ISO ongelma! Seksiongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihtari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei se halua vieraisiin (ainakaan omien sanojensa mukaan). Ja pitää minua seksikkäimpänä naisena mitä tietää. Pitää enemmän entä alkuaikoina kun olin omasta mielestäni laiha ja kaunis..

Siis et pidä enää itseäsi kauniina ja viehättävänä?

En. Olen lihonut lasten saannin jälkeen 20 kiloa, ja joka paikka roikkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi tilanne mennyt tuohon? Onko se miehelle ihan ok?

Ei tietenkään ole miehelle ok. Ei se mua siltikään painosta, vaan vannoo rakastavansa. Itse asiassa mentiin naimisiinkin joku aika sitten. Odottaa...

Siis odottanut jo 3,5 vuotta? Eli on silloi miehessäkin jotain vikaa...

Uskollisuus ei ole vika, vaan kunnioitettava ominaisuus.

En tarkoittanut vialla uskottomuutta....

siis miksi et halua seksiä? onko miehesi sinun mielestäsi haluttava? tuntuuko että mies tekee seksin aikaan jotain väärin?

mieten vaan lähtötilanteen. jos sit keksis jotain ideoita :)

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Niin ja se kyssäri...siis harrastatko ees itsetyydytystä?
Ehkä olis siitä paras aloittaa.

Siis jos se myös tauolla.
Sillä ei voi nauttia toisen kanssa jollei osaa ees iteksiin.

Joskus. Harvoin. Siitäkin tulee huono omatunto. Että pystyy itekseen, muttei miehen kanssa.

En minäkään. Uskollisuutta on odottaa kärsivällisesti ja ymmärtää toista. Ap:ssa on varmasti sellaisia puolia, minkä takia mies on valmis selibaattiin. Eihän ap omaa syytään ole haluton.

siis miksi et halua seksiä? onko miehesi sinun mielestäsi haluttava? tuntuuko että mies tekee seksin aikaan jotain väärin?

Ei vaan tee mieli. Kyllä tuo mies on siis haluttava, mutta mua itseä vaan inhottaa ajatus läskeistäni löllymässä. Emmää tiedä.

te edes "harjoitella" läheisyyttä.ilman yhdyntää vaikka ensin.kylpyä yhdessä tai miehesi hieroisi sinua kun olen täysin alasti.
aloittaisit vaikka ihan pienin askelin.pusu päivässä ja vaikka viisi halausta.jos miehes on jaksanut odottaa jo kohta neljä vuotta niin hän kyllä jaksaa odottaa edelleen.
osta itsellesi ihania alusvaatteita ihan vaan ittees varten ja muutenkin tutustu itseesi.voi olla että olet vaan unohtanut millaista on harrastaa seksiä.kahden aikuisen ihmisen leikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:

En minäkään. Uskollisuutta on odottaa kärsivällisesti ja ymmärtää toista. Ap:ssa on varmasti sellaisia puolia, minkä takia mies on valmis selibaattiin. Eihän ap omaa syytään ole haluton.

Mulla tuli oikeasti itku... Kiitos noista sanoista :)

Alkuperäinen kirjoittaja baby steps:
te edes "harjoitella" läheisyyttä.ilman yhdyntää vaikka ensin.kylpyä yhdessä tai miehesi hieroisi sinua kun olen täysin alasti.
aloittaisit vaikka ihan pienin askelin.pusu päivässä ja vaikka viisi halausta.jos miehes on jaksanut odottaa jo kohta neljä vuotta niin hän kyllä jaksaa odottaa edelleen.
osta itsellesi ihania alusvaatteita ihan vaan ittees varten ja muutenkin tutustu itseesi.voi olla että olet vaan unohtanut millaista on harrastaa seksiä.kahden aikuisen ihmisen leikkiä.

Tää kyllä kuulostaa ihan hyvältä idealta.

Ei vaan tee mieli. Kyllä tuo mies on siis haluttava, mutta mua itseä vaan inhottaa ajatus läskeistäni löllymässä. Emmää tiedä.

No eikö sitten olisi aika aloittaa laihduttaminen? Mutta auttaisiko jos olisi esim. paita päällä?

