ISOmpaa pesuetta haaveilevat 18

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
Hienoa hienoa!! Meillä jos tulosta tulee niin on aika ihme, sen verran pieleen taisi ajoitus mennä nyt tuon olion reissun takia.

Elä liian hienoja silmiä piirrä, saat enemmän saikkua kun oot vähän kärsineen näköinen... ; D
 
Haidi kirjautumati
Lähtee ei lähde lähtee...en osaa päättää, tympii taas pahemman kerran, olion kanssa sota eilen illalla ja vielä aamulla laitto työmatkalta tulenkatkuisen viestin kännykkääni...perkele noita ukkoja...kaikki pitäs laittaa samaan laivaan ja upottaa Atlantiin. Parempi varmaan lähtee töihin tästä, ns. alta pois niin saa ukko illan miettiä sanomisiaan ja rauhoittua...grrrrr...kyllä sylettää...mur!!!
Taidan mennä tekemään illaksi valmiiksi ruokaa, jos ei herra äkäpussia huvita tehdä.
 
Papu75*
Pikaiset tervehdykset myös täältä, pääsisäisen jälkeistä elämää..!

Jahas kylvöjä suoriteltu ja munia maisteltu, hinoa!

Mitäs se Haidin olio kiukuttelee? Tarkoittaako tuo sylettäminen tosiaan sylkemistä, vai ihan veetutusta? =)

Meillä pääsiäinen meni vauhdikkaasti kummilasten ja heidän vanhempien kanssa. Siis ihan kotosalla, lapset tuo sitä vauhtia (kummasti.. ;) )

Ja siivousintoakin on riittänyt (lähetetään sitä näin nyt mirellallekkin ;) ), minä kanssa intouduin siivoamaan eilen, aurinko armas näyttää aivan liian kirkkaalta meidän pölyisessä huushollissa! Onneksi sitten välillä tuprutteli sitä luntakin, että tuli vähän varjoakin =)

Viimeinen "vauhtiviikko" alkanut, viikonlopun hautajaisten jälkeen hoitotätsy ottaa taasen muutamat lapset vastaan, johon meidänkin pimu siis lukeutuu.

Paranemisia toivottelen kaikille jotka lunssan ovat osakseen saaneet!!!
 
Titti*
Mä voin antaa meidän olion samaan paattiin... Tympii kans nyt ihan tosissaan, oli niiiiin rauhallista ja siistiä pääsiäisenä, viime yönä en saanut taas nukuttua kun toinen kuorsaa ja aloittaa neljältä vessassa hyppäämisen ja työasioiden miettimisen ja haluu kainaloon ja ei haluu ja puristelee jajajajajajaja... Menee taas pari päivää kun tähän sen höseltämiseen tottuu, sillä kun on aina muurahaisia pöksyissä eikä se osaa yhtään rauhoittua ja sit se tarttuu muhunkin. Huoh.
 
Haidi kirjautumati
Ei en minä suinkaan tällä ole käynyt räkimään kun sain siivottua pyhinä, tuo syletys tosiaan tarkoittaa sitä mielentöntä v*tutusta.
Kyl minä lähen töihin, saapahan muuta ajateltavaa ja olenhan puhelinsoiton päässä tuossa lähellä jos tarve vaatii, pääsen nopeasti kotiin.
Johan tuo poitsu pysyy istuallaan, taitaa pleikkaa pelata, eilen oli hereillä ehkä n.1.5h.
 
mirella76
Se km...mies tossa soitti ja kysy et uskaltaako kotiin tulla vai jääkö kaupunkii...oli rassu loukannu selkänsä töissä ja sai saikkua loppuviikon.

Aamulla joku heppu käveli tossa pihalla ja tutki paikkoja...koiran kanssa sitten käytiin kysymässä et voitaiskos olla avuksi jotenki...se säikähti ja juoksi pois.Tietty luuli et ei ole ketään kotona kun auto on mummolassa lainassa.Huusin viel perään et jos jotain arvokasta tästä torpasta löydät nii kerro ihmeessä mullekin.Ihme hiippari..

