ISOmpaa pesuetta haaveilevat 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdakkeenkukka*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huh...täällähän on vaikka ja mitä taas.
Jostain syystä en eilen päässy ollenkaan palstalle,
ja ihan vierotusoire-näppylää meinas jo pukata !
Terassi on liki valmis nyt, eilen sitä jo hiukan juhlistettiin grillaamalla naapurien kans,
ja juopottelukshan se meni noilla ukoilla taas...
Varsinaiset "terassinavajais"-bileet on suunniteltu viikon päähän perjantaille,
jos ei vaan sada.
Vaatis hyvän ilman ni pidettäis nyyttärit muutaman naapuripesueen kanssa,
tein eilen hiukan kynttilälyhtyjäkin siihen valmiiksi,
saadaan tammenoksille ripustella roikkumaan....
koitan saada naamakirjaan kuvaa terassista jossain vaiheessa,
kun on rauha tehdä jotain itekseen.
Piru kun tänään sataa, oisin tehny kivikko"kukka"maankin
tohon terassin sivuun valmiiks...nyt harmittaa tää hemmetin kesä,
kun viikosta 5 päivää vaan sataa.Missä ne helteet luuraa ????! ( Ärrhhhh! )

Ihanaa kun tuo energinen Titti jaksaa matkustella kyläilemässä meillä muilla,
kohtahan oot melkeen jokaisen luona käyny visiteeraamassa,
se on hienoa !
Rasvaat vaat niitä kielenkantimia hyvin, Haidi =o} !

Harmittaa, kun multa meni Ohdiksen vierailu sivu suun,
mut tää "kesä" ja lomakausi on niiiiin tätä...kun noita isojakin lapsia
( = oma ja naapurin olio(t))
täällä saa palvella ja kaitsea, ei ehi omia juttuja ollenkaan ja kokoajan ollaan johki menossa tai tulossa. Mä oisin mieluusti vaan kotosalla aina.
Mjiaurrrrrr ... kotikissa ;o}
Mutta tykkään kyllä, kun meillä porukkaa käy jos ei jokapäivä joku oo.

Titti pitää kattoo se vierailuajankohta.... meiltä lähtee pojat
huomena isälleen kuukaudeks,
niin sitten on pientä hengähdystaukoa vain yhden lapsen kanssa ( jippiii! )
Onkin nyt ollu aika rankkaa tuon as-pojan kanssa ja varhaismurkun taisteluiden
kanssa.... ja sit ku just asiat tuntuu sujuvan, nuo tappelee keskenään.
Nyt on tapelleet jo 4 päivää hulluina kokoajan...hermo on aika kireenä tällä muijalla,
kun olio tekee omia juttujaan ja mä hoidan tän kaiken muun.

Eli kun on sopivaa hetkeä tiedossa, niin vaik textaan sulle, Titti, jooko ?

Näitäpä täällä mietitään, sadetta pidellessä....
mielessä kävi kuinka hyvä fiilis mahtaa Ohdiksella nyt olla kun tietää Naksun asustavan masussa =o)

Joox, se ei ole enää Naksu vaan Olio tuumasi että meille tulee pikkainen Voitto =D
Ja oishan se ollu mukava nähdä mutta tää on niin tätä, ei aina kerkee kaikkea :}
Onnea uudelle terassille!

Tehis, vai toinen on piilossa niinkö? Älä mulle sellasta povaa, meiltä loppuu kämpästä tila kesken jos yhden sijasta tuleekin kaksi :D
Myöhästyneet hääpäiväonnittelut :}

Safiirilla käy päivät vähiin =} ja vastahan säkin plussasit!
Samaten Ässällä on viikkoja kovasti kasassa. Mites Marjulin viikot? Ainakin jo sydänäänet kuultu :}

Haidi, hae ihmeessä opiskelupaikkaa. Ja vie se Titti ratsastamaan ;} Mites muuten, pidänkö sulle vielä ne napit jemmassa?

Mitähän muuta, unohtuko joku? Jotenkin nyt lomalla tulee pidettyä tietokone kiinni...ja tietty hyvä niin :}
Ollaan pari päivää tytön kanssa kaksin kotosalla kun pojat on mummolassa ja Olio auttamassa appea talonrakennuksessa. Toissayö meni oksentaessa, nyt on taas tasaisen etova olo, mikään ei oikeen maistu. Paitsi salmiakki ;D

Ohdis & Voitto 7+2

Jotenkin haikeilla mielin tänään,
kun poikaset lähtee maailmalle kuukaudeksi.
Eroahdistusta on noilla molemmilla, ovat roikkuneet halimassa ja sylittelemässä
jo 3 päivää....silti odottavat isälleen pääsyä kovasti.

