ISOmpaa pesuetta haaveilevat 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
uutena ilmoittauduin. Luin aiempaa ketjua mutta en koskaan tohtinut kirjoitata siihen joten tähän lähden mukaan. Itselläni 2 lasta, haaveilen isommasta lapsimäärästä. 5 lasta olisi ihana, mies vaan ei taida suostua siihen.

Pikainen tervehdys työmaalta (lomalla siis olen..)
Tervetuloa joukkohon komiaan MammaMia! Nuo miehet, nuo miehet.. tarvii kypsytellä ajatukseen yksi kerrallaan ;)
Hedelmällisiä kesähetkiä kaikille!

Kävin minäkin täällä harhailemassa, vaikka uniosastolle sitä asiaa varsinaisesti oli...miten lie tänne päädyin ;}

Mulla on tyttö 98, poika 00 ja poika 03 edellisestä liitosta ja avokilla on tyttö 99 ja poika 96 edellisestä liitosta, jotka eivät asu meillä mutta vierailevat tiheään tahtiin.

Minä kun niin haaveilen, että yhteinenkin saataisiin. Taikka kaksi..mutta kun nuo minun pojat on molemmat jossain uhmaiän ja terrorismin välimaastossa niin taitaa avokki olla sitä mieltä, että jos ei vielä aikoihin..

Mutta onnea plussanneille minun puolestani ja hyvää kesää kaikille.

-J

Oikeassa olet Papu75*: miehet tosiaan tarvitsee totuttelua ajatukseen että vaimo haluaa paljon lapsia. Esim kakkosta odottaessa mies oli vahvasti mieltä ei enää ikinä kolmatta. nyt kun kakkonen on hiukan yli vuoden hän haluaa jo kuumeisesti kolmannen lapsen, mutta ei kuulemma missään tapauksessa enempää ;o)

Joten tässä kuumeilen kolmatta ja lasken päiviä ja odottelen koska kuukautiskierto käynnistyisi. Olen jo ehtinyt soittaa omalle gynellenikin ja kysellä koskakohan se kuukautiskierto käynnistyy ;o) (Ihan kuin se nyt langan toisesta päästä sitä näkisi, mutta ainakin se kuunteli vuodatusta). Jahka alkaa heti alkaa yrittäminen.

Hauskaa viikonloppua!

Täällä väsynyt Haidi kurkkaa kuulumiset...muutaman yön unet on mennyt harakoille...onnistuin polttamaan nahkani pahasti auringossa ja nyt joka uskaltaa metriä lähemmäs saa turpaansa kun sattuu niin p******sti, selkä on vesirakoilla. Oma moka, mutta luulen nyt jollain käyttämälläni lääkkeellä olleen osuutta asiaan, sillä ennen en ole tällätavalla palanut, vaikka auringossa olen oleillut. Semmosen opetuksen sain, että enää en mene uimapuvussa aurinkoon minuutiksikaan ilman super-suojakertoimia.
Kohta hyppää junaan ja lähden torille syömään niitä savonlinnan kuulusia lörtsyjä...kuulumisiin ja hyvää lomaa lomalaisille:)))

Terveisin Haidi the punanahka

Auts!...onneksi en oo Haidin nahkoissa juur nyt,mahtaa tehdä kovasti kipeää.Koita kärsii kyl se pikkuhiljaa paranee.

Ens vkol ois perhereissu ruotsin puolelle,JEE!

Tervetuloa joukkoon toivotan tässä kaikille uusille ;o) !

Haidi: AUTZZZZZ...tosiaan! Toivotan paranemista ja pikaisesti!
Niin, ja terveiset jokaiselle.

Meillä mökkeillään ahkeraan, kun remontti viivästyy joka sadepäivä.
Öyks. Olen jo ihan täynnä koko touhua...onneks ukko menee pian töihin taas.
Menkatkin alkoi mökillä ekana yönä salakavalasti ( salaa toivoin turvotuksen ja rintojen arkuuden johtuvan jostain ihan muusta, mut nounou...)
ja sitten vuosinkin kamalan paljon siellä,
ja kun vedet kannetaan mennentullen ja keitetään, jos lämmintä tarvii,
niin ei ollut yhtään kivat oltavat....
helteellä muutenkaan niin mukavaa o.
Muuten siis helle on, mut kyseisinä päivinä eip.

