isänpäivälahjat..mitä mä ostan tuolle miehelle kenen lapsi on vielä mulla mahassa?

kanat
Monikohan tässäkin ketjussa taas hehkuttaa kuinka haluaa ostaa lapsensa isälle isänpäivälahjan ja kuinka on ihanaa muistaa lapsen isää, sitten taas itkeä volistaan kun äitienpäivä tulee ja taaskaan ei se mies muistanut minua ja äidilleen kyllä vein ja sanoin minullekin vielä että enhän ole sen äiti ..

että hyvää huomanta vain kaikille :D

tästähän tuli aika hauska ketju :D

pitää nyt ihan vielä lisätä että loppuraskaus menossa, ei mikään rv 5 :D
lapsella on jo kaikki elimet ja rytmit ja aivot ja kaikki mitä ihmisellä kuuluu olla, jopa vähän läskiä luitten ympärillä.tosissaan loppurutistus menossa, sais syntyä vaikka isänpäivänä :D

"vieras"
eihän sun mies oo vielä isä vaan vasta ensi vuonna. isyyspakkauksen voisin tehdä ja antaa isänpäivänä. mutta en ostais vartavasten isänpäivälahjaa koska miehestä tulee isä vasta kun lapsi syntyy

"huoh"
Jos et muuten logiikkaa ymmärrä, niin mieti asiaa vaikkapa viralliselta kannalta. Mies ja nainen ovat lapsettomia, kunnes lapsi syntyy. Ja miehellä ei ole lapsia ennen kuin ne on virallisesti tunnustettu joko avioliiton kautta tai viranomaisen luona.
taitaa sinulla tuo tunnepuoli mennä tässä asiassa nyt järjen edelle.

Minusta isä on isä kun lapsi on maailmassa ja äiti on äiti samoin vasta kun se lapsi on syntynyt. Vai vietetäänkö teillä äitienpäivääkin heti plussatestin jälkeen? Ei meillä ainakaan.
Niin hei, älkää ihmeessä päästäkö ikinä tunteita valloilleen, joku vielä kuvittelee että olisitte mukavia ihmisiä. Kaikki pitää aina ajatella järjellä ja rankaista itseään jos tunteet edes häivähtävät mielessä!!!

mitä kaikkea oot laittanu pakettiin?
Koitan muistaa ainakin osan...

Tutti, tuttipullo, vauvalle peitto, kylpylelu ja kylpyöljy, pyllypyyhe, vauvanhoito-opas (humoristinen), sikareita (töihin vietäväksi kun vauva on syntynyt) ,konjakkia, korvatulppia, Gifu-pastilleja, vauvalle pehmeä kirja. Vielä uupuu pienet vaipat, isämuki (meinasin teettää mukin johon tulee ultrakuva), kahvipaketti ja sitten molemmille sukat :)

Huom harmaana
[QUOTE="huoh";22364309]Niin hei, älkää ihmeessä päästäkö ikinä tunteita valloilleen, joku vielä kuvittelee että olisitte mukavia ihmisiä. Kaikki pitää aina ajatella järjellä ja rankaista itseään jos tunteet edes häivähtävät mielessä!!![/QUOTE]

:headwall: :headwall. :headwall: kun ei kerralla tullut selväksi.
Kyse oli siitä että ei ymmärretty logiikkaa. Logiikka ja tunteet eivät kuulu samaan lauseeseen, vaan logiikka ja järki. Saa sitä tunteilla, tottakai saa, mutta järjellä ajattelusta oli nyt kuitenkin kyse. Virallisesti isä ei ole isä ennen kuin lapsi on maailmassa, eikä äiti ole äiti. Sitä et voi muuksi muuttaa.

"huoh"
:headwall: :headwall. :headwall: kun ei kerralla tullut selväksi.
Kyse oli siitä että ei ymmärretty logiikkaa. Logiikka ja tunteet eivät kuulu samaan lauseeseen, vaan logiikka ja järki. Saa sitä tunteilla, tottakai saa, mutta järjellä ajattelusta oli nyt kuitenkin kyse. Virallisesti isä ei ole isä ennen kuin lapsi on maailmassa, eikä äiti ole äiti. Sitä et voi muuksi muuttaa.
Niin tahallaanko jätit ton ekan oman tekstis tästä lainauksesta pois, siellähän lukee "taitaa sinulla tuo tunnepuoli mennä tässä asiassa nyt järjen edelle." :D

Ja kyllä mä ainakin olin äiti jo silloin kun esikko oli mahassa ja mun mies oli isi.

