ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipsunkeipsun taas täältä harmaasta kaupungista...

Yö meni vähän vähillä unilla eikä aamusellakaan sit enää tullut uni silmään kun pyörittelen edelleen niitä exän juttuja mielessä.. Ja sekös kyrsii kahta kauheemmin etten saa niitä paskoja pois mielestä!!! Menee aina se viikko ennenkuin saan käsiteltyä ne pois päiväjärjestyksestä, mikä on sinänsä kumma kun samaa laulua se on veisannut jo vuosia, aina niihin tulee vaan muutamia lisäsäkeistöjä sen mukaan mitä se nyt sattuu keksimään. Enemmän ehkä ottaakin päähän se että ne terapeutit ym jopa välillä uskookin sitä!! No, just päätin että kunhan vaavi on tarpeeksi iso otan yhteyttä oikeusaputoimistoon ja kyselen sieltä mitä voisin tehdä kun mistään muualta ei saa apua, ei varsinkaan lastenvalvojalta, on ihan mitätön eukko... Kyl tää varmaan tästä joskus helpottaa, viimeistään ööö... 9 vuoden päästä kun tytöt on täysi-ikäisiä molemmat... Tai jopa sit kun siitä eukosta aika jättää, sehän nämä kaikki aiheuttaa, ei mun exän äly riittäisi näihin juttuihin ollenkaan... Nyt kyrsii meinaa niin paljon että ihan uhallakin sanon oikein ääneen että toivotaan että lääkärit lupasi yläkanttiin sen 6 vuotta elinaikaa sille eukolle!! Ja siitä on jo 3 vuotta mennyt!! Tiedän että salama iskee mua taas tästäkin pahasta ajatuksesta päähän mutta ei se enää kai voi pahentaa asioita... Puuh, sainpas taas ulos vähän tätä ahdistusta...

Sitten muihin asioihin. Papu kyseli muuttopäivää, juuri eilen mietittiin että yritetään reilun viikon päästä viikonloppuna saada sängyt uuteen kotiin, sehän se virallinen muuttopäivä on yleensä kun eka yö vietetään siellä.. Katotaan miten käy, eilenkin tuli rehkittyä vähän liikaa innoissani ja sit olikin illalla suppareita reippaasti normaalia enemmän. Mutkun oli niin kiva käydä kattelee uusia vessan kaappeja ja sellasta... Ihan kybällä kiinnostaisi jo sisustaa kaikkea uutta mutta täytyy malttaa vielä että näkee miten kaikki huonekalut asettuu jne ja sitten vasta miettiä uusia kaluja ja verhoja ja mattoja, ihanaa... ; ) Mut ihan vähän stressaa kun uusi koti on niiiin erilainen kuin nykyinen, kaikki täytyy miettiä ihan kokonaan uusiksi, huonekalujen paikat ja kaapitkin on jotenkin ihan täysin erilailla, meillä on nyt eteisessä miljuuna kaappia ja uudessa ei yhtään!! Hankalaa...

Hö, mikäs nyt meitsua vaivaa, vatta on ihan kuralla, tooodella harvinaista mulle... Yleensä saa niitä rautakuulia vääntää tuntikaupalla. Toivottavasti ei ole merkki mistään, ensi viikon sunnuntaille olen vasta vaavin tilannut.. XD

Jooxille lykkyä kuvaukseen, toivotaan tosiaan että kaikki on ok siellä!!

Missäs tosiaankin kaikki on???

Nyt on juostava....

Minä oon tässä.Moi vaan ;o)

Käväsin kaffella paikallisen marketin kaffilassa, kun työkaveri soitti ja pyysi.
Tekipä hyvää oikein avautua ihmiselle, joka itekin on niin kypsänä ja kipeenä...
Ainakin sain energiaa sieltä.

Niin, Titti ; viikon päästä ois ihan hyvä jo syntyäkin,
silloinhan on 37 viikkoa kasassa jo !
viikon päästä sunnuntaina siis jännäillään täällä.
Nyt et kyllä vielä lähe mihkään.
Paitsi pakkaat sen kassin ny. Ei mutinoita !