Ota tästä nyt sitte selvää.... terkut jokaiselle, anyway.
Ja parhaita kylvökelejä !!

Kertoisitteko, että millaisia perheitä teillä on? Montako lasta, minkä ikäisiä olette jne? Jonkun verran seurasin aiempaa versiota tästä mutta sitten sivumäärä vaan paisui ja paisui ja lopulta ei jaksanut kahlata lukemassa :o)

Itse olen 28v., kaksi lasta: tyttö 2v4kk ja poika 1v. Haluaisin ison perheen, mies sanoo että kun vielä yksi tehdään se riittää. salaa toivon, että jospa taas kolmannen vauvaiän jälkeen ukolle puhkeaisi vauvakuume ja antaisi luvan neljännelle.

Heipsulista pitkästä aikaa!

Täytyypä käydä kesäterveiset teille nopsasti laittamassa, kun ei ole aikoihin tullut pyörähdettyä. Lueskellut olen kyllä kuulumisianne aina silloin tällöin. Uusia plussia kovasti tietysti olen odotellut ja saatiin se Safiiri sentäs odottajien puolelle :-)

Kiva, kun on uusiakin ilmottautunut mukaan. Tämä ketju on ollut pystyssä muuten kohta vuoden :-) Joskus loppukesästä tai alkusyksystä viime vuonna tämän perustin. Ensimmäinen isomman pesueen vauvakin jo toukokuun lopulla Katalle syntyi <3 Pian alkaa putkahdella uusia jäseniä...
Onkos muuten Maisa ja ÄssÄ seuraavia? Johonkin on tuo listakin matkan varrella kadonnut. Siinä olisi kaikkien perheet ja iät. Viitsiikös joku tuon kaivaa, niin voi uudetkin listautua?

Mulla ikää siis 35v..Ei taida ihan keritä tulla 36v. täyteen, kun neljäs syntyy. Meillä vähän sarjaperiaatteella "tehty" nämä lapset. Isot lapset -96 ja -98. Nuorin täytti just viime viikolla 2v. ja lokakuussa siis perheen neljäs syntyy. Täällä ollut vähän puhetta, että neljä tai viisi lasta. Nyt alkaa enempi tuntua taas siltä, että tämän kun saa maailmaan, niin meidän perhe on kasassa :-) Vaan niin se voi mieli muuttua...
Raskaus on menny tosi hyvin. Vatsa on pieni. Välillä tuntuu, että liiankin pieni. Meinaa vähän huolestuttaa... Tosin mulla on ollut kaikista. Nyt rv 26+1 ja just viime viikolla yllätin ihmisiä kertomalla raskaudesta :-D Eli melko huomaamaton tuo vatsa on...
Meillä lapset järjestyksessä poika, tyttö, poika. Saa nähdä jatkuuko logiikka vai saadaanko pikkumiehelle kaveriksi veli. Sukupuolta ei tiedetä, eikä aiota selvittää! Mulla vuorotellut poika- ja tyttöolo. Tällä hetkellä veikkaisin taas enempi poikaa...

Terkkuja ja plussapuhureita kaikille!

Tehis rv 26+1

Tässäpä kopioitu tieto meistä aiemmin kirjoittaneista, lisätä / muuttaa saa,
jos on muutoksia:

Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Safiiri 34v, poika -00, poika -03, tyttö -05
Papu 31v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
Mirkku 32v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04
Vielä yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Iltaruska kaksospojat-88,poika-92, tyttö -93 km06

Plussanneet:
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6 Poika syntyi 29.05.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06, LA 20.9.
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05
Tehotyttö 35v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, LA 9.10
Marjuli v, lapset tytöt -98, -00, poika -03 , la 2.2.08 ?

Taasen lomatervehdys työmaalta... PLÄÄH!
Onneksi alkoi ukkostamaan ja satamaan, niin malttoi tännekkin tulla, aamupäivä oli niin lämmin ja aurinkoinen, etten varmasti olisi tullut!

