Koosta eräs nainen kommentoi juuri kuten olen ajatellutkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arska

Vieras
Tässä suora sitaatti naisen mielipiteestä, voisiko asiaa enää yksinkertaisemmin sanoa miten se menee:

Olen 32-vuotias nainen ja olen naimisissa mukavan miehen kanssa.Mieheni penis on 15cm pitkä ja ei kovin paksu,se on ihan hyvä,seksi on tyydyttävää.Suoraan sanottuna seksi on muutakin kuin iso penis.Kuitenkin ennen kuin tapasin mieheni.minun ex-miesystävällä jonka kanssa surustelin kolme vuotta ,hänellä oli suuri penis.Pituutta sillä oli 23cm ja se oli todella paksu.Totta puhuen minä pidän suuresta peniksestä.En ole pettynyt mieheni penikseen, mutta saadakseni orgasmin minun täytyy keskittyä kunnolla rakasteluun.Ex-miesystäväni kanssa sain orgasmieja paljon helpommin,yleensä minun ei edes tarvinnut paljon liikkua.hän vain työntyi sisääni kokonaan ja me vain katsoimme toisiamme ja minä sain orgasmin.En osaa kertoa mistä se johtui,ehkä siitä että hänen iso penis täytti minut paremmin ja sain helpommin orgasmin.Mutta jos sinulla on keskikokoinen penis älä ole huolissasi,naiset ovat tyytyväisiä siihen,mutta isompi penis antaa miehelle tiettyä etua sängyssä

Tämän lainatun tekstin perusteella iso keppi aiheuttaa kipua ja ""surustelua"".

Toinen mahdollisuus on sitten yleistys, että isomunaiset miehet aiheuttavat muuta surua suhteessa. En tiedä, minulla on kyllä iso. Olen huomannut, että kun sen tuuppaa pohjille, se aiheuttaa kipua naiselle. Onko se sitten hyvä?

Näinhän se on. Minullakin on kokemuksia siitä, että kun tuuppaa pohjaan, naista sattuu. Minulla ei ole edes mikään mahtimela.
Luulisin, että isolla varustuksella täytyy olla tarkempi, millä voimalla työntelee ja alussa täytyy varovasti mennä sisään. Liukastusta pitää olla myös alussa. Tämä on oletusta kun ei ole käytännön kokemusta. 16/4.

No mulla on tismalleen samat mitat ku sulla.. yks nainen sanoi, että ""ota sit vähän varovasti tuon kanssa"" olin ihan äimän käkenä.. no eipä siinä mitään kipuja kyl sit tullutkaan.

Toinen sanoi,että on täynnä mua.. jotenkin mun itsetunto ja käsitys tosta asiasta on niin korruptoitunut, että on paha uskoa todeksi tällasia lausuntoja.. etenkin ku kaveripiirissä tosiaan 90% omistaa isomman kuin mä. Ja se on ihan faktaa, tunnen nää jampat todella hyvin ja siksipä sitä tuntee pienemmyyden tunnetta ja riittämättömyyttä ku näkee miten kaikilla riittää sitä kokoa.. Eikä tarvi ku saunassa käydä niin jo lepotilasta sen näkee vaikka sanotaankin ettei pitäis päätellä mitään mutta kyllä sen nyt vaan näkee + että ovat sanoneet mittansa ja ne on ihan uskottavia. 18+ cm kaikilla.

Mutta mutta... omat kokemukset ratkaisee ja tähän asti ainakin on ollut ihan positiivista. Viiime kertainen nainen sanoi tosin, että hän on vähän liiankin märkä ja sen huomasi... meni kyllä niin heittämällä edes takaisin.. siinä kohdin ois toivonut vähän isompaa kaveria mutta eipä mahda mitään, en nyt yleisesti valita.

Yhteistyössä