ISOmpaa pesuetta haaveilevat 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄssÄ!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka, ÄssÄ !

Oot säkin siellä urakoinu.huh huh!
Oikein hyvä idea tuo kastemekko-kukka. KAnnatetaan !!
Oliksteillä nyt tulevana viikonloppuna kastejuhlaa vai millos...?

Jaahas, uutta taas täällä. Hyvää vai huonoa, ei ota vielä kantaa.
Mutta eikös tämä muistuta vähän sitä vanhaa enempi?

Täällä ihan hirvittävä rumbaviikko menossa taas. Päivät on täyteen tuupattu töitä. Tänään oli harvinainen iltapäivä, ettei tuntien jälkeen mitään. Sain jopa yhdet kokeet korjattua. Mutta vielä on illalla pari vanhempainvarttia sentään.. Aamut on olleet kanssa piukassa vartteja ja palavereita ennen oppituntien alkua.
Ja illat on painettu hommia vanhassa huushollissa. Eilen painettiin ovi takana kiinni, kun saatiin viimeiset roippeet ja loppusiivot kuntoon. Huomenna kilahtaa sitten rahat tilille... Loppukaupantekoon pitäisi siis huomenna rientää. Sitten onkin hetken aikaa hyvin kevyt olo :-)

Tätiäkin odotellaan ihan näinä päivinä ja kyllä se kovasti on starttaamassa tänne suuntaan. EI voi erehtyä tästä raivopäästä :-D Se ovis kuitenkin venahti viikon päähän siitä paljaalla laukomisesta, joten siitä ei voi mitään ylläriä tullakaan. JOS meille se viides saisi tulla, niin se olisi alkaen seuraavasta kierrosta... Nyt olisi kyllä tuo ensi syksyn asumisasiakin jo selvä. Meillähän muutellaan siis taas jo reilu kuukauden kuluttua.

Tsemppiä Jooxilan haravointeihin! Huh, mitkä määrät. Mulla ois tässä muutama neliö rivarin pihalla syystöitä, mutta vielä ovat saaneet odottaa.. Taitaa ensi lumi ehtiä ennen mun syystöitä ;-)

Työpuhelua..

Tehis

Juu, sori. Pätkäs vähän kesken, kun oli pakko lopettaa. Rexi soitteli. Oliskin tässä ollut muutaman tunnin paussi muuten :-)

Ja nyt sitten karkas kyllä taas jo kaikki ajatukset.

Se onkin sitten pyhäinpäivä tällä viikolla. Meillä on sekä isänäiti että isä samaan aikaan kirkossaluettavien joukossa. Mamma alkupäässä ja isä loppupäässä :'(
Keitellään tädin kanssa tuolla maalla mamman sisaruksille kirkkokahvit lauantaina. Minä halusin tällaiset järjestelyt, kun eivät olleet isän hautajaisissa. Ovat läheisiä ihmisiä, mutta halusi tuo muu väki ihan vaan pienet hautajaiset. Aika vääntöä oli muutenkin vieraista. Äidin mielestä olisi pitänyt kutsua yksi kaveri, joka tässä vastoinkäymisten aikana hylkäsi isän ihan kokonaan. Minä en antanut periksi! Ja taas ystäviä, jotka oikeasti välittivät, oltiin jättämässä pois vieraslistalta. Pakko oli taas jyrätä ja pitää isävainajan puolta!
Jaa minäkö dominoiva ?!?! ;-) Pakkohan se on, jos muut on ihan älykääpiöitä!

Äh, ei mun tähän pitänyt mennä..
Ehkä lopetan, kun ei asiaakaan ole.

