(Itä-)Vantaalaiset pinoon

Heippa!
Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä 33v. äippä, jolla 3v poika ja reilun vuoden ikäinen tyttö. Asumme Metsolassa. Junalla päästään hyvin esim. Tiksiin. Ukkopekassa on käyty tsekkaa tilat ja nehän on tosi hyvät. Meidän neidin kans ei kahvilassa istumien onnistu, joten puisto tai avoin pk kävisivät hyvin treffaamiseen.
 
Ollaan suunniteltu, että mentäis Ukkopekkaan joku päivä. Meidän poitsulla on vaan nyt nuhaa, mutta esim. seuraavalla viikolla käy. Maanantai siellä on kuulemma rauhallinen päivä, joten sitä vois harkita.

 
Meille kävis näillä näkymin nyt tuleva maanantai. Mikä aika olisi sopiva (tai siis on varmaan hankalaaa löytyy aika, joka olisi kaikille ihanteellinen, mutta yritetään...)? Meille kävis esim. klo 10.00 jälkeen. Mites teillä muilla?
 
Sorry, oli niin hässäkkä vkonloppu, etten musitanut eilen katsoa viestejä. Minä päivinä siellä Ukkopekassa on sellaisia päiviä että siellä kannattais nähdä?Eli onko muuta kuin maanantait?Ens vkolla maanantai ei meille sovi.
 
Moi Saniainen!

Mikä aika päivästä sulle ois yleensä hyvä? Mä ajattelin ainakin yrittää mennä ens viikon tiistaina (lähden matkoille loppuviikoksi ja maanantai ei käynyt Piklulle), mutta ajattelin itse ruveta käymään siellä pari kertaa viikossa, joten sovitaan vaan uusi päivä, joka käy sulle. Mulle käy tän viikon perjantaikin.
 
Onko noista kimpparehveistä tullut mitään? Me ei olla kertaakaan päästy, kun aina on ollut joku ylitsepääsemätön este. Nyt onnistuisi paremmin, kun tytteli on jo sen verran iso, että unia voi hiukan siirtääkin.
Kertoilkaapa kuulumisianne!
 
Moi!

Muutaman kanssa olen minä tavannut. Meilläkin on vain poika sairastellut, joten on välillä pitänyt peruuttaa treffit. Ukkopekka on nyt mennyt kiinni kesäksi, joten siellä ei voi nyt enää tavata. Mutta voihan sitä tavata vaikka jumbossa tms., jos on halukkaita.
 
Hei,

Mää muutin Hakunilan Nissakseen juuri ja nyt kaipailisin ystäviä. Täälläpäin ei ole ketään joita tuntisin edes. Olen 25vuotias naimisissa oleva nainen. Tyttömme on 1.5v. Käyn töissä ja teen samalla lopputyötäni. Olen kovin eläinrakas.

Yksityisviestillä tavoittaa!
 
Törmäsin tähän pinoon, kun etsiskelin tietoa avoimen päiväkodin aukioloajoista. Meillä on vauva 1kk ja isosisko 4v, itse olen 30v, ja seuraa ottaisimme mielellämme esim. täältä Korson kulmilta.
 
Terve,

Asumme Ruskeasannassa. Olen 24v ja pikkuherra 2,5kk. Saman katon alla asustelee myös aviomieheni sekä kaksi dobberia. Mielelläni lähtisin mukaan kimppatapaamisiin, tosi ensi viikolla miehelläni alkaa 4 viikon loma, joten en vielä tiedä missäpäin sillon ollaan.
 
Heippa kaikki!

Täällä mukaan ilmoittautuvat uudet vantaalaiset! Itse olen 28v ja pikkuneiti täytti juuri 1v. Hoitovapaalla vielä hetken aikaa. Olemme muuttaneet muutama kuukausi sitten Turusta tänne Tikkurilaan miehen työn takia ja kovasti kaipailisimme uusia tuttavuuksia. Lenkkeily-ja puistoseura olisi erittäin tervetullutta vaihtelua tähän yksin taapertamiseen. Kimppatapaamisiin tulen myös tosi mielellään. Antakaapa kuulua itsestänne
:wave:
 
Mäkin ilmottautuisin uutena mukaan, jos mahtuu vielä..Mä odotan esikoistani ja la on parin vko:n päästä. Asutaan miehen kanssa Hiekkaharjussa ja äitiyslomalla olisi enemmän kuin kiva saada esim.lenkkiseuraa (yksityisviestitkin tervetulleita!) ja kimppatapaamisiinkin voisin tulla jatkossa, kunhan saadaan vauva pois masusta ja päästään alkuhässäkästä.. =)
 
Mä ainakin olisin valmis sopimaan tapaamisesta jo ennen Ukkopekan aukeamista. Mulle kävis vaikka jo ensi viikolla, esim ma tai ti. Joskus aiemmin joku oli kirjoitellut, että Tikkurissa olisi hyvä kahvila, johon pääsee helposti rattaiden kanssakin. Hyvällä ilmalla voisi tietysti mennä johonkin puistoonkin. Itse en tunne muuta kuin tätä Tikkurilan seutua, mut päästään kyllä muuallekin, kunhan vain saadaan tarkat ohjeet. Miltäs kuulostais ja kuinka moni olis halukas tulemaan?
 
Me2
Voi, miksi en ole aikaisemmin tiennyt että täällä on tällainen ketju :headwall:
Vieläköhän saadaan tulla mukaan vaikka aika pitkään olette täällä jo kirjoitellet? Tai tavoittaakohan tätä kautta edes jonkun.. No, kokeillaan.
Eli Tikkurilassa olisi kaveria vailla 26-vuotias yhäiti ja vähän reilun vuoden ikäinen taapero. Melkein koko ikäni olen pk-seudulla asunut, mutta on tämä muuten niin ihana hoitovapaalla olo silti kovin yksinäistä hommaa.
 
Meille syntyi 18.7 ihana pikkumies ja kotiin ollaan jo päästy opettelemassa arkea. Me oltaisiin halukkaita sitten jo 2-3 vko:n päästä (ei valitettavasti ihan vielä..)yhteistapaamiseen, jos sellainen saataisiin järkättyä!Tikkurissa oleva kahvila on tosiaan kiva paikka ja ehdottaisin myös sitä! :hug:
 

Yhteistyössä