ISO ongelma! Seksiongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihtari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihtari

Vieras
Meillä ei ole miehen kanssa ollut kohta kahteen vuoteen mitään seksiin päin viittaavaakaan. Miehellä kyllä halut hyrrää, mulla ei :( Seksiä olen antanut vain kun ollaan vauva haluttu... Nämä 5 kertaa riitti kahden lapsen tekemiseen. Siis vain 5 kertaa 3 vuodessa ja 5 kuukaudessa :ashamed:

En tiiä mitä mun pitäis tehdä... Säälittää mies. Onhan sillä oikea kätensä, mutta eihän sitä voi oikeaan seksiin verrata. En vaan halua. En tykkää pussaillakaan.

Mistä siis kicksejä seksielämään? Leluja älkää ehdotelko..

sul on varmaan hormonivaje. jos on jääny synnytyksestä ja imetyksestä. itsellä halut palasivat vasta imetyksen lopettamisen jälk. e- pillerit aiheuttaa joillakin haluttomuutta

Toi on jo paha.Musta otat itteäs niskasta kiinni ja vaikka vähän pakotat ittees.
Siitä se lähtee,on kuin pyöräily!!

Mutta mitä pidempään on sekstaamatta,sen vaikeempi sitä on aloittaa!

Touhuutko yksin?Vaiko ihan seksitöntä?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No. Jos menisit lääkärin puheille ja katsottaisiinko onko kaikki kunnossa (mm. hormonit yms.) Onko sulla jotain traumoja? Onko seksi ikinä luistanut hyvin?

Ei mulla tietääkseni mitään traumoja ole. Ennen lapsia seksi luisti paremmin kuin hyvin.. Viittiikö tämmöstä asiaa mennä lääkäriin valittamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No. Jos menisit lääkärin puheille ja katsottaisiinko onko kaikki kunnossa (mm. hormonit yms.) Onko sulla jotain traumoja? Onko seksi ikinä luistanut hyvin?

Ei mulla tietääkseni mitään traumoja ole. Ennen lapsia seksi luisti paremmin kuin hyvin.. Viittiikö tämmöstä asiaa mennä lääkäriin valittamaan?

Tuo on vakavaa. Ehdottomasti lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se ole valittamista eli lääkäriin mars!

mieskin varmaan hoitaa lapsia tuon aikaa ihan mielellään :D

:ashamed: Ei vaan, mene ainakin käymään. Kyse voi olla helposti korjattavasta hormonitasapainosta tms.

Miksi tilanne mennyt tuohon? Onko se miehelle ihan ok?

Ei tietenkään ole miehelle ok. Ei se mua siltikään painosta, vaan vannoo rakastavansa. Itse asiassa mentiin naimisiinkin joku aika sitten. Odottaa...

Siis odottanut jo 3,5 vuotta? Eli on silloi miehessäkin jotain vikaa...

:ashamed: Ei vaan, mene ainakin käymään. Kyse voi olla helposti korjattavasta hormonitasapainosta tms.

Lääkäriin menemisen kannalla minäkin olen.

sul on varmaan hormonivaje. jos on jääny synnytyksestä ja imetyksestä. itsellä halut palasivat vasta imetyksen lopettamisen jälk. e- pillerit aiheuttaa joillakin haluttomuutta

Pillereitä en ole syönyt moneen vuoteen. Eikä imettämisen lopetuskaan ole asiaan vaikuttanut. Mua oikeesti vaan alkaa itkettämään tämä asia ;(

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Annan miehen mennä.

Mennä mihin?

Vieraisiin? En mä tiedä. En vois kuvitellakaan olevani ilman seksiä vaikka olen nainen. Käy sääliksi miestä, että mitä pitääkään kestää.

Ei se halua vieraisiin (ainakaan omien sanojensa mukaan). Ja pitää minua seksikkäimpänä naisena mitä tietää. Pitää enemmän entä alkuaikoina kun olin omasta mielestäni laiha ja kaunis..

Ei tietenkään ole miehelle ok. Ei se mua siltikään painosta, vaan vannoo rakastavansa. Itse asiassa mentiin naimisiinkin joku aika sitten. Odottaa...

Siis 3,5 vuodessa ollaan harrastettu seksiä se 5 kertaa.

Ei se halua vieraisiin (ainakaan omien sanojensa mukaan). Ja pitää minua seksikkäimpänä naisena mitä tietää. Pitää enemmän entä alkuaikoina kun olin omasta mielestäni laiha ja kaunis..

Siis et pidä enää itseäsi kauniina ja viehättävänä?

Uskollisuus ei ole vika, vaan kunnioitettava ominaisuus.

Minne lääkäriin? Ihan tk-lääkärille vai? Musta on jotenkin noloa puhua tämmösistä asioista tuntemattomille...