Iron vital f - rautalisä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enään

Vieras
Hyi hitto kun on pahanmakuista. Kukaan koskaan testannut?

Miten tuota voi oikeesti saada alas kun oikeesti aloin kakomaan jo ekalla pienellä hörpyllä. Hyi hitto!!!

Mitähän kokeilis seuraavaksi... Obsidan ei sovi mahalle, Retafer ei sovi mahalle ja tuota litkua en alas saa edes mehuun sekoitettuna...

Nostaakohan noi monivitamiinikapselit rautaa, niissä on kyllä rautaa mukana ja paljon kaikenlaisia vitamiineja...
 
Mä juon sen Iron Vitalin (vesilasi vieressä) yhdellä kulauksella ja heti vettä päälle ennen kuin ehtii maistamaan. Sopii mahalle niin hyvin, etten ole antanut pahan maun häiritä.
 
Ok, no mä en halua oksentaa joten en tuota litkua enään juo. Jo se haju on kuvottava vaikka kuinka yrittää itseään tsempata. Ja mä oikeesti yritin, mut ei vaan pysty.

Ehkä se on sitten veriohukaisia yms vedettävä, jos sais sitä rautaa noin.
 
Minusta pahin on ollu Saluksen nestemäinen rauta. Ferrofortea en ole kokeillut mutta eipä mikään lääke ikinä hyvää ole. Pahin oli kuitenkin, kun vahingossa ostin jonkun makeuttamattoman. Itku meinasi tulla, kun sitä join. Itse nautin nuo niinkuin snapsit - ykkösellä alas ja skool. Perään irvistys ja pala leipää.
 

Similar threads

Yhteistyössä