ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Joo Xo)
*~* On pieniä sormia kymmenen
ja varpaita kynsineen.
On nenäkin pieni ja pehmoinen,
sekä suu silmät pienoisen.
Oli päivä tuo harmaa ja sateinen,
kun synnyit sä maailmaan.
Iloks, auringoks muutit sä silloin sen,
poika suloinen *~*
 
marjuli
Hurjasti onnea Titille ja perheelle pikkumiehen syntymästä!!

Täällä on muka niin kiire ettei ehdi kirjoittaan mitään, mutta kovasti haaveillaan tai siis haaveilen (olio ei tiedä mitä haluaa)Mutta kp 2 menossa että varmaan yritän juottaa olion pikkujouluissa humalaan ja käytän hyväksi!
 
Ohdis
ONNEA TITTI!!!

Voi apua, täällä meinas päästä jo parku näistä uutisista, oikein sydän pakahtuu :´D
Ihanaa, nyt ikävän työpäivän päätteeksi hymyilyttää kovasti :}
 
Haidi kirjautumati
IIISOOOOT ONNITTELUT TITILLE JA PERHEELLE PIKKURINSSISTÄ:)
Muuta en nyt jaksakaan, kuopuksen tauti tarttu tietysti minuun ja olen täynnä räkää. Silmiä kirvelee siihenmalliin, että kuume nousee...perkele...eikä ole varaa olla tuntiakaan poissa. Vielä kaksi päivää harjoittelua jäljellä, huomenna harjoittelun arviointi, joten tänään pitäs jostain tuolta rään sisältä kaivaa viisasta sanottavaa papereihin...itku tulee. Näyttö alkaa maanantaina joten laittakaa nyt kaikki poppakonstit tulemaan mitä ikinä tiedätte, että tää tauti on selätetty ennen sitä, muuten menee kaikki päin perää. Nyt troppia ja petiin...
 
Tehotyttö.
Lämpöiset onnentoivotukset koko Tittin perheelle <3
Ihania tuhisteluhetkiä äidille...
Voi että, ihanaa! :)

Tehis

P.S. Joox, se makaronisötkötys on siis laatikkoa ilman uunia ja munamaitoa :) Voi myös hienommin makaronipadaksi kutsua, jos haluaa...
 
Joo Xo)
Mjahhas...huoooomenet ketjuun !
Vähänkö väsyttäis --- on niin pimeetäkin, kun ois mörön perseessä.
( sori )

Tehis; onko toi siis vaan makaronia ja jauhelihaa sotkettuna keskenään ?
Jahas, sitte tajuan.... teen muuten makaronilaatikkoa tänään,
meillä lapset rakastaa sitä , kun lisään currya jauhikseen, se on törkeen hyvää.

Jokohan se Titti on kotiutunut Pikkuprinssin kanssa ?
Ainakin helsingissä pääsee vaikka 3:n tunnin päästä synnytyksestä
jo kotiin, jos ei ole kummallakaan mitään hätää,
jos siis ei ole ensisynnyttäjä.

Eiköhän tuo muuallakin päde ?
( olion työkaverin rouva pääsi 2:n tunnin kuluttua jo,
se on aikaisin, mistä olen kuullut...) vai millaisia kokemuksia teillä on ?

Titti saa muuten sitte kunnian päivittää meille uuden ketjun jaksaessaan,
josko se toisi muillekin vauvaonnea ja paljon plussia ... eiksniin ?!

Mites kävi Safiirin lottoamisen ?
Laitoitkos viikkaria vai lauantailottoa ?



 
Haidi kirjautumati
Sniif...köh...ryyst...räkää täynnä täällä koko akka...helevetti minkä taudin lykkäskin.
Tänään se on vaan vääntäydyttävä iltavuoroon, vaikka päällään seisten..huoh.
Katotaan mitä sanovat siellä, saanko lähteä kotiin, vai virunko iltaan saakka jossain toimiston nurkassa. Musta on järjenköyhyyttä mennä tartuttaa vanhukset kun oikeesti joku voi päästä hengestään tällaisen taudin saatuaan. Pakko kuitenkin lähtee edes käymään, sillä opettaja tulee käymään. Mulla onkin just passeliolo tehdä arviointia harjoittelusta:)
Koirakin sit on kipeenä...ripulissa...ihanaa...no onneks en haista mitään niin helppo on siivota sotkua. Tosi kiva jättää se yksin kotiin sotkemaan. Se saakin tyytä laihaan kauravelliin, oikeeta ruokaa ei tänään ainakaan saa.
Tehiksen makaronisötkötys on meillä makaronimössöä tai kuten täällpäin oikeestri sanotaan mökkihöperöä, eli juuri tuota keitettyä makaroni ja jauhelihaa, ilman uuniin laittoa munamaitoineen.
Jaahas lähden tarjoamaan tuolle karvaiselle potilaalle sitä velliä, jos se suostuisi sitä vähän syömään.

