ISOmpaa pesuetta haaveilevat 19

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Yöllinen papu
Ehtoota vain kaikille!
Mitähän kaikkea täällä on nyt meneillään....

Kata, anteeksi kun en huomannut sinun kirjoitusta, kirjoiteltiin samoihin aikoihin, enkä sitten myöhemmin tullut lukeneeksi aiemmin kirjoiteltuja keskusteluja.
Suuret pahoittelut sisarestasi. Varmasti rankkoja nuo vuosipäivät (en kykene edes kuvittelemaan sitä ikävää..).
Äläkä ihmeessä häviä mihinkään!

Jooxilla ollut hurjat diagnoosit lekurista, onneksi sait ropit!
OKukalle pikaisia paranemisia ja mahtavaa kyytiä tammikuun junaan!!! Tammikuun junaan ilmeisesti Haidikin lähdössä, hienoa!!
Vieraat on viihdytelty ja tätikin tänne pukkas, ällöttävän ilkeällä tuulella vielä kaiken lisäksi... teurassika lähinnä mieleen tuli tästä vuodon määrästä, yöks.. Mistähän moinen.

Vinde mikä keli!!! Mulla oli jo haravat tuunattuna odottamassa lisää pihahommia ja räntälumivettä tippuu taivaalta kuin viimestä päivää. Ei kivaa, muksuillakaan ei ole mitäääään tekemistä, kun ei ulos pääse.

Nyt nukkumaan, pääsee aamulla taasen ylös...ajoissa!
 
Haidi kirjautumati
Huomenta...aamunavaus uuteen viikkoon:)
Täällä synttärit juhlittu ja likka on iloinen pussissaan olevasta rahamäärästä. Eihän tuo raha lahjana ole mitenkään paras mahdollinen, mutta kummit jne. pääsee helpomalla ja loppupelissä sit kuitenkin saapahan sitä mikä milloinkin on tärkeää.

Vaisu on täti täällä, tuon leikkauksen jälkeen selvästi vuoto niukkeni, vai siitäkö se nimenomaan vielä johtuukin? Huomenna nautin aamupalaksi pienen violetin onnellisuuspillerin...joka hiottaa, v*tuttaa, saa aikaa yleensä muhkeat oviskivut ja muita tilapäisiä mielenhäiriöitä jne. sivuvaikutuksia siis löytyy vaikka muille jakaa...pyydän siis anteeksi jo etukäteen...luvassa voi olla vaikka mitä:)
Ne olis vissiin kaivettava ovistikutkin jo tulta laatikosta, ohjeen mukaan kp6 pitäisi alkaa jo tikuttaa, mutta taidan kyllä vähän siirtää, eiköhän tuo ovis ole siellä kp12-13 tietämissä.

Jaahas kello kiitää, ei pitäs aamulla tähän istua, kun sit tulee aina kiire...nyt tukkaa kuivaamaan ja eväitä tekee...se on moro!!!
 
mirella76
Pikaiset huomenet!

Olemme kaikki siinä hiton viruksen kourissa...kurkku kipeä, kuumetta yms... pojan kanssa taas oltava varovaisia, sillä kun tulee niin helposti niitä kuumekouristuksia ja kuumelääkkeet eivät juuri kuumetta laske. HUOH!!! Palailen taas kun olotila antaa periksi...nyt droppia ja nukkumaan.
 
Aurora Vee
Huomenta!
Onko Katasta kuulunut mitään? (en ole käynyt siellä Vanhempana-osiossa katsomassa)

Vilkas viikonloppu takana. Ehdimme kestittää paria kaveria, hengailla koko iltapäivä mummolassa, ulkoilla sateessa sekä käydä lillumassa uimahallissa. Vihdoinkin 1½-vuotias pikkubroidikin tottui veteen - parina aikaisempana kertana on vaan huutanut kuin syötävä. Tällä kertaa oltiin koko perhe, liekö (lievästi) innostuneen isosiskon esimerkki rentouttanut. Kävin hyppäämässä trampoliinista (1m), ja kyllä on kuulkaa mamma tullut vanhaksi. Olisitte nähneet miten lauta taipui ja uimahalli raikasi kun 105 kiloa tiukkaa lihaa molskahti veteen.

