Kolmas lapsi ja nyt vasta pähkäillään tämän asian kanssa.
Tiedän, että isyyspäiväräha maksetaan Kelalta takautuvasti kun isyyslomat on pidetty.
Mutta kun sen enempää ei ole asiasta kokemusta, niin ajattelin kysellä täältä. Kun varmasti täältä löytyy ihmisiä joilla asiasta on kokemusta.
Siis kuinka kauan (noin) menee kun rahat kelalta saa? Että osaa hieman varautua etukäteen. Kun palkkaahan ei tuolta ajalta kerry. Ja isäntä kun saa palkan 2 kertaa kuussa. Niin osaa sitten varautua siihen kuinka pitkälle ajalle pitää ottaa huomioon tuon rahan odottamisen vaikutus.
Kiitoksia jo etukäteen
Tiedän, että isyyspäiväräha maksetaan Kelalta takautuvasti kun isyyslomat on pidetty.
Mutta kun sen enempää ei ole asiasta kokemusta, niin ajattelin kysellä täältä. Kun varmasti täältä löytyy ihmisiä joilla asiasta on kokemusta.
Siis kuinka kauan (noin) menee kun rahat kelalta saa? Että osaa hieman varautua etukäteen. Kun palkkaahan ei tuolta ajalta kerry. Ja isäntä kun saa palkan 2 kertaa kuussa. Niin osaa sitten varautua siihen kuinka pitkälle ajalle pitää ottaa huomioon tuon rahan odottamisen vaikutus.
Kiitoksia jo etukäteen