iso nainen ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tupuhupu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tupuhupu

Vieras
Hei, olen iso nainen, se tarkoittaa sitä että olen lihava suoraan sanottuna, naimisissa ja kauhean kiinnostunut seksistä. Mulla ja mun miehellä on ihan hyvää seksiä, mutta ryhmäjuttu kiinnostaisi...mutta itsetunto ei taida antaa periksi. Mitä mieltä olette te seksistä ison naisen kanssa. Asiallisisia vastauksia. Kiitos.

Minua ei haittaisi naisen koko, sillä minulla on läskifetissi piilevänä.

Nuo ryhmäjutut ei vaan oikein nappaa. Tuntuisi häiritsevältä jos toinen mies on paikalla.

joo, mähän en ole lainkaan varma että koskaan toteutan fantasiani, mutta saahan sitä ajatella. luultavasti itsetunto ei riitä koskaan toteuttamaan asiaa kun vielä ujokin olen. Minulla on kyllä ylipainoa reilusti, mutta olen muuten toisi "siisti" siis meikit, pukeutuminen yms. Mielenkiintoista kuulla mielipiteitä. Minun miehelle en ole kertonut näistä jutuista ollenkaan :D

Hei, olen iso nainen, se tarkoittaa sitä että olen lihava suoraan sanottuna, naimisissa ja kauhean kiinnostunut seksistä. Mulla ja mun miehellä on ihan hyvää seksiä, mutta ryhmäjuttu kiinnostaisi...mutta itsetunto ei taida antaa periksi. Mitä mieltä olette te seksistä ison naisen kanssa. Asiallisisia vastauksia. Kiitos.

Olen 18v ja olin ison naisen kanssa, varmaan 130kg ja vanhempi. Kyllä sänky natisi olin alla mutta hyvät muistot jäi ja joskus uusittikkkin.

Viimeksi muokattu:
Kyllä iso, jopa lihava nainen kiinnostaa seksileikeissä.
Kimppahommakin, sillä nauttisin katsoa itse vierestä, kun joku jättikaluinen mies jyystää armotta rehevää vaimoani.
Rouva esim seljällään pöydällä, koivet kohti kattoa ja iso perse halukkaana hytkyen, ison kyrvän työntöjen tahtiin. Kun isomuna on kuokkinut lutkahtavan pillun aivan pehmeäksi ja laskee klöntin sisään, astun itse kuskin paikalle ja sujautan pienen kaluni tuohon kuumaan, löysäksi ajettuun pilluun.

Kyllä iso, jopa lihava nainen kiinnostaa seksileikeissä.
Kimppahommakin, sillä nauttisin katsoa itse vierestä, kun joku jättikaluinen mies jyystää armotta rehevää vaimoani.
Rouva esim seljällään pöydällä, koivet kohti kattoa ja iso perse halukkaana hytkyen, ison kyrvän työntöjen tahtiin. Kun isomuna on kuokkinut lutkahtavan pillun aivan pehmeäksi ja laskee klöntin sisään, astun itse kuskin paikalle ja sujautan pienen kaluni tuohon kuumaan, löysäksi ajettuun pilluun.

Totuushan on, ettet juurikaan tunnu miltään.
Et ole tuntunut moneen vuoteen

Viimeksi muokattu:

Olin kahden vanhemman ISON naisen kanssa, ottivat suihin että oli pussit tyhjänä. Olivat päällä ja molemmat halusivat olla dominoivia kun naivat hitaasti ja välillä kunnolla että kyytiä riitti nuorelle miehelle.

Viimeksi muokattu:
Mulla kävi silleen että eksyin yhden naapuri talon muijan kanssa ravintolasta samaan taksiin. Se muija oli koko taksi matkan ihan normi kotimamman oloinen mutta sitten kotipihalla yllättäen pyytikin että jos tulisin vielä hetkeks jutteleen heille. Tottakai suostuin kun ei ollut estoja kuningas alkoholin vaikutuksesta juuri nimeksikään. Selkisi että sen mies oli kuollu viisi vuotta aiemmin ja se ollut ilman miestä siitä asti ja jutteli mulle suruaan... Sanoin että kyllä ainakin mua himottaisi jos tullainen rehevä muija pyllistäisi edessä ... vinkaten samalla silmää... No tää muija oli ihan ihmeissään mutta kysyi että olinko tosissani, "kokeile niin tiedät" sanoin. Loppu yö olikin sitte viiden vuoden paineiden purkua. Eli kyllä hiukan tukeva vanhempikin tamma on tosi seksikäs kun sille päälle sattuu. Aamulla omatunto kolkutellen hipsin sitten oman mamman viereen. Onneksi tämä naapuri talon leski ei ole paljastanut omalle muijalleni asiasta mitään ja itse toivon vielä uusintaa kunhan sattuu sopiva tilaisuus.