ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mipsa,
mahdotontahan se on sanoa, mikä miestäsi vaivaa, kun ei tunne henkilöä. Tiedän sen vaan itse, että jos vaikkapa töissä menee huonosti, paha olo leviää helposti kokonaisvaltaiseksi veetutukseksi, ja siitä sitten kärsivät kaikki. Mulla ainakin huonohko työmenestys tässä viimeisimmässä paikassa otti myös itsetunnon päälle ja sitä alkoi miettimään myös kotioloja. Vaikka kaikki olikin ihan hyvin! En tiedä... Muistakaa jutella jatkossakin.

Jaahas, mattokauppaan pitäisi vielä ehtiä ennen lasten hakua... Saas nähdä, joudunko puuskuttamaan kaupungilla.

Mipsalle tervehdys !
kiva kuulla sustakin, vaikka ei kovin iloisia asioita teillä olekaan puitavana....
Mutta omalta kohdaltani voin snaoa, että mua ainakin rassaa
tämä jatkuva penninvenytys, hermosärky ja tulevaisuuden näkymät ...
ja siitä kärsii meillä ihan koko perhe, olen kokoajan huonotuulinen,
enkä voi sille useinkaan mitään, vaikka tiedostankin sen ihan hyvin.

Karjun siis kakaroille milloin mistäkin, ja olio saa osansa.
Ikävä kyllä, asia vaan menee niin.
Jatkuva hermosärky riivaa ja jotenkin tuntuu, että muut ei sitä tajua,
vana saan selitellä tilaani kokoajan muille, eikä ne siltikään tajua,
etten pysty joinakin päivinä kotihommia hoitamaan mitenkään...
Ja mua rassaa tässä eniten se, ettei ne tajua että olen kipeenä,
vaan mun pitäisi sitä huomauttaa kokoajan.
Sama rassasi raskausaikana, ja asiat joskus paisui isoiksikin....

Eli luultavasti teilläkin on nyt kummallakin hermo pinnassa,
omista syistään kumpaisellakin.Luulisin näin.
Helpottaa, jos asiasta puhuu, puhuu ja puhuu...ennenku
ne pikkujutut paisuu mahdottomiin mittasuhteisiin.

Ja ainiin; puhukaa asioista ;o) - jos en vielä maininnu...

Tänään meillä Pinkkiksen kans kiirus päivä,
pitää ehtiä sata6 asiaa ja vielä iltapv.lähtö siskon luo,
kummitytön 3 v-päiviä mennään viettämään auttamattoman myöhässä....

Joten; tulin vaan toivottamaan kaikille hyvää Runebergin päivää
mehevän ,mehukkaan tortun kera =o}

Päivää
Olen koko aamun puuhaillut valokuvien parissa. Siivoillut albumeita mitä koneelle on tallennettu ns. huonoja kuvia pois mitä on tullut kiireessä tallennetua. Tuonne naamakirjaankin niitä lisäsin iso läjän.
Illalla kotin oliolle osittain leikinvarjolla (niin ne koiratkin oppivat) puhua siitä inssistä, mutta ei siitä ota erkkikään selvää. Tyypilliseen tapaansa se huumorilla heitti, että eihän hänessä ole mitään vikaa, minkäs hän mahtaa jos ei raskaus ala...perkele tuossa vaiheessa olin jo valmis vetelee ympäri korvia. Maltoin kuitenkin mieleni, mutta täyttä varmaa vastausta en silti saanut. Täytyy jatkaa kun se nyt haluaa taas leikkiä vaikeesti tavoteltavaa. Vinoili vielä illalla isosta pyykkipinosta makkarissa, kun hänellä ei mukamas kaapissa ole yhtään alushousuja...uhkasin teipata sille sen spermapurkin teipillä munaskuihin kiinni...housuiksi jos ei itse housujaan löydä. Tässävaiheessa se uho taas nousi sieltä, että hän täyttää sen purkin koska vaan, kyllä täältä pesee...mutta silti se on koko ukko yhtä kysymysmerkkiä...saakeli.
Jaahas jos alkas tästä jotain muita hommia tehdä, kuten pyykkiä, tiskiä jne.

