Intuition testausta, onko vapaaehtoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinussa on temperamenttia vaikka muille jakaa. Osaat sanoa kipakastikin, mutta et silti näytä aina syvimpiä tuntojasi, etenkin surua et halua muille paljastaa. Perheesi on sinulle tärkeä, näen tässä sinut ja molemmissa käsissäsi pitelet pienten lasten käsiä. Ihan pikkuisia vielä ovat. Haluat olla heidän elämänsä keskipiste ja keskittyä vain heihin tällä hetkellä. Jotenkin haaveissasikin on vielä lapsia, vai onko nuorimmaisesi ihan niin pieni vielä, että hän näkyy näin häilyväisenä todellisuuden ja haaveen rajamailla?
Näen kerrostalon pihan, sinivihreän tai sen sävyisen auton pihassa. Lunta ei ole maassa, mutta ei tämä kesääkään ole. Loppusyksyä tai alkavaa kevättä. Jotain muutosta tuolloin tulossa, ihmissuhteiden osalta. Mies, lastesi isä ei jostain syystä nouse tuohon samaan kuvaan kanssasi jossa olet käsikädessä pienten lastesi kanssa. On vähän etäämpänä, jotenkin tulee ja menee, mutta ei jää pysyvästi vierelle. Onko hänellä liikkuva työ ja siksi paljon poissa luotasi, vai onko tämä henkistä etäisyyttä sitten, sitä en osaa sanoa.

Kamalaa, kyllä osuit oikeaan ja kamalaa siksi kun TAAS juuri riideltiin että mitä tehdä - ero hyvinkin mahdollinen. Lapsesta minä en suostu luopumaan varmasti ja lapsi jää minulle kokonaan. Ukko ei näe omia virheitään eikä tue meitä perheenä, enempi kallellaan aina oman sukunsa puolelle/tahtoon/haluihin. Lapsen takia minä olen tehnyt muutoksi, muttei se niitä nää, vaatii vaan lisää. Ei siis ole kuin yksi lapsi ja lemmikki (jonka tassua pidin juuri kädessä äsken kun sitä tutkin) ja molemmat tulee kyllä mun mukaan jos täsät lähdetään. Lisää lapsia en haaveile, kyllä nämä riittää.
Nyt tuntuu että kaikki kaatuu.

[QUOTE="pöö";22302694]Älä lopeta vuelä Iss, ajattelit jo äsken mua.[/QUOTE]

Miten tunsit/tiedostit että ap ajatteli sinua?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen tummahiuksinen, melkein mustat. Silmät tummanruskeat, tämmöinen pienehkö kokoinen. Minulla on pitkät varpaat ja luiset sormet. Jalat täynnä raskausarpia vaikken ole synnyttänyt. 13. Turkoosi.

Ihmetyttää miksi pitää kuvailla omaa ulkonäköään, sillä kun ei loppupeleissä ole mitään tekemistä minkään henkisen asian kanssa. Ihmiset liian paljon tuijottaa ulkonäköön ja sen perusteella saa jonkun mielikuvan tämän elämästä... ja tähän perustuu myös iso osa ennustajien työstä.

Yhteistyössä