ISOmpaa pesuetta haaveilevat 19

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Tehotyttö.
Höh, Ohdikselle pahoittelut koopeestä :-( No, tammikuuhun sitten!

Aurora, täällä saa jokainen pohdiskella asioita omasta vinkkelistä. Ei ole keneltäkään pois, jos teillä pitää varautua nopeaan tärppiin! Itsekin olen potenut vähän huonoa omaatuntoa siitä, että täällä haaveiluketjussa kirjoitan, vaikka pelkään plussaa :-D Mutta kyllä tässä ketjussa ihan varmasti ymmärretään erilaisia tilanteita ja tarinoita!
Ja niinhän se on, että pakko sitä on vähän "aikatauluttaa" kuitenkin.. Jos vauvaa "yritetään", niin täytyy ottaa huomioon, että se voi ihan oikeasti tulla ;-)
Niinpä, paraskin puhuja täällä.. Itsehän olin kovasti ajatellut, että pitäisi töissäkin käväistä ennen mahdollista seuraavaa.

Nyt käväsen laittamassa viimein suljetulle tuon synnytyskertomuksen kans...
Niin ja Aurora, jätä valvojan harkintaan hyväksyä sinut jäseneksi ;-) Aina kannattaa kokeilla. Etusivulla pitäisi olla linkki, joska pääsee anomaan.
 
Papu75*
pöhkö minä, Auroralle onnittelut gradupalautteesta!!!

Tottatosiaan, komppaan Tehistä, täällä on ja mun puolestani saakin (pitääkin) olla tarinoita ja tilanteita jos jostakin suunnasta :) Ja tottahan tuokin, jos joku plussaa pelkästä katseesta ;) , niin ei se kyllä toisilta ole pois, onneksi!
Ajatelkaa jos oikeesti tulis raskaaksi oikeen syvällisestä katseesta... huh... se vasta olisikin karmivaa. Tai jos tulisi oikeesti raskaaksi jos ei muista käyttää peflettiä saunassa.... (Jooxi ei kyllä sitten käytä peflettejä, seuraavaksi kun saunaa menöö!)
 
joox vielä
Jahas, Mirkkukin pyörähti...;o)

Tehis; voi hitsi! Emmä nyt voi lukea noita juttuja,
kun alan heti vollottaan......ehkä joku päivä sitte.
Saatan omanikin sinne laittaa.
 
Titti*
Juu meitsu ja meitsun suku näköjään kuuluu tähän kastiin että kun pikkareita kuivattelee ulkona niin raskaaksi tulee... Pari kaveria on tosiaan vähän "katkeria" kun mun ei ole juuri tarvinnu rikkaa ristiin laittaa raskaaksi tulemisessa.. Loppuun asti vieminen onkin sitten eri asia.

Onkos muuten kurkkukipu raskausoire?? Mulla ollut viikon nyt tosi kipee kurkku eikä muuta vikaa... ; ) Alkaa rassaamaan vähän jo!!! Massua ja tissejä turvottaa ihan sikana mut muuten on aika loistava olo, täytyy jotain vikaa tässä olla!! = D Tai sit on niin kiire ettei ehdi huomata mitään.

Huiskutukset ja onnittelut kaikille niitä kaipaaville, taas täytyy pakertaa... Toissa viikon laskut voisin jo tehdä mutta on kielto päällä pääkonttorilta kun ne ei vielä tiedä mihin ne laskut joutuu, ei ainakaan mene asiakkaille!!! Great... = /
 
Tehotyttö.
Laitoin muuten tuonne lääkefirmaan sähköpostia ja kysyin, että onko tuo testitulos luotettava noiden ongelmien jälkeen.. Jos sieltä sais vaikka uuden testin kaappiin odottelemaan mahdollisia uusia testauksia sitten joskus ;-)

Outo olio kysyi taas sitten vaihteeksi eilen, että olenko ihan varma, että haluan vielä yhden. Meniköhän sillä kuume ohi, kun ilmoitin olevani tosissani :-D Pitäis käyttää tota käänteispsykaa...

