ISO ongelma! Seksiongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihtari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[/quote]
Niin... Vielä kun sais ne halut kohdalleen. 1krt/kk riittäis varmasti alkuun molemmille paremmin entä hyvin![/quote]

Mutta mitä enemmän sitä harrastaa, sitä enemmän sitä tekee mieli.

Meillä ei suudella ikinä, koska mies ei siitä tykkää. (En tiedä miksi, ei ole koskaan sanonut, vaikka olen kysellyt. Ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että se on jotain minusta johtuvaa, mutta ei vaan halua loukata.) Ja voin sanoa, että nyt kun itse on tavallaan unohtanut, että millaisia ne kunnon suudelmat oikein on, ei edes tee mieli suudella. Varmaan vähän sama juttu sulla tuon seksipuolen kanssa. Seksiä meillä kyllä on, mutta ei siis suutelua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei suudella ikinä, koska mies ei siitä tykkää. (En tiedä miksi, ei ole koskaan sanonut, vaikka olen kysellyt. Ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että se on jotain minusta johtuvaa, mutta ei vaan halua loukata.) Ja voin sanoa, että nyt kun itse on tavallaan unohtanut, että millaisia ne kunnon suudelmat oikein on, ei edes tee mieli suudella. Varmaan vähän sama juttu sulla tuon seksipuolen kanssa. Seksiä meillä kyllä on, mutta ei siis suutelua.

:o Tuntuu ihan oudolle, että jotkut eivät halua suudella edes seksin aikana.. Mutta kukin taklaa tyylillään..

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

:o Tuntuu ihan oudolle, että jotkut eivät halua suudella edes seksin aikana.. Mutta kukin taklaa tyylillään..

No tuntuhan se mustakin alusta kurjalta ja vieläkin välillä. Mutta ihme kyllä, kaikkeen tottuu :/

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

No tuntuhan se mustakin alusta kurjalta ja vieläkin välillä. Mutta ihme kyllä, kaikkeen tottuu :/

Mulla on taas niin että mua huvittaa vain seksin aikana suuteloida silleen pitkään. Muuten mua ärsyttää pitkät suudelmat, pienet suukottelut on jees.

Alkuperäinen kirjoittaja annukka:
oletko puhunut asiasta miehesi kanssa? itsellä se auttoi ja aikanaan seksi alkoi taas sujumaan.. ja mies ottaa ahdistuksen aiheeni huomioon eikä pakota mihinkään mikä ei tunnu hyvältä.
seksielämän voi löytää uudestaan. tsemppiä :)

Ollaan puhuttu. Siksi mies onkin niin ymmärtäväinen. Kiitos :)

Täällä ollaan vähän samassa veneessä. Meillä oli alkuaikoina seksiä ihan riittävästi, mutta jossain vaiheessa se lopahti. Siis totaalisesti. Mahdettiinko suunnilleen 2krt/vuosi tahtia mennä... Sitten sain päähäni että haluan lapsen, tämä luonnollisesti piristi seksielämää, mutta olihan se sellaista kalenteri-seksiä. Ja lopulta koko homma meni ihan puurtamiseksi, kun tulosta ei syntynyt. Ja muutaman vuoden kuluttua se plussa lopetti seksielämämme kokonaan. Mieli kyllä teki, mutta... Taidettiin raskausaikana harrastaa jopa kerran.
Totuuden nimissä, tuohon raskausaikaan sisältyi niin monta kriisiä yms ettei seksittömyys edes haitannut, oltiin lähinnä tyytyväisiä, että yhdessä pysyttiin.
Sitten syntyi lapsi ja vierähti varmaan 7 kuukautta ennen kuin kokeiltiin. Ja huonoltahan se tuntui, kumiukon kanssa. Lapsen ollessa 1v3kk, olimme sekstailleet 3 kertaa synnytyksen jälkeen ja mä olin jo valmis lyömään hanskat tiskiin.
Lopulta onneksi ymmärsin että täytyyhän mun itsenikin tehdä jotain asian hyväksi, ja pikkuhiljaa ollaan nyt elvytetty seksielämää. Ja hyvin tuloksin, siis siihen nähden mitä meillä ennen oli. Voin nyt ihan ylpeänä kertoa, että tässä kuussa meillä on seksiä harrastettu peräti kuusi kertaa. Ihan hyvin, siihen nähden että luulin sen loppuneen kokonaan. Ja se todellakin on totta, jos olet ilman, et välttämättä enää edes kaipaa seksiä. Mutta kun "harjoittelet" hitaasti taas saamaan ja antamaan sitä, alat kaivata sitä ja jos hyvin käy, tilanne alkaa normalisoitua.
uskon kuitenkin, että meillä on vielä monet kuivat kaudet edessä, ollaan vaan molemmat sen verran vähällä toimeentulevia, että koko touhu unohtuu. Mutta nyt taas ollaan tyytyväisiä, oltu jo muutama kuukausi! :)

