Huomenia!
Jasså, meikäläisen veikkaukset Tittin vauvan saapumispvm meni sitten mehtään. Ehkäpä onkin parempi näin, pääsette touhuamaan muuttopuuhat pois jaloista ennen vauvan tuloa.
Täällähän on jännitystä ilmassa =) Haidin ja Jooxin testituloksia odotellessa bd bd bd !!!
Joox, pakko sanoa, te olette itsekkäitä, TERVEELLÄ TAVALLA!!!! Pitääkin olla, eihän tästä muuten mitään tulis

Toivottavasti Pinkkis nyt elpyis sen verran että todellakin pääsisitte lähtemään kaksistaan! bee deet sillekkin!
Dodiin, sitä doula juttua. Eli ystäväni doulana olin ja kuten olen miljoona kertaa hehkutellut, se oli ihan mieletön kokemus! Kyllä se siltikin on ihan eri juttu kun nainen on mukana (siis äiti itsekkin), vaikka se oma olio olis kui ihana. Mulla muuten on ollut ystävä mukana ultrassa, harvemmin on olio päässyt (ja olen kanssa yksinkin käynyt).
Ystäväni asuu toisella paikkakunnalla, joten siitäkin tuli oma jännityksensä tähän hommaan, muutamia kertoja tuli reilu 100km pörhellettyä ja viimoisimmalla kerralla jäin sinne yöksi ja aamusella sitten lähdettiinkin laitokselle.
Hieroin selkää, laskin supistuksia, seurasin käyrältä koska lähtee uusi tulemaan, pyyhin jalkoja, rohkasin, tuin ja kaikkea mahdollista. Etukäteen olimme sopineet etten katsele sitten "sinne", itsekkin ajattelin, että en todellakaan rupea toisen haaroväliä vahtaamaan (kikatikikati..) mutta sitten kun kummipoika rupesi tulemaan maailmaan, äitykkä huus, mulla sormet rutisi toisen kourassa ja pitelin jalasta kiinni, niin eihän sitä voinut olla katsomatta (eikä todellakaan tullut edes mieleen). Ja samalla kerroin äidille missä vaiheessa mennään ja kuin komea tukka näkyy (voih, melkeen tulee taas tippa linssiin) ja kun nassukin tuli näkyviin, putkahti koko jäpikkä ulos.
Tämän jälkeen olen kyllä reilusti myöntänyt sen, että ei se homma miehillekkään ole mitään helppoa, kuten olen aiemmin luullut.
Kummipoikani äidin kanssa kun olemme tästä puhuneet myöhemminkin, niin molemmilla on kyllä ihan positiivinen kokemus.
Ja sitten... öööö... No, jos on jotain kysyttävää, niin kysyppä Mipsa ihmeessä lisää!
Voit laittaa mailiakin jos haluut : nettailijapapu at netti.fi
Ohdikselle voimahalitus! Haidilta tulikin niin hyvää ja asiantuntevaa tekstiä, ettempä taida osata siihen mitään lisätä.
Nonniin, nyt katkes ajatus, tuli kasa A4 saastetta pöydälle, ei muutakuin kimppuun vaan!
Vilkutuksia kaikille!!
Ps. Misäs tehis? Voit kans heittää mailia?