ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joox ehti raapustaa romaanin tähän väliin :D

Kiitos, teidän olkapäät helpottaa oloa, riittää kun tietää että ootte täällä. Ihania naisia <3

Lääkäri oli nuorehko mutta ehdottomasti asiantunteva ja tykkäsin. Sitten fertiliteettiklinikalla kuulemma on joku toinen lääkäri..sinne tammikuussa.

Ruskeat unikkoverhot? :D Ei ihme, jos ei hotsittanut ;}
Meillä ei Olio yleensäkään harrasta "apinan piiskausta", joten se kokee tän kaiken jotenkin tooooosi pahana. Jaksaisi nyt kuitenkin vielä vähäsen, kiitos varmasti tulisi sitten sen myötä :}

Huomenia!
Jasså, meikäläisen veikkaukset Tittin vauvan saapumispvm meni sitten mehtään. Ehkäpä onkin parempi näin, pääsette touhuamaan muuttopuuhat pois jaloista ennen vauvan tuloa.

Täällähän on jännitystä ilmassa =) Haidin ja Jooxin testituloksia odotellessa bd bd bd !!!
Joox, pakko sanoa, te olette itsekkäitä, TERVEELLÄ TAVALLA!!!! Pitääkin olla, eihän tästä muuten mitään tulis ;) Toivottavasti Pinkkis nyt elpyis sen verran että todellakin pääsisitte lähtemään kaksistaan! bee deet sillekkin!

Dodiin, sitä doula juttua. Eli ystäväni doulana olin ja kuten olen miljoona kertaa hehkutellut, se oli ihan mieletön kokemus! Kyllä se siltikin on ihan eri juttu kun nainen on mukana (siis äiti itsekkin), vaikka se oma olio olis kui ihana. Mulla muuten on ollut ystävä mukana ultrassa, harvemmin on olio päässyt (ja olen kanssa yksinkin käynyt).
Ystäväni asuu toisella paikkakunnalla, joten siitäkin tuli oma jännityksensä tähän hommaan, muutamia kertoja tuli reilu 100km pörhellettyä ja viimoisimmalla kerralla jäin sinne yöksi ja aamusella sitten lähdettiinkin laitokselle.
Hieroin selkää, laskin supistuksia, seurasin käyrältä koska lähtee uusi tulemaan, pyyhin jalkoja, rohkasin, tuin ja kaikkea mahdollista. Etukäteen olimme sopineet etten katsele sitten "sinne", itsekkin ajattelin, että en todellakaan rupea toisen haaroväliä vahtaamaan (kikatikikati..) mutta sitten kun kummipoika rupesi tulemaan maailmaan, äitykkä huus, mulla sormet rutisi toisen kourassa ja pitelin jalasta kiinni, niin eihän sitä voinut olla katsomatta (eikä todellakaan tullut edes mieleen). Ja samalla kerroin äidille missä vaiheessa mennään ja kuin komea tukka näkyy (voih, melkeen tulee taas tippa linssiin) ja kun nassukin tuli näkyviin, putkahti koko jäpikkä ulos.
Tämän jälkeen olen kyllä reilusti myöntänyt sen, että ei se homma miehillekkään ole mitään helppoa, kuten olen aiemmin luullut.
Kummipoikani äidin kanssa kun olemme tästä puhuneet myöhemminkin, niin molemmilla on kyllä ihan positiivinen kokemus.

Ja sitten... öööö... No, jos on jotain kysyttävää, niin kysyppä Mipsa ihmeessä lisää!
Voit laittaa mailiakin jos haluut : nettailijapapu at netti.fi

Ohdikselle voimahalitus! Haidilta tulikin niin hyvää ja asiantuntevaa tekstiä, ettempä taida osata siihen mitään lisätä.

Nonniin, nyt katkes ajatus, tuli kasa A4 saastetta pöydälle, ei muutakuin kimppuun vaan!

Vilkutuksia kaikille!!

