[QUOTE="a p";29263939]Olet varmastikin oikeassa. Tässä suhteessa hoidetaan miehen kotia, miehen autoa, miehen yksinäisyyttä silloin, kun mulla harvoin on lapsivapaata. Minun kotonani ei olla puuhasteltu kahdestaan koskaan. Minulla saavat jäädä katastrofit hoitamatta (sellaisia sattuu vanhassa talossa), katto voi vuotaa tai putken liitos. Minä hoidan ne kyllä, mutta huomaamatta ja ilman, että ne vievät ylimääräistä aikaa. Auto-ongelmissa joskus olen tarvinnut miehen apua, koska olen autottomana kaukana julkisesta liikenteestä aika heikoilla, mutta niistäkin menetetyistä tunneista ja työpäivistä (ehkä kaksi) olen kuullut senkin edestä. Pitäisi miehen mukaan ostaa uusi auto, niin ei olisi autoylläreitä...[/QUOTE]
Eli sun harvat lapsivapaat sä hoidat tavallaan ylimääräisen lapsen asioita, tai toimit henk koht avaustajana jollekin? :O
Ihan oikeasti. Mikä SUN elämässä ja arjessa menisi vaikeammaksi ja huonommaksi, jos se mies ei enää olis kuvioissa? Sulla on nyt kaksi kokemusta huonoista suhteista, tämä ja se entinen. Talleta kokemus muistiin ja siirry eteenpäin.
Eli sun harvat lapsivapaat sä hoidat tavallaan ylimääräisen lapsen asioita, tai toimit henk koht avaustajana jollekin? :O
Ihan oikeasti. Mikä SUN elämässä ja arjessa menisi vaikeammaksi ja huonommaksi, jos se mies ei enää olis kuvioissa? Sulla on nyt kaksi kokemusta huonoista suhteista, tämä ja se entinen. Talleta kokemus muistiin ja siirry eteenpäin.