Täällä kohtalotoveri. Meillä seksiä n. 1-2 krt kuussa, että hiukan useammin kuin teillä, mutta harvoin kuitenkin. Syynä tähän on se, että minua ei kertakaikkiaan huvita. Voisin ihan rehellisesti sanottuna elää ilman seksiä koko loppuelämän.
En tiedä onko tähän syynä käyttämäni hormonikorvaushoito vai se etten ole koskaan ollut seksistä mitenkään innostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Niin ja se kyssäri...siis harrastatko ees itsetyydytystä?
Ehkä olis siitä paras aloittaa.

Siis jos se myös tauolla.
Sillä ei voi nauttia toisen kanssa jollei osaa ees iteksiin.

Joskus. Harvoin. Siitäkin tulee huono omatunto. Että pystyy itekseen, muttei miehen kanssa.

Nyt huonot mielet hushus!!
Älä moisesta kanna syyllisyyttä.Sehän on hyvä asia.
Jokainen sitä tekee toiset yksin ja toiset yhessä.

Sun on ruumiinkuva muuttunut.
Ehkä et kuitenkaan ole niin "kamala" kuin luulet,mitä jos rehellisesti kattelisit peilistä ne parhaat puolesi.

Kysy mieheltäsi myös ja jutelkaa asiasta.

No eikö sitten olisi aika aloittaa laihduttaminen? Mutta auttaisiko jos olisi esim. paita päällä?

Yritän kovasti laihduttaa.. Mutta en vissiin tarpeeksi kovasti. Paita päällä-seksi kuulostaa pahemmalta kuin ei seksiä ollenkaan :D

täällä oli jollain hyviä ideoita. kokeile niitä. Sun pitää ekaks hyväksyä itses sellaisena kun olet, koska hyvähän sä olet, sun mieheskin rakastaa sua selvästi :)

Hei ne läskit haittaa vaan sua ja sun omaa päätä. Turhaa kiusaat itseäsi sellaisella asialla, mikä ei ole todellinen ongelma :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Hei ne läskit haittaa vaan sua ja sun omaa päätä. Turhaa kiusaat itseäsi sellaisella asialla, mikä ei ole todellinen ongelma :attn:

Niin... Vielä kun sais ne halut kohdalleen. 1krt/kk riittäis varmasti alkuun molemmille paremmin entä hyvin!

Meillä on usein aamulla paitapäällä-seksiä, koska mulla on tpaita yöpaitana ja ollaan niin innokkaita ettei malta riisua sitä :whistle:

Mä nukun alasti kun vielä imetän tuota vauvaa.. Pitäiskö vetää paita päälle? :D

oletko puhunut asiasta miehesi kanssa? itsellä se auttoi ja aikanaan seksi alkoi taas sujumaan.. ja mies ottaa ahdistuksen aiheeni huomioon eikä pakota mihinkään mikä ei tunnu hyvältä.
seksielämän voi löytää uudestaan. tsemppiä :)

Minuu ei voinu vähempää kiinnostaa toisen lapsen jälkeen pussailu tai seksi. Mulla oli Kuparikierukka. Heti kun otatin kierukan pois ja aloin syömään taa pillereitä niin elämä kirkastui ja nykyään, teen jopa ITSE välillä aloitteen!!! Eli ei muuta kuin lääkäriin!!

Meillä on usein aamulla paitapäällä-seksiä, koska mulla on tpaita yöpaitana ja ollaan niin innokkaita ettei malta riisua sitä :whistle:

Mä nukun alasti kun vielä imetän tuota vauvaa.. Pitäiskö vetää paita päälle? :D

Sellainen satiininen A-mallinen yöpaita jonka yläosasta olis helppo imettää mutta vyötärö ym olis vähän piilossa? ;)

mene vaan ihmeessä lääkäriin. Ne tsekkaa hetkessä onko hormonit kunnossa yms.

Jos mitään ei ole ns. "vialla" niin menkää seksuaaliterapeutille (varmaan lääkäristä ohjaa paremmin).

Hoida tuo kuntoon. Hyväkin mies voi tulla epätoivoiseksi tarpeeksi pitkän selibaatin vuoksi (katso tuota kulissiliitto tekstiä tuolta "mies" nickiltä)!