Perstaita täältäkin ja kaikille hyvät viikonloput
Täti on tänne tullessaan ryöjänyt jossain saasteissa ja nyt tavaroita pakatessaan lähtöään varten jätti mulla hiivatulehduksen...p**kele. Olio saa tilipäivänsä kunniaksi käydä ostaa mulle jotain puikkoja...tais siis itsehän mun on ne käytävä...ei mee olio hakee mistään mitään alapäähän liittyvää, ellei sit kumeja tarvitse:)
Mulle tuli jälleen keikkakysely ja maanantaina taas riveihin...ilmeisesti taas viikon pätkä. Uhkasin olla ottamatta niitä vastaan, mutta soittaessani tänäaamuna liittoon sain vastauksen, että papereideni käsittely vie vielä ainakin 3 viikkoa. Siis kuvitelkaa olen saanut viimeksi rahaa joulukuussa, eikä kukaan edes kiirehti asioita...uskomatonta. Ne kuvittelee ihmisten vaan pärjäävän ilman rahaa. Saan siis nopeammin noista keikoista tuloja liiton päätöstä odotellessa. Pakko siis tehdä mitä tarjotaan jos mielii syödä, juoda jne. Vuokrakin sopivasti nousi tän kuun alusta...grrr!!!
Jaahas jos jatkas taas kotihommia...ja söis samalla Marabuun Daim sulkaata:))))
Jatkan miehen pehmittämistä ja palailen kun ehdin.

Päiviä!!

En näköjään eilen ehtinyt tänne ollenkaan, kumma juttu... Pääsin hätäisesti neuvolaan mittailemaan pojan mittoja, ensi viikolle sain uuden lääkäriajan. Meidän hoikan ja siron pojan 2-kk mitat siis 5580 g ja 60,2 cm. On nää niin erilaisia, mukelot, kolmonen oli samanikäisenä 6,7 kg... Mutta ovat tosiaan ihan erimallisetkin, kolmonen oli jo syntyessään tosi roteva ja pullukka. Enemmän tää pienin menee tyttöjen kanssa samaan tahtiin. Pisin on kyllä kaikista, saas nähdä millainen hujoppi tästä tulee.

Joo, eipä mitään sen erikoisempaa täällä, olion kanssa pitäis lounaalle kohta lähtee. Kamoja olen saanut järjesteltyä mukavasti, kohta on kaikki täällä olevat kamat järkätty, sit vaan hakee lisää vanhasta kotoa. Sielläkin on 12 katsojaa käynyt mutta yhtään tarjousta ei ole tullut, hö. Toivotaan että joku päivä menee kuitenkin kaupaksi.

Ny ei muuta tähän hätään, viikonloppuja kaikille!!!

Heipä hei!
Tässä on aikaa kirjoitella, kun lapset nukkuu ja pidän miestä mykkäkoulussa. Ukko päätti lukuisista kotiintulopyynnöistäni huolimatta lähteä työkavereitten kanssa työpippaloista kaupungille jatkamaan juhlia. Olihan se jo keskiyöllä kotona, mutta silloin prinssi muuttui takaisin kurpitsaksi ja oksentelee nyt krapuloissaan.

Oon niin pettynyt, kun se tietää miten huonosti minä ja lapset olemme nukkuneet viime aikoina (viime yönä heräsin 6 kertaa ja lapset herättivät klo 6.30). Entä jos synnytys olisi lähtenyt käyntiin? Eilen oli hämmentäviä ajatuksia herättävä synnytystapa-arviokin. Eri asia, jos ryypiskelystä olisi sovittu tai jos kyseessä olisivat olleet omat ystävät. Mutta jotkut ihme työbileet! PRKL.

Tänään ressukka sanoi, ettei voi muuta kuin pyytää anteeksi, mutta minäpä tiedän aika paljon kaikenlaista mitä mies saa vielä tehdä. Pistin ukon jo ulos lasten kanssa aamulla. Vaihtoehtona olisi ollut imurointi, tiskaus, pyykkäys ja ruoanlaitto. Herran nerokas suunnitelma kääntyi ja puri p*rseeseen *virnuilee*.

No niin, päivän tilitys hoidettu. Sitten synnytystapa-arvioon. Alatiesynnytystä ei edes harkita, vaan nyt on leikkauspäivä lyöty lukkoon. Eli parasta ennen ma 23.2 lukee mahassa. :-) Sukupuolikin selvisi melko suurella varmuudella, mutta en taida paljastaa, kun lupasin kurpitsalleni etten kerro kenellekään... Tarkkaa puuhaa tämä suunniteltu sectio: kävimme sekä kätilön että anestesialääkärin puheilla, jouduin hankkimaan leikkaussukat, en saa syödä tai juoda tietyn ajan jälkeen jne jne. Edellisillä kerroilla on vaan kärrätty leikkuriin ja kiskottu lapsi ulos. :-)

Ai niin, Titti hei, pitäisköhän teidä tehdä sellainen stailaus vanhassa kämpässä, kuten nykyään on muotia? Sullahan ei ole varmaan muuta tekemistä... ;-) Haidille pahoittelut inhottavista alapää- ja aviomiesvaivoista, plaah.