Vanhastaan tiedän, että tyttö nauttii ihan täpöillä ekat 3 päivää,
sitten alkaa marisemaan, et milloin ne pojat tulee kotiin, kun on ikävä.
HuooooOoooooohhhhHhhhh...

T G I F ;o} !

Joko tänään on taas perjantai?? Olen pikkasen pihalla päivistä...

Joox, meillä pojat on olleet muutaman päivän mummolassa ja eilen jo soittelin sinne ja kuulostelin, joko voisin käydä ne hakemassa kotio ;} jotenkin tuntuu että ne pärjää paremmin kun äitinsä..

Heippaset
Koiran kasvattaja kävi meillä kylässä ja kehui pentueen parhaimmaksi pennuksi:)))
Jipii 3 vapaata, eikä kalenterissa mitään sovittua. Suunnataan tyttöjen kans keula kohti savonlinnaa, siellä on Opera Games viikonloppu, eli suuret estehyppykilpailut. Tänään piipahdetaan ja varmaan sunnuntaina mennään seuraamaan ne viralliset loppukisat:)

Ohdis, en osaa vielä vastata tuohon nappiasiaan...nehän onneks säilyy pitkään, älä vaan roskiin niitä tempase.

Nii-ih... Kyllä mäkin uskon, että nuo poikaset pärjää,
mutta kun isänsä ei oo ku 2 viikkoa lomalla tosta kuukaudesta,
eli seilaavat sitte vaarilla kun isänsä on töissä ja yöksi menevät isälleen
40 minuutin ajomatkan päähän.... aikamoista seilaamista paikasta toiseen.
Oisin kyllä ottanu mielelläni pojat jo 2:n viikon päästä kotiin,
saisivat lomailla omassa rauhassa vielä ennen koulun alkua.
Nyt jää 3 päivää loma-aikaa kotona ja sitet alkaa taas koulu :o(
tylsää.

Jahas, tässä pikaisesti täältä. Meen jatkamaan katonreunojen pesua, moiks!

Safiirille pesueineen toivotetaan hyvää reissua !
Toivottavasti siellä ei oo yhtä sateista ja kylmää ku täällä,
ihan syksyltä tuntuu jo.
Että mä kaipaisin jo kunnon kesähellettä - mut sitä kai on turha enää tälle kesää
toivoa, ellei sitte elokuun lopulla....?
Toivotaan !!!

Kuinkas jakselevat Marjuli ja Ohdis ?

Meillä ois ne terassinavajaispippalot perjantaina ( AURNKOISTA ILMAA, PLIISSS !! )
ja sinne tulee tuo uusi naapurikin,
jolla laskettuun aikaan on sitte enää puolitoista viikkoa...
Arvatkaa, onkos ihana pallo ??! ;ò)
Noh, itken sitte jälkikäteen, mutta ihanaa kun tulevat !
Edelliset naapurit olikin sellasia mörkki-erakko-luonteita, kyttäsivät vaan oven raosta,
kuka tulee ja menee.... onneks nää on erilaisia,
ja kun toinen puolisko on espanjalainen,
on sosiaalisuus hiukan eri luokkaa ku edellisillä.
JA tää kun on tämmönen kyläyhteisö, niin kuuluvat just tänne.

Olio lähti naapurin kans autokauppaan hyvinkäälle asti,
me ollaan Pinkkiksen kans kotosalla ja koitan, jos saisin tuon poikittain olevan
etuhampaan tänään vihdoin irti....( päivän projekti =) rautahammas jo kasvaa päälle,
eli ois saatava pois pian... se on heilunu jo 2 kuukautta,
eikä tyttö anna nappasta sitä pois. onhan se hankala, kun on sillai vääntynyt,
mutta hampilääkäri ei ees koskenu siihen - sanoi vaan, et lähtee se itekseen sitte.

Jaa-ah, nyt hommiin.
Terkut kaikille !

Safiiri on varmaan jo reissussa mutta toivotaan sinne hyviä kelejä :}
Samaten Jooxin terassin avajaisiin. Voi pian olla että sun naapurilla on jo perjantaina muuta tekemistä, alkaa oleen kriittiset päivät käsillä ;D

Mun työkaverin naapureista on kans mies espanjalainen. Aina kuulee hauskoja juttuja niiden riidoista..ei tietty riitelyssä itsessään ole mitään hassua, mutta kun kuulema molemmat osapuolet käyttää omaa äidinkieltään ja siihen väliin vielä englantia että toinenkin ymmärtäisi mistä riidellään :}

Täällä jaksellaan ihan hyvin, oksentelua ollut mutta jos satunnaisesti aamulla ja illalla niin ei ole paha..yöllä piti yhdeltä nousta syömään kun oli kauhea nälkä :D
Tänään 7+5 :}

Heh, totahan mä just sanoin tuolle naapurille,
mutta sanoi, että varmasti menee yliaikaseks ihan tahallaan.
Syntyvä ( poika ? ) on leijona, espanjanmies skorpioni ja nainen härkä....
saadaan siis mekin satavarmasti kuulla vielä eriäviä mielipiteitä ihan joka kielellä,
tosin nuo kotioloissa puhuvat kumpikin espanjaa.
Koiralle huutavat suomeksi kumpikin, hassua.