Tehis

Melkoisen hiljasta =/
Mua jotenkin syö tää uusi ulkoasu, eikä pahemmin tuu enää täällä käytyä :(

Eipä täällä kummempia..sehän on aina hyvä juttu :}

Ohdis & Voitto 23+3

Noh, onkos kaikki suutahtaneet tälle uudelle lookille?!?
Mulla ainakin jostain takaraivon syövereistä tulee mieleen vanhat ajat. Vai muistanko sitten ihan väärin, että tämä muistuttaisi enempi sitä vanhaa hyvää, jota kaivattiin, kun tuli muutoksia :-)

Täällä pidellään sairastupaa.
Kovassa kuumeessa pienet ja kakkonen kurkkukipuinen&päänsärkyinen. Nuorin jo parantunut, mr Kolmonen nyt lähes 40 asteen kuumeessa. Sikatesteihin onneksi päästiin. Tulokset pe-aamuna. Töistä suosittelivat, että pysyisin kotona loppuviikon. Tautiaalto ei ole vielä meidän kouluun iskenyt ja yksi opettajista raskaanakin.
Minä en vaan oikein tykkää tästä kotona venymisestä, huono omatunto :-/

Perjantaina pitäisi tehdä kaupat uudesta kodista. Ollaan itse tehty kauppakirjat ja hankittu kaikki tarvittavat papperit. Ei tarvita kuin kaupanvahvistaja. Kaikki puikoissa, kunhan tauti ei nyt kaataisi.
Mulla olisi jo kuviakin uudesta kodista, mutta ne saanut niitä kuntotarkastusraportista irrotettua. Pöh. Olisin suljetulle laittanut.

Koittakaas nyt piristyä kaikki tämän kirjoittelun suhteen!

Ai niin, kp 4 :-)
Kyllä tämä kropantuntemus on täydellistä! Tästä kierrosta sitten ehkäjosmuttavaikkakaisiltiettäjotta... Eli tuskinpa ;-)

Tehis

Äh.
Mä en tykkää YHTÄÄN ollenkaan tästä kalseasta "uudesta" lookista.
Siksi on jääny kirjoittelu...

Nyt jyllää PiMSsit täällä ja kaikki vinottaa.
Kriisiä pukkaa poikien isän kanssa - TAASKAAN ei saada sovittua poikien
joulunajan oleilua siellä niin että kaikille sopis...
tai siis HEILLE ei sovi mikään, vaikka "haluavat" pojat sinne - eli pojat menis
vaarille taas, taitavat itse lomailla jossain aikuisten kesken
( tällainen aavistus on asiasta )
enkä mä haluis antaa koko väliviikoksi lapsia sinne, kun meillä oliokin lomailee
silloin, saatais touhuta koko perhe jotain.
Ja titenkin heille sopii vain nuo päivät, jolloin en antais...hehe.
Taas päästään tappelemaan samoista jokavuotisista asioista.

Tänne ei muuta kuulu.aijoo; Pinkkis meni eskariin tänään,
mutta mulla flunssa on vielä voimissaan.

Ja Tehikselään onnekasta ehkäjosmuttavaikkakaisiltiettäjotta...-ilua !

Huomenta!

Jooxille virtuaalihalitus... ei kuullosta kivalta noi kädenväännöt poikien menosta isälleen (tai siis vaarille).

Tehikselään paranemisia!!
Täällä alkaa pikkuhiljaa tupsahtelemaan H1N1 tapauksia... ykkösen luokalta kuulemma paljon oppilaita kipeenä.. ei vielä ole raportoitu nasunuhasta.. Mua kyllä vähän hirvittää.
Koulusta tuli lappua että halutaanko rokote koululaisille, enkä yhtään tiedä mitä tekis... toisaalta tekis mieli ottaa likoille se mutta kun...

Sähköpostitarkistuksella, JEEE kastekoriste on valmis! Siihen on kirjailtu mini-miehen nimi ja lisätty tummaa tukkaa jota ei mallikoristeessa ollut.

Joox: meillä on ne ristiäiset 21.11.

Arvakkaa onko mulla mitään päälle pantavaa... juhla sellaista. NO EI!

ainiin! Täällä saattaa olla kp2... olin viikon vuotamati ja eilen alko vuoto, ja ihan minusta menkkavuotoa on. Että ihan olis tänään tasan 4 vkoa synnytyksestä. EHHEHE

ÄssÄ ja (äänestä poäätellen tissinkaupuulla oleva) mini-mies 4 vkoa

Siis kääk näitä sivuja! Ei kivat yhtään.