Surffailen eteenpäin, että ehdin lukea kaiken tarvittavan lasten unien aikaan. Kun ei tuosta ukosta ole oikein apua kotiympyröissä tänään. Huomenna se saakin sitten laittaa hihat heilumaan.

AaVee rv 36+5 (Naistenklinikan mukaan jo 36+6?)

No hitsi, kaikki hauskuus on poissa Auroran synnytyksestä kun ei päästä arvailemaan milloin se tulee ja jokojoko-juttuja miettimään.. ; ) Mutta, kaksi viikkoa siis enää, huisia!!! Onko sulla itellä ollut toiveita sukupuolesta? Mua vieläkin ihan aavistuksen harmittaa kun poika tuli, lähinnä sen takia kun taas eilen hypistelin aivan superihania tyttösen mekkoja kaupassa.. Ihanaa pitsiä ja hörhelöä ja satiinia... huoh. Vaikka kuka sitä nyt tietäisi jos ihan täällä kotona sellaisia pitäis??! XD

Meilläkin yllättävän rauhallinen hetki, tytöt on isällään (eli oikeesti mummolassa), kolmonen katsoo Dalmatialaisia ja pienin nukkuu kuin pikku possu. Olio on kakkosensa kanssa jossain korisjutuissa. Ihana hiljaisuus, hetken... Yläkerran sain nyt vihdoin siivottua kuntoon, jipii!! Aika monta päivää (viikkoa) se veikin..

Jaa että stailata vanha kämppä, siellä kai pitäisi sit olla huonekalujakin, kai?? Eihän siellä ole enää kuin yksi lipasto ja parikymmentä laatikollista tavaraa... Noh, huomenna taas näyttö, katellaan.

Jooh, eipä tässä kummempia, jäiköhän Joox muuten eilen sinne Hesan reissulle kun ei oo kuulunu...

No emmä sinen jääny, ihanaa oli palata kotiin landelle taas....
Pojat vietiin bussille eilen, menivät isälleen - ja sitte meikä
nukkui koko illan soffalla.En jaxanu tehä mitään. Kurkku kipeenä ja nokka tukossa.
Tänää parempi fiilis, käytiin ulkoilupäivää viettämässä naapuripesueen
kanssa, heillä olio kännäämässä ja meillä olio kipeenä soffanpohjalla, flunzassa.

Pinkkis nautti ulkoilusta, muurinpohjaletuista, poliisiautoon ja ambulanssiin tutustumisista , paloautoon ei ehtineet, kun sille tuli keikka..:o(
ja sitten menivät heppa-ajelulle reen kyytiin.
Kivaa oli, kotipihaan tehtiin vielä iso lumiukko ( joka kyllä sulaa kohta pois,
täällä on +1! ) joten siis täällä ollaan, hauska päivä vietetty,
nyt vaan röhnötän ja nautin namipäivästä....

Aijuu; pojalle saan 30 kertaa puheterapiaa, jos vaan saan terapeutin
järkättyä jostain...se se on vaikein temppu.
Mutta hei; kun 4 vuoden kyselyt, kinuamiset ja rukoilut tuotti vihdoin tuloksen,
ehkä mä vielä sisulla kaivan sen terapeutinkin jostain....

Aukkis; kohta se päivä koittaa (-harmi tosiaan, ettei saada piinata
sua joko-joko-jokoilulla ) mut ainakin teillä on mielenrauha sen asian suhteen.

Eiks noi oo vähän samaa kategoriaa, Ohdis? ;-D

Mjoo, eihän tää oikein oo yhtä jännää. Paitsi jos tyyppi väsyy yksiöönsä ennen tuota häätöpäivää. Kaikenlaista särkyä yms on, mutta ilmeisesti kohdunsuu oli vielä munalukolla (?!) kiinni - lääkäri ei sanonut mitään siellä äitipolilla.