Ps. Misäs tehis? Voit kans heittää mailia?

Ei hitto !
tän läppärin hiiri otti loparit !
Olio vaihtoi sen eilen uuteen - joka ei toimi !!
P*ska.
Mä en osaa tätä koneen "hiirtä" käyttää ... hyvä ku tänne ees pääsin.
Pah ja pyh.

Auroralle laitan tänään postia, eilen en päässyt postille ollenkaan ;o) sori.
Äh. Pinkkis kiljuu jo...moikkis!

Ohdis hoi...jos simppaset kestää elossa tuon vuorokauden niin silloinhan pitäisi vielä onnistua. Katsos kun sä kypsyttelet (jos ne vaan toimii) Clomeilla muniksia muhkeiksi ja tikutat viivat ovistikkuun tai mahdollisesti ultralla varmistavat, niin samana tai yleensä seuraavana päivänä on toimenpide. Toimenpide aamuna tai mikä ajankohta sielä nyt on käytössä...olio purkittaa ja heti spermanpesun jälkeen on inssi...kyllähän siihen pitäisi vuorokausi riittää kun kaikki vaan natsaa kohdalleen.
Mulla on kans kaks tervettä olkapäätä joihin saa räkää niistää jos siltä tuntuu:)
Nyt muuten lähden tästä pissimään tikkuun...ja tulen kohta kertoo teille negauutiset...sit nappaan nesteenpoistonapin ja alan juosta kusella. Loppupäivän ohjelma onkin siinä sitten.

No niin pissitty on ja niin kun arvasinkin tyylipuhdas nega...ei tullut jouluksi ylimääräisiä plussapisteitä. Heitin siis jo sisuksiin nesnteenpoistonapin ja odottelen tässä vaikutuksia...kohta olenkin hoikka tyttö:))
Nyt paperihommien kimppuun, että saisi ne pois käsistä. Lähettäkää nyt se täti tänne jos kuka näkee niin pääsen sitten aloittamaan hormonikuurit jne...jos sit alkuvuodesta vaikka olis jo onni myötä.

...........ettävoi ihiminen tulla hullux yhen prskeleen hiiren kans !!

Voi, Haidi ;ò(
Surku ...emmääkään sitte kyllä uskaltaudu vielä testailemaan,
luulen, että täti on vaan pökränny hankeen ja virkoaa pian ...
tulee mun luo sitte viikonlopux. Mun tuurilla.
Nyt lähetään Pinkkiksen kans lampsimaan apoteekkiin troppia hakemaan,
anopille käy tuo suunnitelma B ... mitenköhän saan myytyä Pinkkikselle
ton ajatuksen ??
Mummi on kammotus ... ja sinne pitäs sit joulunakin tuo tyttö viedä
käymään ....kääks!

"Onneks" pinkkis on niin kipee, et tekee rauhassa hama-helmijuttuja tossa,
malttaa kerrankin olla senverran paikoillaan.
Sain pyykit ladattua ja tiskit koneeseen sentäs.
Nyt mennään.

Paha mieli oikeestaan Haidin negasta jotenkin ...
mut ainaksin saat rauhaisin mielin napsia nesteenpoistotropit.

Ja Kiitos Papulle ;o) !
myös omasta mielestäni ON ihan tervettä olla joskus itsekäs...kjähkjäh !

Niinkuin varmasti kaikki hokas, niin tuossa edellisessä se eka lause oli Haidille. Ja tietty kaikille muillekkin jotka tarvitsee voimatoivotuksia perslihaksille ;) Minä en tarvitse, koska ei ole lihaksia perspuolen, vällyjä kylläkin...

Perslihakset onkin lujilla kun tässä koneella istuu:)))
Ja taas eksyin väärään paikkaan kun mu piti tarkistaa apteekin sivuilta suunnitelmaani varten yksi asia...sinne siis...on tää niin vaikeeta kun sormet lipsahtelee.
Ai niin Jooxille vinkki millä selvität Pinkkiksen mahdollisen korvatulehduksen kotikonstilla. Paina sormella napakasti korvannipukan edestä ja sitten korvanlehden alapuolelta...jos tyttö älähtää tai vetää pään pois/irvistää kivusta...on korva melko varmasti tulehtunut.

