Intuition testausta, onko vapaaehtoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Punertavanruskeat hiukset, vihreät silmät, silmälasit.
12 ja violetti.

Sinulla on voimakkaat ja lämpimät energiat. Olet itsekin herkistynyt henkisemmälle puolelle tässä elämässä, jotenkin olet kuitenkin jalat vahvasti maassa. Et helpolla hämmästy juuri mistään, sinulle kaikki on mahdollista. :)
Jostain syystä sinuun yhdistyy hyin voimakkaasti muinainen druidien kivikehä, näen sen kuin yläpuolelta, samalla kuin sinä (?) olet siellä keskellä, kädet ojennettuina kohti taivasta, jonkinlainen rukoushetki tai vastaava? Tämä kuva on hyvin kaukaa menneestä, oletko tässä elämässä tuntenut viehtymystä tuota kulttuuria kohtaan? Tai tunnetko voimakasta tarvetta päästä käymään tuolla?

Vaikka sinussa on voimakkaana henkinenkin puoli, tällä hetkellä elämässäsi pikkulapsiperheen arki verottaa keskittymistäsi näihin asioihin. Se ei haittaa, sillä asiat sinussa vaativat oman aikansa kypsyäkseen. Kun lapsesi ovat isompia, tapahtuu suurempi murros näissä asioissa kohdallasi. Tulet vielä huomaamaan.

[QUOTE="Oops";22302214]tummat, sotkuiset hiukset. Melko lyhyet. Keskivartalolihava. Silmälasit, mustat vaatteet. Selkäkipua.
34 vuotias.

Kiitos.[/QUOTE]

Lisäys : vihreä , 17

Mukana ollaan. Olen vaaleatukkainen ja sinisilmäinen pyöreäposkinen ja pehmoinen kalkkilaivan kapteeni. Tällä hetkellä väsyny ja ilme sen mukainen. Värini on violetti ja numero 14.

Aurinkoinen niitty, paljon keltaisia kukkia ja pieni tyttönen mekossaan. Kuvaa lapsuudestasi, huoletonta aikaa, viihdyit paljon yksiksesi luonnossa. Etenkin kesät ovat jääneet mieleesi kauniina muistoina. Maaseutua ja noita ihania kukkaniittyjä. Hiekkatietä..
Nyt sinulla menossa jonkinlainen murrosaika itsesi kanssa. Kipuilet hiukan ja haet tasapainoa itsesi kanssa. Et ole täysin tyytyväinen siihen mitä sinulla nyt on, mutta sinulla ei ole vielä selvää visiota siitäkään, mitä tahtoisit elämäsi olevan. Haet muutosta, mutta et vielä tiedä miten ja milloin. Onko sinulle tällä hetkellä turkoosi väri mieluinen? Vaikuttaisi siltä, että haet sitä ympäristöösi tavallaan tiedostamatta itse koko asiaa, tuon värin läsnäolo olisi kuitenkin sinulle hyväksi tässä nykyisessä tilanteessasi. Saat sitä kautta voimaa ja uskoa tehdä ratkaisuja, jotka syntyvät alitajuntaisesti ja tulevat sitten pintaan kun aika on. Älä pakota itseäsi tekemään tai tiedostamaan vielä mitään. Et jää tähän tyytymättömyyden olotilaan.

Oletko miettinyt muuttoa lapsuutesi maisemiin? Jonkinlainen kaipuu siihen liittyen nousee. Onko se vain sitten se olotila jossa elit silloin, vaiko oikeasti fyysinen tarve palata juurilleen. En osaa sanoa. Mieheltäsi saat tukea tässä kasuprosessissai, teillä on voimakas ja turvallinen sidos välillänne.

Mukana. :)

Olen aika vaalea, siniharmaat silmät, aika lyhyt ja suht hentorakenteinen.

28, kelta-oranssi-punainen

Piristävää, olet syksy-ihminen :)) Nautit tästä väriloistosta, kirpeistä aamuista ja illan kynttilänhämyistä.
Sinun elämässäsi päällimmäisenä on tällä hetkellä jotenkin työ/ammatillinen koulutus. Jotain työhön liittyvää prosessoit eteenpäin, ihan vielä et ole saavuttanut lopullista tavoitettasi. Projekti etenee kyllä aikataulussaan, sinulla on motivaatiota ja kunnianhimoakin. Jos opiskelet, niin olet opinnoissasi hyvä.
Jostain syystä minulle näyttäytyy vanha nainen, istuu kiikkustuolissa, jotain pitelee käsissään. Kudin? Vanha nainen hymyilee ja nyökkää, tulee tunne ikäänkuin vastaisi sinulle johonkin, jota olet pohtinut pitkään mielessäsi ja samalla muistellut tätä naista. Onko hän isoäitisi? Hän kuitenkin antaa siunauksensa ja viestittää, että olet oikealla suunnalla pohdintojesi kanssa. Älä epäröi.