Mulla on kans nuo exän idioottijutut pukanneet
aina vetämään koko viikon unet ja
päivähommat pilalliseks....P*ska homma.
Nykyisin vaan huudan ( esim.autossa, kun vaan olio kuulee )
et " jumalauta se persenaama on idiootti, mä vedän sitä turpaan ku nään !!!!"
Kyllä helpottaa.JA sit jo naurattaa.

Ja superHYVÄ päätös toi, että tosiaan otat yhteyttä oikeusaputstoon
ja saat homman selväksi. Mulle ainakin aikanaan oli ilmainenkin tuo jutska,
kun lasten asioita puitiin niin asianajajani sanoi,
ettei voi ottaa tällaisessa tapauksessa mitään... ;o)
( itsekin hän on 5 lapsen äiti, 8 lastenlastakin jo - joten ymmärsi mua hyvin ! )
Exä esitti mun maksettavax hänenkin oikeudenkäyntikulujaan, 17 000 euroa ( !!!)
Mutta tuomari päätti, että ihan ite saa ne maksaa...kjähkjäh!

Varmaan on Tittillä nyt hankalaa, kun on tuo pesäntekovaihe menossa
ja vielä uuteen kotiin pitää kaikki tehdä....ei käy kateex täs kohin.
Mutta muistat vaan maltilla hillua kaupoissa ja muuttotouhuissa nyt, eiks ni ?? Hä??

Jaajaa, mä en yhtään muista mitä muuta mun piti......kääk.
Moi ny vähäx aikaa taas.

Hih, täytyypä kokeilla tuota kiljumista... Vähän tuossa jo ukolla taas murisin kun käväisi kotona, kyl se aina helpottaa. Terapeutti kun sanoi että lasten kuullen ei saa sanallakaan moittia exää eikä oikeestaan edes mainita koko tyyppiä.. Kumma juttu että ne saa kyllä ruoskia niin paljon kuin sielu sietää. Joo, kyl tää taas tästä kun ei tarvi kuunnella sen typeriä juttuja, onneksi kukaan ei voi pakottaa....

Enhän minä edelleenkään rehki, ei vaan pysty ja sillä siisti. Ja nyt varsinkin kun olisi viikko enää siihen täysiaikaisuuteen ym niin tulee otettua tosi iisisti, oliollekin sanoin että ensi viikon perjantaina peitot pölisee vasta... Sit kyllä kypsytellään kohdunkaulaa oikein kunnolla!! Nii ja onhan mulla keskiviikkona se lääkärikin, katotaan miltä paikat silloin näyttää. Auts, taas tuli tosi kipee supistus, muutenkin maha on to-del-la pinkee, ihme ettei se poksahda kuin makkarankuori kohta, supistukset varmaan senkin takia tuntuu niin ärtsyiltä. Tai sit on vaan normaaleja lopunajan juttuja..

Joo, taidan mennä laittaa kaalilaatikon uuniin, kaksi nälkäistä nuorta miestä tulee lisäksi tänään ruokapöytään, kumma juttu kyllä tuolla olion esikoisella tuo intti, enemmän se viettää aikaa kotona kuin palveluspaikassa... Kyl tää maailma on mullillaan... Kerrankin saisi valtion piikkiin syödä ja maata puhtaissa vaatteissa niin eikös tää vaan makaa röhnöttämässä kotona. Onneksi kuitenkin aika vähän meillä sentään...

No joo, mur mur vaan, kaikki nyppii taas tänään(kin), millos nää Pimsoireet loppuikaan? Ai niin sit vasta kun punaista näkyy eli mulla kai sit synnytykseen, huoh... Joulukuisissakin odotuspuolella suurin osa on saamassa käynnistyksiä syistä tai toisista pari viikkoa ennen laskettuja aikoja, mä oon varmaan jouluna siellä yksin vielä odottamassa.. *HUOKAUS*

Moro,
taustalla olen hengaillut koko ajan ja sympatisoinut hiljaa mielessäni, muttei ole ollut oikein aikaa kommentoida, tai sitten ei muuten vaan mitään fiksua sanottavaa mikä voisi auttaa tai lohduttaa teitä muita. :-D

Mulla idioottijutut tulivat ilmi viikonloppuna, isänpäivä on pahin aika vuodesta sen yhen hullun eli mun faijan suhteen. Tällä kertaa se ennakoi "kiittämällä niin s*tanasti isänpäiväkortista" jo lauantaina, ja sunnuntaina se kirjoitti MIEHELLENI samoja juttuja testamenttijärjestelyistään kuin mitä minä aiemmin olen saanut. Se oli siis selvittänyt miehen puhelinnumeron varta vasten!

