Isä sai kiinni lapsensa hyväksikäyttäjän - tappoi nyrkeillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26454091]Purkkaa. Et enääN keksi muuta, vaikka ÄÖ oikeuttaisi jopa Mensaan?[/QUOTE]

Harvinaisen huono heitto :D Mutta aikuisten oikeasti, en jaksa väitellä enään päivänselvästä asiasta, mulla saa olla mielipiteeni, enkä koe olevani typerä asian takia. Hiukan ahdasmielinen saatan olla, mutta tulipa todistettua että niin oli taas muutama muukin :)

[QUOTE="vieras";26454183]Harvinaisen huono heitto :D Mutta aikuisten oikeasti, en jaksa väitellä enään päivänselvästä asiasta, mulla saa olla mielipiteeni, enkä koe olevani typerä asian takia. Hiukan ahdasmielinen saatan olla, mutta tulipa todistettua että niin oli taas muutama muukin :)[/QUOTE]

Kiva. Moi.

[QUOTE="vieras";26454183]Harvinaisen huono heitto :D Mutta aikuisten oikeasti, en jaksa väitellä enään päivänselvästä asiasta, mulla saa olla mielipiteeni, enkä koe olevani typerä asian takia. Hiukan ahdasmielinen saatan olla, mutta tulipa todistettua että niin oli taas muutama muukin :)[/QUOTE]

Voihan mensa ja äö sentään..enääN.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
En lähtisi kyllä henkeä ottamaan pois, mutta tietäis se kaveri mitä on tehnyt.. Kuitenkin lapsesta on varmaan mukava elää tietäen että isä istuu taposta linnassa ja pääsee hänen 15-vuotisjulien aikaan vapaaksi.

veikkaan ettei siinä tilanteessa paljon ajattelisi selkeästi ja näkee punaista. Tasan tarkkaan itsekin tekisin samoin. Tälläkin miehellä naksahtanut päässä ja vaan lyönyt lyönyt lyönyt lyönyt. Ei siinä paljon mietitä kuoleeko tuo vaiko eikö ja ne jotka väittää etteivät voisi tehdä samoin niin mitä tekisitte? Sanoisitte isolle pahalle sedälle vaan olisitko ystävällinen ja lopettaisit? Haloo!

No. Ymmärrän kyllä reaktion. Mutta toisaalta tuollainen kusipää pedofiili olisi ansainnut joutua linnaan ja kärsiä tuomion. Jos tosta nyt olis kunnon tuomio tullut eikä mitään ehdollista tms. Toisaalta sitten ainakaan tuo ei enää tee kellekään muulle lapselle pahaa kun on kuollut.

Itsestäni en tietäisi mitä tekisin tuollaisessa tilanteessa enkä halua edes lähteä pidemmälle ajattelemaan mutta ymmärrän kyllä ihan täysin että raivostuu.

Kyllä pystyisin tekemään samoin ja tekisinkin, samoin mieheni. MIKSI olisi ollut parempi, että hyväksikäyttäjä olisi jäänyt henkiin??? Itse toivoisin, että hyväksikäyttäjä kuolisi mahdollisimman kivuliaasti.

Ei tuollaisessa tilanteessa varmaan paljon ajatella vaan tuo on ollut ihan äkillinen reaktio. Harvemmin kukaan pedofiilia jälkikäteen lähtee tappamaan ja hyvä niin. Etenkin Suomessa siitä saa todennäköisesti tuomion ja sehän vaan lisää lapsenkin taakkaa, kun toinen vanhemmista on vankilassa eikä häntä tukemassa.

[QUOTE="Kiira";26456945]Tiedän että tekisin itse samoin, tappaisin raivon vallassa mokoman sairaan paskan.[/QUOTE]

et säkään hirveen terveeltä vaikuta.se että hyväksyy pahan teon korjaavan toisen pahan teon on typerää.mitä vittua sillä oikeuslaitoksella sitten tehdään.eiku vaa omat käräjät pystyy ja tapetaa rikollisia.juu enkä hyväksä lasten hyväksikäyttöä mutta en myöskään tappamista kuin itsepuolustuksessa jos on pakko.ja sen kyllä tajuan että ihminen ja varsinkin vanhempi voi tunnemyrskyssä noin voimakkaasti raegoida,mutta se ei silti ole OIKEIN.

[QUOTE="vieras";26453853]Ja se että en hyväksy homoutta tekee sitten minusta ahdasmielisen typeryksen?[/QUOTE]

Öh, kuka sinun hyväksyntääsi homoudelleen kaipaa?

Ja itse asiaan, ymmärrän oikein hyvin isän teon, vaikka tietysti parempi olisi ollut kuohia ensin se paskiainen.

Mä taas en alkuunkaan ymmärrä vanhempia, jotka agressiivisenä huutavat tappavansa pedofiilin :O Lähinnä tuollainen käytös on todella itsekästä oman kostontarpeen tyydyttämistä, eikä mielestäni palvele lapsen etua lainkaan.
Voinen kertoa, että lapsen mielestä moinen on pelottavaa, ja todennäköisesti lapsi jättää hyväksikäytön kertomatta, koska pelkää vanhempien "vihaa", heille tulevia ongelmia yms, jos lapsi kertoo.
Jos lapsi joutuu hyväksikäytetyksi, jonka jälkeen vanhempi tappaa tämän pedofiilin, niin voi lapsi raukka :(
Joutunut kokemaan todella traumatisoivan teon, ja sitten ei ole vanhempikaan tukemassa, koska lusii taposta. Lapsipa kätevästi syyttää siitä(kin) sitten itseään, lapset kun ovat loistavia ottamaan kaikki syyt omille kontoilleen :(
Tässä ap tapauksessa jotenkin ymmärrän primitiivisen reaktion, vaikken sitä hyväksykään.

[QUOTE="essi";26457740]Mä taas en alkuunkaan ymmärrä vanhempia, jotka agressiivisenä huutavat tappavansa pedofiilin :O Lähinnä tuollainen käytös on todella itsekästä oman kostontarpeen tyydyttämistä, eikä mielestäni palvele lapsen etua lainkaan.
Voinen kertoa, että lapsen mielestä moinen on pelottavaa, ja todennäköisesti lapsi jättää hyväksikäytön kertomatta, koska pelkää vanhempien "vihaa", heille tulevia ongelmia yms, jos lapsi kertoo.
Jos lapsi joutuu hyväksikäytetyksi, jonka jälkeen vanhempi tappaa tämän pedofiilin, niin voi lapsi raukka :(
Joutunut kokemaan todella traumatisoivan teon, ja sitten ei ole vanhempikaan tukemassa, koska lusii taposta. Lapsipa kätevästi syyttää siitä(kin) sitten itseään, lapset kun ovat loistavia ottamaan kaikki syyt omille kontoilleen :(
Tässä ap tapauksessa jotenkin ymmärrän primitiivisen reaktion, vaikken sitä hyväksykään.[/QUOTE]

Tuo on pedofiilien puolustelua! :( Surullista muuten kun homoutta aina ylistetään nykyään joka paikassa, vaikka homous on pedofilian esiaste. Monet pedarit ovat olleet aluksi "vain" homoja.

Yhteistyössä