 
Titti*
Kiitos teille kaikille, ihania ootte! Miten olisinkaan ollenkaan selvinnyt tästä ilman teitä... Täällä vielä synnärillä ollaan ja huomiseen asti, mikäs tän parempaa, täysihoito ja kaikki!! Naapuripetiläinen vaan on koko ajan äänessä, jos se ei höpötä muille niin sit itekseen ja muun ajan kuorsaa niin pirusti!! Vähän on uni jäänyt sit vähemmälle. Mut vaavi on superihana ja maitoakin jo taitaa tulla koska se röyhtäilee jo miehekkästi! No nyt se taas ynisee tuossa, palataan viimeistään huomenna kuvien kera!
 
Joo Xo)
Tittille onnitteluterveiset myös meidän oliolta ;o) !!

Se katsoi pojun kuvaa hymynkare suupielessä,
sitten eilen soitti yksi tuttu,hänestä oli perjantaina tullut hieman
aikaisessa syntyneen pojan isukki ( heillä on 2 tyttöä ennestään )
posket punoittaen se olio sillekin hymyili ;o) ja onnitteli kovasti.
( ja voivotteli jälkeenpäin, ettei kehdannut vauvasta tarkempia tietoja kysellä,
kun ei ole niin hyvä tuttu kuitenkaan =) pöhkö... liikkis.

Mun siskolla näköjään pukkaa vauvakuumetta,
meinaa nykyisen äijänsä tutkimuksiin roudata, kun ei vaavia kuulu....
systeri siis on kuitenkin kohta 43 vee, joten "vika" ei välttämäti ole miehessä....
Mutta katsellaan, kuinka tässä käy....normikaavan mukaan
olen minä alkanu ensin odottamaan, siskolikka sitten.
Jollainkeinoin jos sais hoidettua niin, että olisin kotiäitinä lasten ja olion iloksi,
ei se haittais ollenkaan .....
Nimimerkki"sitä lottovoittoa vieläkin odotellessa"

Jaksuja Tittille naapurimöykkärin kanssa - onneksi pääset pian kotiin ;o)
Ja nauti tuhisijasta rauhassa nyt, kotona saattaapi olla mahdoton tehtävä ...
 
Tehotyttö.
Tittin prinssille vielä:

<3Tuli poika tuulen kainalossa, tähtisateen takaa,
pian pieniä hymyjä herttaisia, hän ympärilleen jakaa. <3

Minkähän lorunpätkän sitä kuorsaavalle naapurille heittäisi? ;-)
Ollos hiljaa naapuri hyvä,
siinä on elämän kultajyvä.
Ajattele edes Titti-parkaa,
sais olla menos edes hiukan arkaa. :-D

Ehkä on parempi lopettaa loruilut tähän, ihan teidän kaikkien takia.

Tehis
 
Joo Xo)
Hienot lorut on Tehis heittänyt, hih ;o) !

Meillä saakin pojat tarpoa kotiin LUMIsateessa !!
Ekaks tuli räntää ja sitten se muuttui valkeudeksi...jiihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!
Ihanaa, jospa nyt tulis niiiiiiiiiin paljon lunta, että se säilyiskin
- jooO - joo, toiveajattelua, mutta se kyllä piristäisi kummasti XD !
 
Haidi kirjautumati
Täällä mä olenkin kotona...kuume nousi ja sitä rataa. Masennus meinasi kyllä viedä aamulla mennessään kun mietin miten selviän tästä harjoittelusta läpi kun vielä tää tauti iski. Onneksi kuitenkin asioilla on tapana järjestyä...olen saikulla tänään ja huomenna, aloitan näyttöviikon maanantaina ja kun se loppuu korvaan nää 2 saikkupäivää olemalla töissä viikonlopun <---mun pelastus. Kampeen itteni tänään arviointiin vaikka kipeä olenkin,kun kaikkia aikatauluja ei voi laittaa uusiksi.
Nyt peiton alle kerää voimia...
 
Papu75


Sydämmeliset onnittelut prinssistä!!

(Eikö muuten olekkin spinaali taivaan lahja..)

Taas tälleen pikaisesti, yritän vaikka yöllä päästä tänne rauhassa...
Vilkutuksia kaikille !! *viuh viuh*
 
Joo Xo)
Papu mä sain sen kännyyn
( lällällällälieru....=)
Ja kas kun en osaa laittaa tänne sitä, niin ei pystykykene....
Titti varppii viisaampana laittaa sen heti ensitilassa kun kotiutuvat ...ööö...
siis jos niillä jo wörkkii yhteydet .

Toi olikin suloinen kans, minkä sä laitoit .nyyhkis ;ò) !

