Voi kurjuus...halaukset Mirellan perheelle...elämä on epäreilua!!!
Täällä ollaan nyt arkileskenä...olio aloitti tänään työt

Se tarkoittaa vissiinkin sitä, että on aikaa istua koneella kaiket päivät

)) emme pääse tallille jne. kun ei ole autoa käytössä ennen iltaa. Ilma on taas kylmä ja epävakainen, joten täytyisi keksiä jotain puuhaa...ikkunatkin pitäs taas pestä, mut taitaa olla liian aikaista ennen talvea, ne ehtii vielä likaantua kun piha pölisee...jospa sit joku viikonloppu myöhemmin. Meitin varasto pitäs räjäyttää, mutta en mä sille yksin mitään mahda, siel on autonrengasta ja työkalua, vaikka mitä muuta maan ja taivaan väliltä. Tarviis miehistä nostovoimaa ja sitähän ei nyt ole

en siis siitäkään saa projektia nyt.
Päätin muuten pitää täysin hormonivapaan kierron, eilen oli kp15 ja periaatteessa olis pitäny terolutit aloittaa, että kierto ei taas mee ihan sekas kun clomit tauolla, mutta jätimpä ottamatta. Täytys viedä se olion näyte tutkittavaks, mut jotenkin olen nyt ollut aikaansaamaton sen suhteen. Taidan odottaa kunnes täti tulee, silloin on helppo pyytää näytettä kun luonnollisesti tulee muutama panttaus päivä, minkä tuo näytteen otto vaatii. Ei kait tässä muutama odottelu viikko lisää elämää kaada. Näytteen vientikin on helpompaa sitten kun itsellä koulu alkaa, labra on samalla tontilla

oliohan ei sitä mee viemään...sehän pyörtyy kun näkeekin valkotakkiset.
Mun täytys varata itselleni kontrolliaika gynenpolille kolposkopiaan...olis sen helmikuisen leikkauksen jälkitarkastus...toivottavasti solumuutokset kohdunsuulla olisivat pysyneet poissa, ettei uutta leikkausta tarvita. Tätä ajatellen ihan hyvä, että tauko tässä hoitoasiassa tuli, sillä inssien aikana en olisi antanut tehdä yhtään ylimääräistä ronkintaa, mikä altistaa keskenmenoille.
Nyt keksimään jotain äksöniä tähän päivään