Täällä ollaan puoltoista viikkoa oltu flunssassa melkein koko porukka. Kuume nousi kaikille muille paitsi mulle ja Jänskikselle. Mulla ihan hirvittävä nuha just nyt. Jänksiksellä ei onneksi mitään. Varmaan äidinmaito antanu vastustuskykyä.

Pah, tämä tältä kerralta. Jospa näihin sivuihin tottuis...

Olettepas te nyt kranttuja! :-)
Ulkonäöstä viis, pääasia on sisältö ja siitä me vastataan itse, eikös?
Huomaattekos; tätä mamiliinia on sen verran tämän vuoden aikana potkittu päähän, ettei pienet jutut paljoa hetkauta.
Nih, mun mielestä tää uusi sivusto on ihan ok, uskokaa nyt! :-D

Pienet päikkäreillä. Minä nautiskelen jädeä ja kaffetta. Isompi tytskäkin vielä kotona nyt, kun tuota tartuntavaaraa on. Kait se täytyy varmuudeksi pitää sitten se ohjeiden mukainen 7vrk oireiden alkamisesta.
Pitäis käydä lakimiehelle viemässä nuo isän perunkirjapaperit. Ollaan saatu nyt kaikki kasaan. Onkin melkoinen sotku tää meidän tapaus, huhhuijakkaa. Kun on vielä kuolinpesää, josta puolet omistaa nyt kuolinpesä ym. mielenkiintoista.

Safiirilaankin paranemisia!
Täällä ei uusia tautitapauksia. Esikoinen ja aikuiset siis vielä puhtain paperein.
Mr Kolmosella oli kyllä niin hurja tuo kuume eilen. Käväisi 40,5 asteessa. Noin korkealla ei ole meidän perheessä tainnut ennen kellään käydäkään.

Eipä ihmeempiä täälläkään. Olla tössytellään vaan :-)
Ai niin Joox, ei kande peukutella.. En usko, että tästä mitään yrityskiertoa on tulossa.
Kyllä eilinen murkkuilu taas palautti maan pinnalle. Jos nää nyt riittäis. Tuli jäbällä kantapää läpi yhdestä ovesta. Täällä sitten remontoidaan vielä ennen kuin muutetaan. Siis asuntoa, joka on tädin ja isäni perikunnan...
Semmosta.

Tehis

NOH NOH teitä! Mars linjoille :-)

Täällä neljäskin mukelo taudin kourissa, mutta sikaa tämä meidän tauti ei nyt ollut yhden testatun perusteella.
Voi jumakekka, jos se tulee tähän sitten vielä päälle, kun nyt oli jo niiiin kova tauti :-/

Meillä tänään taas vaihteeksi kaupantekopäivä.
Tehdään alkukaupat siitä uudesta kodista. Kuukauden päästä loppukauppa ja muutto.

Olen täällä vakavissani selvitellyt firman perustamista. Tai siis onhan meillä ollut jo ennenkin, mutta vähän erilaista.
Tämä aina välillä nousee pintaan ja taitaa siis olla unelma, joka ON TOTEUTETTAVA. Eihän siitä muuten eroon pääse ;-)
Asiat ovat taas hiukan uudella pohjalla, kun meillä on myös paikka, jossa unelmia toteuttaa...

Mukavaa viikonloppu!
Odottaville leppoisaa odotusta ja pienten tuhisijoitsijoiden äideille ihania nuuskutushetkiä <3
Niin, ja kaikille iseille järkätään tietysti leppoisa isänpäivä..
Sniif, hiukan haikein mielin, kun omalle ei voi viedä kuin kynttilän haudalle :'(

Tehis

Linjoilla ollaan, mut tää uus look on niin tyly,
että huh.
Ei pät-kää-kään houkuttele tänne.

