Isojen lasten lääkärileikit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Minkä ikäisenä teidän lapset on vielä leikkineet "lääkärileikkejä"? Meillä kohta 11 vuotta täyttävä tyttö ilmeisesti leikkii vielä vuotta vanhemman parhaan kaverinsa kanssa. Pari kertaa olen vahingossa nähnyt / kuullut heidät itse teossa kun ovat meillä olleet yökylässä. Tytöt eivät kai itse tiedä että olen huomannut enkä ole kehdannut asiaa ottaa puheeksi. Annanko asian olla vai pitäisikö puhua tytöille??

ei kai nyt oo normaalia enää sen ikäisenä. Voisit mennä väliin ja ehdottaa jotain muuta tekemistä. Ja kahden kesken tyttärellesi voisit kertoa kukista ja mehiläisistä tarkemmin ja siitä ettei kukaan vieras (edes kaveri) saisi koskea häneen. Kun oma yksityisyys pitäisi jo rajata. Osta joku teini-ikäisille tarkoitettu sukupuolivalistuskirja. Niitä on tosi hyviä "lapsentasolle" tarkoitettuja kirjoja kirjakaupoissa.

mä oon kans sitä mieltä että nykyään tosi moni menettää neitsyytensä jo 13ikäisenä, vaikka äiti ei koskaan saa sitä tietääkään. Eikä haluaisikaan varmaan tietää. Suihin otot ja muut pettinki jutut on normaaleja ja jopa"ryhmäjuttuja" kotibileissä.
Haluutko että tyttäresi menettää vahingossa "neitsyytensä" kaverilleen?

Anna tytön nauttia tekee sen kuitenkin vaikka kieltäisit. Kannattaa tautiriskistä puhua, että ymmärtävät sen olevan mahdollista myös homoseksissä.

meillä leikitään lääkäriä sisko ja sen veljet keskenään.. mutta meidän lasten lekurtileikit onkin laastarin alittoa ja jalan/käden sitomista ja keuhkojen kuuntelua ja rokottamista,..

eli ei niistä ainakaan näillä näkymin ole gynepolille tai sille alueelle lekureiks kukaan käymässä..

Meillä oli luokalla yksi tyttö joka aloitti sukupuoliyhteyden pojan kanssa jo 12 vuotiaana ja omasta tahdostaan. Kannattaa ehkä hiukka katsella jo 11 veen perään..
Samalla likalla oli jo säpinää 11 vuotiaana.

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka raskaaksi ei tulekkaan:
Anna tytön nauttia tekee sen kuitenkin vaikka kieltäisit. Kannattaa tautiriskistä puhua, että ymmärtävät sen olevan mahdollista myös homoseksissä.

AP:n tytär on 11!

Siis täysin murrosiässä ja nyky tytöt ei ole niin viattomia, kun moni luulee... Näkevät netissä jatelkussa kaikenlaista.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikka raskaaksi ei tulekkaan:

AP:n tytär on 11!

Ei se estä seksiä ja seksihaluja se 11 veen ikä. Onhan se nähty hyvinkin lähellä. Kuten edellä kerroin.

Muistan myös itse fantasioineeni 11 vuotiaana vaikka mistä vaikka mun eka pusu olikin vasta 14 vuotiaana. Toiset taas ovat rohkeampia.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No on on, mutta ihan liian nuori harrastamaan seksiä toisen osapuolen kanssa! Itseensä tutustuminen on asia erikseen.

Ei ole ensimmäinen joka neitsyytensä on 11v. menettänyt/antanut

Ja se tekee tästä asiasta hyväksytymmän, koska...?

Ei kai sitä tarvi muiden hyväksyä, jos tytöt itse hyväksyvät.
Pitäiskö ysätvykset/rakastavaiset erottaa, vain siksi, että eivät pääsisi sekstaamaan, jos ovat sen ilon löytäneet niin todennäköisesti jatkavat sitä sitten jonkun muun kanssa, jos heitä estetään.
Tai tekevät salaa ei siinä puhuttelut ja tuomiot auta.

Ei puhuttelua tai erottamista. Tytölle voisi mun mielestä puhua seksuaalisuudesta ja siitä, miksi olisi hyvä odottaa muutama vuosi. Sitä sanotaan hyväksi vanhemmuudeksi.

Minusta 11.v on lapsi ja lapsille ei seksin harrastaminen kuulu. Itseensä varmasti tutustuminen aloitetaan, mutta ihan on vinossa jos tuon ikäisellä on seksikumppaneita?! Mutta ei tuon ikäiset kyllä enää ihan lääkärileikkejäkään leiki. Siis siinä tarkoituksessa, kun siitä yleensä puhutaan.

Ja mielestäni myös tuossa 11 ja 13 välillä on suuri ero.

En kyllä osaa sanoa mitä itse tuossa tilanteessa tekisin...ei kuitenkaan halua noltakaan, muttei myöskään sivuuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Missä vaiheessa se vuoden ikäero muuttui jutussa kahdeksi vuodeksi?

Jos viittaat minu viestiini, niin en puhu ap:n jutun ikäerosta, vaan kun tuolla pohditaan että moni aloittaa jo seksiuransa 13-vuotiaana...Mielestäni siis 11-vuotias on vielä lapsi ja 13-vuotias jo teini ja tuohon kahteen vuoteen mahtuu huikea kehitys

Eipä tuossa mitään niin ihmeellistä... Lapset on luonnostaan uteliaita ja keksivät välillä kokeilla ties mitä... Itsekin yllätin kerran meidän 11 vuotiaan neidin housut kintuissa saman ikäisen kaverin kanssa... Sanoin vain anteeksi ja poistuin paikalta mutta tyttö oli kyllä nolona jonkin aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
mä oon kans sitä mieltä että nykyään tosi moni menettää neitsyytensä jo 13ikäisenä, vaikka äiti ei koskaan saa sitä tietääkään. Eikä haluaisikaan varmaan tietää. Suihin otot ja muut pettinki jutut on normaaleja ja jopa"ryhmäjuttuja" kotibileissä.
Haluutko että tyttäresi menettää vahingossa "neitsyytensä" kaverilleen?

Ohi alkuperäisen, mutta.. Muistaako kukaan lukeneensa joskus jo aikoja sitten hesarista juttua nuorista tytöistä ja niiden seksikokemuksista. Eräänkin nuoren (olisko ollut joku 12-13 v.) poikakaveri halus anaaliseksiä ja tyttö antoi, koska olis tullut jätetyksi ja haukutuksi. Mulla menee edelleen vilunväreet ajatuksesta, että tämä on jollekin täyttä totta! Suru... Muitakin juttuja oli, muuten enää muista kun on jo varmaan yli 5 vuotta aikaa tuosta.

Yhteistyössä