Täällä koneella taas, pitäisi osoitteenmuutos laittaa... Nyt jo.. ; )

Juu ei tullut eilen nyyttiä ei, eikä kyl varmaan huomennakaan... Just oliolle kitisin että jos tässä neljä viikkoa vielä menee niin kyllä pää leviää!!!! Ja kukas muu siitä kärsii kuin perhe... Miten voi olla näin tuskaisia vikat viikot!! Eilen kannoin ne muutaman hassun oikeesti kevyen vaatelaatikon kotiin ja sit olikin alapää niiiin kipee että kun vein tyttöä treeneihin niin auton pomppiessa sellasten lumipolanteiden päällä mä ähkin samaan tahtiin.. Sattu niin hitosti!!! Pärkkele sentään!!! Eka joulukuinenkin oli jo poksahtanut, mä en ala... Valivalivali..

Ohdikselle iso rutistus, toivotaan että olio mukautuu tilanteeseen vielä, mahdotonhan se ei ole ollenkaan!! Mutta erittäin ymmärrettävää että miehet suhtautuu noin, ne on aika arkoja ja isoja juttuja niille. Mikäs aikataulu nyt sit jatkossa teillä???

Haidille negapahoittelu mutta nyt ainakin saat kroppaa kuntoon ja katse vuodenvaihdetta kohti, eiköhän se tätskä sieltä kohta sit tuu... Hienosti olet saanut kouluhommia kuitenkin etiäpäin, kohta sekin on ohi, jee!!!

Ja missäs se Jooxin täti luuraa??? Vitsit, toivottavasti saatte nyt viikonlopun onnistumaan, pidän varpaatkin pystyssä sitä varten!!!!!!!!!!!!!!!

Papullekin vilkutuksia, aikamoinen pakkaus olet kun olet pystynyt noin tukemaan ystävääsi, kultaakin kalliimpi!! Tehistä huutelit, hän oli käynyt ex-kermeissä jäähyväisiä jättämässä, meinaa meidät kokonaan jättää, voisi meillekin käydä huikkaamassa heipat, joohan... Iso kolo jää ketjun perustajan poistuessa mutta aikansa kutakin, näin se vaan on..

Joo, nyt taas riennettävä, uudet rillit ovat saapuneet ja vähän kaupassakin käytävä, hommaa piisaa...

Paljooon taas tekstiä. En varmana muista kommentoida kaikkea.

Haidille negapahoittelut! No yksi asia kerrallaan, ihan ekaksi tuo nesteenpoisto.

Tiedättekö, mulla on jotenkin plussa olo. Joox heti testaamaan. Ei saa kiusata ihmisiä;-)
Ja kyllä muuten ootte todella itsekkäitä ;-) Ei kai sitä nyt noin usein pidä päästä kahden keskistä aikaa viettämään. No vitsi vitsinä. Hyvä, että sait anopin suostuteltua. Tyttö vielä, eiku lahjontaa, kiristystä ja mitä näitä keinoja nyt on.
Vie äkkiä tyttö lääkäriin. Jos on korvatulehdus, niin lääkkeetkin ehtii purra vähän ennen viikonloppua.

Kiitos Papu doula kertomuksestasi! Jotenkin tosiaan itsestä tuntuu siltä, että en tiedä kenet haluaisin sinne tai voisin hyväksyä katselemaan youknow minne. Ehkä parempi vaan, kun on ihan tuntematon. Joten suurin toivo kai on, että siellä on joku kiva kätilöopiskelija. Mahtaako teistä kukaan tietää onkohan noita opiskelijoita ihan normaalisti siellä vielä toukokuussa? Ainakaan kesäkuussa ei kuulemma ole. Näin sanottiin kesäkuussa 06. Siis Taysissa.

