Itkua itkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa huolesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensi-ja turvakoti olisi hyvä paikka jos sellaista löytyy paikkakunnaltasi.Saisit henkistä tukea,apua ja käytännön tukea..heti aamulla soitat vaikka neuvolaan ajan ilman kummempaa miettimistä, mahdollisimman pian...ei kannata miehelle syytä kertoa ja yleensäkään älä vain uhkaile,että lähdette!!!! Tee se rauhassa ja hiljaa kertomatta. Pyydä vaikka isäsi kylään heti huomenna aamusta ja pakkaat tavarat vasta kun hän tulee jos miehesi on kotona!!! Lähtötilanteet on räjähdydalttiimpia.

Ihan oikeasti, älä jää odottelemaan milloin käy oikeasti todella huonosti!!!!!!!!

tilanne on pikuhiljaa tälläiseksi mennyt.Tuntuu että tämän talonoston jälkeen ihan kamalaksi.Mikään jättilaina ei kuitenkaan ole ja miehellä hyvä palkka,mutta juo vähän joka rakoon.Tuntuu että varmaan siellä komennushommissa ollessaankin kun aina viinalle haisee kun tulee kotiin.
On aina ollut todella lyhytpinnainen .Suuttuu helposti ,mutta leppyykin sitten taas ja anelee anteeksiantoa vaikka miten.
Kotona ei tee mitään.On kuulemma niin raskasta reissata ja töitä maailmalla tehdä.Enkä mitään oikein vaadikkaan kun kerran tässä kotona olen.
Kun kiihtyy saattaa karjua ja lähteä ovet paukkuen ,mutta tulee pian leppyneenä ja hiljaisena takasin.Tuntuu ettei hallitse itseään mitenkään.
Ennen on kylläkin tavaroita hajoittanut ja oven ym.Mutta koskaan ei ole meihin ihmisiin vielä koskenut.

Kamalaa =( mutta oikeesti,onhan niitä "skitsoja"(lue jakautuneita persoonia) maailmassa paljon.Aika pahalta kyllä kuulostaa.Siis mä todellakin ymmärrän että olette uupuneita(mulla on 5 pientä lasta ja maailmanmenosta en tiä mitää,tosi poikkirikkikatkisärkipuhki olen)mutta tollanen käytös on kyllä oire ihan jostain muusta.Kyllä sitä välistä tekee mieli paiskata kiljuvat lapset seinään,mutta vaikka kuinka uupunut/vihainen on niin terve ihminen jättää sen vaan ajatukseksi!!

Olis varmaan paras sun ja lasten mennä jonnekki muualle hetkeksi,jos sellanen mahdollisuus on.Anna miehes levätä ihan rauhassa ettei vain tee mitää peruuttamatonta =(

Tarviiko tätä nyt ees vierailta kysyä, johan se oma järkikin sanoo, et JÄTÄ SE!! Itse lähtisin vähin äänin, enkä olis enää missään yhteydessä.. Meillä olis kerrasta poikki, jos mies lapseen "käsiksi kävisi"!! Joku päivähän löydät lapsesi kuolleina miehen hoidosta.. Pakkaa tavarasi ja lähde äkkiä kävelemään!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
mä en koskaan jäis suhteeseen missä MUN lapset olisi vaarassa!

en minäkään.. :o :/ oikeesti, en osaa edes kuvitella miten pelottavaa se on ollut seurata vierestä.. :hug:

Samaa mieltä. Sinä olet edesvastuuton, jos et ota ja lähde lastesi kanssa HETI tuollaisen hullun kynsistä. Pelasta lapsesi.

Yhteistyössä