Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

vierailija
Iloinen ja kaunis fitness-beibe: Janni Hussin ja sen insta. Tervehenkisiä ja reippaita kuvia. Joo pakara vilahtaa mut se ei oo se koko juju.

Se on Syke-sarjassa, koira-rescue-ohjelmassa, Aamulypsyssä jne. eli naaman lisäksi elättää itsensä turpavärkillään.
Äää... mua ärsyttää kun ne kaikki radiojuontajat on jo telkkarissa ja sitten myös näyttemässä Syke-sarjassa...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Äää... mua ärsyttää kun ne kaikki radiojuontajat on jo telkkarissa ja sitten myös näyttemässä Syke-sarjassa...
Ymmärrän, samat naamat ylipäätään Suomessa.
Mua ärsyttää radio ylipäätään. No Hovimuusikko Ilkka on taitava ja söpö, ja Anni Hautalan insta on myös silloin tällöin tsekattuna (muutaman kerran vuoteen) ihanan raikas ja ikäisensä.

Vappu Pimiä on joka paikassa, mutta sillä on myös kiva insta. Pätevä ja sanavalmis nainen joka kehuu aina miestään.
 
Siis mä katson ehkä 5-6 kertaa viikossa jonkun suomalaisen naisjulkkiksen instapäivityksen. Ja se määrä harvenee koko ajan. Mutta sellaisten tomerien tapausten instat on ihanan monipuolisia - heille olen jopa hyvällä tavalla kade. :)
Nyt se on avannossa, eilen näytteli jossain, sit sillä on ihana piirakkaresepti....
 
vierailija
Kaikkihan saa olla ihan sitä mieltä mitä ovat. Se onkin sitten eri asia kuinka järkevää kaikkia ajatuksiaan on sanoa ääneen.

Jos joku käyttäytyy moukkamaisesti, miksi se olisi haukkumista kysyä että miten tämä henkilö oikein on kasvatettu?

Miksi sanoa toiselle sellaista mikä toista voi satuttaa? Miksi kirjoittaa nettiin jotain mitä ei kehtaa toiselle päin naamaa sanoa? Miksi kirjoittaa nettiin jotain mitä ei haluaisi että kukaan oma läheinen joutuisi lukemaan? Miksi peräänkuuluttaa älyllisyyttä kun oma käytös on niin älytöntä?

Uskomatonta että tälläistä joutuu aikuiselle ihmiselle selittämään. Vastausta en vieläkään ole saanut kysymyksiini, mutta ilmeisesti tämä sitten kumpuaa sieltä kasvatuksesta, pinnallisesta arvomaailmasta, ilkeydestä, katkeruudesta, kateudesta tai halusta satuttaa jotakuta tai saada sitten muutkin puolelleen kääntymään jotakuta vastaan. En tiedä, enkä ymmärrä.

Muistakaa että se saattaa joku päivä olla teidän lapsi tai läheinen, tai vaikka se lempparijulkkiksenne, joka hajoaa tuollaisten kommenttien takia eikä vaan enää jaksa. Sitä valitettavasti tapahtuu paljon. Uskomatonta miten tälläiselle käytökselle löytyy vielä puolustelijoita.
sun pitää ymmärtää että rahvas tykkää herkullisista juoruista. aristokraattien piireissä tätä ei ole ja ne nauraa asioille. Mustakin on omituista et saraa nyt liikaa mollataan ja tää nyt ei oo sarasta. mut muutenkin kyl maailma tarvitseee keveyttä jutuissa ja perus arkeakin ei kaikki voi olla niin syvällistä ja raskasta. niin sara tuo esille parisuhde juttui ja on ollut suruissaan kun ei mies rintamalla onnista. kaikki ettii niin erikoista koko ajan ja tylsistyy helposti ja vaihtaa seuraavaan meistä on tullut jotain klownei joiden pitäisi koko ajan esiintyä ja hauskuuttaa ja olla niin hiton syvällisiä joka asiassa. echo on siinä oikeessa et moni pyllistelee instassa eikä kerro juttui et vaatetta voi laittaa päällekin eikä saada vaan tykkäyksiä kuinka seksikäs on ja saada vain seksikkyydellä huomioo ja herättää vaan miesten kiima. saa siis pukeutua niinkuin haluaa. mut mä esim yheltä insta babeblta kysyin et we all know u a sexy but what else u have to offer . ja ei sara tyrkyttele itteensä ihan kevyimmestä päästä mitä tulee vaatetukseen. harvoin on bikini kuvii. joo mä aattlen tätä myls tyttäreni puolesta toivon et tulee muusta mieleen kuin siitä kuinka seksikäs on. saa seksikyyttä olla mut liika on liikaa
 
Mutta etten moukaroi enempää - ja moukaroin kuitenkin- Sieppi on herkkä ja ujo, vaikka on puheliaskin.

Sellaiset vaan turvautuvat usein äärimmäiseen ulkonäön korostamiseen, kun muut, itsevarmemmat kaunottaret turvautuvat kommunikaation ja kälätyksen kautta pätemiseen, ja arkiseen tekemiseen ja arkisista asioista iloitsemiseen. Joku Maria Hintikka (no se on rasittava), Anni Hautala, Hussi. Joku Posse-ohjelman missi Viivi Pumpanenkin on joku moottoriurheilufriikki.

Se arkisempi ote ei poissulje ulkoista kauneutta ja tälläytymistä, vaan tukee sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta siis Roopesta ja Helmileenasta: en laittais rahojani heidän suhteen kestämisen puolesta, koska Roopen suku on rikkonaista, Roope akkasankari eikä sen suvun jäsenille pysyvä parisuhde ole itsestäänselvyys...
Roope pettää Helmileenaakin varmasti jossain vaiheessa (ja ainaki sen ahdistelukohun aikana). :unsure:
 
vierailija
Mutta siis Roopesta ja Helmileenasta: en laittais rahojani heidän suhteen kestämisen puolesta, koska Roopen suku on rikkonaista, Roope akkasankari eikä sen suvun jäsenille pysyvä parisuhde ole itsestäänselvyys...
Roope pettää Helmileenaakin varmasti jossain vaiheessa (ja ainaki sen ahdistelukohun aikana).
Mitä sit taphtuisi jos joku vamppaisi sun miehen. retkahtaisiko sun mies johonkin insta beibeen?
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
Onko noin vaikeaa hyväksyä se, että jotkut jopa pitävät "Alepa tädin" tavasta kirjoittaa?
Näemmä.
Echo on kirjoittanut monta viestiä sillä aikaa, kun olin asioilla.
Hän ei ilmeisesti viihdy perinteisen paperiprintin äärellä.
Sähköpostiini oli tullut kaksi kirjakaupan viestiä. Saisin 30 päivää ilmaista kuunteluaikaa.
Kännykössä oli myös muuta mukavaa.
En tilaa lehtiä kotiini. Juon kahvia, mutta haluan päästä tavasta eroon.
Lukijani keksivät kauan sitten tässä ketjussa mainitun nimimerkin.
Annalla oli paljon palstoja ja yksi kirjoittaja toivoi 50+ palstaa. Sillä palstalla sitten kirjoittelin vaihtuvilla nimimerkeillä.
Annassa ei ollut kirjautumispakkoa.
Eipä tässä muu auta kun nostaa Häpeä-ketju naftaliinista.
Oli ihana käydä kävelyllä. Tiet olivat sohjoisia ja kelpo kävellä.
Sorry edellisen viestini typo-virheet.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo

Yhteistyössä