Kihisin raivosta, mutta en voi tehdä oikein mitään ennen kuin se kirjoittaa jotain "oikeasti" solvaavaa tai ottaa yhteyttä työnantajaani tai ystäviini, kuten se on jo uhkaillut tekevänsä. Äitinihän on järjestänyt sille tuttavansa kautta puhelun poliisilta, kun viestit hänelle olivat täysin asiattomia ja törkeitä. Jos viestit mulle pahenevat, voin uhata samalla.

Eli kyllä näitä dorkia löytyy aivan liikaa tästä maailmasta. Saako sinne navetan taakse viedä myös omia verisukulaisiaan?

Työt kutsuvat...

Tsemityksiä Tittille!

Aurora, eikös tuo tullut rikoslain alaiseksi, herjaavat tekstarit. Näin muistaisin hesarista lukeneeni, niistäkin siis saa tuomion/lähestymiskiellon.

Heipat...elossa ollaan...päiväunet houkuttelee nyt enemmän kun mikään muu. Ovisaika käsillä, nyt unille niin illalla jaksaa sit keilata monella kierteellä:)))
Terkut kaikille kamuille!!!

Huomenta arvon rouville.
Täällä sen verran kiire, väsy ja ketutus, että pysyttelen lähinnä omissa oloissa. Kotosalla pieni suhdekriisinpoikanen...tai en mä tiedä onko meillä kriisi, vai mulla vai mikä se nyt sitten on..olen Olion mielestä (ja se sanoi tän vakavalla naamalla) seksuaalisesti yliaktiivinen >:O

Ohdis ...
Sun pitää vaan pyytää joulupukkia tuomaan tarpeeksi leluja sulle,
ei tarvii enää olion "kärsiä" XD !
( ...ja ei kun kuvastoja selaamaan ! ) T: mullaonnniitäkassillinenkans

Meidän olio lähti tallinnan reissulle työkavereitten kans,
ja me ollaan ihan kaksissa naisin täällä kotosalla huominenkin.
Pojat lähtee isälleen....aaaah!
Vähän edes rauhaisampaa. Ollutkin aika hässäkkää tässä ...
eilen kävin uusinta magneettikuvissa, oli todella ahdistavaa taas !
Ne, jotka on ikänä siinä masiinassa makoilleet, tietää kyllä. UH !
Ei kiitos ... jos ei oo pakko.

Nyt ne katsoo, josko mulla ois sittenkin seuraavan kaularankanikaman välissä
joku hermopuristuma tai mikä lie vielä,
kun tota hermoa vaan tuppaa särkemään niin perskeleesti ....!!!!
ja ei auta muuten ykskään särkylääke enää mihinkään.Kökkö!

Stressiä pukkaa, kun pankin lainavakuutus loppuu nyt joulukuulla,
että tulot sitten tippuu ja pitäis lainaakin maksella....
et työkuntoon pitäis nopaa päästä, ei auta muu.

Nyt ne perkeleet meinaa vielä, että me kaupantädit oltais AINA sunnuntaitkin
töissä, eli hyvästi mies ja lapset...ei nähä enää ikinä.
Työpaikanvaihdos on ajankohtainen siis kaikkiaan.
Muutenkin kun meidän palkat kertyy vain niistä ilta- ja viikonloppuvuoroista,
muuten on yhtä tyhjän kanssa, niin nuo kärsivät ihan älyttömästi kun äiti ei oo
sitten ikinä kotona...nii, tai on, mut silloin, kun muu väki ei ole.
Kun ipanat tulee koulusta, lähtee äiti töihin.
Ja on aina kiukkunen ku mikä....
Noh, katellaan taas.

Meen viihdyttämään Pinkkistä.