Täällä ollaan vähän samassa veneessä. Meillä oli alkuaikoina seksiä ihan riittävästi, mutta jossain vaiheessa se lopahti. Siis totaalisesti. Mahdettiinko suunnilleen 2krt/vuosi tahtia mennä... Sitten sain päähäni että haluan lapsen, tämä luonnollisesti piristi seksielämää, mutta olihan se sellaista kalenteri-seksiä. Ja lopulta koko homma meni ihan puurtamiseksi, kun tulosta ei syntynyt. Ja muutaman vuoden kuluttua se plussa lopetti seksielämämme kokonaan. Mieli kyllä teki, mutta... Taidettiin raskausaikana harrastaa jopa kerran.
Totuuden nimissä, tuohon raskausaikaan sisältyi niin monta kriisiä yms ettei seksittömyys edes haitannut, oltiin lähinnä tyytyväisiä, että yhdessä pysyttiin.
Sitten syntyi lapsi ja vierähti varmaan 7 kuukautta ennen kuin kokeiltiin. Ja huonoltahan se tuntui, kumiukon kanssa. Lapsen ollessa 1v3kk, olimme sekstailleet 3 kertaa synnytyksen jälkeen ja mä olin jo valmis lyömään hanskat tiskiin.
Lopulta onneksi ymmärsin että täytyyhän mun itsenikin tehdä jotain asian hyväksi, ja pikkuhiljaa ollaan nyt elvytetty seksielämää. Ja hyvin tuloksin, siis siihen nähden mitä meillä ennen oli. Voin nyt ihan ylpeänä kertoa, että tässä kuussa meillä on seksiä harrastettu peräti kuusi kertaa. Ihan hyvin, siihen nähden että luulin sen loppuneen kokonaan. Ja se todellakin on totta, jos olet ilman, et välttämättä enää edes kaipaa seksiä. Mutta kun "harjoittelet" hitaasti taas saamaan ja antamaan sitä, alat kaivata sitä ja jos hyvin käy, tilanne alkaa normalisoitua.
uskon kuitenkin, että meillä on vielä monet kuivat kaudet edessä, ollaan vaan molemmat sen verran vähällä toimeentulevia, että koko touhu unohtuu. Mutta nyt taas ollaan tyytyväisiä, oltu jo muutama kuukausi! :)

Mitäs sä sitten teit? Oon kateellinen sulle! :flower:

halaa tänään miestäsi ja kehu miten hieno mies hän on!?
harva jaksaa (niin ikävää ku se onki) tuollaisia ongelmia. Hän todella rakastaa sinua eikä painosta mihinkään. :) aito rakkaus on ihanaa!

harva jaksaa (niin ikävää ku se onki) tuollaisia ongelmia. Hän todella rakastaa sinua eikä painosta mihinkään. :) aito rakkaus on ihanaa!

Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut:

Halaan :heart:

Jos ei oma vartalo tai puolison vartalo "viehätä" sammuttakaa valot ja hyväilkää toisianne pimeässä ! Silloin voi käyttää enemmän omaa mielikuvitustaan.. Naisella voi paikat myös olla kuivat ja kipeät synnytysten jälkeen, liukuvoide auttaa. Mies voi sitä hellästi levittää naiseen, tarvittaessa myös kondomin päälle. Miehen pitäisi muistaa hyväillä naistaan myös muualta kuin alapäästä, että saa ne hormonit hyrräämään ! On vaan muistutettava häntä mikä tuntuu hyvältä..

minä häpeen rintojani, jotka ovat isot. Seksiä meillä on vain rintsikat päällä. Nyt olen laihtunut ja kroppani näyttää paremmalta omasta mielestä, mieheni ei koskaan siihen kiinnittänyt huomiota. Minua nykyisin piristää uudet alusvaatteet.

Mä vaan päätin että nyt menen ja teen aloitteen. Mulla tietty siinä mielessä eri, että teki ihan mielikin joskus, mutta silloin harvoin en yleensä tehnyt asialle mitään. Ja vastaavasti, kun mies sitten lähenteli, ei tietenkään napannut yhtään. Mutta kun leikkiin lähti mukaan, huomasi, tai muisti paremminkin että se on yllättävän mukavaa.
Kauniit, seksyt alusvaatteet auttaa, samoin itsensä stimulointi, pienen lapsen/lapsien äidin maailmaan ei kauheesti seksiä mahdu, mutta lue vaikka vanhoja reginoita tms kunhan altistat itseäs romantiikalle, herättele aistejasi.
Ja sitä miestä voi ihan ohimennen just halata, huomaa kuinka mitä enempi on lähellä, sitä enempi sitä kaipaa.
Ja mulla on kova työ ollut hyväksyä kroppani, painoa 15kg enempi kuin ennen, mutta silloin kuvittelin olevani läski jne ja se oli sitten pimeässä peiton alla... Nykyään en ajattele makkaroitani vaan nautintoa, pilaa muuten tunnelman aika hyvin jos alkaa miettiä miltä näyttää... Parempi keskittyä olennaiseen! :)