Sukupuolitoiveita ja -ajatuksia on ollut, kirjoitinkin ehkä tänne niistä. Tyttö oli vähän ikään kuin toiveissa, ihan sen takia että esikoisen jäljiltä on paljon ihania vaatteita mitä olisi kiva päästä käyttämään vielä kerran. Plus että pojalle on ollut mahdotonta löytää hyviä nimiä! Muuten ei ole niin väliä. Mutta enpä tässä voi kertoa, miten sitten kävi... Että älkääpäs yhtään siellä urkkiko!

Lasagne on uunissa, ehdin nostaa jalat ylös hetkeksi ennen kuin märkä ja äänekäs porukka poukkaa eteiseen vaatien palvelua. Mies on ollut hellyyttävän luimisteleva ja kiltti, taidankin hyödyntää sitä... Alkuviikko onkin kahden vauhtiveijarin perässä juoksentelua, joten hyvä vaan huilia. Ai niin, perjantaina saamme vihdoinkin uuden kirjahyllyn, joten viimeinen raskausviikko meneekin "leppoisasti" sitä täytellessä!

Aavee 36+6

Heh... Kalsariböönan vaavin sukupuolta saadaan sitte jänskätä,
kun ei kerta synnytyspäivää ;o)

Meikäläiselle pukkaa flunzzaa päälle, eikä ihme; onhan tuo olio jo 3 päivää
tossa röhkinyt ja niiskutellut soffanpohjalla...
sain sen sentäs selätettyä eilenillalla ;o) ( Jesh !! =)
Mutta siis nyt meikä lunssailee, ja ensviikko on aika kiireistä kaikinpuolin,
et tietenkin just tähän rakoon piti iskeä.......smurffin laki ! Äh ja pöh.

Onpa tosiaan harmi, kun ei päästä veikkaileen Auroran synnytyspäivää;-) Ja kiusaan kyselyillä, että miltäs tänään tuntuu, jokojoko. Sukupuolta onkin sitten vähän vaikeampi veikata näin näkemättä. Vois ottaa kehiin jotain näitä vanhoja uskomuksia, tyyliin minkä mallinen on maha tms.
Sykkeen perusteella muuten veikkaan meille tyttöä. Mutta mutta... Mitään muita tuntemuksia ei vielä ole.

Meillä tunnelma on jo paljon parempi. Mitä nyt olen sellainen jäärä, että en ihan helposti osaa unohtaa. Olion työpaikalta kuulunut positiivia huhuja. Tosin saattaa lomautus olla edelleen tulossa, mutta oikeastaan tässä tilanteessa en pistä pahakseni. Mitä nyt liitosta saa sitten rahoja odotella ties kuinka kauan.
Eli varmaan se tosiaan on niin, että tuo työasia/rahahuolet ovat painaneet niin olion mieltä, että kaatuu sitten meidän viattomien niskaan.

Aurora: meilläkin ihan sama juttu, että pojalle tuntuu olevan mahdoton löytää kivaa nimeä. Tytölle ehkä oliskin jo valmiina. En ole vielä ääneen lausunut oliolle. Tiedä hyväksyisikö sitä. Meillä on lapsilla sellaiset vanhahtavat nimet, joten ehdotuksia otetaan vastaan.

Sunnuntai huiskutukset kaikille!

Kun en muuten täällä enää kovin usein käy, siis luen kyllä kaikki viestit, mutta olenkohan ohittanut jotain. Eli missä Kirsikka luuraa?

Heitän heipat kun nyt viimein tänne pääsin...ellit on tökkinyt koko aamun. Keikka viikkoa pukkaa...lupauduin taas duuniin iiihaaan koko viikoksi, no keskiviikko on kyl vapaa. Täti hävis jo ja se pirullinen hiivakin melkein, viel pitää pikkusen kärvistellä.
AaVeellä on kohta lähtölaskennan aika...miten aika meni näin nopeesti??? Olis sulla jotenkin lyhennetty versio tuo raskaus, vai miten musta tuntuu et vasta kerroit olevas raskaana:))
Nyt hommiin ettei kaikki jää oliolle illaksi. Terkkuja kaikille!!!

Oulun keikka käyty ja kunnialla päästiin eilen illalla kotia vaikka lunta pyrytti taivaan täydeltä. Juhlittiin eilen siis nelkun ykkösiä. Huomenna hän oikeesti täyttää. Vuosi sitte mää siis kärvistelin käynnistyksessä eikä homma edenny yhtään.