On se hyvä ku on niin pelottava tää vahtikoira,heilutti iloisesti häntäänsä sillekin hiipparille.Olis nyt ollu ees hieman juonessa mukana...
 
Papu75*
Juu, pitää tässä yrittää tasapainottaa tätä omaa osallistumista.. aina ei vain ehdi :(

Hui, Mirellalla käynyt hiippari! Merkillistä miten sitä kuvittelee, että rosmot/ym hiipparit käy pimeällä ja tai yöllä. Mutta näinhän se oikeasti on, että suurinosa kotimurroistakin tapahtuu päivällä. Vai ei koiruus suostunut näyttämään pelottavalta. Laita seuraavaksi erkkarilla (jeesusteipillä) ylähuulet kurttuun! Me joskus mietittiin sitä kun sillä valkoisella koiralla peloteltiin kans yhtä idioottia.
Mutta kyllä se niin on, että suurin osa pelkää isoa vierasta koiraa, eihän sitä muut kuin omistajansa ja ehkä tutut näe kuinka söde ja hellu ja kiltti se on :)
Meinasin käydä kyllä vetelemässä erkkarilla ympäri meidän koiran leukaperät toissayönä kun se louskutti jatkuvasti! (Naapuritkin varmasti tykkää...)
Pihapiirissä pyörii kettu ja iso onkin! Nuorempi poitsu sen yksi ilta näki ja hälyytti kaikki muutkin katsomaan,
 
älynopeepapu
johan sormi lipsahti ja lähti turhan aikaisin... viesti siis..

niin, se kettu käy ilmeisesti meidän roskia penkomassa, usein jää kuistille roskapussit ehtoolla.. Ja naapurissa on kanoja =O!
Kuulkaas, käykö kettu kissan kimppuun??? Meidän yksi kissa katos viime kesänä ja nyt pelättiin että tämä toinenkin katos, mutta olikin pari päivää piilossa jossain?? Yleensä tämä kolli on kuin Karvinen, syö ja nukkuu, ulos ei tahdo millään mennä.
 
Haidi kirjautumati
Jaa, että Mirellalla on käynyt kutsumattomia vieraita...oisit kysyny että ootkos sinä se kuuluisa tavarantarkastaja:))))
Olis se koiruus varmaan reagoinut jos jotain pahaa olis tapahtunu. Meillä joskus kiltti kultainennoutaja päästi vesimittarinlukijan sisälle, mutta ei enää ulos, siellä se setä odotteli vajaat 2h, että tultiin kotiin. Sanoi, että hänellä ei ollutkaan kiire mihinkään:) koira ei ollut moksiskaan koko ukosta mutta kun pyrki ulko-ovelle oli koira alkanut murista. Kun taas meidän entisen saksanpaimenkoiran olis saanu rusetille laittaa, se varmaan olis varkaatkin nuollut:) ainoa paikka oli auto jossa se metelöi jos joku tuli liian lähelle. Ei ole siis karvoihin katsomista niin erilaisia otuksia ovat nuo koiruudet.

Joo mut kello alkaa näyttää niitä lukemia, et pitäs vissiin alkaa vetää vaatetta päälle jos mielii olla ajoissa työmaalla...se on moro!


 
Tehotyttö.
Jaahans, ehtisköhän sitä hetkiseksi rupattelemaan. Poitsu meni pitkästä aikaa päikkäreille. Aivan ihana ilma, mutta käytiin vaan pikaulkoilut, kun mulla aika tukkonen olo. Tää on joku kevyt vilustumisflunssa varmaan, kun ei oo muuta ku röörit vaan ummessa. Ja lähinnä nää yläpään siis...