Viimeviikko meni meillä vauhdikkaasti, ystäväni tuli meille kyläilemään lasten kanssa ja kyllähän niitä olikin; 12 vuotiaasta 4 kuukautiseen, seitsemän kappaletta! Oikeesti, meillä oli todella mukava viikko ja ehdittiin jopa tehdä pikkuretkiäkin ja istua illasti juttelemassa kahdestaankin muailman menosta.
Voih, sitä vauvaa en olis laskenut meiltä laisinkaan! Sanoinkin että voisi jättää meille hetkeksi hoitoon, muttei sitten suostunut jättämään. Tämä poitsuvaavi on juuri hän kenen synnytyksessä olin mukana ja kummitädiksi pääsin.

Tätipahoittelut joox3;lle! Jos vaikka hukuttaisit sen akan järveen???

Ja toivottavasti Haidin selkä helppaa jo. Se on kyllä totta, että jotkut lääkkeet tekevät moista, kortisonia nahkaan ja varjoa. Kurjaa!

Jahas, tarvii vissiin niitä töitäkin tehdä kun tänne asti kerran raahautui.
Paljon plussasäteitä kaikille (voivoivoi, kohta mullakin alkaa piinaviikot, joteskin tuntuu että tuo ukko on ruvennut pehmenemään ja kovettumaan oikeista paikoista.Vauvaakin ehti muutamaan otteeseen hyysäämään. Ja sitten taasen takaisin maanpinnalle...)!!
+++++++++++++++++++++++++ PUUUUUUHHH ++++++++++++++++++++++++++++++++++

Uskallan miekii paljastaa ikäin...viel syksyyn oon 30v.,onneks ;)

Eipä oo vauvaa tarpeen jännittää täs kuus...ens kuus ehkäpä viel uskallan toivoo.
Ei tuo mies oo vielkää halukas neloseen,mut silti ehkäsy jossai muual ku meil,hih....kumma eläjä tuo ukkoin. Niiku joskus oon enneki sanonu :D

Heipat
Minä täällä kuoriudun nahkastani...vähän jo helpottaa, mutta osaapahan olla kipeetä touhua hitto vieköön.
Olen ollut tässä miehen matkassa hänen työmaallaan...tekee tuttaville remonttia ja vauvanhoito puuhiin olen päässyt, heillä tytsy 7kk ja aivan ihana pakkaus...miehelle yritän vauvakuumetta saada aikaan:)))))))))) jos en väärin nähnyt niin aika veikeesti mies sitä pikkutypyä katseli (minulta salaa vissiin) puhetta oli vauvoista useempana päivänä ja hän tuttuun tyliinsä kuittaili, että kovastihan hän on yrittänyt melkein jokailta:))) ei vaan jostain syystä tuota tulosta:(
No eipä tässä vielä hätä ole, mutta kivahan se olis kun tärppäis. Toinen Primokuuri on menossa 3 päivää, joten eiköhän se täti tule ajallaan...olin havaitsevani ovislimoja...aika ainakin olisi oikea, mikäli sitä ovista tapahtuu. Tikut saa olla vielä hyllyssä ensvuoden keväälle, en viitsi alkaa niitä tuhlata kun ikäänkuin se tilaus pitäisi vauvasta jättää vasta huhtikuulla, edelleen tuon opiskelun vuoksi.

Jotain järkevää pitäisi alkaa puuhata kotona tänään kun on ollut niin liikkuvaista tää elo, niin hommat ovat jääneet rästiin. Siispä nyt on tartuttava askareisiin.

Kaikille uusille tervetuloa minunkin puolestani...juttunne olen lukenut, mutta en ole ehtinyt mitään kommentoida:)

Heips kukkuu vieläköhän kukaan muostaa minua????

Taisin joku kuukausi kirjoitella vielä,mutta sitten päätin ottaa erä tauon laikkeen......Iski väsy!

Mulla siis 4 lasta poika -98,tytöt-00,03 ja -04.Ukko on 32v ja mie muutaman päivän päästä 30V!Juhlat tulossa!