Taidan veikata AaVeelle poikaa - nimivaikeuksista huolimatta.

Safiiri ja Jänskis 12+0

Koin tässä pienen ahaa-elämyksen. Mulla on menossa kp 74!!

Olen siis pitänyt teroista paussia tässä välissä ja näköjään on kroppa kyllä melkosessa horroksessa :/
Loppuviikosta niitä pitäisi alkaa nappailemaan, jotta saadaan clomikierto käyntiin. Ultra vaan on lomilla viikon 9, että siksi tämä aikataulu menee nyt näin...pitäisikö mun tehdä varmistustestaus ennen tota? Mitähäh?

Kalsariböönä saa....tytön? :D

Kauheen nopsaan kyllä aikaa menee! Mä oon täällä ollu jo pienen ikuisuuden, ainaskin pari vuotta?? :O Ja paljon on muitakin "vanhoja", joten en kyl oo ainoo joka täällä aikaansa kuluttaa :}

Heheh, täälläkin yksi vanha heittelee heipat.. :-) Ketjussa mukana vuoden 2006 syksystä..
Ja aurinkokin paistelee niin nätisti, että taidanpa heittäytyä avoimeksi ja kertoa "kaikelle kansalle" missä meillä mennään...
Vai pidetäänkö hulluja jännityksessä. Heheh.
No, ei ole mitään erityistä kerrottavaa, joten ihan voitte relata :-)
Koopeeykköstä vietellään taas, sillä täällä ei ole edes yritys käynnissä ja ei näillä näkymin ole tulossakaan..
Tosin ehkäisyneuvottelut viime viikolla johtivat siihen, että isäntä ei olekaan varma tästä ei- päätöksestä. Minä taas tällä hetkellä olen aikas varma. Näin on hyvä. Meillä on neljä ihanaa tervettä lasta. Se viisi oli haave, mutta jotenkin nyt tuntuu, että nämä riittää.
Meillä on tässä tulossa muita elämänmuutoksia, niin vähintäänkin pitää katsoa ja odottaa jonkin aikaa. Syksyllä aion myös palata työelämään.
Oviksen bongailu on nykyisin kyllä niin helppoa ja täsmällistä, että tähtäily olisi helppoa... ;-)

Uhhuijaa Ohdiksen koopeitä.. Testiä kehiin, mars mars!

Jaahas ja se oli sitten omanapaista tällä erää. Anteeksi.

Tehis

Safiiri, se on kyllä tiedossa muutenkin :-D
Oli ihan ilman tätä toista pikkuneitiäkin jo, hän vaan vähän varmisteli tilannetta ;-)
Mä itse asiassa aina kuvittelin saavani vain poikia ja silti en olisi ollut heikoilla...
Puntit on tasan, mutta valta on naisten!!!

Älkää ottako minnuu vakavasti...

Oho, onpas aurinko tosiaan Tehisen pään sekoittanut kun noin avoimena!! XD Kiva kuulla kuitenkin vähän missä teillä mennään, kun kuitenkin tiiät kaikki meidän synkimmätkin salaisuudet.. ; )

Mä oon saanut ahaaelämyksen tästä viimeisestä beibestä, jotenkin tuntuu että iso kivi taas harteilta tippunu.. Siis kun tuntuu oikeesti että nää on tässä, ei tarvi enää haaveilla enempiä, mä kun niin pelkäsin että mun haaveilu ei lopu oikeesti koskaan. Ihana jotenkin ajatella että ei oo enää kuin yksi uhmaikä koettavana, yhden kerran näitä yöheräämisiä, yhden kerran kuivaksi opettelua jne. Ajatus tuntuu yllättävän hyvältä!!

Mä muuten sain esitteet Hyvinkäältä jo sinne sterilisaatioon, siellä olisi sellainen uusi käytäntö, munatorviin laitetaan alakautta jotkut tötteröt jotka sit aiheuttaa kudoksen muutoksia ja tukkii munatorvet kolmen kuukauden kuluessa kokonaan, pysyvästi!! Kuulostaa hienolta!! Sitä odotellessa, mahtaako vuosikaan riittää...

Käytiin juuri ulkoilemassa, mummo tuli hakemaan kolmosen mäkeä laskemaan ja mä pääsin pienimmän kanssa lenkille. Tiet oli vaan tosi surkeassa kunnossa, eilen oli kauhee loska ja tänään se on sit jäätynyt kivaksi rosoksi. Eipä tullut sit pitkä lenkki. Mut punaiset posket saatiin!!

