Iso lepopenis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pleiboi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pleiboi

Vieras
Minkä kokoinen (arviolta) on suurin koskaan "livenä" näkemänne lepotilassa oleva penis? Missä tilanteessa näit sen?

Suurin itse näkemäni menopeli oli eräällä inttikaverilla, levossa n. 12 cm pitkä ja lisäksi todella paksu. Ja vaikutti kaveri olevan melkoisen ylpeä varustuksestaan.

Minkä kokoinen (arviolta) on suurin koskaan "livenä" näkemänne lepotilassa oleva penis? Missä tilanteessa näit sen?

Suurin itse näkemäni menopeli oli eräällä inttikaverilla, levossa n. 12 cm pitkä ja lisäksi todella paksu. Ja vaikutti kaveri olevan melkoisen ylpeä varustuksestaan.

No pituudeltaan suurimman näen päivittäin (pidempi kuin näkemäsi) ja paksuudeltaan suurin oli nuoruudessani eräällä poikaystävälläni. Penis oli niin paksu varrestaan, ettei sormeni ylettänyt sen ympärille kuin osin. Ongelmana oli tuolloin löytää riittävän isoja kondomeja.
Aika useasti jos mies on varustettu suhteellisen kookkaalla vehkeellä niin erektiossa siihen tulee vain muutama sentti lisää eikä paksuuskaan määräänsä enempää kasva. Ei voi muuta sanoa kun, että onpa mies kasvanut vehkeensä viereen.

Viimeksi muokattu:

Suurin näkemäni lepotilassa oleva penis oli 23 cm ja erektiossa se oli 27 cm .

Viimeksi muokattu:

Oma munani on levossa sellaiset 8-9 cm pitkä . Eli aika normaalikokoinen, seisokissa pituus tuplaantuu. Terhakaksi on kehuttu ja kestävä myös, jaksan edelleen iästä huolimatta ( 52 vee ) 3 rundia , nuorena sitä pystyi vaikka 10 rundiin... Munan paksuutta/ympärystä en ole koskaan mitannut, en ole niin turhamainen että alkaisin mittanauhalla mittaileen...

Viimeksi muokattu:

Yhdellä pesuainemyyjällä oli kanssa yli 12 cm ja paksuus levossa n. 4.5 cm. Mutta on siinä kääntöpuolensakin, kaikki tyttöystävänsä saa melkoisen venahtaneen tortun.

Viimeksi muokattu:

Suurin tutulla kaverilla oli opiskellessa ollessani joku reilu viistoista senttiä sopusuhtaisen paksu jööti. Auk:n sissijoukkueessa oli muuan pienellä finninaamalla melkein yhtä iso.

Viimeksi muokattu:
Varteenotettava todellakin... Mistäs tuollaisen löytäisi? Piilottelu on joillekin tosiasia, kuten esim. mun rakkaalle ex-siipalleni jolla oli samankokoinen kun sulla, ei kortsut mennyt päälle tms.

No kortsujen kanssa on juuri ongelmaa paksumman kalun kanssa. On käytettävä MySize69, jotta ei kiristä älyttömästi. Aikaisemmin, kun ei ollut näin isoja saatavissa niin ei kortsujen käyttö juuri kiehtonut.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä