IS kirjeenvaihtaja: ” Bidenin johto säilyy, Trumpin aika käy vähiin.”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyyh ja kyynel
Muun muassa kaikki nämä ovat väärässä ja Aivan Sama on oikeassa. Täällä on huikeaa osaamista, niin huikeaa, että silmiä häikäisee. Menee palstamammojen osaaminen vallan hukkaan!
Aivis on mennyt lujaa vauhtia alamäkeä :(

Aikaisemmin pidin häntä hyvin älykkäänä ihmisenä, mutta sokea usko ja jatkuva itsepetos tuon erään idiootin suhteen paljasti valitettavan totuuden
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Asiallista?

"Biden kutsui Trumpia rasistiksi
Demokraattien ehdokas Joe Biden syytti presidentti Donald Trumpia rasistiksi Yhdysvaltain presidentinvaalien tv-väittelyssä."
 
Aivis on mennyt lujaa vauhtia alamäkeä

Aikaisemmin pidin häntä hyvin älykkäänä ihmisenä, mutta sokea usko ja jatkuva itsepetos tuon erään idiootin suhteen paljasti valitettavan totuuden
En itse pidä itseäni erityisen älykkäänä, joten älä sinäkään turhaan. Ensisijaisesti ihmettelen, miten suuri osa ihmisiä voi olla niin paljon tyhmempiä kuin minä ja sitä, miten tyhmiä ne voikaan olla.

Ihmetten suuresti, miten suuria tunteita tällaiset asiat voivat ihmisissä saada aikaan. Pidän kumpaakin presidentti- ehdokasta kertakaikkisena pohjanoteerauksena. Nolouden huipentumana.
Siitä huolimatta en voi ymmärtää, miten yhden ihmisen sanoja vääristellään näin paljon. En myöskään voi ymmärtää, miten joku voi sivuuttaa täysin kuulemansa. Trumpa vastaa selkeästi kysymykseen YES, I´m willing to do that. Siinä ei ole mitään tulkinnanvaraista. Ja nyt minä olen vialla päästäni, koska en pidä median uutisointia täysin paikkansapitävänä?
Näenkö minä eri vaalikeskustelun kuin muut?
 
vierailija
Kuuntele se video, ihan itse ja ihmette sen jälkeen. Trump vastaa selkeästi kysymykseen, että YES, I´m willing to do that. Mitä epäselvää siinä on? Ei kyse ole minun näkemyksestäni?

Ihan uskomatonta touhua?
Pelonsekaisia tunteita on herättänyt se, ettei hän ehkä luovukaan vallasta, jos häviää vaalit

Jätti takaportin auki, että ei hyväksy jos tulos on ”manipuloitu” Epäilemättä hän tekee sen, joku toimittaja viittasi, että huolestuttavasti puhui ”miliisijoukkojen” kutsumisesta apuun

Se älykkäämpi, eli Biden sanoi REHELLISESTI, että jos häviää, niin hän tunnustaa sen ja se on siinä.
 
vierailija
En itse pidä itseäni erityisen älykkäänä, joten älä sinäkään turhaan. Ensisijaisesti ihmettelen, miten suuri osa ihmisiä voi olla niin paljon tyhmempiä kuin minä ja sitä, miten tyhmiä ne voikaan olla.

Ihmetten suuresti, miten suuria tunteita tällaiset asiat voivat ihmisissä saada aikaan. Pidän kumpaakin presidentti- ehdokasta kertakaikkisena pohjanoteerauksena. Nolouden huipentumana.
Siitä huolimatta en voi ymmärtää, miten yhden ihmisen sanoja vääristellään näin paljon. En myöskään voi ymmärtää, miten joku voi sivuuttaa täysin kuulemansa. Trumpa vastaa selkeästi kysymykseen YES, I´m willing to do that. Siinä ei ole mitään tulkinnanvaraista. Ja nyt minä olen vialla päästäni, koska en pidä median uutisointia täysin paikkansapitävänä?
Näenkö minä eri vaalikeskustelun kuin muut?
Kannattaa kuunnella koko pätkä, mitä hän sitten sanoo ja kommentit siitä.