"mii"
[QUOTE="huomenta";22364325]Sanotaanko plussatestiä tehdessä jo "Onnea tuoreelle isälle!"

Hmm... Vai kuuluuko se kenties vasta synnärille?[/QUOTE]

Ei ei kun se pitää sanoa heti yhdynnän jälkeen ;)

No kannattaako väitellä siitä milloin mies muuttuu isäksi tai pitääkö vaimon hommata miehelleen isänpäivälahja? Jokainen tehköön tyylillään.

Minä olen saanut isänpäivälahjan lapsiltani mutta tiedän että heidän äitinsä on sekaantunut asiaan, vähintäänkin rahoituksen muodossa. Tavallisesti saan kirja tai jonkun vaatteen ja tietenkin lasten kerhossa askartelemia kortteja. Omalle isälleen vaimoni ei hanki lahjaa mutta soittaa ja onnittelee, mun isä on kuollut enkä tainnut häntä huomioida juurikaan silloin kun eli.

Huom harmaana
[QUOTE="mii";22364430]Ei ei kun se pitää sanoa heti yhdynnän jälkeen ;)[/QUOTE]

saattaisi muutama mies säikähtää pahemman kerran jos nainen aina tokaisi että onnea tulevalle isälle :LOL:

Huom harmaana
[QUOTE="huoh";22364395]Niin tahallaanko jätit ton ekan oman tekstis tästä lainauksesta pois, siellähän lukee "taitaa sinulla tuo tunnepuoli mennä tässä asiassa nyt järjen edelle." :D

Ja kyllä mä ainakin olin äiti jo silloin kun esikko oli mahassa ja mun mies oli isi.[/QUOTE]

Täällä on nykyään tuo useamman tekstin lainaaminen hieman hankalaa.
Ja miten se sitä asiaa muuttaa? Jos väittää että mies on isä ennen kuin lapsi on syntynyt, niin meneehän siinä tunne järjen edelle, eikö?

[QUOTE="hei";22364455]Eihän se vielä isä ole kun lapsi vasta mahassa.[/QUOTE]

ni eihän se vielä lapsi ole kun se on vasta mahassa? :whistle:

en ymmärrä kyllä sunkaan ajatustapaa..
kyllä se tämän vauvan isä on kun se on siittänyt tämän vauvan. :D
voi että ihmiset on hauskoja :D

"mä"
ei ymmärrä :O MIKSI vaimojen pitäisi HANKKIA isänpäivälahja omalle MIEHELLEEN? Isänpäivänähän juhlitaan omaa isää!
Surullista, ettei joku ole valmis auttamaan omaa lastaan lahjan hankinnassa :(

Ap:lle: Älä välitä noista, jotka tieten tahtoen yrittävät pilata toisen ilon. Oli syy mikä tahansa niin lahjan antaminen on aina kaunis ele, kun sen tekee sydämestään.

hmmmm
ni eihän se vielä lapsi ole kun se on vasta mahassa? :whistle:

en ymmärrä kyllä sunkaan ajatustapaa..
kyllä se tämän vauvan isä on kun se on siittänyt tämän vauvan. :D
voi että ihmiset on hauskoja :D
mä olen sun kanssas samaa mieltä, en ymmärrä miten raskaana oleva nainen ja lapsen siittänyt mies ei olisi tämän tulevan lapsen vanhempia :D

noh toiset ne ehkä sit ei hoksaa.

"huoh"
Täällä on nykyään tuo useamman tekstin lainaaminen hieman hankalaa.
Ja miten se sitä asiaa muuttaa? Jos väittää että mies on isä ennen kuin lapsi on syntynyt, niin meneehän siinä tunne järjen edelle, eikö?
en mä tiedä luetteletko sen tunteeksi vai järjeksi että hedelmöittymiseen munasolu tarvitsee siittiön, ja niitä tulee miehestä. Kun alkio muuttuu sikiöksi, on se ihan oikea elävä lapsi, jonka ovat saaneet aikaan mies ja nainen., eli lapsen isä ja äiti. Vai meinaatko että se lapsi alkaa elää vasta sillä hetkellä kun se putkahtaa ulos mahasta? Mikä sun kantas muuten on aborttiin? Hyväksyt sen ilmeisesti aika pitkille viikoille, ainakin jos mielipiteesi ova yhtään linjassa keskenään.

Yhteistyössä