ISOmpaa pesuetta haaveilevat 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi kirjautumatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohdis, itteäkin jo naurattaa, oliota ei niinkään... Nyt vuoden sisällä ollut jo 9 kk raskaana noin niinku yhteensä eikä loppua vieläkään näy, ja raskausaikoina ei todellakaan välttämättä edes kerran kuussa ole toimintaa ollut... Mutta toivoa näyttäisi ehkä olevan.. Olen muuten huomannut että raskaudesta huolimatta mulla tulee oletetun oviksen tienoilla (nyt!!) samanlaiset himot kuin normaalistikin ja oletettujen menkkojen tienoilla PMS-raivareita ihan normaalisti.. Outoa... Mies kyllä jo tietää kysellä sitä "ovishetkeä" kerran kuussa... Hih...

Titti ; Toi johtuu siitä, että odotat poikaa ;o)
Tyttöä odottaessa himot katoaa tykkänään...

nimimerkillä "katkeran suloista kokemusta aiheesta löytyy"

Niin, Onnea vaan teidän oliolle(kin) ;o) !!

Napa täys kanttarellimuhennosta...nam ja röyh...mielettömän hyvää:)
Odottelen kun himomarjastaja äitini tuo kohta mustikoita...soitti juuri matkalla metsästä, että tuo muutaman litran syönti mustikoita. Kuopus heti tilasi mustikkapiirakkaa, joten jos illalla inspis iskee heitän mustikkapiirakan uuniin.
Ensin kuitenkin kurkkaamaan isompaa likkaa tallille...huomiseen!!!

Jooxilta täti vienyt kielen kun noin lyhyt viesti??? ; ) Jaa voipipa tuo olla totta, en kyllä muista ekojen tyttöjen odotusaikaa mutta ed. pojan aikana sexi kyllä maistui... Ja nytkin ehkä muuten olisi mutku oli niin paha olo ja veetutus ja huoli ja pelko jne jne.. Mut nyt alkaa helpottaa ja elämä maistua!! ; )

Haidilla mustikkapiirakkaa tarjolla, nam!! Vitsit kun meidän mutsilla halvaantui kolme vuotta sitten vasen puoli niin ei käy enää marjalla, jää piirakkamarjat kyllä ihan saamatta kun ite oon niin laiska... Anoppi toi rasia vadelmia että siitä saatiin yksi kälynen piirakka, siinä kaikki!! Noooo, kiloja on kyllä mulla ihan tarpeeksi ilman piirakoitakin... ; )

Vikat rypistykset ja sit kotiin!! Moiks!

No juu, ei mulla muuten noi lyhkäinen ois ollukaan,
mut ku tää perskeleen hiiri kuoli !
Nyt oli latingissa niin hiukan kestää napsutella jo...

Kakaroille just huusin kitarisat suorina,
kun ei oman huoneen siivous maita kelleen,
sotkevat kyllä kilpaa....prskl !!
Mami on niiiiiin täynnä PiMS-energiaa, ettei tältä säästy kukaan >:o(
tosi gorillafiilis,
varsinkin kun sataa ja tuulee ja ulkonakaan ei huvita oleskella,
ois niinku pakko tehdä jotain kotihommiakin...blääää-äh !

ja yhdelle tietylle nuorelle herralle keräsin just kans lootallisen riepuja,
kengät ois vielä käymättä läpi.
Ei miiiiiiiilläään viittis.....

Mutta toi mustikkapiiranenhan kuulostaa ihanalta !
Mä hyppään just johonkin kulkupeliin ja tuun maistiaisille,
ehin kai just ja just illax Haidille,
vai ehinköhän enää, jos nyt lähen...?

Jaahas, tähän tultiin taas kuorossa vonkumaan....meen ny.
Koitan myöhemmällä jatkella - juu, vaik ei mul mitään asiaa o kuiteskaan ;o)

VOI V...U....!!!!!!!!!

Juuri löysin pojan pottatuotoksesta valkoisen matosen... Voihan helevata sentään... Ja minulle nyt tietysti ei millään suositella sitä lääkettä, mitäs sitten tehdään??? Oireita ei kyllä ole ollut mutta pelkkä ajatus saa hanurin kutiamaan... ; ) Googlettamalla löytyi vain kirjoituksia kuinka toiset kärsii vaivasta vuosikausia eikä siitä pääse millään eroon, kiva... Keväällä taisikin olla pojan tarhassa ilmoitus kihomadoista, muistaakseni... Voi että nyt ottaa päähän!!!! Huomenna tulee aika rankka pyykki ja siivouspäivä...