Nyt mentävä tekee ruokaa, kauhee nälkä! Vai nakittasko ton olion tuomaan jotain, ehkä joku jo naamakirjasta arvannut että se oli Taas eilen juopottelemassa ja tänään sit luimistellaan ja ollaan niiiin mielin kielin että... Mä jo sanoin että ensi talvena menen ihan uhallakin joka ikinen viikonloppu ulos, vaikka selvinpäin!!! Se saa istua joka ristuksen ilta lasten kanssa himassa kun mamma viilettää!! Joo, sen kun vielä näkis... ; )

Onnea onnea Nelkulle!!!!!!!!!!!!

Meillä herätty tänään jo seiskan jälkeen.. Kolmonen nukahti eilen seiskan aikaan rappuselle (kuvan laitan kohta FB:iin) ja pienimmäinenkin kuukahti yöunille jo kasin aikaan. Itekin tajusin onneksi mennä jo puoli kybä nukkuu kun tiesin että aikainen herätys tulee. Mutta ihan outoa että nyt jo aamupala syöty ja keittiö siivottu ja laitettu tiskit hurisemaan!! Kyl silti vähän vätystää, ei osaa näin aikaisin herätä.

Tunnin päästä olio lupasi lounaan, täytyy pakolliset smurffaukset ennen sitä hoitaa!!

Onkos tauti kaatanut Jooxin ihan kokonaan??? Meille se ei vielä tullutkaan, vähän vaan pelotteli.. sitä odotellessa...

Huiskutukset kaikille tasapuolisesti!!!

Heipä hei,
tällä kertaa oikein verkkarit jalassa kun äiti tulossa kahville. :-D

Ollaan lasten kanssa sisällä kun ei ulos lähteminen kiinnostanut (tiesin mutsini vievän ne ulos riehumaan iltapäivällä). Koska olen laiska äiti, en ole sen kummemmin keksinyt ohjelmaa, vaan kakrut saavat viihdyttää toisiaan. Musta ei ikinä sais lastenhoidon ammattilaista, ei riitä mielikuvitus eikä kärsivällisyys. Ihan tyytyväisinä noi tuolla leikkivät leegoilla ja syyttävät toisiaan piereskelystä.

Haidi, itse asiassa kakkosta mä odotin vaan puoli vuotta ja tällä kertaa raskaus on hujahtanut noin neljässä kuukaudessa. Mutta minkä ajassa voittaa, niin raihnaisuudessa häviää... Mullakin on vähän samat ajatukset kuin Titillä: helpottava ajatus, että tähän on ryhtynyt viimeistä kertaa, kohta tämä on "ohi" (niinhän mä uskon). Vaikka onhan tässä sitten vielä 15 vuotta aikaa tehdä iltatähti tai kaksi. En taida vielä hankkia sterilisaatiota, mutta hormonikierukkaa voisin koklata. Tosin sekin saattaa pettää... Tähän asti ollaan luotettu kumin konkreettiseen suojaan (kivoja yksityiskohtia).

Sitten muitten kuulumisiin:
ensinnäkin onnea Safiirin nelkulle! Siinäpä vasta esimerkki ajan nopeasta kulumisesta!

Tehikselle aplodit avoimuudesta! Kyllä mä vähän aavistin että tilanne olisi kääntynyt siihen suuntaan, kun naamakirjassa kirjoitit olevasi lähdössä töihin. Mutta silti sä oot täällä vieläkin... ;-)

Titti, kannattaa käyttää hyväksi noita luimistelupäiviä ja teettää oliolla kaikennäköistä kotihommaa yms. Meillä ukko oli sitten koko sunnuntain niin kiltti, ei poikittaista sanaa kuulunut. Jynssäsi polvillaan vessan lattiaa hymyssä suin. :-D

Odottelen tässä parhaillaan meteoriitin tippumista niskaan. Meinaan epäilyttävän hyvin kaikki palaset tuntuvat loksahtavan kohdilleen. Ehdimme näillä näkymin saada kirjahyllyn pystyyn ja täytettyä ennen vauvan syntymää, ja nyt kuulin että kauan sitten tilaamamme uusi telkkari saapuu tänään. Jos tänään vielä löytyy se vaikeasti löydettävä vauvan huoneen matto, niin jotain takuulla vielä menee pieleen. Elämä ei toimi tällä tavalla!

AaVeellä tänään 37+1!