Voi kun teillä tauti selätettäis pian, ettei vaan
Äiti sairastu.... silloin maailma lakkaa pyörimästä.
Yritystä ? Jeejee! Onnea hommaan !

Meidän isänpäivä ( = Olion syntsäpäivä !) menee mökillä hakatessa laituria jäästä irti,
se pitää nostaa talveksi järvestä pois.Plääääääääääääh!
Mua ei huvittais mennä sinne työleirille,
täti on kylässä rankemman tuskan kera ja muutenkin...lasten kanssa on siellä kurjaa,
kun ei mitään saa tehdä ei mihinkään koskea.

Omalle isälle sentään kortin laitoin, vaik tuo ei mua muistanut synttärinäkään...
ois edes vaivautunut soittamaan.
Pinkkis teki eskarissa isille valkoiseen t-paitaan jonkun kuvion + kortin,
ne odottaa paketissa.
Minä väkersin syntsäkortin tänään odottamaan lasten nimiä ,
lahjaksi olio saa pehmohiiren,
jolla ruusu kädessä ja tassussa lukee " I Love You"
- valkattiin tämä tuon as-pojan kanssa
lastenlinnassa käydessämme...siellä oli paljon ihania lahjoja myynnissä,
ja poika ois halunnut ostaa kaikki pehmolelut meidän oliolle =o)
(+ jo aiemmin ostamani paidan )

Joku kakku tai torttu tehdään sitte illalla sunnuntaina, kun kotiin
päästään... jos ei ihan supermyöhään mene.

Hyvää isänpäiväviikonloppua jokaiselle ;o) !

Olen sitten vissiin vähän outo, kun tykkään tästä uudesta :-)
Musta tää on tyylikäs ja paljon sellaisia ominaisuuksia, mitä ei vanhassa ollut.

Jos tulee kirjautuneena kirjoitettua hölmöjä, niin voi muokatakin omaa tekstiä jälkeenpäin. Sammakot voi siis perua ;-)

Johtavan lääkärin kanssa juttelin just puhelimessa ja hän sanoi, että ei pidä tuudittautua kuitenkaan siihen, että ei nyt missään nimessä possua ole.
Virhemahdollisuus on olemassa ja toiseksi, voi olla muissa. Esikoisellahan tuo tuli jälkijunassa ja on päivät eri ympäristössä kuin muut.
Oireita käski tarkkailla edelleenkin hyvin herkkänä.
Palaamme lähtöruutuun?!?

Mua taasen tää uusi palsta ei hotsita kyllä niiiiiiiin yhtään :( ankea, tylsä, kuin olisi joku kehitysympäristö kyseessä....blääh. Tekstejä on tylsä lukea ja niitä on vielä tylsempi kirjoittaa. Eikä sammakoiden poistamisestakaan iloa mulle ole kun en koskaan jaksa vaivautua kirjautumaan sisään ;)

Paranemista sairastuneille! Meillä anoppi soitteli eilen ja kyseli vakavana, että miten olen päättänyt rokotusten kanssa ja meinasi itku kurkussa sitten muistaa meitä rukouksissaan, ettei vaan sairastuttaisi kun en kerran rokotuksia meille ota...
Mua ei kauheemmin toi tauti jaksa järkyttää, täällä kun todetut tautitapaukset on melko lievän nuhakuumeen olosia ja voisin ottaa sen meille millon vaan podettavaksi. Ja niinhän se varmaan tuleekin.

Isänpäivä meillä menee aluksi asentaessa uutta lattiaa (jee, meidän makkariremppa on loppusuoralla!!!) ja sitten mennään mummolaan syömään ja saunomaan. Lupasin jonkun kakun vääntää tytön kanssa, mutta tyttöpä otti ja lähti jo ennakkoon kun on hirvijahti :}
Tytär on nylkemässä hirviä ja täällä äitee leipoo poikien kanssa. Hieman nurinkurista? :D

Selkä on joinain päivinä parempi jo, mutta ei paljoa vaadi että kipeytyy, enkä ole tosiaan enää palaamassa töihin ennekuin keväällä 2011 (jos silloinkaan ;P). Olen käynyt joogassa ja uimassa ja siitä kai se olokin on parantunut :} Voitto meuhkaa masussa ja mun napakin pompsahtaa kohta ulos. Kaikki hyvin <3

Hyvää viikonloppua, mä lähden lyllertämään kaupalle poikien kanssa!