Meillon muuten jokaikinen lumihippunen jo sulanut ja taas on
mörönperse-fiilis.Hö.
 
Titti*
Ihania jutskia täällä, nyyh... Yks kamu lupas Facebookiin laittaa kuvan, en sit tiiä onko ehtinyt... Sieltä Papu näät! Miksei muuten kukaan taas muistanut mainita kuinka veemäisiä nää jälkisupparit olikaan... Auts... Joo koitan huomenna siis päästä kotiin ja koneelle laittamaan rinssin kuvia joka paikkaan.
 
Joo Xo)
Hohhoijaa...pimeetä ja mustaa on,
jotenkin ei jaksais nyt yhtään mitään, nukuttas vaan.
mutta tänään meen apteekkiin ja tiimariin, ostan joulukortit,
kun olen niin saamaton ollu, etten itse ole jaksanu niitä väkertää....
hankalaahan se oiskin, tällä hanskalla.

Mites muuten noi jälkisupparit muilla ?
Ite en ollut edes moisista kuullut ennen Pinkkiksen syntymää,
ja silloin ku ne tuli, niin en oikeesti voinut tajuta, mikä mua vaivas....
onneks kätilöopiskelija oli niin herttaisesti siinä valaisemassa, mikä on,
ja antoi kunnon troppia ;o)

Mutta pojista mulla ei tollasia tullut, enkä edes valmennuksessa tai
muuten niin asioita valaisevalla synnärikierroksella moisesta kuullut ( juu, niinkun en poikia odottaessa ollut mistään limatulpastakaan kuullut )
- Oon kyllä sitä ennen tietoisesti sulkenut korvani kaikilta synnytysjutuilta -siis
töissä ja muualla - mun ystävät ei noista ole koskaan puhuneetkaan,
et oisko menny vaan ohi jotenkin ...

Mut mites ne muilla tulleet ? Onko ollu pahat ?

asiasta toiseen että pätkähtää :
Lapset lähtee huomenaamuna mökille olion isän ja sen naisystävän kanssa,
yöksi ! ...jee... me siis tehdään sitä rappusprojektia sen aikaa -
noh, ehkä hiukan leikkimiseenkin jää aikaa ( toivottavasti ) ja sitte yks
olion kaveri tulee meille yökylään ( ehkä ),
kun tulee meidän kylille jonkun kaverinsa luo bilettämään.....
Näin meillä vietetään tämä itsenäisyyspäivä ;o)

Kuinkas teillä muilla ? Onko jotain traditioita ?
 
Tehotyttö.
Tittille teretulemast (tai oikeastaan menemäst..) kotiin :) Jos siis tänään se päivä on.
Jälkisuppareista. Ekastahan ei yleensä niitä olekaan. Siis Jooxin tapauksessa ekasta ja tokasta, kun samalla synnytyksellä taisi mennä nuo ;-)
Mulla oli todella erikoista, että nelosesta ei ollut MITÄÄN. Kakkosesta ja kolmosesta kyllä oli aika kovat... Mä valittelin laitoksella viimeksi, että missä pirussa ne jälkisupparit on. Olen tullut siihen tulokseen, että mun kohtu on rääkänny kiintiön täyteen. Kohtu kuitenkin ihan nätisti ja nopsasti supistui.

Huomenna vieraita, ei mitään traditioita..
Mukavaan itsenäisyyspäivää kaikkiin pesueisiin ja Jooxille toivottavasti mukavaa Leikkilääkin :-D

Tehis
 
safiiri,
Alkuperäinen kirjoittaja Titti*:
Kiitos teille kaikille, ihania ootte! Miten olisinkaan ollenkaan selvinnyt tästä ilman teitä... Täällä vielä synnärillä ollaan ja huomiseen asti, mikäs tän parempaa, täysihoito ja kaikki!! Naapuripetiläinen vaan on koko ajan äänessä, jos se ei höpötä muille niin sit itekseen ja muun ajan kuorsaa niin pirusti!! Vähän on uni jäänyt sit vähemmälle. Mut vaavi on superihana ja maitoakin jo taitaa tulla koska se röyhtäilee jo miehekkästi! No nyt se taas ynisee tuossa, palataan viimeistään huomenna kuvien kera!
Mulla oli kans viimeksi aivan karsee huonekaveri. Kuorsas ku tukkijätkä :eek:

Täällä tuli äsken tosi vahva viiva tikkuun. Jottette ny vielä kattoon hyppää nii tarkennan että ovistikkuun. Alkaa siis parin viikon oottelu. Ovis vois olla tänään illemmalla (viiva oli niin vahva ja tuli saman tien että ties vaikka ois just ny - eilen aamupäivällä ei lähimainkaan näin vahva) joten täti tulee pe 19.12 tai la 20.12.
 

Yhteistyössä