(Itä-)Vantaalaiset pinoon

Multa jäi uusimmat viestit lukematta, ennen kirjoittamista ja ilmeisesti ehditte tavatakin tässä äskettäin kulmakonditoriossa vai?Oliko teitä minkä verran mukana?No, jos lähitulevaisuudessa uudestaan niin me yritetään olla mukana...
 
Moikka! Koskas olette tapaamassa taas seuraavan kerran? Josko vaikka me päästäisiin mukaan... Olen siis 25vee äippä, lapset poika reilu 2v ja tyttö kohta 4kk.
Meillekkin kävisi hyvin joku kaffetapaaminen taikka puistoilu...helpompi niin tavata, jos vaikka tuo tyllerö nukkuu vaunuissa...
Meille käy hyvin tapaamiseen aamupäivät... :heart:
 
Moikka taas,

Kiitos Minkkis seurasta, mukavaa oli (tapaamisesta on kyllä hieman aikaa). Olisikohan kiinnostuneita uuteen tapaamiseen? Minulle kävisi ensi viikolla ma, to ja pe.

Miuku83: Kulmakonditorioon ainakin mahtuu tuplien kanssa B)
 
Me ainakin olisimme innolla tulossa mukaan tapaamiseen...torstaina voisi olla hyvä päivä treffaamiseen...aamupäivääkö ajattelit?! MEille ainakin aamut sopii paremmin kuin hyvin ;)
Puistossa ehkä voisi olla helpoin treffata...voimme tietysti yrittää myös kuinka nuo muksut kahvilassa viihtyy...jos eivät viihdy, niin lähdemme sitten kesken poies.
 
Moikka,

Olisiko pe sitten hyvä päivä, niin Kakku80:kin pääsee mukaan. Mikä olisi hyvä kellonaika, meillä ei oikeastaan ole mitään väliä, kun päikkärit voi nukkua rattaissa ja syömiset tissistä:) Meijän pikkumies ei ihan vielä noista puistoista perusta, joten meille käy hyvin tuo kahvila, ei sitten ole mitään väliä sataako vai ei...
 
Perjantai ja Kulmakonditorio ok. Olisko 13.30 hyvä aika? Tai 13.15? Kun meillä on rytmi vaihtunut.. Herätään yleensä päikkäreiltä noin 13, ja sit voitais syödä hedelmäsose siellä, kun tullaan...? Lähdetään sit pois, jos neiti ei jaksa olla, mut ainakin jonkin aikaa viihdyttäis..:)
 
Moi! Mä nyt joudun valitettavasti meidän osalta perumaan tapaamisen.. :( Oon kipeenä, enkä halua tulla tartuttaa toisten vauvoja.. Mut seuraaville treffeille yritän kyllä sitten taas päästä mukaan.. pitäkää kivaa, toivottavasti muut pääsevät paikalle..
 
Kuten paikalla olijat ehkä huomaavatkin, niin en siis kerennyt paikalle. Meidän herra, joka normaalisti nukkuu max. 40 min päikkäreitä onkin nyt päättänyt tällä hetkellä nukkua jo 1h 20 min, joten mikäli nukkuu vielä pitkään, niin en viitsi edes lähteä, mutta mikäli herää piakkoin niin tulen myöhässä:) Meillä oli aika levoton viime yö, joten ehkä tuosta nuo pitkät päikkärit.
 
Me olimme taas paikalla reilusti etuajassa muilla asioilla, mutta jouduttiin kurvaamaan takaisin kotiin, koska tuli ohivuoto vaippojen kanssa eikä mulla nyt tietenkään tällä kertaa ollut vaihtovaatteita mukana :( Tälläistä tämä on, minkäs teet..
 
tapaamiseen saapui tosiaan minä ja eräs toinen äippä...en vain tullut kysyneeksi kuka nimimerkki kyseessä oli ;)
Meilläkin oli kyllä työn ja tuskan takana päästä tikkurilaan korsosta...kun ensin emme mahtuneet bussiin, sitten piti tulla matala juna...nooh, eipä tullut vaan korkea...ja eikun takaisin venaamaan dösää, jolla viimein päästiin tikkurilaan asti ja just ja just puoli kahdelta...meinasinkin jo monesti antaa periksi, mutta sitkeys palkittiin :)
Oli mukava tavata ja vaihtaa kuulumisia :heart:
 
Kiitokset sinullekin miuku83 seurasta! Minä siis olin se toinen äippä, enkä ollenkaan huomannut esittäytyä.. :ashamed:
Ekaa kertaa pääsin tapaamiseen asti, aina ennen tullut jokin ylitsepääsemätön este. Ehkä tämä lähtee tästä rullaamaan ja pääsen ensi kerrallakin mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin. Jotenkin on vain muka niin vaikeaa liikkua lapsen kanssa, ja yhtä vaikeaa keskustella aikuisten kanssa lasta samalla vahtien...

 
Mahtuuko mukaan vielä yksi koivukylän liepeillä asusteleva mamma? poika kohta 3v ja masuasukki. miehen lapsoset melkeen 6v ja 4v mutta arkisin emme pääse tapaamisiin ennen klo 15 koska 14 olen aina töissä (jos en saikkuile ) :ashamed:
 

Yhteistyössä