Huomenet...täältä silmäpussien puristuksesta:)
En tiedä väsymyksestäkö vai mistä, mutta kunnon vesikellot oli tänäaamuna silmien yllä sekä alla ja on osittain vieläkin...täytyy vissiin leikata kurkusta senttii paksut lintit silmille ja käydä makaamaan:)
Joo ei täs ehdi pitkäkseen enää käymään...koira pitää huolen siitä...lattiat pitää pestä ja lähteä vielä metsään juoksee ennen töitä. Onneksi enää tää ilta ja sit on vapaata, seuraava työvuoro vasta tiistain yöksi...ihanaa saa levätä edes vähän.
Illalla katsottiin olion kanssa teemalta jotain keisarileikkausohjelmaa ja kyllä mulla taas myllersi päässä ja silmänurkka kastui. Etenis nyt tää kierto niin tulis täti ja sit pääsisi aloittamaan taas clomit...täytyykin vähän katsella kalenteria silläsilmällä...taitaa seuraava ovis sattua juuri tuonne joulun/uudenvuoden tietämiin, että ohi kyllä sit menee sekin kierto. Clomit kuitenkin antaa vähän potkua touhuun, vaikka sit ilman tohtoriakin.
Toivottelen hyvät viikonloput kaikille jos en enää ehdi linjoille!

Mä oon koittanu oll kattomatta noita synnytys-vauva-ohjelmia. Ne tuntuu jokseenkin riipaisevilta nyt..

Koirat tosiaan (varsinkin pennut) pitää kivasti liikkeellä =) meille aina välill iskee iso koiran kaipuu, varsinkin oliolle... mutta katellaan sitten kun on perhe koossa. Onneks noi miiru-pirut pitää kans välillä aika kiireisenä... riiviö-pennut...

Arvuutus: mikä on karvanen ja varustettu kynsillä ja tavataan pesuhuoneen katonrajasta?? xD Ai että me ollaan tykätty edellisen asukkaan valintaa ottaa pesuhuoneeseen ikenen värinen vinyyli-matto kaakeleiden sijaan (ah 80 luku)

On kyllä viheliäinen toi Jooxin hermosärkyily... toivottavasti lekurit saa pian selville mikä/miks siellä ny kipuilee

Ohdiksen tarvii ostaa "varaosa" yöpöydän laatikkoon =) nimim. mullon kans xD

aaVeellä kans paska pulma... ihan hanurista tommonen!

).( 7 vuotopäivä, vissiin vähenemään päin. Olo alkaa olla normaalimpi. aattelinkin viikonloppuna testata kun liuskatestejä tuolla kaapissa on... jos vaikka sais sen negan ja vois alottaa sitte puhtaalta pöydältä.

Hyvää perstaita!

Nyt askareisiin--->

ÄssÄ

Päivää!!

Taas yksi turha hammaslääkärireissu tehty pojan kanssa, kun se ei suutansa avaa niin ei avaa... Puolen vuoden päästä yritetään taas. Huoh, jo esikoisen kanssa vuosia tästä tapeltiin, mä en jaksais taas tätä vuosien rumbaa... prkl.

Vide, eilen illalla taisi massu lopsahtaa lopullisesti alas, oli muuten ihan järisyttävät sukkapuikkokivut ja vihlonnat alapäässä ja -massussa, vaavi mylläsi vielä niin pirusti että piti oikein ähistä täällä taas... Supistelikin sit aika mojovan tuntuisesti, onneksi aika harvoilla väleillä. Mut ihan pienenpientä toivoa olisi ettei jouluun asti menisi, kai... Nyt vähän parempi olo, kunnon yöunet tekee aina ihmeitä!!! Vajaa 11 tuntia vedettiin jäbän kanssa...

Voi että ei tasan menen himot ihmisten kanssa!! Meidän olio olisi ikionnellinen jos mä olisin seksuaalisesti yliaktiivinen!!! Sille kyllä kelpaisi viisi kertaa päivässäkin... Voi kun jotenkin saisi annettua senkin energian Ohdiksen oliolle, kaikki olisivat tyytyväisiä... XD

Hö, aika rientää taas, olio lupasi perjantaipiffit tänään, kohta täytyy rientää.. Vilkutukset ja halit muillekin täällä!!!