Ensi kerralla sitten kolmosesta!

Ihanan onnistunut viikonloppu, ei suurempia taisteluita lasten kanssa. Ei varmaan vaan EHDITTY. Niin se on, että kun vaan "ollaan", lapsillakin on tylsempää ja on aikaa protestoida. Menivät aamullakin tosi nätisti tarhaan, katsottiin miehen kanssa haavi auki. Eivät varmaan vielä tajunneet että näitä aamuja on vielä neljä jäljellä... Enkä varmaan minäkään.

Jatkakaamme.
 
joox täällä
Ihan samoissa teurassika-fiilareissa kuin Papukin, phoh ja pah.
Tuntuu, ettei jumankeuta edes pampersit riittäis...
no varmaan osittain johtuu tästä tulehduksestakin. Vinottaa silti !

Voe Haidi, sä pääset tositoimiin , jihuu!

Mirellalla sairastupaa kotosalla...voi räkä.
Toivottavasti tropit auttaa pian.

Meillä oli täällä oikea maanantaiaamu,
mikään ei sujunut ja kaikki kiukkusi.Tavarat kateissa - siis ne,
jotka ei olleet märkiä eilisten vesikeli-leikkien jäljiltä...
tytön tarhavaatteet jäi ja tärkeät postitkin tuo olio unohti.
Normipäivä ;-$
eikä tiiä, itkiskö vai nauraisko, kun luntakin perskule tupruttaa......
ei kai se talvi NYT ENÄÄ tule...??!
 
joox vielä
Auroran kanssa osuttiin samaan aikaan tänne, hih !
Kata on varmaan meihin ihan kypsynyt jo,
kun mitään ei kuulu....tuolla vanhemmat-osiossa näkyi kirjoittaneen,
mä luin sieltä muutaman jutun, vaikka itse en (vielä) jaksanut sinne piirustella...
tahtoisin niiiiiiiin hengailla täällä haaveksijoissa vielä,
enkä luovu varppii näist vauvahaaveista ennenku täytän 70 !
( ...nii, jos sittenkään...)
 
ohdakkeenkukka - töissä
Maanantaiaamua.

Täälläkin huomasi että on maanantai. Lähtiessäni töihin, huomasin että poika oli jättänyt hanskat kotiin joten ajoin muutaman kilsan lenkin pojan koululle ja naulakolla manasin itekseni, että kaiken sekin häslä unohtaa..ja samalla tajusin että mulla jäi känny kotio. Joten taas muutama kilsa lenkkiä hakemaan luuria mukaan.
Kaahailin töihin, mutta satanut lumi ja sohjo sai auton luistelemaan minne sattui joten pakko se oli sitten hidastaa..ja tietysti myöhästyin työstä ruhtinaallisesti.
Onneksi tänään ei kovin tähdellistä tekemistä, palaverista selvisin kuitenkin kunnialla..

Mirellan perheelle paranemistoivotuksia!

Auroran viikonloppu kuulostaa mukavalta :} Me ei tehty oikein mitään, mutta yleensä meilläkin noi viikonloput tuppaa olemaan menoa ja meininkiä, joten oli aika ihana vaan olla ja vetää karkkia napaan.

Joox ja Papu, tätipahoittelut. Tollasta mulla on normaalisti pillereiden kanssa :/

Haidin ovisoireita odotellessa :} itsellä alkaa tikutus viikonloppuna.





 
Papu75*
Mirellaan pesueelle paranemisia!!

Mitkäs Mirkun olot ovat?

Auroralla ollut ihana viikonloppu, sekä tarhaanmeno aamu, hienoa! (Meillä pimu jäi itkemään... toooosi karseeta mennä töihin, vaikka tiedänkin että lopettaa itkut ja menee askartelemaan heti kun olen pihasta lähtenyt..)

Haidilla alkaa kunnon hormoooonipirskeet, tsemityksiä!!

OKukalla ollut aikasmoinen ralliaamu :)

Joox, meillon maanantai aamut _aina_ maanataiaamuja! (eli ihan ahterista!)

