H
Hanski
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Alkuperäinen kirjoittaja jokuäippä2x:entäs jos isäehdokkaalla on alkoholi melkein joka päivä käytössä?
No voi siltikin vaatia isyyden selvityksen. Mutta en usko että yhteishuoltoa annetaan sellaiselle.. tai mistäs minä tiedän.
Olen vaan käsittänyt että jos äiti ja isä eivät pysty yhdessä sopimaan asioista ja olemaan väleissä niin silloin ei yhteishuoltajuutta anneta. Ja varsinkin jos äiti on jo valmiiksi yh,niin tuskin sitä helpolla muuttamaan lähdetään.
Mun mies aikanaan eron päätteks tuli siihen tulokseen ettei ole pojan isä, ei tahtonut maksaa elatusmaksuja. Testit tehtiin mutta minun luvallaei muuten... Vastaus oli 99,999999999 varmasti on pojan isä. Ja sen tiesinkin. No ei sit sen jäkeen oo poikaa kuiten ottanu. Pakko ei oo äidin suostua..
Toi ei oo yhtään sama tilanne, kun on JO VAHVISTETTU isäksi ja haluaa perua sen. Sillon ei oo pakko suostua, koska lapsen etu ei sitä vaadi koska hänellä on isä.
Jos lapsella EI OLE isää on äidin pakko suostua testiin, paitsi jos on naimisissa jonkun muun kanssa.
Eli pähkinänkuoressa, jos mies on isyytensä tunnustanut ei äidillä ole velvollisuutta suostua selvittelemään asiaa. Ennen kun on tunnustettu on pakko.
Tätä just tarkotin, mut huonosti näköjään selitin ku eräille täytyy koko perhetausta selvittää... KIITOS SULLE!!