juu tiedän ettei mun tarviis mitään ostaa mutta toinen on ensimmäistä kertaa isä=)
mutta mä en yhtään tajua et mikä olis kiva lahja...
mutta mä en yhtään tajua et mikä olis kiva lahja...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kyllä se ihan isä kuule on nyt jo :saint:
Selitäpä minulle tämä logiikka.
Juuri näin.ei ymmärrä :O MIKSI vaimojen pitäisi HANKKIA isänpäivälahja omalle MIEHELLEEN? Isänpäivänähän juhlitaan omaa isää! Ja jos se ei mahdollista niin voihan sitä puolisoa hemmotella vaikka ravintolaillalla tai jotain jos ei lapsia vielä ole...
ei ymmärrä :O MIKSI vaimojen pitäisi HANKKIA isänpäivälahja omalle MIEHELLEEN? Isänpäivänähän juhlitaan omaa isää! Ja jos se ei mahdollista niin voihan sitä puolisoa hemmotella vaikka ravintolaillalla tai jotain jos ei lapsia vielä ole...
ei mun tarvitse kun tiedät sen itsekkin.mut sun logiikka kiinnostas ehkä muakin..
Jos et muuten logiikkaa ymmärrä, niin mieti asiaa vaikkapa viralliselta kannalta. Mies ja nainen ovat lapsettomia, kunnes lapsi syntyy. Ja miehellä ei ole lapsia ennen kuin ne on virallisesti tunnustettu joko avioliiton kautta tai viranomaisen luona.
taitaa sinulla tuo tunnepuoli mennä tässä asiassa nyt järjen edelle.
Minusta isä on isä kun lapsi on maailmassa ja äiti on äiti samoin vasta kun se lapsi on syntynyt. Vai vietetäänkö teillä äitienpäivääkin heti plussatestin jälkeen? Ei meillä ainakaan.