Mirkku pitää itseänsä vissiin kiireisenä, ettei kerkiä odottelemaan synnyttämään pääsyä :)

Joox, kyllä ton mun kertomuksen uskaltaa lukea. Se lähinnä naurattaa!
Vaikka kyllä mä ite aina poraan, jos satun lukemaan läpi... Oon aatellu tässä kans, et kirjottais ajan kultaamat muistot noista muistakin synnytyksistä. Ihan vaan senkin takia, että tykkään kirjottaa :)
 
Mirkku33
Naulan kantaan Tehotyttö!!!

Toissapäiväon kuin muisto vain, ei suppailun suppailuja, ei kipuja missään (paitsi lonkissa) ja olo on hyvä. Eli yhteenvetona, asukas tuskin tulee ennen juhannusta :eek:O!
Mä olisin jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin valmis! Joka aamu herään toiveikkaana, että josko tänään tulis lähtö, ja kun päivä kaatuu iltaan totean, että ei, ei tänäänkään.

Joo-o. Tiedetään. Yhtään tapausta ei liene, etteikö jossain vaiheessa olisi syntynyt. Mutta miksi ei jo nyt?!!!!! tosin, onhan tässä aikaa, viikkoja vasta 36..... silti.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Tehiksella on eläväinen tapa kirjoittaa tarinoita :}
Jos muuten saat sieltä toisen testin niin mäkin napisen asiasta :D Olisiko sun ja mun testi ollut jostain samasta, viallisesta erästä..

Mirkku, vielä se pari viikkoa kypsyy, jookos. Kerkeet sit katella sitä loppuelämäsi ;}

Titti, en ole ainakaan kuullut että kurkkukipu ois raskausoire :D sehän vielä puuttuisikin, kun kaikki muut jo on the oireita :}

Onneksi kävin kurkkimassa muita keskusteluja, unohdin jo että pitää laittaa greippimehu ostoslistalle taas :} (suurena greipin ystävänä en valita)
 
Haidi kirjautumati
Haukotus...ZZZZzzzzzZZZZzzzz...puuduttava luento takana, vaikka aihe sinänsä oli mielenkiintoinen, mutta ei sovellu mulle tollaset, että ei edes ruokataukoa ole.
Aurinko näyttäytyy...täytyy vissiin ulos yrittää kömpiä tänään vielä, kunhan ensin ottaa välipalaa, pesee pyykit, tiskit, tekee ruokaa jne jne. eli jos huomenna sinne ulos:)
Meillä olis lauantaina likan synttärit ja pähkään tässä, että siirretäänkö viikolla, kun kaikki ei paikalle pääse...inhoon juhlii pari viikkoa samoja juhlia, aina oltava varattuna sit jotain kahvileipää jne. kun porukkaa tipahtelee silloin tällöin.

Napa huutaa evästä...on mentävä, ettei se kovasti kiukustu.
 
Haidi kirjautumati
Ohdis menossa greippimehun ostoon...muistakaas ystävät jos jotain lääkkeitä (vaikka käsikauppalääkkeitä buranat jne.) käytätte niin jätätte greipit syömättä ja juomatta. Se on vaarallinen yhdistelmä, lääkkeet ja greippi. Greippi vaikuttaa maksan entsyymitoimintaan ja saa aikaan joko lääkeainapitoisuuksien nousun vaarallisiin lukemiin tai sitten estää niiden vaikutuksen, harvemmin tätä jälkimmäistä.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Haidi puhuu asiaa.
Greipeistä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä jos lääkkeitä syö.

Ja tuosta muistuikin mieleen toinen: burana voi estää raskautumista. Olio meinasi tippua perseelleen kun näytin tuoteselosteen.
 
joo Xo)
Onneks olen immeinen joka ei suuhunsa greippiä laittais ikänä...
enkä kyllä punaviiniäkään, vaikka maksettais
( sehän on kans joku juttu, et sillä edistää hedelmällisyyttä jos oikein muistan ? )
ja särkylääkkeksi otan vain panadolia,
burana kun syövyttää massun kalvoja muutenkin ;o)
 
safiiri,
Tämä ei ehhi nyt muuta ku ilmottautua tänne puolen ihan virallisestikki... Perhepalaverissa illalla miehen kanssa todettiin että nelkku haluaa jossain vaiheessa pikkusisaruksen :) Tjottaillaan ja katotaan miten käy.