PCO? Mitä aineenvaihdunta ongelmia? Mites nuo sokeri ja rasvajutut löytyy/näkyy?
Oireet?

Mipsa, tossa infoa:
http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=322

Haidin nega on harmitus, sinne se plussa kyllä jo kuuluisi.
Saat muuten ton inssin kuulostaamaan tosi yksinkertaselta, tekee mieli melkee copypastettaa ja pistää Oliollekin meiliin luettavaksi.."Kato ny, ei oo vaikeeta" ;D

Ohdis; älä sitte vaan vahingossakaan laita tota mun kirjootusta oliolles.
Säikähtäs raukka lopullisesti ja luikkis pakosalle ;o) !kääk.

Auroralle lähti postia tontuilta tänään.

Mipsalla plussafiilis ? hmmmmMMmmmm... emmää uskalla testailla vielä,
mullahan saattaa tuo kierto muutenkii vaihdella,
ja kyllä ois lottovoitto-tuuria jos nyt ois natsannu,
kun pari hassua kertaa on hiukan vaan sinnepäin osoiteltu simppalingolla ....
( VÄHÄNKÖ muuten nauratti toi Ohdiksen "apinan piiskaus" XD !! )
mutta siis saatte mun testailua odottaa ainakin viikon vielä ...

Haidilaan kiitos vinkistä ; kokeilen heti tänään illemmalla.
Nyt ei tuo edes kovin yski enää, eikä nokka vuoda....
hain kyllä uusia troppeja varoiks. Lääkäriaikaahan täällä ei saa,
se on turha toivo.Lapsellekaan ei siis saa.
Soitin arvauskeskukseen kyllä heti aamusta,
ohje oli vaan, että antakaa särkylääkettä ja katsokaa nyt vielä....

systeri soitti ja sanoi, että tyttö on heille kipeänäkin tervetullut,
jos vaan itse jaksaa. Heillä on kylläkin vanhempi tyttö vatsataudissa,
että en nyt tiedä, halutaanx me sitä seuraavax.

Mut kai tosta sexistä on sitte jotain maksettavakin....
onks toi vatsatauti sit käypä hinta ? kuka tietää ??
onks joku nykyisistä sexin hinnoista selvillä ;o) ????
Mun hinnasto kun ei oo ihan ajantasalla ....

Jokainen tyylillään, mutta minusta inssit on aika laimeeta kamaa verraten rankempiin hoitoihin, joista ei meilläkään ole kokemusta, muuta kun mitä kuullut.
Tietysti henkisellä tasolla ei ole helppoa sekään se on ihan satavarma asia. Voin mä kuitenkin sun oliolles kirjoitella ja psyykata sitä nousemaan taistoon teidän yhteisen nyytin vuoksi...vink vink:) no leikki leikkinä, mutta kyllä muakin silloin aikanaan auttoi kun sain kuulla muilta saman läpi käyneiltä tarinoita onnistumisista ja epäonnistumisista...niitä sit silleen sopivasti suodatin oliollekin.

Tiiätteks et se saakelin suunnitelma on ihan just valmis, kun lisää siihen vielä käsittelemieni lääkkeiden sivuvaikutukset niin saan laittaa sen opettajalle hyväksyttäväksi...peukut pystyyn kiitos et menee kerralla läpi...kiitos!!!

Joox ehtikin väliin...kyllä seksi on nykyään niin kallista, että varmaan ottasin vaihtarina yhden mahataudin...tietysti mietityttää, että mahdollisesti lapsen pitäisi siitä kärsiä, mut jos kerran sais kunnolla niin kyllä vastapainona oksentavan lapsilauman hoitaa.

Vilkuttelen vain hätäisesti ja palailen paremmalla ajalla astialle, jos sopii...
Se parempi aika tuskin on huomenna, kun pitää valmistautua pikkujouluihin ;-)

Tittille suppareita! En ole tainnut veikata vielä mitään.. Ööö, olikohan 9.12. jo varattu veikkauspäivä?