Ohdis & Voitto 24+0

Lauantaita!!

Kiva että on joku muukin joka ei ota rokotuksia!! Mä en aio kenellekään ottaa ja tyttöjen isähän siitä sit alkanut meuhkaamisen... Viestiä pukkaa että "olethan sinäkin nyt jo sitä mieltä että rokotus kannattaa ottaa??" No en ole... Perusterveet ihmiset ei mun mielestä sitä tarvi niinkuin ei tavallistakaan influenssarokotetta. Joka vuosi kuolee tavalliseenkin influenssaan muutamia satoja ihmisiä, miksi sitä ei muisteta? Toivottavasti en joudu päätöstäni katumaan, ex ei takuulla jätä mua vuosiin rauhaan asian tiimoilta. Nyt kun ollaan saatu olla aika rauhassa kun niiden perheeseen on tulossa nyytti kai joskus ensi keväänä/kesänä, meidänkin elämä rauhoittunu kun siellä ei olla enää niin katkeria ja vihaisia kaikille. Toivotaan että kaikki menee hyvin, meinaa tytöt aina kärsii siitä jos ei mene. Pienempi likkakin on taas puolen vuoden tauon jälkeen ollut sinne tervetullut, sitä kyllä kiristetään että jos se tekee yhdenkin virheliikkeen niin sitten ei taas ole puoleen vuoteen sinne asiaa. Joopa joo...

Täällä kaikki muuten ihan ok, poju tuli juuri 11 kk ja on ihan mahtava pakkaus!!! Yhtäkään kokonaista yötä en vieläkään ole saanut nukuttua, sitä odotellessa.. Ensi viikonloppuna olen lähdössä ekaa kertaa kamujen kanssa ulkoilemaan, jee!! Ja todennäköisesti klo 24 nukkumaan.. = D Jahas, johan tässä saikin jo kauan kirjottaa ennenkuin napero heräs, taas mennään...

Taitaa tämä ketju kuivua kasaan :(

Titti, onhan meitä rokottamattomia :} Toivottavasti ei pahasti exä sua kiusaa, on se kumma miten niitä joskus jaksaa joku asia kaivella vaikka pitkään olisi muuten ollut hiljaa..

Ja itseasiassa meillä taitaa se tauti tällä hetkellä olla. Ei mitään kovin vakavaa, muksuilla kuumetta (38), kurkkukipu ja päähän koskee. Näillä oireilla on muutkin saanut diagnoosin täällä päin.

Joko se Titin säihkysilmäinen prinssi on kohta vuoden?! =O

Terkkuja vaan kaikille, jos käytte edes kuulumisia lukemassa :}

Ohdis & Voitto 24+4

No ohhoh, noinko helposti saa sikadiagnoosin?!
Meillä sitten ollut tässä jo pidemmän aikaa sen mukaan yhdellä jos toisella, mutta testatulla ei ;-)
Kaikki muksut kävi läpi ja tosiaan kovaa kuumetta kolmella muksuista. Esikoinenkin, joka ei yleensä ole juuri koskaan kipeä, oli todella puhkipoikkikipeä.
Helpoimmalla päässyt tuli tautiin uudelleen.
Ja meillä siis ei sikaa.

JA meillä todellakin tuon taudin jälkeen lapset rokotetaan. Yksi jo rokotettu. Meille ei kiitos enää tälle syksylle kauheen pahoja flunssia. Ja kun on tuo lomamatkakin tulossa!
Jos vielä paljon joudun olemaan pois töistä, niin alkaa olla parempi jäädä sitten hoitovapaalle.