Minä otin kuukausi sitten käyttöön jättihelokki kapselin.Saahan nähdä onko siitä apua sitten.Toisaalta nyt on taas fiilikset ollu ,että jospa ei sitä vauvaa sittenkään ja sit tahtoo nyytin....No aika näyttää.Minun muutama tuttu odottaa vauvaa ja on ihana nähdä heidän masun kasvavan.Toisaalta sitten on ruvennut keskenmenot ja kuolleena syntymiset vaivaamaan mielt,entäs jos niin käy.Täytys varmaan ajatella ett se on elämää,nutta silti..

Olipas taas synkkää kirjoitusta,mutta nyt täytyy lähteä nukkumaan et jaksaa töissä....

Täällähän on vallan ollut hiljaista...kaikki lomilla?
Minä kävin eilen herättelemässä henkiin vanhaa harrastusta, kiipesin 17v tauon jälkeen hevosen selkään, kivaa oli, vaikka nyt on sormet laastaroitu joka puolelta, pahoja rakkoja tuli, kun hanskat unohtui:(
Vähän on kyllä haarukset kipeenä, mutta ei se haittaa...välillä jostain muustakin syystä kun isännän kanssa peuhaamisesta:))))))))

Täytyisi alkaa siistimään vähän paikkoja ja leipomaan, sillä sunnuntaina vietetään kuopuksen 10v synttäreitä...niin niin jo olis aika sen kauan kaivatun nelosen ilmoittaa tulostaan...eihän tässä kohta enää voi lasta ajatellakkaan kun esikoinekin on pian armeija ikäinen:)))
Suuret tulee meillä olemaan ikäerot jos vielä luoja lapsen meille suo:) mutta ihan aikuisten oikeesti ei se kyllä mitään haittaisi...olisi lapsenlikkoja omasta takaa:)))
Nyt poistun kaikkine laastaroituine sormineni tuonne kotipuuhiin.

minä olen 29.v nainen minulla on edellisestä liitosta kaks tyttöä niitten ikä on 9 ja 8. ja sit uuden miehen kanssa on toi kolme vuotias tyttö. ja minä haaveilen neljännestä kun sais miehen innostumaan viel mut pientä toivon kipinää on minulla lupaili että joskus kuhan tyttö vähän kasvais. ammatiltani olen perhepäivähoitaja ja mies 34 vuotias rekkakuski. tässä pieni esittely meistä. toivottavasti huolitte minut mukaan joukkoon!

Huomenet ketjuun:)
On sinulla "pirullinen" nimimerkki:) mutta tervetuloa meidän hourupäisten akkojen joukkoon, minunkin puolesta.

Kuopuksen synttärit vietetty ja tänään hiljenee meillä torppa...isi on isompaa tyttö viemässä leirille ja pienempi lähtee ystäväperheen aknssa mökkeilemään. Esikko kulkee omia polkujaan, eihän sitä kotona nää kun nukkumassa ja syömässä, että melkein ollaan miehen kanssa kaksin...mitä ihmettä sitä keksisi????? Onks ehdotuksia??? Joku sano, etä nauttikaa ja olkaa kahdestaan, mutta minä olen jo ehtinyt unohtaa mitä se sellanen tarkottaa:)))))))))))

nimimerkki tuli mieleen kun mies joskus että olen kova piruilemaan hänelle sano sen leikillään niin ajattelin että samanlaista nimimerkkiä ei varmaan ole. ja toiseksi se varmaan jää monen mieleen.
vanhin tyttö lähti shoppailee ja KESKIMMÄINEN ON ULKONA JA NUORIN ? HOITOLAPSET NUKKUVAT MITÄHÄN KEKSIS TEKEMISTÄ pitää miettiä millä tota miestä sais pehmitettyä tohon vauvan teko puuhiin kun minulla olis niin kova vauvakuume päällä jo on ollu pienen aika on kiva kun on muitakin jotka miettivät samanlailla kuin minä olen aina luullu että olen ainua joka kuumeilee, mutta mies ei...... oli kiva huomata että täällä on muita. muutkin kirjoittelemaan että saan lukea ja tutustu teihin!

Yhteistyössä