Vanhan kansan vinkki Titille : Vicks-salva! Voin kuvitella että pikkasen kylmää, mutta sillä lähtee eikä takaisin tuu ja saat raikkaan tuoksun :D

Naureskelin mielessäni Joox PiMS-gorillalle, on varmaan saaneet rievut kyytiä ;}

Vielä kaksi ja puoli päivää, sitten alkaa LOMA!!

Päivänavaus
Titille hyviä hermoja matosavottaan...lääkettä vaan ja petivaatteet jne. pyykkiin.
Itse ollaan kyllä säästytty noilta, mutta olion siskon perheessä oli riesana monta kertaa kun heillä lapset olivat pienempiä.

Joox olisit hypänny vaan menopeliin, sillä se mustikkapiirakka ei ole vieläkään uunissa, eileinen ilta meni taas talleilla, joten en enää illalla vaille 9 jaksanut käydä mitään torttua vääntämään. Meinasin tässä kohta sen värkätä uuniin...sit vähän vaniljajädee ja namskis...kilot tykkää...vaan paskat niistä jos mieli tekee vähän herkutella. Ei sitä jokapäivä tehdä:)))

Nyt menen kaivelee kaapista tarvikkeet ja pyöräytän piirakkaa ihan koko pellillisen:)
Olio tulee iltapäivällä hakemaan meitä maalle illaksi taas.
Eilinen hammashoitola reissu poiki perjantaiksi kaupunkipäivän röngeneineen, kuopuksella oikomishoito alkamassa ja röntgenkuvistahan se alkaa. No hummaillaan sit koko päivä kaupungissa kait, ei täs viitsi monia kertoja ajella edestakas tätä matkaa.

Törmäsin ihan vahingossa, vaikuttaa mielenkiintoiselta. En tiedä mietn toimii jne. mut pitää ajan kanssa syventyä...käykää kurkkaamassa...linkki sopii vallan hyvin melkein kaikille meille tässä ketjussa jotka ei vielä ole plussanneet:)
http://www.yourdays.com/

Haidi ja muut; mulla oli toi laskuri käytössä ja sen mukaan ainakin tulos tuli :o))
Tiedä nyt siitä ajoituksesta, mutta tytön laittoin "toiveeksi" (hyi, miten inhottavasti ilmaistu) ja sellainen tuli!

Olen joskus käynytkin tuolla sivustolla, mutta koska on epäsäännöllinen kierto, niin ei ollut apuja..odotellaan, josko kiertoa saisi tasattua lääkärillä käynnin jälkeen :}

Heippa taas...

Ei tässä mitään erikoista, ajattelin kokeilla vaan tätä juttua... Vai olikohan tää vaan kuville, ja mitähän mallia nyt pitikään käyttää... Tosi nörde täällä. ; )

a>

No ei sitten, emmää osaa... Safiiri kerran sai niitä Lilypien juttuja tänne mut mä en kyl hokaa näitä juttuja.

Lähen ettii Rennietä, närästää niin pirusti...

Komppaniassa heeeräääätyyys!!!
Missä kaikki luuraa? Äippä soitti taas äsken, että kohta tulee mustikkaa, ollaanko valmiina siivoomaan niitä:)) on tää kätevää tää marjastus kun vaan ovensa avaa tai kävelee tuohon parkkikselle:) Meidän äiti on ihan mahdoton noiden marjojen kanssa. Se joukseen syksyisin kankaalta toiselle ja kerää kaiken mitä irti saa, vaikka ei olis itsellä tarvekaan.

Mä voisin lainata Haidin äiteetä, mäkin haluan mustikoita :}

Töitä olisi tehtävä vielä tänään ja huomenna..sitten ois loma..pikkasen ois vaan motivaation puutetta, sillä enää 8 päivää häihin. Paniikki.
Eilen kävin kampaajalla värjäyttään hiukset (ne on nyt aivan rubiininpunaset) ja illalla teippailin jatkot kiinni, eli pituutta tuli miltei alaselkään saakka :}
Voisin käydä metsästämässä jotain syötävää..

Valmiina ollaan kuin Melperi sotaan =) !
Mut sitten mä kyllä pöhlin mustikkaa mullekin pakkaseen pari rasiallista.....
sopiihan ?
Voi oispa meilläkin tollanen Äitee tai ees joku sukulainen,
joak tois jotakin syötävää komppanialle pakkaseen,
nyt ainaski lomilla huomas, kuinka helevetisti sitä rahaa ruokakauppaan menee,
vaikka miten koittais venyttää halpiseväillä....
vielä toi olio on puoltoista viikkoa kotosalla, joten halvalla ei päästä,
vaikak koulut alkaakin.Kääks!