Mutta toki, valtava määrä ihmisiä on väärässä ja sinä oikeassa. Soita nyt ihmeessä kaikkiin medioihin ja ilmoita, että "I know better"..
 
vierailija
En itse pidä itseäni erityisen älykkäänä, joten älä sinäkään turhaan. Ensisijaisesti ihmettelen, miten suuri osa ihmisiä voi olla niin paljon tyhmempiä kuin minä ja sitä, miten tyhmiä ne voikaan olla.

Ihmetten suuresti, miten suuria tunteita tällaiset asiat voivat ihmisissä saada aikaan. Pidän kumpaakin presidentti- ehdokasta kertakaikkisena pohjanoteerauksena. Nolouden huipentumana.
Siitä huolimatta en voi ymmärtää, miten yhden ihmisen sanoja vääristellään näin paljon. En myöskään voi ymmärtää, miten joku voi sivuuttaa täysin kuulemansa. Trumpa vastaa selkeästi kysymykseen YES, I´m willing to do that. Siinä ei ole mitään tulkinnanvaraista. Ja nyt minä olen vialla päästäni, koska en pidä median uutisointia täysin paikkansapitävänä?
Näenkö minä eri vaalikeskustelun kuin muut?
Älä nyt ala ohjeistamaan muita, ja heidän spondeja mielipiteitään ja käsityksiään. Olet turhan itseriittoisa kyllä joskus

Äläkä nyt takerru hyttysenpaskaan valtameressä, kokonaisuutena Trump on kaikkien aikojen pohjanoteeraus henkilökohtaisilla narsistisilla ominaisuuksillaan
 
Kannattaa kuunnella koko pätkä, jos ymmärrät.
Hän kertoi olevansa valmis irtisanoutumaan valkoisesta ylivallasta ja jatkaa sen jälkeen keskustelua siltä saralta, että pitäisi kiinnittää huomio ensisijaisesti vasemmistoon, joka tällä hetkellä mellakoi ja rähisee. Sen jälkeen hän kysyy, että mistä kaikesta tai kenestä hänen tarkalleenottaen halutaan irtisanoutuvan lisäksi, kun selkeästi ensimmäinen irtisanoutuminen ei kelvannut.
 
Ai se että he asuvat siellä ja NÄKEVÄT, mitä on tehty, on mielipideasia? Right.. No onhan hän toki saanut paljon pahaa aikaan ja kansan jakaantumaan. Ilmeisesti se on sitten sitä "aikaansaamista".
Moni on varmasti erimieltä, ystäväsi mukaan lukien, ei siinä mitään väärää ole.

Trump on joka tapauksessa pitänyt kiinni lupauksistaan ja on johtaja-ainesta.

Trumpilla on mahdollisuus saada Nobelin rauhanpalkinto - mitä siitä olet mieltä? Saako palkinnon jos on saanut tarpeeksi pahaa aikaan?;)
 
  • Haha
Reactions: AivanSama
Ei vaan minusta tuntuu, että SINÄ et kykene seuraamaan tuota debattia. Oikeasti, alat olla aika nolo jo.
Alat olla heikoilla jäillä keskustelussa. Siinä kohtaa, kun sinulla ei ole enää mitään järkevää sanottavaa, toitotat "noloa". Kun argumentit loppuu, joudut turvautumaan harjoittamaasi huuteluun. Olet kuitenkin täällä arvostelemassa usan presidenttiehdokkaiden ala- arvoista väittelyä samalla kuin oma näyttösi on vielä heikompaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja mitä hän oikeasti on, lue tästä. Se on #39 linkin takaa, kun et kuitenkaan uskalla avata sitä