Mahtaakohan tämä ketju vallan sitten kuivahtaa? Taitaa kuivahtaa munkin vauvahaaveilut, mutten jaksa/viitti/kykene/huvita jne... mennä uusiin ketjuihin.
Kävin siis vilasee siellä vanhempia osiossa... mutta mutta... Mitäs mieltä muut täällä ovat? Pidetäänkös täällä nyt vain ne jotka täysillä haaveilee ja yrittää???
 
ohdakkeenkukka - töissä
Mitähäh? Te ette kyl karkaa ny mihkään :O silloin ketjussa tuskin eloa riittää, kun ei tunnu kauheasti noita ison perheen haaveilijoita olla täällä palstalla liikenteessä, meitä tässäkin ketjussa vain kourallinen..
Käyn minä vaklaamassa muissakin ketjuissa plussanneita yms. mutta jotenkin aristelee, että kuuluuko sitä sinne ensi-/kakkosyrittäjien joukkoon :/
 
Papu75654
Mulla taitaa olla maanantai vi***us... Muutenkin tämä mun haaveilu (niinkuin moni sen tietääkin) on ollut vähän sellaista on/off haaveilua. Suurin syyhän on ollut tuo vastahankainen olio, mutta kyllä sitä omassa päässäkin jokin kummallinen ääni välillä huutaa "oooxä ihan hullu" ... (tiiätte varmaan tuon?), nuorimmainenkin kun on jo sen verran iso ja ja ja ja ja...
Jos nyt otan ja lähden tuohon lähi kahvilaan, ostan 5 isoa suklaalevyä ja palaan sen jälkeen uudestaan.
 
Tehotyttö.
Pikaiset maanantaihuomenet!

Mun pitäis jo olla alottelemassa ihan muita hommia, mutta ihan äkkiä vielä tänne...
Tänään vaan tuo pikkuneiti kotosalla, kun poitsu ystävällä hoidossa. Eli tänään valmistuu artikkeli kovaa vauhtia, kait... Just lähti typy nukkumaan, joten pakko alkaa.

Juu, Kata kirjottelee nyt tuonne toiselle puolelle. Kokee omakseen enempi sen puolen, kun ei haaveilija enää ole. Ja täällä kuitenkin pääpaino on vähän ukonkaadoissa ja koopeissä.
Mun mielestä kyllä tuolla toisella puolella voi ihan hyvin jutskata kaikista asioista, myös haaveilut sinne sopii. Mulla ei ole väliä miten jatketaan, mutta se on ihan varma, ettei millään ratkea romaaneja kirjottelemaan joka paikkaan. Itse en ainakaan vielä ole ajatellut ex-kermiteissäkään kirjottelua lopettaa, joten aika ei millään riitä kaikkeen. (Tai välillä on päiviä, että hyvinkin ehtii lusmuilla.) Kesä kun tulee, niin tuskin ehtii kirjotella minnekään kunnolla. Saatika että pysyisi kaikkien tilanteissa täysin kärryillä, apuva!

Heheh, itkuhäläristä kuuluu tiukka ÄITI. Kylläkin naapurin tytöt... ;-)

Voi harmi, että se täti taas joka paikkaan ehti :-(
Tänne se olisi edelleenkin enemmän kuin tervetullut! En tiiä, aivan ku vaan ovista puskis koko ajan. Ihan samanlaiset kipuilut ja kosteahko olo ;-)

Nyt alan kirjailemaan. Motivaatio kyllä täysin kateissa!

Tehis
 
kata..
Moikkis!
Älkää nyt täällä haaveilujanne lopeta,mä vaan olin ihan totaalisen väärällä osastolla,ei tietty jaksa kuunnella mun arkilöpinoitä kun on niin jännä asia mielessä kuin vauva.

Mä oon tosiaan aatellut ne haaveet unohtaa,koitetaan saada nä kaksikin vähän isommiksi ja elää aikuisten elämää ilman vaippatouhuja!

Mutta jatkakaa nyt ihmeessä haaveilujanne,tä on teillä ajankohtaista ja ihanaa.

