(Itä-)Vantaalaiset pinoon

Moi kaikille! Mä laitan tähän ketjuun jatkoa, tuntuu olevan Tikkurilan alueelta enemmän porukkaa!
Elikkäs olisi äiti 27v ja poika 1v2kk vailla puisto/leikkiseuraa! Asustellaan Tikkurilassa ja ollaan päivät kahdestaan miehen ollessa töissä. Poika alkaa olemaan iässä, että kaipaa seuraa lapsista ja myöskin siitä nauttii. Olisi mukava löytää suurinpiirtein saman ikäistä seuraa pojalle ja myös itselle juttelukaveriksi! Viestiä tulemaan! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Omppulainen:
Heippa kaikki!

Täällä mukaan ilmoittautuvat uudet vantaalaiset! Itse olen 28v ja pikkuneiti täytti juuri 1v. Hoitovapaalla vielä hetken aikaa. Olemme muuttaneet muutama kuukausi sitten Turusta tänne Tikkurilaan miehen työn takia ja kovasti kaipailisimme uusia tuttavuuksia. Lenkkeily-ja puistoseura olisi erittäin tervetullutta vaihtelua tähän yksin taapertamiseen. Kimppatapaamisiin tulen myös tosi mielellään. Antakaapa kuulua itsestänne
:wave:
moikka.täällä olis äippä 36v ja poju 1v3kk tiksistä vailla seuraa.alkaa tosiaan toi yksin taapertelu pojan kanssa maistua puulle.mulla sama historia että turusta miehen takia tänne muutettu.laitahan viestii jos kiinnostaa :D
 
niin jä muakin kiinnostais toi avoin päiväkoti ja olis kiva mennä jonkun kanssa kimpassa sinne.tietääkö joku jo niistä ajoista sinne?ja mitä toimintaa?alkaa tuo pikkumies kaivata jo muuta kuin äidin naamaa joka pvä :D
 
Mekin (minä 30 v. ja poika 1 v.) tultaisiin mielellään, jos löytyy sopiva aika. Asutaan Itä-Hakkilan suunnassa, mutta käydään usein Tiksissä. Meille sopisi parhaiten aamupäivisin esim. klo 10. Onko teille liian aikaisin? Klo 12 käydään unille. =)
 
Me2
Me käytiin toisapäivänä tuolla Ukko-Pekassa ihan vaan tsekkamassa paikat. Tilaahan siellä on vaikka just mennä isommallakin porukalla, tosin sanoivat että välillä on kävijöitä ihan ruuhkaksi asti. Sen verran oli pienelle kiinnostava paikka että kaksin käsin oli pitelemistä.
Auki ma, ti, to ja pe 8.30-15, ja ke 8.30-14.
Tiistaisin on isojen muskari 10.30 ja keskiviikkona pienten klo 10.15.
Torstaisin askartelua ja joskus perjantaisin joitain vaihtuvia teemoja.
Siellä on ilmoitustaululla infoa tulevasta.
Ja kahvia yms. on myynnissä joka päivä.
Me ei harmi vaan taas päästä ens maanataina mut mennään kyllä ihan varmasti joku toinen päivä.
 
Moi!
Mekin ruvetaan taas käymään UP:ssa. Meidän kaveri nukkuu vain yhdet päikyt enää ja ne on useimmiten n. klo 11-13.30, joten meidän pitää mennä sinne heti aamusta. Jos on muita heti aamusta menijöitä, niin yritetään vaikka sopia joskus treffit.
 
Mites se maanantain tapaaminen? Itse asiassa meillekin kävisi kaikista parhaiten jopa kymmentä aikaisempi aika, jotta ehditään olemaan jonkin aikaa ennen kun alkaa olla nälkä ja väsy. Toki sinne voi tulla porukkaa liukuvasti eri aikoihin, ei tää liene niin virallista ole. ;) Me voitaisiin tulla klo 9.30 maissa kun on ensin käyty hakemassa pojalle passi poliisiasemalta. En kyllä keksi miten toisemme tunnistettaisiin, etenkin jos porukkaa tulee hieman eri aikoihin. Mutta eiköhän se hyvin mene. :) Mulla on vaalea puolipitkä tukka ja poika on tosiaan 1 v. vilpertti.
 
Viime tapaaminen oli oikein mukava, vaikka paikallepääsy oli työn takana kauhean sateen vuoksi!Mielellään me pojan kanssa tavattaisiin kyllä uudestaankin niin viimeksi paikalla olleita kuin uusiakin tuttavuuksia :) Olisiko muilla halukkuutta järkätä "treffejä"? Tai jos on Ukko-Pekassa kävijöitä on niin milloin olette menossa? En ole koskaan käynyt paikassa..
 

Yhteistyössä