Isä sai kiinni lapsensa hyväksikäyttäjän - tappoi nyrkeillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Teksasilainen isä näki neljävuotiaan tyttärensä seksuaalisen hyväksikäytön. Isä raivostui ja löi hyväksikäyttäjää niin monta kertaa, että tämä kuoli.
Lavacan piirikunnan sheriffin mukaan isä tunsi tytärtään hyväksikäyttäneen miehen pintapuolisesti.

Kummankaan henkilöllisyyttä ei CNN:n mukaan ole paljastettu.

Perhe oli kutsunut vieraita kotiinsa viime lauantaina. Pikkutyttö oli sisätiloissa, kun muut perheen jäsenet menivät huolehtimaan hevosista.

Oletettu hyväksikäyttäjä oli sheriffin mukaan tunnettu hevosenkäsittelytaidoistaan.

Isä palasi taloon ja löysi puolituttunsa itse teossa. Raivostunut isä kävi miehen päälle ja löi tätä useita kertoja.

Mies todettiin kuolleeksi tapahtumapaikalla ja tytär vietiin paikalliseen sairaalaan tutkimuksiin.

Lapsi järkyttyi tapahtumista, mutta voi viranomaisten mukaan olosuhteisiin nähden hyvin.

Paikallisen syyttäjän päätettäväksi jää syyteharkinnan vieminen valamiehistön eteen, joka aikanaan päättää syytteen nostamisesta isää vastaan.

Sheriffin mukaan isä "katuu todella paljon".

- Hän ei ymmärtänyt, että hyväksikäyttäjä voisi kuolla, sheriffi sanoi.

Kuinka moni teistä hyväksyy miehen teon ja tekisi samoin? Omasta mielestäni tuosta ei todellakaan pitäisi syytettä nostaa..

[QUOTE="vieras";26453263]Tekisin ihan samoin enkä katuis pätkääkään.[/QUOTE]

Vihalla saa rakennettua vihaa, kenties jopa houkuttelet sitä luoksesi tapahtumaan.

Ei edes osaa kuvitella miten voimakkaasti tuohon reagoisi jos noin löytäisi lapsensa, luulen että päässä sumenisi sen verran ettei järjellä olisi asian kanssa mitään tekemistä eikä ajattelisi mitään muuta kuin sen ettei se paska enää liiku..

Tekisin täsmälleen samallatavalla. Kuka äiti/isä ei tekisi? Tai siis ei tossa mun mielestä oikeen vaihtoehtoja olisi, varsinkin kun itse näkisi sen kauheuden tapahtuvan lapselleni, niin ei siinä kyllä tulisi mieleen pullakahvejakaan tarjota.

Ihan oikein tehty, harmi vaan että lapsen nähden. Varmaan vielä pahemmat traumat jää lapselle.

Kaikille pedareille voisi tehdä saman, ei tulisi lisää uhreja eikä menisi veronmaksajien rahat vankilakuluihin.

• Tykkää
Reactions: Katylina
Vaikka en oman käden oikeutta kannatakkaan niin enpä yhtään murehdi tämän miehen kohtaloa.

USA:ssa onneksi hyvin mahdollista, että isä ei edes saa tuomiota tai saa pienen tuomion.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26453345:
saiko tää mies rangaistuksensa teidän mielestä? no ei todellakaan saanut.

No, jos ei sun mielestä saa rangaistusta niin hänen on nyt MAHDOTON uusia tekoaan! Isä teki suuren palveluksen yhteiskunnalle!!!!!!!!!!!!!!

[QUOTE="vieras";26453380]No, jos ei sun mielestä saa rangaistusta niin hänen on nyt MAHDOTON uusia tekoaan! Isä teki suuren palveluksen yhteiskunnalle!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]mutta ei ehkä kuitenkaan sitä suurta palvelusta lapselle. lapselle voi jäädä siitä touhusta melkoiset traumat loppuiäkseen

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26453386:
mutta ei ehkä kuitenkaan sitä suurta palvelusta lapselle. lapselle voi jäädä siitä touhusta melkoiset traumat loppuiäkseen

Mä uskon että suuremmat traumat se lapsi saa siitä hyväksikäytöstä. Ei tietenkään millään lailla järkevää tehdä tuollaista lapsen nähden, MUTTA itse varmaan tekisin raivon vallassa samoin...

Olisin tehnyt samoin. Mulla ei ole suvaitsevuutta mihinkään. Varmaan tempasisin avarilla jos esim. joku homo kävisi taputtamassa poikaa päähän. Mun suvaitsevaisuus ei riitä mihinkään tällaiseen, sori vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26453345:
saiko tää mies rangaistuksensa teidän mielestä? no ei todellakaan saanut.

Sai.
Kituminen kestää ehkä vuosikymmeniä, mutta aina on kirjoja, telkkareita, leffoja, mielikuvitus, ajatuksia... Kaikki eivät kadu, vaikka makaisivat oikeaa elinkautista vankilassa. Kuolema on varmin keino.

[QUOTE="Vierailija";26453451]Olisin tehnyt samoin. Mulla ei ole suvaitsevuutta mihinkään. Varmaan tempasisin avarilla jos esim. joku homo kävisi taputtamassa poikaa päähän. Mun suvaitsevaisuus ei riitä mihinkään tällaiseen, sori vaan.[/QUOTE]

ja samoin varmaan teet jos nainen taputtaa poikaasi päähän? samahan niillä on mielessä..

En tuomitse isän tekoa. Parempi olisi jos hyväksikäyttäjä olisi selvinnyt joten kuten hengissä tuosta, mutta minkäs teet. Nyt kävi näin, itsepähän otti riskin, tuo hyväksikäyttäjä siis.

[QUOTE="vieras";26453472]ja samoin varmaan teet jos nainen taputtaa poikaasi päähän? samahan niillä on mielessä..[/QUOTE]

Jos satun tietämään että on lesbo. Ovat mun mielestä yhtä umpikieroon seksuaalisesti kasvaneita ja häiriintyneitä kun pedofiilitkin, sori vaan.

Yhteistyössä