Oliot taas puhututtaa??? ;-)
Täällä kans välillä ottaa pattiin, ku toi yks olio ruinaa koko ajan, eikä tajua, että mä en välttämättä ole ihan himokkaimmillani. Jos yöunet on 23-max 7.00 vähintään kahdella katkolla, niin todellakin klo 23 nukuttaa, eikä vois vähempää kiinnostaa mikään vehtaaminen. Mitäs ei pidä niitä kotikonttoripäiviä, vaikka olen pyytänyt/ehdottanut... Ja kyllä tämä perherakennekin jo hiukan vaikuttaa tuohon iltapuuhasteluun. Onhan meillä oma huone, mutta mutta.. Esikoinen on yökukkujatyyppiä, varsinkin viikonloppuisin. Turha kuvitella kyllä viikollakaan enää, että ysiltä sen nukkumaan saisi. Voihan tuo sänkyynsä mennä, mutta ei taatusti nuku. No, kait tää sitten ainakin hyvin EHKÄISEE :)
Josta puheen ollen; ei ne oireet oo mihinkään kadonneet. Tosi kova turvotus on ilmaantunut alavatsalle. Hiukan lohduttaa, että tuolla ex-kermiteissäkin on joillakin ollut synnytyksen jälkeen vastaavia erikoisuuksia. Että en kait sitten ole ainut hormonihäiriöhirviö:-D Silti niitä ovistestin vahvoja ihmettelen!

Täällähän saa kohta ruveta taas jännäämään, että päästäänkö testailemaan :)
Siis en minä, mutta muutama muu...
Kaikki peukut on pystyssä!

Ihana vapaa oli. Oltiin kaksi päivää rankametsällä tuolla maalla. Mun isällä on metsää, kun ostivat just siskonsa kanssa sukutilan puoliksi. Siellä olis hommia vaikka kuinka ja paljon. Tosi kivaa.. Oltiin koko perhe siellä metsässä. Minä en pahemmin vesuria päässy heiluttelemaan, kun paimentelin noita pieniä. Mutta iskä ja isot lapset tekivät oikeasti hommia. Vaikka maalla asutaan nytkin niin, tämä ei ole sitä aitoa kuitenkaan. Tuolla on kyllä niin ihanaa <3 Itse olen niissä maisemissa lapsena paljon vilistellyt, kun isoäitini hoiti minua ennen kouluikää... Lapset kyllä nautti kans tosi paljon. Jos vain suinkin keritään tässä keväällä, niin varmaan mennään muutaman kerran uudelleen.

Asumisistakin oli jonkinlaista gallupia?
Meillä kaksikerroksinen 2004 valmistunut (tai siis valmistunut ja valmistunut...) omakotitalo. Neliöitä tässä on noin 180 ja meitä siis kuusi henkilöä. Makkareita on viisi, joista yksi on tällä hetkellä harrastuskäytössä. Meillä tuota samaa bänditouhua kuin Katan perheessäkin :) Kesällä pitäisi saada tuo ns. autotalli kuntoon, koska siitä on tulossa meidän bändilä. Ois tosi kiva saada tosiaan se mahdollisimman pian valmiiksi, koska täällä meillä on aika usein noita esikoisen bändin treenejäkin. Helpottais huomattavasti tätä yhteensovittamista! Talo on aikas sopivan kokoinen. Pihaa kaipaisin enemmän, koska haluaisin oikeasti MAALLE, sniif.. Mutta tuskin me tästä nyt lähdetään, vaikka välillä vähän siihen suuntaan suunnitellaankin. Ollaan jo kaksi taloa rakennettu, joten eiköhän se riitä???

Nyt pitää käydä kaffetta keittämässä...

Tehis
 
mirella76
jaa et jeesusteippiä,hmmm=) vois toimiaki.Hännänki vois teipata karvoista perskarvoihin kii ni se ei pahemmin sit heilu.