Meikäläisellä koopee 26, mutta rintojen kipuilukin jo loppui pari päivää sitte,
että saas nähä, kuin eukon käy täs kierrossa.
Keskiviikolle ajattelin tädin tulevan, silloinhan mulla alkaa rajummin se juurihoitokin,
kaikki siis samaan rysikseen ja tuskaan.Ji-Pii.

Tehiksellä tuntuu olevan surua ja murhetta,
mutta mitenköhän se toinen projekti jakselee ?
Ja Titti; katottaskos me vihdoin ensviikolle se kyläily ?
Silloin ainakin mulla tuntus aikaa olevan.

Täällä sataa niin että varppii hukutaan kohta.... meen kaivaa airot esiin.

Pikaiset moit!

Surua ja murhetta, kyllä. Isäni sairaalassa ja tilanne ilmeisesti erittäin huono. Päivä kerrallaan katsotaan...
Muut projektit vähän niin ja näin. Auto käytiin viime viikon lopulla hakemassa Järvenpäästä.
Pari päivää olen viettänyt tuolla äidin ja siskojen kanssa. Nyt täällä kotona ja onkin jotenkin paljon helpompi olla. On muutakin kuin asioiden murehtimista ja vatvomista. Ei se auta, elämää on jatkettava, vaikka miten kävisi. Tänään ja huomenna selviää varmaan paremmin, mikä on suunta...

Eipä muuta tällä erää. Terkkuja kaikille!

Tehis

Tehis käynyt meillä päin!! Toivottavasti oli hyvä auto! = ) Vakavalta kuulostaa teidän isän tilanne, voimia siihen! *Halaus*

Joox, ollaan ensi viikolla ehkä muutama päivä Tampereella, mikä päivä sulle sopis niin tietäs itekin suunnitella enemmän??

Ohdikselle iso hymy, kiva että on paha olo... ; ) Voitto se siellä sisuskaluja vääntää, ihanaa...

Muillekin terkkusii...

Iltoja ketjuun
Taas se p**kele nostaa päätään...kierto siinä vaiheessa että täti lähenee niin jo pukkaa hiivaa p**kele. Olen tullut siihen tulokseen, että tuo käyttämäni keltarauhashormoni Primolut on tämän viheliäisen vaivan takana. Seuraavaan kiertoon en sitä käytä, vaihdan takaisin Terolutiin josko auttaisi. Tuo Primolut on senverran tuhdimpaa kamaa, että heittä elimistön epätasapainoo rajusti. Tutut Clomi-oireet puskevat nekin nännit soi ja mahaa repii, hiki valuu ja sitä rataa. Kyl nää kuurit on sit ihania, eikä niistä silti taida olla minkään valtakunnan hyötyä.
Elokuulle pitäs varata taas puolivuosi huolto gynelle ja taas kerran veivata tätä kropan käyttäytymistä siellä...huoh!

Ohdikselle hyviä yökkejä...kyl sen kestää kun ajattelee lopputulosta.
Tehikselle voimia sairaan läheisen kanssa.
Safiirille hyvää reissua ja Jooxille vilkutuksia ihan muuten vaan...ai niin ja tsemppiä juurihoitoon!!!

Glups.Tänx, Haidi...

Titti mikä ois sulle paras ajankohta ? Tiistai -Keskiviikko?
Laita vaan, kumpi kävis ...tai siis ei maanantaissakaan kait vikaa oo.
Me järkätään hommat sillai, et ainaski mä oon sitte Pinkkiksen kans kotosalla,
jos olio tekee remppahommia ja hankintojaan.

Meillä kävi ihania yllärivieraita , just lähtivät.
Mun serkku ruotsista on mun isällä kylässä kaksostensa ( tyttö+poika ) kanssa,
ja tulivat kylään, onneks varoittivat n.puolituntia etukäteen edes !
Noi kaksoset on syntyneet samana vuonna poikien kans, mut elokuun lopussa,
kun pojat syntyi lokakuun puolivälissä......
harmi vaan, kun eivät oo ikinä toisiaan tavanneet :o(
Pojat ei olleet viimeksikään ( 5 vuotta sitten ) maisemissa, kun tavattiin heidät.
Toki ois voitu järkätä jotain, jos ois tiedetty kyläilystä etukäteen,
mut mun isälle tyypillistä toi, että ei ilmota ku viime tingassa tulostaan.
Yleensä se soittaa tosta postilaatikoilta, et ollaanx himassa.