Tästä tulikin sit vapaapäivä:(
Nyt on vähän rankkaa...en ole aikasemmin maininnut, mutta nyt pitää purkautua.
Pojan ystävällä on jo pitkään ollut psyykkisiä ongelmia, on ollut hoidossa ja muutenkin on yritetty auttaa. Viimeviikkoina kuitenkin tilanne on kärjistynyt moneen otteeseen...jopa niin, että viimeviikolla kävimme poliisilaitoksella kun poika sai tuolta ystävältään puukotusuhkauksia jne. Tuo poika ei ole saanut tarvitsemaansa hoitoa, vaikka hoitoa onkin saanut. Meidän psykiatria kun on syvältä perseestä ja nostaa nuorten kohdalla kädet pystyyn. Nyt saimme juuri viestin, että tuo poika on tehnyt itsemurhan...kaikki nämä viimeviikkojen tapahtumat olivat vielä käsittelemättä.
Odotan poikaa koulusta kotiin hyvin sekavilla fiiliksillä...olen todella surullinen ja samalla huojentunut, että enää ei tarvitse pelätä oman lapsen puolesta.
Töihin en kuitenkaan kyennyt lähtemään ja olio ei ymmärtänyt yhtään päätöstäni jäädä kotiin. Ei sitä liikuta yhtään...ei osaa ajatella, että ehkä oma lapsi tarvitsee nyt kaiken mahdollisen tuen, vaikka päällisin puolin olisikin ok, tiedän, että tää on aika rankkaa tuonikäiselle. Annoin jo oliolle sarjatulen puhelimessa, toivottavasti se sai vähän ajattelemaan.
Eilen vasta sain tietää minulle töitä tarjonneen rouvan menehtyneen toissailtaisessa auto-onnettomuudessa tässä lähellä. Mitähän seuraavaksi? Pää on niin pyörällä, että nyt epäilyttää kyllä oma selviäminen näissä koulukuvioissa, näyttöviikko painaa päälle. Päässä pyörii kaikkee muuta kun mitä pitäisi...onneksi alkaa viikonloppu. Sitä tulee naristua pienistä asioista, vaikka itsellään on asiat aika hyvin.
Nyt lopetan kun enää nää kirjoittaa itkultani...pitäkää itsestänne ja perheistänne huolta!

Voi Haidi, ihan sanattomaksi vetää... Iso halaus sinne koko perheelle, (oliolle muksaus), koittakaa jaksaa tukea toisianne sekä ystäväperhettä. Ei nyt osaa taaskaan mitään fiksua sanoa tän kummempaa..

Voi Haidi... ei oikein löydy multakaan sanoja jotka lohduttais, ei sellaisia olekkaan...

kovasti voimia ja kirkkaita ajatuksia, että jaksat ja pystyt olemaan poikasi tukena. Nää on niitä asioita mitkä on niin vaikea selittää nuorelle, kun ei niitä aikusetkaan kykene selittämään itselleen.

Voi Haidi :( ihan oikein teet, kun jäät kotiin poikaasi tukemaan. Oliosi tuskin on osannut ajatella asiaa kovinkaan pitkälle ennenkun on suunsa avannut..jaksamisia koko perheelle.

Vai varaosia..on meillä sellainenkin, mutta kun ei se miestä korvaa. Muutenhan mä oisin sinkku ;} blääh, tylsä ukko.. Mä korvaan tämän itselleni tänään pullollisella hyvää punkkua. Pitäisikö olla niin sika, että ostan samalla uudet überseksikkäät alusvaatteet, menen yksin makkariin sen pullon kanssa, laittan kynttilät palamaan, musiikkia taustalle ja sauva surisemaan. Olisi äijällä ihmeteltävää, perskeles ;D

Shoppailemasta tultu.....oon aivan poikki !

