Moikka tässä 21w äityli ja 9kk neiti ja asustellaan Myllypurossa. etsittäis leikkipuisto, kävelyseuraa ja yms. Ois ihan kiva tutustuu uusiin ihmisiin ja saada tytöllekkin kavereita (Emmekä ole mitään sossupummeja vaikka myllypurossa asumme!!!!)
Heippa! Oletko kauankin asunut Myllikässä? Itse olen sielä lapsuuteni viettänyt ja edelleen vierailen säännöllisesti ikää minulla 21 ja pojalle tulee kohta vuosi täyteen
Täällä olisi myös yksi herttoniemen vieressä asuva 24-vuotias kellä on LA helmikuun lopussa.=) Kaipailisin myös mamma seuraa,kun äippä lomakin alkaa kohta =)
Me kaivattaisiin kans lasten kanssa uusia kavereita ja kahvi/puistoseuraa. Itse olen 23 vuotta, poikani 1,5 vuotta ja tyttö 6kk. Asutaan täällä "uudessa" myllypurossa/myllykylässä. Saa laittaa viestiä jos kiinnostaa
Täällä olis äiti 25v ja tyttö 11kk mellunmäestä. Ei oo mammakavereita ja olis tosi kiva et tyttö sais suunnilleen samanikäsestä lapsesta kaverin ja samalla ite sais juttuseuraa saa laittaa viestiä...
Toivottavasti täällä ei ihan kuollutta ole..
Mä olen itse 20-vuotias 1v 8kk ikäisen tytön likan äiti Vuosaaresta, joka just eilen pissasi tikkuun kaksi viivaa.