itsekäs mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itsekkään vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itsekkään vaimo

Vieras
voitteko kertoa oman näkemyksenne meidän tilanteesta. alan itse kallistua vahvasti avioeron puolelle mutta tahtoisin tietää ylireagoinko? tilanne on tämä, olen hoitovapalla kahden lapsemme kanssa. ollut jo useamman vuoden. mies on sinä aikana tehnyt normaalia päivätöitä, harrastanut 4-6 iltaa viikossa ja haalinut kaiken päälle jos jonkinmoista lisätyötä. puolivuotta sitten kyllästyin vähäiseen rahantuloon ja aloin suunnittelemaan töihinpaluuta. (meillä on raha-asiat jaettu jo vuosia sitten niin, että minä maksan koko perheen ruuan ja omat+lasten vaatemenot ja tietysti omat laskuni). ite olin erittäin tyytyväinen tähän kunnes kypsyin siihen että kotihoidontuella kituutin pienillä rahoilla mutta miehellä rahat riittää. mies kannusti minua hommaamaan iltatöitä jotta vältytään tarhamaksuilta. no, sain iltatöitä ja mies on nyt naama nurinpäin kun hällä on niin raskasta. tähän asti töitä on ollut klo:16-18!! olen siis joutunu lähtemään heti kun mies on oven avannut, mutta 2 tuntia!!! nyt sitten lapset pitäs laittaa hoitoon kun HÄLLÄ ON NIIN RASKASTA!!!! mun työt kyllä lisääntyy niin että illalle tulee n.4 tuntia. mutta kuitenkin, lapset on yhdessä "tehty" mutta miehen elämää lapset ei ilmeisesti saisi sekoittaa. olis kuulemma pitäny työt saada tehä vähän myöhemmin että ois saanu rauhassa syyä ja levähtää töitten jälkeen!!! kommentteja!!

Samaa mieltä edellisen kanssa. Olisi ehkä aika miettiä teidän perheen talous uudelleen kokonaan. Miksi teillä ei voisi olla yhteiset tulot ja menot kun olette kuitenkin perhe?? Itse ainakin ajattelen niin, että se joka on kotona lasten kanssa on töissä kotona. Miksi siis miehesi työ on arvokkaampaa??

Meillä ei vielä ole lapsia, mutta yhteinen tili jonne molempien palkka menee ja sieltä maksetaan kaikki menot. Menojen jälkeen sovitaan paljonko kumpainenkin saa käyttää omiin hömpötyksiinsä ja jos on jotain isompaa ostettavaa niin päätetään niistäkin. Hyvin on toiminut ja ei ole koskaan tarvinnut rahasta tapella vaikka välillä on tiukkaakin ollut.

Yhteistyössä