Harmi sinänsä, et noi tuplat ei osaa ku sitä riikin-rannikkoruotsia,
joten kommunikointi oli kyl minimissään.
Onneks Pinkkis hoiti ohjelmaosuuden ;o} !

Nyt unipuuhiin...moips!

Paljon oli taas tullut juttua tänne pikasiesti selasin kaikki läpi, joten vilkutuksia kaikille!
Tehiksellä voimia läheisen sairaudessa,se on raskasta.

Haidille,toivottavasti kroppa alkaisi toimimaan että se plussa sieltä tulisi.Kuulin viikonloppuna että ystäväni joka on kärsinyt lapsettomuudesta ja rankoista hoidoista kuusi vuotta, on nyt raskaana ja laskettu aika on joulukuussa ja hauskinta tässä oli se että olivat lopettaneet hoidot kun tuloksia ei ollut tullut.

Oma olotila on sellainen kun se raskaana on, turvottaa, närästää, itkettää ja hermot menee ihan mitättömistä syistä. Nyt olen sitten alkanut pelkäämään ensi viikkoista ultraa, että siellä ei kaikki olekaan hyvin.
Nauratti tuo ohdiken yösyönti, minulla meni perjantain ja lauantain välisenä yönä hermot kun lähdin puolen yön jälkeen syömään perunatäytteistä karjalanpiirakkaa ja olio oli syönyt sen, niin siitähän tuli niin järkky raivari ja olio kehtasi nauraa minulle!!No kieltämättä aamulla itseäkin nauratti,mutta silloin yöllä ei naurattanut.

Mutta se täytyypi lähteä töihin ja ei sitten voisi vähempää kiinnostaa!

Ihanaa, Aurinko löysi taas meillepäin =oD !!!

Ukot kantaa vanhaa terassia kaatikselle, niin mulla oli aikaa tulla koneelle...
Joo, Titti; tähdätään vaikka maanantaihin, niin teillekin jää loppuviikko sitten
muihin puuhiin .
Mun pitäis saada itestäni irti vielä niin paljon enemmän tehoja ennen
perjantain pippaloita, et oikeen ahistaa ...Ärrh.
PiMS-gorilla muutti meille.

Repeilen täällä Marjulin riisipiirakalle :D
Joo, ei se silloin varmasti naurattanut. Tosi kyseessä ;}
Sulla on pian ultra, olikos se nyt sitten mikä ultra? Turhaan sä siellä murehdit, eiköhän siellä kaikki hyvin oo jos pitää yöllä syömäänkin lähteä :}

Haidille jaksuja hormoniväännön kanssa, ei sitä tulehdusta kyllä pirukaan kestäs joka kuukausi :( jos sulla clomit toimii niin sillonhan tota keltarauhasta ei pitäisi edes tarvita, kaiken järjen mukaan..olikos sulla ongelmaa oman keltarauhasen kanssa?

Jooxin pims-gorillalle kimppu banaaneja, jotta ei niin kovin sua kiusais.

Tehikselle, Titille ja muillekin vilkutuksia, mulla on täällä porukkaa jonottamassa koneelle joten aikaa on rajatusti =P

Kiitos banskuista, Ohdis !
Ne tehosi ainakin täks illaks, nyt on parempi mieli.
Tyttö oli naapurien kans mustikkametsässä ja toi ison kipollisen
piirasta varten ;o)
Ja justiin pojatkin soitti :`) Mamin nuppuset !

Huomena kaupoille, olion palkkapäivä............. nii ja se P*rkl*n juurihoito :o((

Pikaisesti täällä taas, karmea päivä töissä taas takana!
Ohdis, ensi viikolla on niskapoimu ultra ja viikkoja pitäisi olla silloin jotain reilut 12, niin minä itsekin ajattelin että eiköhän tuolla masussa jotain kasva kun en normaalisti yösyöntiä harrasta.
Tuota Haidin hiivaa piti vielä kommentoida, itsellä se tuli tutuksi kun tuota kolmosta odotin ja se oli kyllä niin veemäinen vaiva ettei paljon pahemmasta väliä, toivottavasti tuo primojen vaihtaminen terolutiin auttaa.
Mutta nyt kampean itseni sängyn pohjalle, huomenna on sitten varhainen aamuvuoro, pitää olla töissä jo 5.45, huhui...

Yhteistyössä