiinnitän huomiota naisiin joiden ulkonäkö ja olemus kokonaisuutena miellyttää. Venäläinen naiskuva ja tyyli miellyttää silmää erityisesti, naiselliset naiset siis. Ammattitauti. ;) Elämäni ei silti pyöri ulkonäön ympärillä. Kroppa on harrastusten takia kunnossa. Saaliilla tarkoitin miehiä joista kiinnostun enkä itseäni, siksi päättelen näin koska muitakin kiinnostuneita naisia poikkeuksetta on.

Tiivistelmä samalla hengellä kärjistäen:
En ole: ruma, ylipainoinen, elättäjää etsimässä, sitoutumiskammoinen, pubiruusu, päihderiippuvainen, mt-potilas, moniongelmainen, kotihiiri, sosiaalisesti kyvytön, yltiöitsenäinen, huumorintajuton.
En halua: koti-insinööriä tai insinööriä, sinivalkoruudullista kauluspaitaa käyttävää, huonoryhtistä, epäurheilullista, laiheliinia, sairaalloisen ylipainoista, väkivaltaista, päihderiippuvaista, äidistä tai exästä riippuvaista, sitoutumiskammoista, rahaongelmaista, seinä"ruusua", tuppisuuta, älyllisesti vajaata, vailla ns. katuälyä olevaa, kotihiirtä.

Totta kai on se että kiinnostun vääristä miehistä. Seksi on minulle niin olennainen osa hyvää parisuhdetta etten kovin pitkään viitsisi jatkaa tietämättä kohtaako kemiat sillä saralla. Tosin lähes aina vetovoimaisuus näissä tapaamissani miehissä perustuu osin seksuaaliseen vetovoimaan ja seksi on useimmiten erittäin hyvää. Ei kai nykyään ole tapanakaan puolta vuotta odottaa? Usein tapaillut tuttavapiirissä tavattuja miehiä jolloin tunnettu pitkäänkin. Enkä välttämättä mitään pikkupahiksia tarkoittanut kuvailullani vaan sitä että miehessä pitää olla jotain jännittävääkin.

Käytöstä pitänee yrittää muuttaa ja katsella laajemmallekin. Silti en vain osaa kuvitella kiinnostuvani millään halpiskauluspaidassa, beigeissä housuissa ja mokkasiineissa hiihtelevästä huonoryhtisestä alimman portaan insinööristä, jonka päivässä autonrenkaan puhkeaminen perhe-toyotasta on suorastaan mullistavan eksoottinen tapahtuma.

[QUOTE="vieras";28677008]Olen vm86 kahden pienen lapsen vuoroviikkoäiti pk-seudulta. Olen erittäin sosiaalinen, urheilen kilpatasolla, tykkään juhliakin ja pidän huolta itsestäni ammatinkin puolesta. Usein saan kehuja ulkonäöstä, tyylitajusta, itsevarmasta olemuksesta ja silti mukavasta luonteesta jne. Olen ollut eronneena jo vuosia ja pärjään hyvin omillani. Pitkäaikainen hyvä suhde olisi silti toiveissa, olisihan se toimiva sellainen ihana. Kriteerit ei ole taivaissa, urheilulliset menevät ja sopivalla tapaa "pahat pojat" kiinnostaa väistämättä. Täysin nysväkkä ei sytytä. Tapaankin mielenkiintoisia miehiä aika usein. Törmään v ain aina samoihin ongelmiin joihin suhde tyssää ennen kuin ehtii alkaakaan.

Poikkeuksetta miehet joista kiinnostun ovat hieman vaikean tai haastavan oloisia, ulkonäöltään sellaisia ettei seurasta takuulla pulaa ole. Yllätyn positiivisesti kun minusta kiinnostuvat ;) Paljon miehiä on itsellä kavereinakin, ehkä se näkyy rentona käytöksenä. Älykkyys, se että syvällistäkin keskustelua syntyy aiheesta kuin aiheesta on yhdistävä tekijä sekin. Tyypit ovat itsenäisiä ja varmaankin ns. saaliita. Kunnes. Tapaillaan muutama kerta, seksi sujuu ja kaikki on loistavaa. Sitten mies alkaakin puhumaan seurustelusta ja sitoutumisesta ja siitä, kuinka ihastunut minuun onkaan ja kuinka harvinaisen mahtava olen. Itse taas tahtoisin lastenkin takia pitää asiat kevyinä mieluummin pidempään jotta tuntisi toisen kunnolla. Koen tilanteen aina tuolloin tukalana ja otan hieman etäisyyttä kertoen etten vielä tiedä mitä haluan mutta että haluaisin jatkaa tapailua rauhassa, koska olen nauttinut siitä paljon, olen itsekin ihastunut ja suhde voisi niin kehittyä pidemmälle ilman minun tunnetta siitä että painostetaan. En myöskään pyöritä useita miehiä samaan aikaan ja tämän kerron kyllä! Sen macho-pinnan alta löytyykin epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa vaikkei siihen syytä olisi, vai aiheutanko minä sen?

Mutta lyhyesti sanottuna,, tuon jälkeen saan aina perääni periksiantamattoman ja pelottavankin tyypin joka mm. lähettelee kymmeniä tekstiviestejä, soittaa tauotta kesken sukujuhlien, luulee nähneensä minut baarissa toisen miehen kanssa, ajaa naapurikaupunkiin tarkistamaan missä autoni on, seuraa minua ruotsinlaivalle tai suosikkibändin keikalle. Ajaa pihaani pitkän matkan päästä vain kuullakseen etten ole kotona vaikka olen ilmoittanut etten voi nyt tavata, seuraa harrastuspaikkaani jossa olen yksin (hevostalli) jossa odottaa ulkona koska nyt täytyy "jutella". Yksi kertoi vastoin tapojaan ryypänneensä ja valvoneensa kaksi yötä aiheuttamani stressin takia. Kiinnostun loppujen lopuksi harvoista ihmisistä mutta aina kun niin tapahtuu, tyyppi osoittautuu tällaiseksi. Miksi?[/QUOTE]Et sä oikeasti mitään miestä halua vaan huomiota mistä kertoo tämä ketjukin.

[QUOTE="vieras";28679610]Mikä on ollut pisin parisuhteesi? Minkälainen mies sinulla oli ja mikä meni pieleen?

Kuulostat olevan kuin autoa ostamassa, rastia ruutuun lisävarustelistassa. Parisuhde on hieman monimutkaisempi asia kuten olet jo huomannutkin.[/QUOTE]

Lasten isän kanssa 5v, yllätysraskaus heti alussa. Kun en enää ollut raskaana tai kotona pikkuvauvan kanssa, mies ilman syytä ja enenevässä määrin sairaalloisen mustasukkainen ja lopulta myös väkivaltainen.

4l9wl83ze2p.png

Yhteistyössä