O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Punertavanruskeat hiukset, vihreät silmät, silmälasit.
12 ja violetti.
Mukana ollaan. Olen vaaleatukkainen ja sinisilmäinen pyöreäposkinen ja pehmoinen kalkkilaivan kapteeni. Tällä hetkellä väsyny ja ilme sen mukainen. Värini on violetti ja numero 14.
Mukana.
Olen aika vaalea, siniharmaat silmät, aika lyhyt ja suht hentorakenteinen.
28, kelta-oranssi-punainen
Aurinkoinen niitty, paljon keltaisia kukkia ja pieni tyttönen mekossaan. Kuvaa lapsuudestasi, huoletonta aikaa, viihdyit paljon yksiksesi luonnossa. Etenkin kesät ovat jääneet mieleesi kauniina muistoina. Maaseutua ja noita ihania kukkaniittyjä. Hiekkatietä..
Nyt sinulla menossa jonkinlainen murrosaika itsesi kanssa. Kipuilet hiukan ja haet tasapainoa itsesi kanssa. Et ole täysin tyytyväinen siihen mitä sinulla nyt on, mutta sinulla ei ole vielä selvää visiota siitäkään, mitä tahtoisit elämäsi olevan. Haet muutosta, mutta et vielä tiedä miten ja milloin. Onko sinulle tällä hetkellä turkoosi väri mieluinen? Vaikuttaisi siltä, että haet sitä ympäristöösi tavallaan tiedostamatta itse koko asiaa, tuon värin läsnäolo olisi kuitenkin sinulle hyväksi tässä nykyisessä tilanteessasi. Saat sitä kautta voimaa ja uskoa tehdä ratkaisuja, jotka syntyvät alitajuntaisesti ja tulevat sitten pintaan kun aika on. Älä pakota itseäsi tekemään tai tiedostamaan vielä mitään. Et jää tähän tyytymättömyyden olotilaan.
Oletko miettinyt muuttoa lapsuutesi maisemiin? Jonkinlainen kaipuu siihen liittyen nousee. Onko se vain sitten se olotila jossa elit silloin, vaiko oikeasti fyysinen tarve palata juurilleen. En osaa sanoa. Mieheltäsi saat tukea tässä kasuprosessissai, teillä on voimakas ja turvallinen sidos välillänne.
Voisitteko antaa palautteen? Vaikka menisi ihan metsään, senkin saa kertoa.
Piristävää, olet syksy-ihminen) Nautit tästä väriloistosta, kirpeistä aamuista ja illan kynttilänhämyistä.
Sinun elämässäsi päällimmäisenä on tällä hetkellä jotenkin työ/ammatillinen koulutus. Jotain työhön liittyvää prosessoit eteenpäin, ihan vielä et ole saavuttanut lopullista tavoitettasi. Projekti etenee kyllä aikataulussaan, sinulla on motivaatiota ja kunnianhimoakin. Jos opiskelet, niin olet opinnoissasi hyvä.
Jostain syystä minulle näyttäytyy vanha nainen, istuu kiikkustuolissa, jotain pitelee käsissään. Kudin? Vanha nainen hymyilee ja nyökkää, tulee tunne ikäänkuin vastaisi sinulle johonkin, jota olet pohtinut pitkään mielessäsi ja samalla muistellut tätä naista. Onko hän isoäitisi? Hän kuitenkin antaa siunauksensa ja viestittää, että olet oikealla suunnalla pohdintojesi kanssa. Älä epäröi.
En tiedä ajattelinko sinua. Mutta jostakin tuli häiritsevä surumielisyys ja ahdistus, jonka alkuperää yritin kartoittaa ja myös karistaa minusta pois..
Olet kokeilunhaluinen ihminen, todella.. olet tainnut joskus tutustua quijalautaankin? Tai jotenkin muutoin sinulla on kokemusta "henkimaailmasta".
Luonteeltasi olet utelias, ja haluat oppia ja tietää paljon eri asioista. Et tee suoria johtopäätöksiä mistään, vaan haluat tietää kaikki muutkin puolet asioista ennenkuin perustat mielipiteesi asiasta.
Jotenkin kujeilevakin tämä puolesi sinussa, et unohda huumorintajua vakavimmistakaan asioista. Samalla huumori on sinun tapasi käsitellä vaikeita asioita, sellaisia jotka satuttavat liikaa puhuaksesi niistä.
Sinussa on paljon tummia värejä tällä hetkellä. Et kuitenkaan ole mitenkään masentunut, en osaa sanoa miksi nämä värit näen. Jotenkin ne kertovat tämän hetkisestä tilastasi, rauhallisuutta, hidasta etenemistä, pysähtymistäkin. Osaatko sinä avata minulle tätä asiaa enemmän?