Aurinkoinen niitty, paljon keltaisia kukkia ja pieni tyttönen mekossaan. Kuvaa lapsuudestasi, huoletonta aikaa, viihdyit paljon yksiksesi luonnossa. Etenkin kesät ovat jääneet mieleesi kauniina muistoina. Maaseutua ja noita ihania kukkaniittyjä. Hiekkatietä..
Nyt sinulla menossa jonkinlainen murrosaika itsesi kanssa. Kipuilet hiukan ja haet tasapainoa itsesi kanssa. Et ole täysin tyytyväinen siihen mitä sinulla nyt on, mutta sinulla ei ole vielä selvää visiota siitäkään, mitä tahtoisit elämäsi olevan. Haet muutosta, mutta et vielä tiedä miten ja milloin. Onko sinulle tällä hetkellä turkoosi väri mieluinen? Vaikuttaisi siltä, että haet sitä ympäristöösi tavallaan tiedostamatta itse koko asiaa, tuon värin läsnäolo olisi kuitenkin sinulle hyväksi tässä nykyisessä tilanteessasi. Saat sitä kautta voimaa ja uskoa tehdä ratkaisuja, jotka syntyvät alitajuntaisesti ja tulevat sitten pintaan kun aika on. Älä pakota itseäsi tekemään tai tiedostamaan vielä mitään. Et jää tähän tyytymättömyyden olotilaan.

Oletko miettinyt muuttoa lapsuutesi maisemiin? Jonkinlainen kaipuu siihen liittyen nousee. Onko se vain sitten se olotila jossa elit silloin, vaiko oikeasti fyysinen tarve palata juurilleen. En osaa sanoa. Mieheltäsi saat tukea tässä kasuprosessissai, teillä on voimakas ja turvallinen sidos välillänne.

Kiitos lss!

Monta asiaa osui hyvin kohdalleen. Kuvasit lapsuuttani hienosti :heart: Todellinen elinpiiri ja sielunmaisema olivat juuri tuollaisia.

Muutostakin haen, ehkä jopa epätoivoisesti. Turkoosista olen alkanut uudestaan pitämään, välillä en voinut sietää väriä. Enkä todellakaan halua jäädä tähän tilaan, en. Minulla on kaipuu päästä siihen harmoniaan, jota koin lapsena ja välillä aikuisenakin.

Eri tavoin näen miehen aseman ja vaikutuksen. Hän vie voimia enemmän kuin antaa ja sidos välillämme on ainakin minun puoleltani heikko.

Olen aina pitänyt syksystä.

Työasioita pyörittelen mielessäni kyllä paljon tällä hetkellä. En varsinaisesti opiskele, mutta opettelen uusia asioita töitäni varten ja mietin tällä hetkellä kyllä paljonkin työyhteisöön liittyviä asioita ja työhön liittyen mitä ihan tarkalleen tahdon jatkossa. Pidän työstäni ja se tuntuu olevan mun juttu, mutta sellaista pientä hienosäätöä tässä on koko ajan. Olen pärjännyt hyvin työssäni ja se on antanut mulle paljon itseluottamusta yms.

Varmasti on isoäitini tuo vanha nainen, hän kutoo paljon. Olen lähiaikoina paljon ajatellut mummoani ja ajatellut miten upea ihminen hän on ja että pitäisi käydä häntä katsomassa joku kerta. Hän on jo tosiaankin vanha ja ollut välillä huonommassakin kunnossa. Ehkä se mitä olen miettinyt, voisi olla sellainen yleinen asenne elämään, työteliäisyys, hyväsydämisyys, iloisuus ja yleinen asenne. Isoäitini on aina iloisen työteliäs ja tavallaan häneen samaistuen olen löytänyt samaa hyvää asennetta... vaikka joskus on ollut asenne vähän hakusessa niin nykyään aika hyvin tällä saralla kait. Mummo on jollain tapaa mun esikuva ;)

Kiitos! :)

Piristävää, olet syksy-ihminen :)) Nautit tästä väriloistosta, kirpeistä aamuista ja illan kynttilänhämyistä.
Sinun elämässäsi päällimmäisenä on tällä hetkellä jotenkin työ/ammatillinen koulutus. Jotain työhön liittyvää prosessoit eteenpäin, ihan vielä et ole saavuttanut lopullista tavoitettasi. Projekti etenee kyllä aikataulussaan, sinulla on motivaatiota ja kunnianhimoakin. Jos opiskelet, niin olet opinnoissasi hyvä.
Jostain syystä minulle näyttäytyy vanha nainen, istuu kiikkustuolissa, jotain pitelee käsissään. Kudin? Vanha nainen hymyilee ja nyökkää, tulee tunne ikäänkuin vastaisi sinulle johonkin, jota olet pohtinut pitkään mielessäsi ja samalla muistellut tätä naista. Onko hän isoäitisi? Hän kuitenkin antaa siunauksensa ja viestittää, että olet oikealla suunnalla pohdintojesi kanssa. Älä epäröi.