Saapa vaan nähdä, että ehti(i)kö rokotus. Tauti on rantautunut nyt tännekin..
Minäkin ennen tuota tautia oli kyllä kiikunkaakun rokotteen kanssa, mutta muuttui aika selväksi sen jälkeen.

Viikon jatkoja!

Tehis

Tehis, tarkoitin siis että niillä paikallisilla jotka on testattu, on kutakuinkin samat oireet :}
Eli ei mitään kauhean kovaa tautia täällä päin liiku.

Nuorimmaisella oli kyllä illalla ja aamulla 39 kuumetta, mutta tuolla se taasen leikkii isoveljen kanssa joka jäi kotiin kovan pääkivun vuoksi. Mulla on myös ollut pää ja kurkku tosi kipeänä aamuyöstä joten kyllä se taitaa kaikki kiertää.

Kukahan kaivaisi mun auton tuolta lumipenkasta? =O

Heippo!

meillä otetaan sika-rokotteet kaikille keille vaan saadaan... kyllä mä ton pienen miehen puolesta pelkään ihan tosissani, poru pääsee aina kun asiaa mietin...

Samaa täällä pohdin, että tulee kovin myöhään meille rokotteet. Meillä koululaiset saa 25.11. rokotteen, tosta neiti3 en vielä tiedä. Voimassa olevalla aikataululla niin vko 49 saa toi 2,5 vee.

Mä olin siihen saakka kiikun-kaakun mielialalla, kunnes se 8 vuotias perusterve tyttö kuoli... En anna ikinä itselleni anteeksi jos lapsille käy noin enkä ole antanu rokottaa.

Totta on ettei kaikkiin tauti tule niin rajuna, mutta sitä kunei etukäteen tiedä. Esikoiselle kun kuume tulee niin yleensä paukkuu 39 heti ja on tosi kipeenä... tosin on aika harvoin kipeenä mutta silti. Mulla ja miehellä tänään tullu kurkku kipeeksi.

Täällä päin ihan tavallistakin lenssua liikkeellä, toivottavasti on sitä tää.

tulihan sikapainotteinen viesti, mutta ei taida mieleen mahtua juur muuta tällä hetkellä...

vilkutuksia kaikille, ei oikein positiivista mietettä irtoo tänään...

ÄssÄ ja mini-mies 5vkoa ja 1 pvä

No jopahan en millään osannu tänne ko oli niin oudon näköistä, enkä muuten tykkää ollenkaan, joten tämä visiitti voi jäädä sitten viimeiseksi, ehkä...

Enivei, suuret onnittelut merkkipäiviään vastikään viettäneille ja superyyberhalit niille joilla on ihana pieni uusi ihminen viekussaan :))
Ja kahmalokaupalla lohtuhaleja niille, joilla ei vielä kahta viivaa ole näkynyt!

Sen verran "ilmoitusluontosta" asiaakin on, että meillä jahkailu on lopetettu. Ei tästä kukaan enää nuorru, ja aika menee kuin siivillä, joten nyt on päätöksiä tehty.
Elikkäs, jos hyvin käy, meille saapi vitonen tulla, ja hommiin sen eteen on jo alettu :)
Eli näin.

No jopahan en millään osannu tänne ko oli niin oudon näköistä, enkä muuten tykkää ollenkaan, joten tämä visiitti voi jäädä sitten viimeiseksi, ehkä...

Enivei, suuret onnittelut merkkipäiviään vastikään viettäneille ja superyyberhalit niille joilla on ihana pieni uusi ihminen viekussaan :))
Ja kahmalokaupalla lohtuhaleja niille, joilla ei vielä kahta viivaa ole näkynyt!

Sen verran "ilmoitusluontosta" asiaakin on, että meillä jahkailu on lopetettu. Ei tästä kukaan enää nuorru, ja aika menee kuin siivillä, joten nyt on päätöksiä tehty.
Elikkäs, jos hyvin käy, meille saapi vitonen tulla, ja hommiin sen eteen on jo alettu :)
Eli näin.