Muistan ku asuttiin kaupungissa viel niin olin muksujen kanssa just tulossa kylvystä ku kuulin et ulko-ovi aukes.Aattelin et olio tulee ruokkikselle...ei ku pari mustalaismiestä avas oven mut laitto kiinni ku kuuli et oltiinki kotona.Naapuri sit tuli sanomaan et ne yritti heillekin.Oliolle soitin et mitäs nyt ku tänne oli tunkemassa pari mustalaista sisälle...tuli muute aika äkkiä kotiin...jos joku tääl keski-suomes asuu niin varmaan muistaaki et oli muutama vuos sit juttua et mustalaiset yritti asuntoihin sisälle...
Mies ostikin oveen kyltin mis luki et pelasta päiväni ja murtaudu meille.Nyt lukee et älä koirasta välitä,varo emäntää.
 
Papu75*
Mirella, meitin olio sai kanssa viime vai edelliskesänä tuon kyltin lahjaksi ja heti naulas pylvääseen pihaan .... Kai se tehookin, kun jehovat ei sitten enään käynyt.
Meillä kun kaksi koiraa huutaa heti jos joku tulee pihaan, sitten näkee sen kyltin, kai se pistää vähän miettimään (aihetta ainakin olis, varsinkin jos pms jyrää, niin SILLOIN minäkin allekirjoitan tuon)
Karseeta jos joku tunkee kotio kun istuu kylvyssä!! Onneksi kuitenkin lähtivät samantien pois!
 
Titti*
Ihan vaan huiskutan täältä työvuoren takaa.. Missäs Joox tänään??

Meillä muuten kävi aikoinaan ihan oikeasti päivällä varkaita, alaovella oli vielä summeri mutta silti vaan sisälle pääsivät. Videot ainostaan veivät kun ei muuta vietävää ollut!! ; )

Nyt taas mentävä...
 
ohdakkeenkukka - saikulla
Mirella, muistan nuo tapaukset hyvinkin.

Mulla on ollut pari suojelukoulutettua isoa (siis yli 60kg) sekarotuista hurttaa, ne piti huolen että mustalaiset pysyi poissa :} olivat niin hellusia muuten mutta käskystä kävivät kiinni.
Enää ei siis ole koiruuksia..eikä kissimirrejäkään..ku olio on allerginen :( mut sitä ei saa silti laittaa paattiin..

Heh, aikoinaan entisessä kodissa kävi pihassa myös jehovalaisia. Ei oltu kotona mutta eräs peräkammarin poika oli pihallamme hakkaamassa meille halkoja ja oli todennut näille että täällä ei asu ku saatananpalvojia joten oi paree pysyä poissa :D joten me ei niitä jehovalaisia sitten nähty koskaan...

Tosiaan, mihin joox on pudonnut..

Vielä pitäisi jännäillä 10 päivää. Ei hermo kestä, ei mitenkään :/
 
Titti*
Pakko kestää, kestetään yhdessä... Mua ei kyl ihan kauheesti edes jännitä kun aika epätodennäköistä että olis tärpänny. Mut jännätään silti yhdessä, eiks je??
 
Titti*
Nii, jännittää mua sen verran että mikä päivä täti tulee, vaikuttaa seuraavaan la:han, toivois että menis tammikuun lopulle niin ei haittais jos tulis vaavi etuajassa... Joo, hyvähän se on suunnitella kun ei tärpistä vielä mitään tietoa... ; D
 
ohdakkeenkukka - saikulla
Mulla on yhtä lailla noita suunnitelmia. Toissayö meni murehtiessa, että olisi nyt voinut yhden kuukauden vielä odottaa niin la ois tammikuussa joten saisin sitten äitiyspäivärahan vuoden 2007 mukaan...

Mites ajoissa niitä oireita muuten VOI tulla? Ei sillee mitenkään erityisestä syystä, muuten vaan utelen ;D
Ei vaan, on mulla syynikin kysyä, mutta kun en halua mun muka-oireita kummemmin vielä märehtiä.
 

Yhteistyössä