Inseminaatioketju

vierailija
Moi! Meille tehtiin inssi torstaina, ja nyt sitten piinaillaan... Muita kohtalotovereita tai inssin kanssa painijoita?
Moi!

Täällä toinen inssi piinailija🤚 Dpo 8 menossa joten todelliset piinapäivät nyt alkamassa. Vaihtelevat fiilikset tästä kierrosta, meillä inssit on toiminut hyvin hedelmöittymisen suhteen (1 lapsi ja kemiallisia raskauksia), mutta tässä kierrossa oli todella tuskainen olo ovulaation jälkeen ja epäilen ettei follikkeli ehkä irronnut vaan olisi jatkanut kasvamista kystaksi, mutta tottakai sitä kuitenkin toivoo onnistumista. 🤗

Miten sinun inssi sujui?

/Toinen vierailija

vierailija
Moi!

Kiva kun liityit seuraan! Meillä on aika monimuotoinen ja pitkä matka tähän asti, mutta nyt tilanne se että inssi lahjasoluilla ja tosiaan torstaiaamuna oli lh+ eli onkohan nyt sitten dpo3? Inssit olleet minulla aina työläitä, kohdunkaula jotenkin käyrä joten kuulapihdeillä yms teurastusta vaikka inssien pitäisi olla helpohkoja hoitoja. 🙈 Kaksi ekaa kiertoa lykkäs oviksen lauantaille joten ne meni kaikesta huolimatta ohi.

Toivottavasti tuskainen olo ei kuitenkaan johtuisi kystasta, vaan olisi esim. hormonien sivuvaikutuksia. Pistettiinkö sulle irrotuspiikki, mitä hormoneja käytit? Onko sulla vielä mitään tuntemuksia tai kiinnittymisvuotoa tms?

Mulla letrot kp 3.-7., ovitrelle irrotuspiikkinä ja lugesteron tukemassa tästä illasta alkaen. Tuju hormonimäärä vaikka kaikki ollut toimivaa oman kehon puolesta. Sanoivat vain että lisää mahiksia joten tehdään näin ja itse taas olen valmis kaikkeen mikä lisäisi onnistumisprosenttia...

vierailija
Mielenkiintoista kuulla taas uudesta kokemuksesta. Toivotaan että inssi lahjasiittiöillä tuottaisi toivotun tuloksen! :) Mutta aika kamalalta nuo sinun inssit kyllä kuulostaa. Kestääkö sen kivun vai oletko jännittänyt toimenpidettä hirveästi? Itse olen siinä välimaastossa, että inssit sujuu suht helposti, muttei täysin kivuttomasti.

Minulla melkein sama hormoni cocktail, mutta letrojen sijaan gonal f pistoshoidot. Meillä syynä selittämätön tai ehkä lievä ovulaatiohäiriö. Ekassa yrityskierrossa koin, että sain vähän sivuvaikutuksia hormoneista, mutta nyt yk3 en oikein huomaa hormonien vaikutusta enää. Paitsi ehkä nyt tässä kierrossa, jossa saattoi tulla just jotain ylireagointia hormoneihin. Oviksen jälkeinen kipukohtaus kesti 2 päivää, ja jos ei ollut kysta niin mietin että olisi ehkä voinut olla myös lievä hyperstimulaatio.

Miten hormonit on sulla toiminut? Ja onko ollut mitään tuntemuksia vielä suuntaan tai toiseen?

Itsellä alkoi eilen mielestäni raskauteen viittaavat oireet. Rinnat olivat hieman arat ja yöllä oli viiltävää kipua kohdun seudulla, mikä kyllä sai toiveet ylös. Huomenna ajattelin testata (dpo 10).

Oon aina laskenut dpo:t silleen, että lh+ päivä olisi dpo -1, siitä seuraava päivä olisi dpo 0, jne, vaikka itsellä kyllä lh-testi on positiivinen 2 päivää. Nyt oon varmuuden vuoksi halunnut käyttää Ovitrelle irrotuspiikkiä, ja sen myötä dpo:n laskeminen mielestäni helpottuu. Saan yleensä kunnon oviskivut n. 40h pistoksesta, joten olen ajatellut ovulaation sitten tapahtuneen siinä. Oletko muuten testannut kauanko sulla näkyy tuo ovitrelle raskaustestissä?

vierailija
Toivotaan todellakin! En ole jännittänyt, mutta kieltämättä pahalta tuntui!

Ovuloisin siis hienosti ilman lääkkeitäkin yms, mutta laitettu varuiksi, eli hyvin kait toimivat.

Nyt on ollut masukipua ja menkkamaisia tuntemuksia parina päivänä, uskoisin että johtuu lugeista tai tuosta rajusta inssistä. Pelottaa että on joku supermyöhänen ovis tai joku muu ongelma vaan.

Uskoisin että näkyy viel ovitrelle niin en ole testaillut, ajattelin sunnuntaina kokeilla. Kauanko sulla on näyttänyt jos oot testaillut?

Oi onpa ihana että raskaustuntemuksia, toivotaan parasta!! Jokos testasit?

Yhteistyössä