Tehis

Iloista aamua
Suuri urakka takana...tyrkkäsin sit kuitenkin illalla opettajalle sen suunnitelani, vaikka siitä ne lääkkeiden haittavaikutukset vielä puuttuivatkin, sanoin ne vielä lisääväni ja hän hyväksyi sen jo...jee jee jee...käytännössä katsoen teorian osalta koulu ohi. Arviointi menee omalla painollaan, sillä kaikki asiat mitkä meidän näyttökriteeristössä on avasin siihen suunnitelmaan, enää siis niiden siirto itsearviointi paperiin ja sit jos siinä vähän lämpimikseen rupattelee jotain viisasta:))

Aamulla väänsi kyllä siihen malliin sisuksia, että olin varman tätin tulosta...josko se päivän mitaan tulee juhlistamaan esikoisen 17v päivää...voi hitsi siitä on jo niin pitkäaika. 17v sitten tähän aikaan odottelin lääkäriä synnytyssalissa, jokma aamulla klo 8 tuli puhkaisemaan kalvot jne. poika syntyi iltapäivällä 15 aikaan...nyyyh.

Tehokkaita ovat nuo nesteenpoistolääkkeet eilisestä on 3kg paino tippunut kun vessassa juoksin yhtenään. Tehokkaat ovat myös sivuvaikutukset, aamusta veti suonta jalasta niin tiukasti et tuntui kun pohjelihas repeisi irti...onneksi kuuri ei kestä kun 5 päivää. Taidan ihan pieneksi hetkeksi kömpiä vielä peiton alle ja sit viimeistellä nää paperihommat. Illasta kaupunkiin käydään pizzalla pojan synttärin kunniaksi ja käytetään tuo karvakuono rokotuksessa. Sit kotiin tekee täytskäri pojalle, pohjan jo illalla paistoin valmiiksi.
Huomenna aamusta tulee likan kummisetä tuomaan meille uuden tietsikan, et jos häviän eetteristä, opettelen sen koneen saloja:)

Haidille alkuun negapahoittelut :(

Tittin vauvaa vielä jännäillään. Melkein olin jo varma että hän ois syntyä tupsahtanu tän mun vajaan viikon kompuutterinavaamistauon aikana.

Mipsa, Jyväskylässä oli mulla se opiskelija kaverina kesäkuussa 05. Kolmonen syntyi kesäkuun ekan aamuyöstä.

Papuun törmätty naamakirjassa. Kivaa :)

Huomenta.

Joo Haidi, haluutko meidän Olion suoran meiliosotteen ;D
Tai no, ei nyt enää välttis tarviikkaan, Olio oli eilen lukenut ton diabetes-linkin takana olevan infopaketin ja sain illalla jo hailakan vihreetä valoa..tiedustelin meinaan, että kun mun pitäs pian mennä ekoihin verikokeisiin, niin tuntuu kauheelta mennä sinne jos en tiedä missä mennään..niin Olio sanoi, että mene vaan sinne testeihin, eiköhän tää tästä selviä. Tammikuussahan vasta meillä homma jatkuu, joten siihen asti on aikaa sulatella ja käydä kaikki testit..kumma kyllä, iso osa verikokeista on samoja mitä mulle tehtiin jo yksityisella pari kk sitten :/

Ja tietysti onnea Haidin pojalle!

Tädillä on selkeesti joku ihme laiskotuskuukausi menossa. Mulla on tehnyt tuloaan eilisaamusta saakka eikä vieläkään oikein kunnolla mitään :/ kellistin kyllä miekkosen aamusta joten josko se täti siitä sen verran ärtyisi...

Katsoiko muuten kukaan eilen Housea? Voi jessus, mä itkin silmät päästäni..

