Huomenta.
Tytti82, mulle lääkärit on kommentoineet, että joillain naisilla nyt vaan on mutkia matkassa, mutta kuulemma luomumenetelmällä ei syytä huoleen, koska elimistö kyllä ohjaa simpat perille. Noh, tämä se mua hieman huolestuttaakin, koska jos he eivät saa kunnolla vietyä simppoja oikeaan kohtaan, tuskinpa he sanoisivat, että "joo ei voida tehdä, älä käy täällä meidän yksityisklinikalla kalliissa hoidoissa". Toivon siis, että näin ei olisi, vaan että niillä pihdellään jne. olisivat onnistuneet kuitenkin yrittämään siinä kuin mutkattomienkin naisten kohdalla.
Vinkki: mun lääkäri kehoitti ennen ekaa kertaa täytämään rakon ennen inssiä, se auttaa. Ja se tosiaan auttoi vähän. Tokalla kerralla sen unohdin ja operaatio oli älyttömän verinen ja kesti yli 1/2 tuntia... Kolmannella kerralla olin todella kupla otsassa, mutta ei sattunut.
Jotain hämärää kuivunutta verta pöksyissä tänä aamuna. What's this..?! Mulla yleensä pitkä kierto eikä mun mielestä menkat varsinaisesti alkanut. Sellaista tuhrutusta tai miksi-sitä-nyt-kutsutaan ei ole koskaan.