Plussatuulia kovasti tänne ketjuun ja mukavia jatkoja.

kata
 
joo Xo)
Jeheeeee ;o) !!
katakin kävässyt, hienoa !
Ehkäpä mäkin piakkoin sinne siirryn teidän seuraksi,
kun ei tuo olio lämpene sitten millään....
Ja Kata; voithan sä suljetulla laittaa meillekin joskus
jotakin räpätystä, jookos ?

Mä pääsen nuuskimaan vauvoja..lällällää.......;oP !
Käynnistävät kuulema huomenna olion exän pojan perheen kaksoset,
joten aikas pian on vaavelit sitten ( toivottavasti !! ) maailmassa...
Saa omat haaveetkin varmana hiukka enempi taas "potkua"....
jännityksellä odotan, miten olio sitten reagoi vauvoihin,
me oltiin tän saman pariskunnan ekaa katsomassa, kun heidän poika ( nyt 3,5v)oli viikon vanha...ei uskaltanut olio ees syliin ottaa,
"ettei vaan tule vauvakuumetta"....heh! nyt sillä ei oo vaihtoehtoja,
kun saadaan kerralla molempien syliin tyyppi...kjähkjäh!!

Ja hei Papu; ihan mun sanoin kirjotit ton vimpan jutun,
paitsi etten ole suklaata menossa mistään hommaamaan,
kun kaapissa on jo...
Mutta ihan samaa on mulla: tänää juu, huomena ei, tai - ehkä, tai juu...eiei..joo, kyllä, ei ikinä, noh, ehkä...tää on tätä.

Eikä Tehiksenkään tarvii ihan jokapaikkaan ehtiä,
voihan aina joskus vaan kävästä täällä,
vaikka muuten ois toisella puolen.

Lämmöllä jokaista teistä ajattelen, olitte missä vaan *=o}



 
Papu75*
Voi Joo Xo!!! Lähetä mullekkin sitten vauvatuoksuja, joox!!

Niin... ja se mun suklaakin jäi hakemati.. mut kohta lähden kauppaan.
Länsi-Suomessa kuulemma paistaa jo aurinko, täällä loppu just räntäsade.. kohta paistaa.. kohta paistaa... Kevät on vuodenajoista syvimmältä, mun mielestä!
Joox, käyttelikkös sinä meseä?
 
Mirkku33
Tervehdys kaikille!

Täällä kohtuullisen kova v****tus päällä, joten en nyt enempää kirjoittele. Mut tallessa ollaan ;o).
Harmitukset tädin vierailusta kärsineille, pistäkääs ovi lukkoon ens kuulle ;o).

Mirkku33 rv37tasan
 
joo xo)
Alkuperäinen kirjoittaja Papu75*:
Voi Joo Xo!!! Lähetä mullekkin sitten vauvatuoksuja, joox!!

Niin... ja se mun suklaakin jäi hakemati.. mut kohta lähden kauppaan.
Länsi-Suomessa kuulemma paistaa jo aurinko, täällä loppu just räntäsade.. kohta paistaa.. kohta paistaa... Kevät on vuodenajoista syvimmältä, mun mielestä!
Joox, käyttelikkös sinä meseä?
Lähexää Papu mun kans nuuskimisreisulle sinne laitokselle ?
X)...mentäs ihansalaavaan...

Täällä muuten paistaa, mut on tajuttoman kylmä,oisko 1 aste,
että biksuja ei kantsii kaivaa vielä esiin...

Emmää osaa varmana sitä mesee käyttää...oon muistaakseni koittanu treenaa joskus,
mulla on mun ystävä (=kaimani) joka käyttää sitä aina, mut mä en ossoo...

Ja juu; otan kaikille pussiin vauvantuoksua ja laitan postia teille sitte !
( he...melkee mummo...=)
 
joox Mirkulle
Voi P*rskle jos vinottaa niin anna vinottaa vaan,
kyllä se siitä.
Sullakin on kivasti jo noita viikkoja niin pääset kohtapian nuuskimaan ihan oman
vauvan sulotuoksua ;o)
Koitas Mirkku hetki vielä jaxaa !
 
Papu75*
Mirkulle jaksuja veetutukseen! Kyllä täälläkin ne käyrät on aikas huippulukemissa...