Ohdis; 8 päivää ???? hittohemmetti, kuinka aika kuluukaan nopsaan !
Joko jänskättää ??
Odotellaan sitte heti tuoreita kuvia suljetulle !! ( ääks, sori ! ei ole tarkoitus
aiheuttaa enempiä paineita...)

Mulla varmaan vielä PiMS jyrää, kun karjun kakaroille aamusta iltaan...
just oli meillä tosta aiheesta palaveri, kuinka niiden jo pitäis osata toimia
ILMAN huutoa, mut kun mitään EI todellakaan tapahdu,
jos en karju kokoajan....siihen oon niiiiiiiiiiiiiiiiin kyllästyny, että.
Pitäis päästä tuulettumaan himasta jonenkin pitkälle ( lämpöseen=) varmaan !

Ottaa pattiin kun ei ehdi mitään omia juttuja tekemään ( surffaamaan ) kun pitää
vahtia, palvella, vahtia ja huutaa jatkuvasti jollekin jotain....
Heti, ku istun tähän koneelle, se alkaa " äiii-tii...saanksmä, jooko...äii-tii..."
AARGH !!
Taas ollaan siinä pisteessä, et ei enää yhtään ikinä koskaan lapsia lisää meille, kiitos.

Joox nyt on menny tunti sun edellisestä viestistä...joko sä nyt haluut lisää lapsia:))
Mustikat on pakastimessa ja näpit on siniset...äitee painaa taas jossain pusikossa ja lupas tuoda lisää kun ei itte enää tarvitse. Seuraavana vuorossa sitten vadelmat:) niitä tulee ihan älyttömästi ja ovat matosista puhtaita.
Ulkona on pirun kylmä, ihan tuntuu myöhäiseltä syksyltä...piti jo sukat kaivaa laatikosta jalkaan. Täytys vissiin vähän kammata naamaa ja lähteä ulos johonkin suuntaan...jos se olio ehtis hakee meidät vaikka tallille. Alkaa lapsilla olla lomat vähissä, täytyy nyt käyttää hyväksi nää viimeiset päivät esim. juuri tallilla kun tykkäävät siellä touhuta. Viikko enää niin päästään sitä koiruuttakin hakemaan...ja minulla alkaa sit jokapäiväinen lattioiden luuttuaminen kun se löröttelee sisälle aluksi:)

Ohdiksen häät painaa päälle...ja tukkaakin oot jo teippaillu (parturia naurattaa) teippailin jo lisukkeet kiinni:)))))))))))))))))))))))) Odotan innolla kuvia, haluan nähdä teipatut hiukset:)

Joox, en oo edistyny niiden vaatteiden kanssa...no jos ens viikolla kun olen päivät yksin saisin aikaiseksi jotain.
Tuo on lasten kasvussa sellanen ajanjakso tuo kun äiti huutaa...muuten ei mene perille. Onhan niitä sellaisiakin äitejä, että koskaan eivät huuda...mut onks niillä sit ihan normaaleja lapsia??? Ei voi olla!
Muistan tuon elävästi kun meill oli se huutoaika:) ja on se toisinaan vieläkin eri syistä vaan. Tänäaamuna piti ääntä korottaa kun meidän isomies 16v kiduttaa neitiä ja kuopus huutaa kun vinkulelu...ärsyttävää...mut kait se sitä sisar-rakkautta on...vai mitä se nyt oli?
Mun huominen soppailureissu typistyi ihan tyystin vaan siellä tytön röntgenissä käyntiin. Saamarin kela kun jumittaa papereita ja rahan tulo viivästyy ensi viikkoon...tän vuoks opiskellessa ei pitäs töihin mennä kun kaikki talousasiat menee aina ihan sekaisin...odottele aina jotain päätöstä ja päätöksen päätöstä...grrrrr!!!!!
Sit tää raha vähentää tuota ja tuo vähentää tätä...p**kele...pää menee ihan pyörälle ja sit vielä nää pojan alkavien opintojen menot just samaan saumaan. Kohta ei taas tiedä mihin suuntaan pitää kävellä:)) no ehkä tää helpottaa kun muutama viikko on kulunut ja arki alkaa taas rullata normaalisti...huoh!