Nyt pakkaamaan, huomenna lähtö ylöspäin kohti pohjoisempaa ja viettämään nelkun ristiäisiä ja kakkosen synttäreitä. Palataan.

Safiiri

ps. Ohdikselle tätipahottelut vielä :( Sen verran kerkesin juttua silmäillä
 
kata...
Titti 37 v, tyttö -97, tyttö -99, poika -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06
Tehotyttö :) ks. tiedot jo synnyttäneistä

Plussanneet :

Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 La 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 La?


Jo vauvan saaneet :
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, LA 24.2
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03



Otin itteni pois listoilta.
Turha tänne mun on kirjoitella kun oon ihan näkymätön,jatkuvasti.
Mukavat jatkot teille ja plussia kovasti.
 
Haidi kirjautumati
Ohdis oliosi on oikeassa alkoholin suhteen yritysvaiheessa, etenkin miehen kannalta, alkoholi tuhoaa siittiöitä...mutta punaviinin, kuten greippimehunkin väitetään runsastuttavan ns. ovislimoja ja vaikuttavan jotenkin suotuisasti kohdun limakalvoon, ymmärtääkseni jotenkin vahvistavan sitä. Tästä ei kait ole mitään tutkittua tietoa, enempi olettamuksia, uskoo ken haluaa.
Onhan näitä teorioita kuultu useampi silloin kun viimeeksi hoidoissa oltiin. Punaviini lasillista suosittelivat oviksen jälkeen ns. rentouttamaan näin ollen mahdollisesti hedelmöittyneen munasolun olisi helpompi kiinnittyä jne. ehkä ihan järkeenkäypää...mutta taas maalaisjärkeä kehiin...aika moni perheellinen nainen on välillä kireä kun viulunkieli ja silti perheet kasvavat:)

Nyt me lähdetään isomman likan kanssa kauppaan hakemaan leivonta tarvikkeita niitä synttäreitä varten, päätimme pitää ne nyt kuitenkin sunnuntaina, jos ei kuka vaivaudu paikalle niin nuolkoot näppejään ja juokoot paljasta kahvia. Meillä kun ei yleensä harrasteta kahvileipiä muulloin kun juhlapäivinä tai ihan satunnaisesti.
 
Tehotyttö.
Kata, EIIIIIIIIIIIIIIIIII :'(

Täällä historiallinen päivä. Mulla p*nettaa :-D On muuten ollu vähän limaisa olokin tässä viime aikoina. Ei kait vaan puskekin nyt vasta ovista. Taitaa ukko kaatua tänään, JOU! Vaan millähän sitä ehkäsii? Henkisesti kait!
 
ohdakkeenkukka - töissä
Tehis :D henkinen ehkäisy toimii hyvin, aina siihen asti kunnes on raskaana..no toivottavasti saat sen ylimääräsen testin sieltä lääkeyhtiöltä ;}

Kata :/ tottahan toki sinä saisit listalla pysyä vaikket aktiivisesti kirjoittaisikaan.

Haidi, meidän olio onkin melkoisen raitis tapaus :}
Greippi on täällä hyväksi havaittu, meinaan söin aikanaan dieetin yhteydessä paljon greippiä niin kappas, löytyi ekaa kertaa ovis. Kattelin sitä limamäärää ihmeissäni, että mitäs hemmettiä..kunnes selvisi :D joten ei varmaan pahitteeksikaan!

Nyt kaffelle uuden tuttavan kanssa (jäi läpänheitto netissä päälle naisen kanssa, jolta ostin hääpukuni ja nyt mennään sitten kahville)
Huomiseen!

 
Aurora Vee
Kata, oletko loukkaantunut jostain vai tiputatko itsesi listoilta oman innostuksen laantumisen takia?

Toivottavasti et tarkoittanut näkymättömyydellä ettei kirjoituksiasi huomioida. Huomasin kyllä esimerkiksi sen, että olit viemässä siskosi haudalle kukkia, ja se mietitytti kovasti, mutta en halunnut tunkeilla kysymällä miksi häntä ei ole enää maan päällä.

Kerro ihmeessä jos olet pahoittanut mielesi jostain!
 
joox täällä
Ei...ei ei ei, Kata... älä katoa minnekään , ethän ?!
Miksi ihmeessä...onksull avaan huono päivä ?
Kovin ymmärrettävää, tietenkin ;o(
Mutta eipä tuota osaa kukaan tuntea niin täysillä kuin sinä itse.