Vai ei vielä kandee kaivaa biksuja esiin, dääm!!!! (Harava on jo esillä ... siis haravoimiseen ei biksunrajoihin!)

Jooo, kyllä mä lähden hiippailee sun kanssas Joox sinne laitokselle!!! Ihanniikunmuutenvaan =)))
 
ohdakkeenkukka - töissä
Kaikilla on meneillään vinotuspäivä? Ja mäkin täällä suklaata mussutan.

Voi Joox, se vauvan tuoksu..*huokaus*. Sillä pehmiää kyllä miehenkin pää...

Länsi-Suomea tää ei ole vissiin sitten lähelläkään kun täällä aurinko on melko tuntematon valoilmiö..kevät on kyllä syvältä. Kun on melkeen niinku hieno keli ja hihkuu jo onnesta, mutta ennenkuin on vaatteet päällä, pihalla sataa jo loskaa :/ eij kiva, ei olleskaan.

Jäänkö mä sitten tänne itekseni höpäjämään? Hööö, pitänee alkaa vakoilemaan josko joku ketju mut vielä adoptoisi :D
 
Tehotyttö.
Täällä yksi, jolla ei tänään v'''uta :)
Olen saanu pitkästä aikaa jotain järkevääKIN aikaseksi. Ihana välillä tehdä näitä tiedejutskiakin pyykinpesun ohella! Tyttökin nukku ihan sikapitkät päikkärit ja aurinko paistaa.

Lähetän täällä positiivisia puhureita teille, joilla tänään ei-niin-hyvä-päivä!
Älkää nyt tätä ketjua lopettako hyvänen aika! Kyllä minäkin yritän kääntyillä. Ja onhan meillä tuo suljettu, missä voi tosiaan aiheesta kun aiheesta alottaa vaikka oman ketjun.
Vähän tässä valokuvahommiakin taas touhusin ja kävin tuoreen otoksen neidistäkin laittamassa. Hitsi, kun tuo kasvaa kovaa kyytiä. Ei oo kohta vauva enää tuokaan...
 
Mirkku33
Tattis!

Ei täällä mikään bikinikeli todellakaan ole, lunta tulee kuin e:n per****stä, suppailuja ei tule, mä oon läskipaksuemakkomama, ukon raiskauskaan useampaan otteeseen ei ole tuonut tulosta...jajajajajajajaja...valivali.

No joo. Varmaan kait mä takaisin tänne haaveilupuolelle palajan, vaikka tää nykyinen ei tahdo ulos tulla lainkaan. Kait sitä niin tollo on ettei tajua lopettaa :eek:D!
 
Aurora Vee
Kyllä mä jään ainakin tänne vielä höpöttämään, voin vaikka kertoa aina koopeeni ja limojen määrän jos tarvii vaikkei se mikään hyödyllinen tieto olekaan (vielä). ;-) Seuraan kyllä mielelläni sitä Vanhempana-palstalla olevaa ketjua, mutta en koe kuuluvani siihen joukkoon ihan vielä.

Kiva Kata että kirjoitit. Onhan se varmaan totta että vauvahaavepalstalla tuntuu ulkopuoliselta jos vauvat eivät ole haaveissa ainakaan tällä hetkellä. :)

Mirkulle voimia ja hermoja viimeisille viikoille! Toivotaan 3-alkuista rv:tä vauvan syntymäpäiväksi!

Mullekin pullollinen vauvantuoksua, kiitos! Serkulle on tulossa toinen (kolmas, ensimmäinen on nyt tähtenä taivaalla :'-( ) vauva kesällä, saas nähdä mikä mun taktiikka on kesällä: hinkua hoitoavuksi vai pysytellä poissa korkean kuumeriskin takia.

Varmaa on ainakin että otan ukon mukaan! Niin se saatiin ekallakin kerralla kiikkiin: isoveljen tyttövauva syliin mahdollisimman usein, ja pian sekin mies lämpeni ajatukselle. Eli hyvältä kuulostaa taktiikkasi, Papu!