Päivää....

Pikaisesti vaan, sitten ryömin takaisin säälimään itseäni matosen kolooni..
Eilen kotiuduin, olo ihan ok ( eihän tästä voi selvitä järjissään) ottaen kaikki asiat huomioon.
Lääkäri ei suositellut enää lapsia ja ehdotti kohdunpoistoa. Kohdussani jotain pahoja vaurioita. Sen jälkeen en enää kuullut et mitä se lääkäri paasosi. Miten voikaan taivaasta pudota näin vauhdilla alas helvettiin.
Olio ollut ihana, pitänyt kiinni ja yöllä lohdutellut. Mun koko sisin on ihan rikki, en tiedä miten tästä selviää.

Kiitos kaikille osanotoista,olette ihania =)

Voi Mirella...kumpa jotenkin sua osaisin lohduttaa, mutta tiedän, että mitkään sanat tai teot ei oloasi nyt voi parantaa...vain aika auttaa. Monta km kokeneena tiedän tasantarkkaan mitä päässäsi pyörii...lohturutistus sulle.
Jos mulla olis sun sähköpostiosoite laittaisin sulle erään viestin, mutta kun ei ole niin tyydyn vaan täällä rutistuksia laittamaan.

Mirella, voi ei miten ikäviä uutisia... En osaa kuvitellakaan mitä mielessäsi liikkuu tällä hetkellä. Olet ajatuksissani!

Kuulitko, tulivatko vauriot tästä keskenmenosta vai onko kyseessä jokin vanhempi vaurio? Miksi hän ehdotti kohdunpoistoa, voiko tulla ongelmia myös ilman raskautta?

Ymmärrän jos et jaksa vastata, kunhan kyselen kun kuulostaa niin oudolta. Mukava kuulla että miehesi on ollut tukenasi. Koeta jaksaa.

Voi tsiisus Mirella!!! Aivan kauheata... :´( En todella tiedä itsekään miten lohduttaisin tai miten tuommoisesta selviää... Ajan kanssa ehkä ja jo olemassa olevien lasten avulla. Eikö siis mitään toivoa ole, jos vaikka pari vuotta pitäisi taukoa tai jotain?? Kannattaa selvittää vaihtoehdot ja vaikka pyytää toisenkin lääkärin mielipide. Iso rutistus nyt kuitenkin ja tsemppiä toipumiseen!!

Mukava, että jaksoit Mirella täälläkin pyörähtää.
Kuten Tittikin ehdotti, niin selvittäkää vaihtoehtoja, kunhan nyt ensin tästä selviydytte..olet ajatuksissa, pikaista toipumista.

Kyllä on meidän perheessä tää lisääntyminen vaikeeta, oli sit kyse ihmisistä tai eläimistä. Kasvattaja soitti, että pentu on ripuloinut useamman päivän ja menettänyt painoaan. Eläinlääkäri oli aloittanut antibioottikuurin, vaikka tavallisesta ripulista ei ollutkaan kyse. Ilmeisesti pennun syömä talouspaperi ja karvatuppo oli aiheuttanut suolitukoksen ja siitä ripulointi mahdollisesti johtui. Luovutus todennäköisesti siirtyy viikolla tai kahdella, sillä tuo menetetty paino täytyy saada takaisin ja kasvattajan muutenkin seurattava, että kaikki on ok.

Auro: Kohtuni kuulemma on saanut vaurioita tästä rajusta keskenmenosta. Mahakivut vieläkin ihan uskomattomia. Ylösnousu sekä kyljelleenmakuu tekevät niin kipeää, että meinaa tajua lähteä. Menen huomenna taas tutkimuksiin, jos kohtu pahoin tulehtunut, se poistetaan. Ei kuulemma toivoa enää sitten. ( Tie sitten mitä tarkoitti)

Minua tutki 3 eri lääkäriä sairaalaoloaikana. Testiä testin perään. Ultraa ja sisätutkimuksia...Loppujen lopuksi en jaksanut enää edes itkeä kun minua ronkkivat, ääntäkään en päästänyt.

Tilanteet purkaantuvat ajan kanssa, se on totta. Ja vaihtoehtoja on. Mies kyllä jaksaa huolehtia siitä, että en jää miettimään asioita sen enempää, enkä syyttele itseäni. Mut kyllä mä syytän, vaikka hyvin tiedän, että syy ei ole minussa.

Ajatus lapsesta tuntuu nyt niin kaukaiselta ajatukselta. Ehkä joskus.

Yhteistyössä