Ethän sä nyt mikään näkymätön ole, ei.
Kyllä me sut huomataan ja muistetaan...tuu takas, pliide !
 
Titti*
Jos hetkeksi kerkiäis istahtaa tähän koneelle ny...

Emmää nyt kaikkea taas muista mitä täällä ollaan vatvottu... Katalla huono päivä? Kyllä minä ainakin tosi tarkkaan kaikki jutut luen, myös sun jutut, ei vaan aina muista kaikkea kommentoida, varsinkaan nyt kun harvakseltaan ehtinyt kirjuutella tänne. Eikä täällä tosiaan tarvi edes oikeasti haaveilla lapsista enää, kiva kun on eri tilanteissa olevia ihmisiä, hyvät neuvot ja vinkit ovat aina tarpeen näiden isompien pesueiden kanssa!

Safiiri ilmoittautunut taas haaveksijaksi!! Niin sitä pitää, tervetuloa vaan takaisin aktiiviksi!!

(.) Turvottaa!!!!!! Eipä juuri muuta. Janottaa ja pissittää, päässä humisee. Normaaleja oireita. Siis mulle. Onneksi on töissä niin superhyperkiire niin ei juurikaan ehdi miettiä ajan kulkua eikä oikeastaan mitään, en jaksa uskoa koko juttuun... hassua... Tai sit ei vaan uskalla miettiä.

Taas on niin takki tyhjä ettei oikein päässä liiku mitään, kuten näkyy.. Palaillaan taas...
 
Tehotyttö.
Piti vielä tulla Katalle kirjottamaan uudelleen, tuli niin paha mieli tuosta aiemmasta:'(
Muistin jossakin kohtaa, että olit kirjoittanut tuosta siskosi syntymäpäivästä. Se taisi olla se sellainen päivä, etten oikein ehtinyt paneutua kenenkään juttuihin ja en ollut taas edes varma, että olinko lukenut kirjoituksesi tässä ketjussa vai jossain muussa. Olen tosi pahoillani, että en huomannut tarttua tuohon. Tiedän, että tuo on sinulle rankka juttu. (Siis jos ei joku tiedä, niin Katan sisko on kuollut onnettomuudessa nuorena.)
Näkymätön et meille todellakaan ole. Toivottavasti mielesi kohentuu ja palaat meitä ilahduttamaan. Olen omasta ja kaikkien muidenkin puolesta tosi pahoillani, jos ollaan sinua jotenkin satutettu <3 Meitä on vaan kasaantunut läjä häsläreitä samaan ketjuun, eikä aina muisteta tärkeitä juttuja ;-) TUUU TAKASSSSS!
 
Tehotyttö.
Huomenta naikkoset! Missäs kaikki?

Safiirikin lähetteli pahotteluja Katalle<3
Hän oli jo pakannut tietsikan mukaan, joten ei enää pääse linjoille.

Täällä tuli illalla TÄYSKAATO :p
 
ohdakkeenkukka - töissä
Huomenia. Missäs kaikki?

Toivottavasti Kata jakselee tänään paremmin. Myös minä luin kirjoituksesi, mutten myöskään halunnut tunkeilla kun kyseessä on arka aihe.

Safiirinkin juttu jäi multa eilen välistä, kivakiva, takasin vaan! Kuis sitten ku se seuraavakin haluu pikkusisaruksen? ;}

Titti, vaikuttaa mukavalta nuo oireesi, ei vielä oksentelua yms. Kuinka aiemmissa raskauksissasi, onko sellaista vielä luvassa?

Pitää käväistä lekurissa tänään. Räkätauti ei mee mihinkään. En muuten enää kipeänä, mutta limaa vaan tulee ja tulee, uskomattomia määriä ja tuntuu että tulehdus hiipii korkeammalle. Lisäksi korvat olleet tukossa kaksi (!) viikkoa, ilmeisesti niin turvonneet korvakäytävät ja henkitorvea kutittaa julmetusti koko ajan. No homma on sinänsä selkeä, tiedän jo mikä vaivaa ja mitä lääkäri määrää.
 

Yhteistyössä