VOIH ! Onnea Mirkulle yritykseen ja terkkuja muillekin.
Taudinselätyssäteitä laitan matkaan täältä ison säkillisen ....
ja lähen lenkille.

P.s. Pojat rokotetaan koulussa,toinen tiistaina ja toinen keskiviikkona.

Hyvää viikonloppua kaikille *;o}

Viimeksi muokattu:
Hei vaan pitkästä aikaa!
Yritin kyllä piakisesti lukea kaikki kirjoitukset mutta täytyypi paremmalla ajalla lukea ajatuksen kanssa.
Päivitellään omanapa tilannetta, sikatautia on sairastettu meidän perheessä (ihan testeillä varmistettuina) tauti iski meillä puoleen porukasta, itse ehdin saada rokotteen ja mieheen ja kolmoseen ei muuten vaan tarttunut. Esikoinen ja kuopus sen sijaan sairastuivat niin pahoin että joutuivat osastolle ja kuopuksen kohdalla jouduttiin harkitsemaan jo sydän/keuhkokoneeseen kytkemistä, siltä kuitenkin vältyttiin mutta todella sairas oli reppana, vieläkin on lääkitys päällä ja hengitystä täytyy seurata öisinkin!Nyt ollaan kuitenkin ilmeisesti jo parempaan suuntaan menossa,ainakin voimat ovat noille vanhemmille sairastajille palanneet.
Ässänkin pieni mies jo viisi viikkoa, kamalan nopeasti aika menee.Tuo perusterve 8-vuotias tyttö, kävi samaa kielikoulua kun meillä toinen tyttö, järkytys oli todella kamala kun asiasta kuultiin.

Mirkulle ja tehikselle ilmeisesti saapi sitten alkaa plussatuulia puhaltelemaan ellen ihan väärin ymmärtänyt??!!

Miten ohdiksella selkä jaksaa? Täällä on oma olotila niin hyvä ettei ikinä ole ollut raskaan ollessa tällainen, tuumailinkin oliolle että täytyykö se vielä tämän jälkeen alkaa kuutosta yrittämään! Ei tullut vastausta minkäänlaista, mutta epäilen ettei kyllä enää lapsia tule, alkaa jo autovaihto ehdot mennä sitten melko vähiin, kun ei tuota linja-auto korttia satu olemaan =)

Mutta nyt menen aamupalalle mahani kanssa, hyvää viikonloppua kaikille.
Marjuli 29+ jotain

Mä tulin murisemaan, että missä kaikki on ja sitten te oottekin käyneet :}

Marjulia mietin tänä aamuna, lähinnä masukin kuulumisia. Kiva että voit hyvin ja perhe on paranemaan päin!
Selkä on niin kipeänä, että olen tässä vain pikasesti pyörähtämässä. Mieli tekisi röhnätä koko ajan nelinkontin ja riiputtaa mahaa.....

Ja Mirkkua aletaan siis jännäämään!! bdbd
Ja Tehistäkinkö?? Tehis, mites on, laitetaanko sinnekin bd:tä?

Meidän pesue on tervehtymässä kovaa vauhtia ja sikaa se sitten tosiaan oli (eilen lääkärikäynti). Lääkäri mietti tamiflun aloittamista ja hieman moitti kun en aiemmin ole käynyt (puhelimessa mulle sanottiin ettei tarvi tulla jos en tosi kipee oo..nytkin kävin siellä muissa asioissa alunperin) ja sovittiin että jos kuumetta nousee niin katellaan sitten uudelleen. Mutta vähällä me selvittiin, ainoastaan tytöllä voi olla jälkitaudin merkeissä antibiootit tulossa kun on sillä taipumusta keuhkoputkentulehduksiin.

Nyt ei jaksa enää istuksia, pakko mennä taas jonnekkin rötköttään tästä :(

Ohdis & Voitto 25+1

Yhteistyössä