Mulla oli ihan jees aamupäivä, laiska tosin, mutta vidudus alkoi kun isäni taas alkoi häiriköimään lähettämällä sähköpostia. Meillä on huono suhde noin lyhyesti sanottuna, eikä sillä äijällä ole ihan kaikki palapelin palat tallessa. Taustalla on alkoholismia, fyysistä ja henkistä väkivaltaa ynnä muuta, tarina on pitkä ja tylsä.

Olen syvällä hiljaisuudella yrittänyt ilmaista ettei tarvitse ottaa yhteyttä, mutta viesti ei uppoa äijän paksuun kalloon. Ihan sama mitä se minulle sanoo, siihen olen jossain määrin jo tottunut. Nyt äijä on kuitenkin keksinyt uhata sillä, että kertoo työnantajalleni millainen olen. Tyhjiä uhkailuja varmaankin, mutta huolettaa silti.

Taannoin psykologilla puhuttiin siitä, että tunteenpurkaukset ja turhautuminen omiin lapsiini voi johtua isäsuhteestani ja mitä omassa lapsuudessa on tapahtunut. Se taas on johtanut pahaan kierteeseen, jossa isän yhteydenottojen lamaannuttava vaikutus heijastuu käytökseeni lapsia kohtaan. Se oli erittäin helpottava tieto, ja koinkin sen ekan juttutuokion hyvin vapauttavaksi. Toivon vaan että pystyn kärsimään tämän tällä kertaa yksin enkä anna isäni enää sekoittaa omaa elämääni. Ei kannata kuitenkaan vielä poistaa psykologitädin numeroa kännykästä.

Taas pitkä tilitys aivan muusta kuin vauvahaaveista! Anteeksi.

Koska opiskelusta ei tule tänään mitään, niin taidan pikkuhiljaa lähteä hakemaan lapsia tarhasta.

Vähemmän veemäistä iltapäivää teille! *virn*
 
Haidi kirjautumati
Hellouuu
Täällä ei v*itutus paina, eilen kyllä sillä olio sai tietokoneen solmuun illalla kun runkkasi < sorry väärä sana, mut jääköön tuohon kuvaa parhaiten tilannetta...siis en ymmärrä miks ihminen ei voi pyytää apua jos ei osaa käyttää konetta...sitten on kone sekaisin, tein monta tuntia töitä, että sain koneen pelittämään, enkä tiedä vieläkään onko tässä konella joku "supermato", no nyt toimii, mut miten pitkään???

Aurora, mun oliolla on isänsä kanssa myös välit todella huonot, tai poikkihan ne ovat. Jos samankaton alle joutuvat sota on pystyssä alta aikayksikön. Takana myös alkoholismia ja välivaltaa lapsuudessa jne. Tiedän siis tasantarkkaan mistä puhut, sillä nuo lapsuuden asiat vaikuttavat myös mieheni elämään, ovat aina vaikuttaneet ja tulevat varmasti vaikuttamaan loppuelämän. Mies ei suostu purkamaan niitä missään ja hatun nosto sulle, että olet asioita käsitellyt.

Ruokaa sitä kait pitäisi alkaa laittamaan lapsukaisille...kohta alkaa tivaaminen, että milloin ruoka on valmista!!!

 
Haidi kirjautumati
Ruoka uunissa ja torppa tyhjä...ipanat tappelu äsken ja sain melkeen v-käyrän nousemaan, mutta jokainen lähti johonkin suuntaan pihalle, sillä jos ei olis lähteny oisin heittäny ne jäähylle vähäks aikaa...siis raivostuttavaa, että 16v jätkä viitsii kiusata ja huudattaa toisia itkun partaalle...eka lähti kakkonen suutuspäissään kirjastoon ja sit lähti esikko ulos, pienempi likka paineli isomman perässä kirjastoon ja minä taas huokasin...että ihanaa huomenna alkaa hormonikuuri ----->lisää lapsia:))

Toivottavasti mies on jo rauhoittunut siitä eilisestä tietsikkasodasta...en jaksa tänään enää sen kanssa ottaa yhteen:(
Kohta syön itseni täyteen kinkkukiusausta ja sitten köllähdän sohvalle mahan viereen ruokalevolle...tai näin ainakin suunnittelen tekeväni, se on sit eriasia toteutuuko se!
 

Yhteistyössä