Huomenta päivää!
OiVoiOih... täällähän on vallan ollut ihania juttuja!!!
ONNEA MAISALLE JA TYTÖLLE! <3 <3 Kävin lukemassa tarkemman selonteon siellä syyskuisissa, kyllä onkin ollut nopea juttu! Voimia ja vielä onnitteluja koko perheelle!!
Joox3;lle jaksuja kotiin päin! Toivottavasti rupeaisi jo helpottamaan käden kanssa! Hermoradatkos siinä vaivas? Sori, tää pää...
Juu, ja syssyimmeisiä minäkin olen, olen aina ollutkin. Nyt tosin tämä äkkiä kylmennyt ilma yllätti, on viime vuosina ollut pitkään sellaisia leutoja syksyjä. Meillä kävi muuten viime yönä ukkonen, ei meinannut uni tulla ollenkaan ja sittenhän piti vähä....
Joox3 ja Pirullinen, nauroin myös tuota kermavaahtoa... mitenkäs teillä se tarjoillaan?? ;9
Ja tuolle virtsatietulehdus jutullekkin nauroin, en kylläkään vahingonilosta, vaan mulle kävi toissakesänä lähes sama juttu! Lähtein kaverilleni vielä tekstarin, että "ai kun meillä on ihanaa, lapset on mummulla ja miehen kanssa täällä nautiskellaan kevätauringosta..."
No, seuraavana päivänä oli sitten kapulan tynkää ja se virtsis. Sen siitä saa..
Minttukaisalle +++++++ ! Ja eipä minullakaan ole paljoltikaan myöskään noita oireita ollut, väsymys alkaa ehkä siinä 7 viikolla (siis sellainen puolikooma), mutta suuremmilta pahoinvoinneilta olen säästynyt. Nykyään en enään usko mihinkään "oireisiini" , ovat ihan humpuukia!
Liikkeet on myös tuntunut tosi aikaisin, ilman sitä neuvolakorttia en nyt muista tarkkoja viikkoja.
Jahas, tulikohan jo kaikki... tuskin muistan ikänä kaikkea, mutta taasen tarvii mennä!
Ainiin, Katalle ja poitsulle ja toki koko pesueelle terveisiä! Ymmärrän sen että nyt riittää-tunteen, onhan poitsu sitäpaitsi vielä vauva
Moikka! Ja P L U S S A A K A I K I L L E !!! +++++++++++++++++++++++++