Many of the mental health professionals drew a connection between DT’s behavior and extreme or pathological narcissism (narcissistic personality disorder) which entails entitlement, exploitation, and empathy impairment, along with the typical characteristics of narcissism:

  • Believing you are superior to others
  • Fantasizing about success
  • Exaggerating talents and achievements
  • Expecting constant admiration and praise
  • Believing you are special and acting that way
  • Failing to recognize others’ feelings
  • Expecting others to do what you want
  • Taking advantage of others
  • Expressing disdain for the “inferior”
  • Jealousy of others
  • Easily hurt and rejected
  • Having a fragile self-esteem
  • Appearing tough and unemotional
  • Setting unrealistic goals
  • Unable to keep healthy relationships

Craig Malkin, Ph.D., pointed out that pathological narcissism can spiral into a psychotic spiral of paranoia, impaired and volatile decision making, and gaslighting.

Lance Dodes, M.D., reminded readers of the characteristics of antisocial personality disorder:

  • Failure to conform to laws and social norms
  • Deceitfulness
  • Impulsivity
  • Irritability and aggressiveness
  • Reckless disregard for safety of others and of self
  • Pattern of irresponsibility
  • Lack of remorse
  • Conduct disorder (impulsivity, aggressiveness, callousness, and deceitfulness starting before age 15)
Poliittinen korrektius ei ollut vaalilupaus?
 
#44:lle (mode ei anna lainata)

Poliittinen korrektius ei ollut Trumpin vaalilupaus, eikä hän ole luvannut olla poliittisesti korrekti ilmeisesti vieläkään.
 
Älä nyt ala ohjeistamaan muita, ja heidän spondeja mielipiteitään ja käsityksiään. Olet turhan itseriittoisa kyllä joskus

Äläkä nyt takerru hyttysenpaskaan valtameressä, kokonaisuutena Trump on kaikkien aikojen pohjanoteeraus henkilökohtaisilla narsistisilla ominaisuuksillaan
Etkö se juuri ollut sinä, joka halusit ohjailla muita? Ja selvennä toki, mitä itseriittoista tässä on?

Ja kuten usein olen sanonut, Trump on kerrassaan surkea presidenttiehdokas ja vielä surkeampaa on se, että hänen vastaehdokkaansa on vielä surkeampi. Ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin koko kyseinen maa on kaikkinensa totaalisen surkea ja silti niillä on ihan hemmetisti sanavaltaa maailmanpolitiikassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: AivanSama
Ei

Ihan kokemukseen perustuvaa. Täällä on meitä useampi jotka on hämmästyneet hänen tämänvuotisista kommenteistaan, selvä muutos huonompaan
Voi ei. Olenko niin merkittävä henkilö, että ihan yhteistuumin porukalla joudutte pohtimaan minun tämänvuotisia kommentteja.
Oi luoja. Tämä on ehkä huvattominta ikinä. Olen imarreltu.
Saattaisin jopa pissiä housuun naurultani, mikäli lantionpohjanlihakseni eivät olisi niin hyvässä kunnossa kuin ovat!
 
vierailija
Hän kertoi olevansa valmis irtisanoutumaan valkoisesta ylivallasta ja jatkaa sen jälkeen keskustelua siltä saralta, että pitäisi kiinnittää huomio ensisijaisesti vasemmistoon, joka tällä hetkellä mellakoi ja rähisee. Sen jälkeen hän kysyy, että mistä kaikesta tai kenestä hänen tarkalleenottaen halutaan irtisanoutuvan lisäksi, kun selkeästi ensimmäinen irtisanoutuminen ei kelvannut.
Mihin se kaikki muu sinulta siitä välistä putosi? Mm. tämä "
‘What do you want me to say?’ Trump said, ‘What do you want to call them? Give me a name.’ ‘White supremacists,’ the moderator Chris Wallace quickly said. Trump responded, ‘Proud Boys, stand back and stand by,"

Tiedätkö, mikä tuo "Proud Boys" on?
 

Yhteistyössä