Tuulettaa ohdiksen oliota:) hienoa jos mies ymmärtää ilman, että pitää ratakiskonpätkästä vääntää. Nuo verikokeet kannattaa aina tsekata kun on mahdollisuus, sillä kun kyse on hormoneista ne tunnetusti muuttuu nopallakin sylkillä.

Ei mua sit nukuttanutkaan, on ihan pirteäolo...varmaan johtuu helpotuksesta noissa koulujutuissa. Taidan mennä tästä suihkuun, tehdä vähän kotihommia ja lähteä koiran kanssa metsään purkamaan siltä energiaa niin ei syö sitä elänlääkäriä tänään:)

Haidilla on selkeesti aamurähmää vielä silmäkulmissa, tää linkki on tällä sivulla ;}
Laitetaan vielä vaikka kertauksen vuoksi:
http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=322

Haidille: Mulla menee vieläki kylmät väristykset kun kuulen sanan itsearviointi tai pohdinta xDD ja siit on nyt jo jokunen vuosi kun lähihoitsuks valmistuin (siis 10v =O ... )
Minkäs kokonen se teidän koiruus muuten jo on? Sen rodun edustajat ei oo kans siitä ihan pienimmästä päästä ;O)

Ohdis on käyny siippoineen lekurissa, voin kuvitella ettei oo helppoa...joo noilla miehillä menee sulatellessa varmaan tovi jos toinenkin.

Serkun kanssa tossa jutskattiin taas vaihteeks 40 min puhelimessa, heillä on mikrohedelmöitykset hoitokeinona. Sitä just sano että isäntä oli menny ihan valkoseks kun ekalla kerralla tuli sitä tietoo niin paljon. Eipä siitä apinan piiskaamisesta kukaan varmaan siinä olosuhteessa kauheesti diggaa. Mutta noi ruskeet marimekot on varmaan tosi helpottava elementti xD

Mites Jooxilassa on tilanne? Onko pinkkiksen hoitopaikka järjestyny? TOIVOTTAVASTI pääsette lähtemään ja kaikki menee hyvin!
on kyllä paha kyssäri toi seksin hinta, ite kyllä vetäisin duck-teipillä toosan umpeen jos vaihokauppana olis yrjötauti xD

Mipsalla ihania ultranäkymiä ollu! =) kateudesta vihree...

Mikäs on safiirin tilanne? ovistako kohta pukkais?

tehiskin käyny kääntymässä, MOI sinnekkin =O)

Titillä niiin södeihana masukuva!!!! sniff ='O)

Soittelin äsken hätähousuna niitä hcg tuloksia polilta, eihän ne vielä ollu siinä pinossa... puolenpäivä aikaan soittelen uudestaan.
Tiistaina näytti ovistesti plussaa, mutten varmaan ovuloinu ollenkaan... yleensä olen tosi kipeä sillon mutta nyt ei ollenkaan niin kipeä ja mahakin oli sekasin ette tiedä oliko ne kivut suoliston puolella.

matalalentoa luvassa TAAS koko vkonlopuks... 2 lapsisynttärit ja yhet 60:set, jihuu KAKKUA naamaan =)

hyvät vkonloput jos en keree enää!

No niimpä on olut mulla silmissä jotain ylimäärästä, kiitokset linkistä.
Koiruus on kasvanut kovasti ikää on 14viikkoa ja painoa reilut 12kg korkeutta sitäkin jo hätäsesti mitattuna n. 48cm + se ihanan iso molopää siihen lisäksi. On siis sellanen reilun pystykorvan kokoinen, mutta silti ihan vauva vielä:) Meillä myöhästyi nuo rokotukset 2 viikolla kun oma eläinlääkäri perui edellisenä iltana ne sairaslomansa vuoksi ja ennen kun sain uuden ajan kaupunkiin niin vierähtihän siitä vajhaa 2 viikkoa. Parempi myöhään kun ei milloinkaan kuitenkin, eihän se niin päivistä ole kiinni. Ns. karanteeni vaan kestää kauemmin.

Yhteistyössä