Mustat hiukset, siniset silmät,nuoremman näköinen kuin oikea ikä on, suht lyhyt ja hieman pyöreä, mutta sopivasti eli olen mielstäni suht kaunis. Lukuna tulee mieleen 28 ja musta

[QUOTE="pöö";22302261]Osallistun, vaikket enempää ehtisikään. Haluan testata, koska itse olen herkkä täälaisille :)

Vaalea, oikeasti tumma, ruskeat silmät, 33 vuotta. 22 ja violetti.[/QUOTE]

En tiedä ajattelinko sinua. Mutta jostakin tuli häiritsevä surumielisyys ja ahdistus, jonka alkuperää yritin kartoittaa ja myös karistaa minusta pois..

Olet kokeilunhaluinen ihminen, todella.. olet tainnut joskus tutustua quijalautaankin? Tai jotenkin muutoin sinulla on kokemusta "henkimaailmasta".
Luonteeltasi olet utelias, ja haluat oppia ja tietää paljon eri asioista. Et tee suoria johtopäätöksiä mistään, vaan haluat tietää kaikki muutkin puolet asioista ennenkuin perustat mielipiteesi asiasta.
Jotenkin kujeilevakin tämä puolesi sinussa, et unohda huumorintajua vakavimmistakaan asioista. Samalla huumori on sinun tapasi käsitellä vaikeita asioita, sellaisia jotka satuttavat liikaa puhuaksesi niistä.

Sinussa on paljon tummia värejä tällä hetkellä. Et kuitenkaan ole mitenkään masentunut, en osaa sanoa miksi nämä värit näen. Jotenkin ne kertovat tämän hetkisestä tilastasi, rauhallisuutta, hidasta etenemistä, pysähtymistäkin. Osaatko sinä avata minulle tätä asiaa enemmän?

Lautaa en ole kokeillut, enkä koskaan aiokaan. Kaikki muu meni oikein. Huumorintaju on todella hallitsevin piirre minussa. Ja kyllä, haluan oppia uutta ja tietää asioista. Ikuinen opiskelija.
Tummat värit? Sairastumiseni varmaan. Masentunut en kuitenkaan ole, minkä huomasitkin. On sellainen odottava vaihe kaikilla tavoilla. :)
Näetkö kuka meillä vierailee? En keksi sitä millään.

En tiedä ajattelinko sinua. Mutta jostakin tuli häiritsevä surumielisyys ja ahdistus, jonka alkuperää yritin kartoittaa ja myös karistaa minusta pois..

Olet kokeilunhaluinen ihminen, todella.. olet tainnut joskus tutustua quijalautaankin? Tai jotenkin muutoin sinulla on kokemusta "henkimaailmasta".
Luonteeltasi olet utelias, ja haluat oppia ja tietää paljon eri asioista. Et tee suoria johtopäätöksiä mistään, vaan haluat tietää kaikki muutkin puolet asioista ennenkuin perustat mielipiteesi asiasta.
Jotenkin kujeilevakin tämä puolesi sinussa, et unohda huumorintajua vakavimmistakaan asioista. Samalla huumori on sinun tapasi käsitellä vaikeita asioita, sellaisia jotka satuttavat liikaa puhuaksesi niistä.

Sinussa on paljon tummia värejä tällä hetkellä. Et kuitenkaan ole mitenkään masentunut, en osaa sanoa miksi nämä värit näen. Jotenkin ne kertovat tämän hetkisestä tilastasi, rauhallisuutta, hidasta etenemistä, pysähtymistäkin. Osaatko sinä avata minulle tätä asiaa enemmän?

Mä en yleensä ole osallistunut näihin, enkä näköjään ehtinyt nytkään. Tuli kuitenkin tarve laittaa tietoni tänne, vaikkapa myöhempää tarkoitusta varten.

Pitkä, tummahiuksinen ja tummapiirteinen nainen, hiukset puolipitkät, vihreänruskeat silmät, nykerönenä. Ikää 33 vuotta. Numero: 18 ja väri sininen.

Yhteistyössä