isolle perheelle, kaksi vai yksi jääkaappi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "s.s"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"s.s"

Vieras
meillä rakenteilla talo joka valmistuu jouluksi. ollaan mietitty pitäisikö olla kaksi jääkaappia vai riittäiskö yksi. kuinka teillä muilla joilla iso perhe? meillä on kuusi lasta ja kaksi aikuista. kauppa ei ihan vieressä oo että siellä käydään pari kertaa viikossa ja ostetaan enemmän ruokaa.

Meit' 2+3 ja meillä on 2 jääkaappia, sekä 2 pakastinta.

Kyllä helkutin tiukkaa tekisi, jos pitäisi vähemmällä pärjätä, sillä meillä on ns. aina jääkaappi täynnä tavaraa.

Kaveri pulestaan ostaa jääkaappiin aina vain välttämättömimmät ja he pärjäisivät yhdellä jääkaapilla, vaikka heidän perhekokonsa on suurempi.

Sanoisin siis, että tapa ja tottumukset vaikuttavat tähän asiaan kovasti.

Meillä on normaali kaksiovinen jääkaappi. Ja pärjätään hyvin. Samankokoinen perhe kuin ap:lla. Kolme teinipoikaa. Käyn yleensä kerran viikossa ruokakaupassa. iso pakastin tosin sit lisänä.
Meille ei mahdu leveämpää tuohon joten haaveilen että kun tuo nykyinen leviää niin saa tuon kaapin yhdellä ovella.

Mä haaveilen myös tuollaisesta Festivo kylmiöstä. Meillä 3 lasta + 2 aikuista. Itse tehtyä ruokaa saisi hyvin kaappeihin mahtumaan. Ja juhlissa olisi niin täydellinen (tykkään laittaa kunnolla itsetehtyjä tarjottavia ja olisi kiva jos ne saisi ihan tarjoiluastioineen sinne kaappiin).

Eli itse ostaisin ison kylmiön tai 2 jääkaappia. Toivottavasti haave joskus toteutuu jos päästään rakentamaan.

Yhteistyössä