Voi räkä mitä uutisia täällä Haidilan suunnasta kuuluu.
Mitäs tohon nyt voisi sanoa, voi Itku !
Joku ihme aalto tuntuu nyt ton aisna kanssa olevan menossa täällä kotosuomessa.
Mullakin on kuukauden sisään jo 2 vanhaa ( nuoruuden tuttua ) kuollut.
Viime talvi oli kans aika paha , noita tuntui sattuvan tiuhaan.
Jotenkin, vaikka ei olis vuosiin tavattu, se ottaa koville, saa raiteiltaan ihan
ja tulee uniinkin....näen vieläkin unia jo 16 vuotta sitten ammutusta ystävästäni
sillointällöin...onneksi nuo on vähentyneet vuosien varrella.

Mutta kuinka nuoret sitten jaksaa tai edes pystyy työstämään mielestään
tällaiset asiat pois ??? En tajua !
Kaikki maailman tsemitykset nyt siihen suntaan tulee tässä ******^******^****^****^*

Hmmm...tuo Ohdiksen suunnitelma kuulostaa oikein hyvältä !
Ei jätä kyllä yhtään äijää kylmäksi XD !

Nyt menen naapurin sedän kans viemään poikia bussille,
ja jos en palaa astialle tänään niin
Oikein hyvää viikonloppua teille ihan jokaiselle ;o) !

Onneksi opettajat jne reagoi nopeasti...yläasteella lapset olivat vaan saaneet olla, ilman oppitunteja tänään. Illaksi on järjestetty nuorisotalolle jo jonkinlainen kriisiryhmä, mutta siellä ei tietysti kaikki nuoret käy. Maanantaina tulee kuulemma joku kriisiryhmä koululle...parempi myöhään kun ei milloinkaan, mutta apu pitäisi tulla kyllä heti, eikä viikonlopun jälkeen. Seurakunta kyllä pitää huolen nuorista tänäiltana.
Tätä kaveriporukkaa kun on jo monessa koulussa, osa on vielä yläasteella, toiset ammattikoulussa ja lukiossa...toivon vaan, että kaikki asiaa pohtivat tavoitetaan.

Osaakos kukaan nyt neuvoa.. Suljetulla asensin sen työkalun millä pitäisi saada monta kuvaa kerralla ladattua sinne. Mut kun siihen sit tulee se kansiopuu ja näkyy kansio missä mun kuvat on niin ei tää kone sieltä mitään löydä, koko ajan vaan sanoo että kansiossa ei ole kuvia. Olen kokeillut kaikki kansiot missä on yhtään kuvia eikä mitään mistään löydy. Paska. En saa nyt mihinkään yhtään kuvaa, mitäs nyt???

Iltaa kohden taas supparit lisääntyy, pojan kanssa näin meni jokunen (2-3) viikko että iltaisin aina pari tuntia supisteli ja sit vasta synnytys käynnistyi. Katsotaan miten tällä kertaa käy...

Haidille vielä yksi rutistus...

Huomenia vaan
Ei tuo uni oikein tullut silmään viimeyönä...olion kanssa sotarintamalla koko ilta...voi että nuo miehen osaa sit olla idiootteja.
Kylän nuoret ovat ihan maassa kaikki ja se tuntuu todella pahalle. Lueskelin IRC-galleriasta äsken tyttären kanssa tuolla kuolleelle pojalle kavereiden jättämiä jäähyväisiä...keskustelu siellä käy vilkkaana. Kyllä sattuu:(
Täytyy kerätä rohkeutta ja soittaa pojan kotiin ja kysyä voisiko nuorille järjestää jonkun yhteisen jutun, jossa kerrottaisiin miten kaikki tapahtui. Ei kovin kaunista, mutta kovasti pinissä päissään miettivät miten kaikki tapahtui ja se tuntuu vaivaavan jokaista. Mielestäni nuorilla on oikeus tietää...näin pystyvät käsittelemään asiaa eteenpäin. Oma poikani eilen oli niin tyynenviileä, mutta varmasti murtuu jossainvaiheessa kun kaikki puhuvat ja käyvät läpi tilannetta. Äitinä on vaan yritettävä jaksaa pitää silmän ja korvat auki...tarjota olkapäätä niin omille kun vieraillekin lapsille. Tänään menen ostamaan osanottokortin tuolle perheelle ja laitan sen postiin...vielä on liian aikaista kohdata tuota äitiä.
Lähden kohta tyttöjen kanssa tallille purkamaan paineita...hautaudun päiväksi sinne karvaisen kaverin kylkeen.

Hyviltä kuullostaa Haidi sun pähkäilyt. Tsemppiä ja voimia...

).( ei oo kroppa-pirulainen vielä palautunu... plussaa näyttää testi. Olin siis taas kerran ihan liian hätähousu (enhän mä yleensä sillai) kuvittelin vaaleanpunaisessa maailmassani kun olo on normaali ja vuoto loppunu että hcg kin olis tietty laskenu... Nyt kun tässä muistelen niin kai siihen viimekskin meni pari viikkoo. oon heittäny sen kalenterin pois mihin olin tarkasti kaikki merkannu, ääliö..

Täältä toivotetaan hyvää pakkasaamua kaikille !
Meillä - 4 astetta...huuuuuuuuuu-uu, tuleekohan se talvi sittenkin ??

Meikä on kärsinyt niin mahtavista hermosärky-tuskista koko viikonlopun,
ettei oo tosikaan.Siksi siis ei kuulunut mid.
Täs nyt oon, hiukan parempana, mut töihin en varmaan
kykene vielä joulukuussakaan.
Hö. Menee ensvuodelle, siis....Täytynee aloittaa tuore vuosi harjottelemalla töitä, hih!
Jänskättää jo valmiiks sekin.

Aijuu, Tittille mun piti sanoa sellanen jutska,
että pidä jonkinasteista päiväkirjaa noista exäs jutuista, joita tekee, sanoo
- tai ei tee.
Noi kaikki pienet jutskat unohtuu pian ja sitten ei enää muista puoliakaan,
kun on siellä asianajajan pakeilla.
Mä kirjotin ihan s-postilla sille muistion kaikesta mahdollisesta aikanaan,
onneks mulla oli päivämääriä ylhäällä ja muuta sellasta.
Niistä oli Tosi Iso apu oikeudessa sitten,
Koskapa ex pyrki vääristelemään ihan kaikkea oman mielensä mukaan
mut eipä menny läpi, kun olivat saaneet tuon muistion luettavakseen
oikeuteenkin jo etukäteen, ennenku asiaa käsiteltiinkään siellä.

Tässä mun neuvo...ja kannattaa johonkin
ylös laittaa lapsia koskevia asioita vaikka ei oikeuteen asti meniskään,
onpa todistusaineistoa ainakin riidoissa toista vastaan.
Jos vaikka joutuu hakemaan lähestymiskieltoa, tms...

Jahas, meen ammukaffelle tästä....missäs te muut luuraatte ??

anteeks taas tunkeutuminen... Haidille voimia... Täällä meilläpäin on nuorille sattunu onnettomuuksia ja kriisiryhmät on kokoontunu useampiinki otteisiin...

Tittille atk-ongelmaan apuva... Mulla kävi samoin... Netistä löyty neuvoa, että jos käyttää Exploreria, niin pitäis olla mahdollisimman uusi versio. Latasin netistä uusimman... En muistaakseni sit saanu silläkää kuvia msn:ään... Sit latasin netistä Mozilla Firefoxin ja sillä saan msn:ään lisättyä kuvat... Tsempit loppuodotukseen.

* häipyy ja vilikuttaa tutuille *

Heipähei
Äipän koneella istuskelen ja paperihommia aherran...iltapäivällä koululla näytön infotilaisuus. Yhden auton omistajia kun ollaan, oli aamulla hypättävä olion kyytiin, että perille pääsee. No olen kuluttanut aamuni koulun paperihomia tehden ja täytyy myöntää, olen saanu jotain aikaiseksikin:) Kummasti vaikuttaa paikan vaihdos...kotona tuskin olisin saanut mitään aikaiseksi. Siellä kun on niin monta muutakin tekemistä. No nyt on hyvällä mallilla hommat, vaikka viimepäivien tapahtumat meinasi latistaa ihan täysin toimintakyvyttömäksi.
Äippä oli eilen leiponut mulle pizzaa...kohta nautiskelen sitä ja taidan ottaa ihan pienet tirsat ennen kouluun menoa.

Yhteistyössä